abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96241199
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 10:50 schreef mark_dabomb het volgende:
mmm nee die heb ik beiden niet gedaan....wel wegrijden uit parkeervak, die was ik nog vergeten.
Ohja, die kon ook nog :o
  maandag 2 mei 2011 @ 11:19:34 #212
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_96241234
Gefeliciteerd!
Vanavond laatste les AVB en morgen examen.
Je moeder is een hamster
pi_96241895
Mij viel het echt 100% mee, ik heb voor de AVB 7 lesjes gehad.
Hoor ik die Griekse melodie...
  maandag 2 mei 2011 @ 11:43:56 #214
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_96242139
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 10:16 schreef mark_dabomb het volgende:
AVB -> Check! Wat een eitje was het, binnen 5 minuutjes klaar. Lopen, langz slalom, uitwijk, stopproef, noodstop, vertragingsoefening en nog iets.
Gefeliciteerd!! *O*
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 11:19 schreef Crutch het volgende:
Gefeliciteerd!
Succes ^O^
pi_96242284
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 11:19 schreef Crutch het volgende:
Gefeliciteerd!
Succes alvast! :)
  maandag 2 mei 2011 @ 12:19:29 #216
118585 Crutch
pi_96243577
Dank je. :)
Als ik het haal heb ik 8 lessen gehad totaal voor AVB.
Je moeder is een hamster
pi_96243601
Succes morgen! :)
pi_96245594
Gefeliciteerd en succes morgen :P

Ik ben net terug van m'n eerste officiele les (tel de proefles maar niet mee). Nu begin ik pas echt goed verslaafd te raken! Alle oefeningen gedaan behalve de acht en halve draai.
De langzame slalom heb ik in het begin echt zwaar vervloekt :') Maar de laatste 5 keer ging ie eigenlijk best prima, kost bij de laatste poortjes wel heel veel moeite om het gas constant te houden, maar kan 'm meestal genoeg houden met de achterrem. Preciesiestop vond ik ook lastig, die lukt de ene keer wel en de keer erna weer niet. Wegrijden uit parkeervak ging ook niet zo soepel, maar de rest vond ik eigenlijk nog best goed gaan :) Het leukste blijft toch nog terugrijden naar de rijschool.
Waarschijnlijk begin juni m'n AVB, moet eerst nog even kijken of ik dat met werk kan regelen.
Too much is never enough!
pi_96245874
Langzame slalom hoef je niet per se met gas te doen toch? Ik heb m vandaag stationair met slippende koppeling gereden en was prima.
pi_96246061
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 13:20 schreef mark_dabomb het volgende:
Langzame slalom hoef je niet per se met gas te doen toch? Ik heb m vandaag stationair met slippende koppeling gereden en was prima.
Alles mag, als je maar geen pionnen om tikt. Ik heb het ook een keer met stationair geprobeerd, maar vond het maar niks. Viel te snel uit en ging bokken.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  maandag 2 mei 2011 @ 13:27:35 #221
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_96246145
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 13:20 schreef mark_dabomb het volgende:
Mij werd verteld dat het gas stabiel boven de 2600 toeren moest zitten, koppeling slippend, snelheid regelen met de voetrem. Stationair kreeg ik dezelfde problemen als rene90.
pi_96246215
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 13:27 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Mij werd verteld dat het gas stabiel boven de 2600 toeren moest zitten, koppeling slippend, snelheid regelen met de voetrem. Stationair kreeg ik dezelfde problemen als rene90.
Dat idd. Je voelt ook meteen dat je stabilliteit minder wordt als je 'm stationair laat lopen.
pi_96246218
Nu ik even terug denk, toen ik dat probeerde liet ik de motor vallen :').
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_96246231
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 13:29 schreef rene90 het volgende:
Nu ik even terug denk, toen ik dat probeerde liet ik de motor vallen :').
_O- dat is me de vorige keer gebeurd toen ik in een bocht te hard tot stilstand kwam
pi_96246437
Ik had een splinternieuw fiets met een zeer fijne koppeling dus vandaar dat ik hem hendig kon laten slippen ;)
pi_96246853
Stationair en dan met slippende koppeling? Hoe hoog is dat stationaire toerental van die fiets? :o

Slippende koppeling én achterrem zorgen er juist voor dat je langzamer (stapvoets) rijdt, als je dat op stationair toerental doet blijft ie dan niet gewoon stil staan of is ie heel erg instabiel? M'n instructeur zei altijd dat ie rond de 2000 toeren moest zitten daarbij, dat zorgt ervoor dat ie blijft trekken en hou je de fiets makkelijker onder controle.

Ik heb trouwens ook les op een redelijk nieuwe fiets, CBF600 ABS uit 2008. Dus daar zal het niet aan liggen :P
pi_96247473
Ik heb echt een kapot vermoeid gevoel in m'n benen :') Die zijn nogal lang en blijkbaar ook niet echt ontspannen gezeten. Hard werken zeg, dat lessen.
pi_96248226
Haha, dat had ik ook na m'n vorige les. Tijdens de AVB lessen viel het nog wel mee, dan sta je nog eens stil en kan je een beetje strekken. Maar nu ik met AVD bezig ben merk ik toch wel duidelijk dat ik net te lang ben voor de motor (of de motor te klein voor mij). En ik wil eigenlijk wel zoiets als waar ik nu les op heb.. Dat wordt nog wat straks met de zoektocht naar een motor :P
pi_96249112
Na m'n eerste les had ik dat alleen, toen zat ik ook niet goed volgens mij, want de rest van de lessen heb ik er geen last van gehad :P
  maandag 2 mei 2011 @ 14:40:39 #230
118585 Crutch
pi_96249240
Ik ben in tijden niet meer zenuwachtig geweest, maar ik moet bekennen dat wanneer ik het eerder gesposte examenfilmpje kijk, ik toch best wel een beetje nerveus word. :')
Je moeder is een hamster
pi_96249358
Haha het valt allemaal nog wel mee, bij mij waren de examinatoren ook heel erg relaxt. We hebben daar nog een beetje staan ouwehoeren van tevoren :P
pi_96249515
Hier waren ze ook erg relaxt, viel me helemaal mee! Examinator die ik had maakte ook constant grapjes tussendoor :')
  maandag 2 mei 2011 @ 14:52:29 #233
118585 Crutch
pi_96249709
Ja maar toch, ik kan er niet van uitgaan.
Rijexamen voor auto had ik twee examinatoren en ik vond ze gewoon niet tof!

:') Ach ja, ik zie wel. :P
Je moeder is een hamster
pi_96249812
Inderdaad, komt vast wel goed!

Examinator die ik bij de TTT had bij de auto was ook helemaal niet tof, chagrijnige ouwe man. De examinator die ik bij mijn rijexamen had toen was wel tof, vrolijke vrouw :P
pi_96250206
Die van mij was ook prima, die van mijn collega afrijder ook, totdat ik midden door het achtje van mijn collega afrijder sprintte...oeps. Haha! te veel gefocust op mijn eigen ding...
  maandag 2 mei 2011 @ 16:31:32 #236
321951 sjoebalka
sjaboelka
pi_96254280
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 15:04 schreef mark_dabomb het volgende:
Die van mij was ook prima, die van mijn collega afrijder ook, totdat ik midden door het achtje van mijn collega afrijder sprintte...oeps. Haha! te veel gefocust op mijn eigen ding...
en? niet gehaald daardoor ? :P

Ik ben ook benieuwd, mag 18 mei. Verwacht wel andere types als examinator dan bij auto-afrijden... :D
pi_96254570
ik zat er aan te denken om
dit twee delig pak te kopen

http://www.motoport.nl/ep(...)1/SubProducts/043651
¤600 is toch een redelijke prijs ??

maar ik doe het denk ik na dat ik mijn avb heb gedaan
het is patat
pi_96255205
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:36 schreef jesperrrrsss het volgende:
ik zat er aan te denken om
dit twee delig pak te kopen
[ afbeelding ]
http://www.motoport.nl/ep(...)1/SubProducts/043651
¤600 is toch een redelijke prijs ??

maar ik doe het denk ik na dat ik mijn avb heb gedaan
Lijkt me best netjes.
Zat zelfs eerst aan textiel te denken, maar vandaag was zelfs m'n spijkerbroek nat en ik word toch een mooi weer rijder. Na het papiertje ook maar eens op zoek naar zoiets :)
Ik zou alleen wel een losse broek en jas doen, kan je die jas nog eens uittrekken als je even ergens bent.
pi_96255686
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:49 schreef The6thgate het volgende:

[..]

Lijkt me best netjes.
Zat zelfs eerst aan textiel te denken, maar vandaag was zelfs m'n spijkerbroek nat en ik word toch een mooi weer rijder. Na het papiertje ook maar eens op zoek naar zoiets :)
Ik zou alleen wel een losse broek en jas doen, kan je die jas nog eens uittrekken als je even ergens bent.
het is een twee delig pak maar er zijn geen plaatjes van een losse broek en losse jas alleen van de twee bij elkaar.

en eigenlijk iedereen die ik spreek vind leer beter zitten als je inderdaad een mooi weer rijder bent. en ik vind het een stuk mooier :).

heb komende donderdag en vrijdag weer les. even oefenen aan mijn langzame slalom en op naar de avb want de rest doe ik allemaal zonder "moeite"
het is patat
  maandag 2 mei 2011 @ 17:32:14 #240
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_96257234
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:49 schreef The6thgate het volgende:

[..]

Lijkt me best netjes.
een goed textielpak heeft meer voordelen als een leren outfit, ik heb vandaag zeker de halve dag een motorpak aangehad, zelfs een paar uur mee ergens binnen gezeten (broek-only uiteraard), en ik ben serieus gewoon helemaal fris. Het geheim van een GOED textiel pak schuilt in een uitneembaar membraam; een pak met ingelijmd membraam is ellende met warm weer.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')