abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96096867
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 17:24 schreef Beastie_boys het volgende:

[..]

Is dit sarcastisch bedoeld? :9
Nee hoor totaal niet, maar heb echt nog nooit gehoord dat je rijles hebt met de instructeur achterop.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  donderdag 28 april 2011 @ 18:09:51 #92
289768 Beastie_boys
Professor booty
pi_96097989
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 17:38 schreef rene90 het volgende:

[..]

Nee hoor totaal niet, maar heb echt nog nooit gehoord dat je rijles hebt met de instructeur achterop.
Volgens mij gebeurt wel vaker bij de eerste les. Heb ook les motoren gezien die achter een extra rem en koppeling hebben.
pi_96100288
Ik heb het ook wel eens gehoord, en wel eens foto's gezien van motoren met dubbele bediening. Maar ik heb nog nooit eentje in het echt gezien :P

quote:
14s.gif Op donderdag 28 april 2011 17:37 schreef Anne het volgende:
Voor de motormuisjes onder ons: [WIN] Alpine MotoSafe (oordopjes)

Oordoppies! Aanrader :Y.
Nice, ik doe mee *O*
pi_96102073
quote:
14s.gif Op donderdag 28 april 2011 17:37 schreef Anne het volgende:
Voor de motormuisjes onder ons: [WIN] Alpine MotoSafe (oordopjes)

Oordoppies! Aanrader :Y.
Kleine en Grote smurf zijn goed bezig met alle prijsvragen, ook deze doe ik weer mee ^O^
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
pi_96102289
Vanmiddag rijles gehad, eerste AVB les. Bij mijn intake al wat oefeningen gedaan, moest nu de precisiestop en de noodstop doen, daarna de uitwijkoefening. De uitwijkoefening viel me alles mee, ging beter dan verwacht. Het moeilijkste was de aanvangsnelheid aanhouden en bij de poortjes pas uitwijken.
Moest samen met iemand die voor de vierde keer kwam, maar je merkte eigenlijk weinig verschil tussen diegene en mijzelf. Of dat aan mij of aan de ander lag weet ik niet =P
  donderdag 28 april 2011 @ 22:03:03 #96
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_96111997
Even als reactie op iemand uit reeks 36 met 2 hele dagen lessen... niet doen tenzij je een mega goede conditie hebt. Ik deed 1 hele dag waarbij ik 6 uur ging lessen (tot 3 uur) en daarna ffkes thuis eten en dan zou ik van 7 tot 9 nog 2 uur hebben... die laatste 2 uur heb ik slapend doorgebracht.. ik was compleet gesloopt. Dat was op een donderdag. maandag de 2 uur mogen inhalen voor mijn examen aan en die middag meteen geslaagd, dat dan weer wel.

overigens heb ik voor 69 euro een motorhelm gekocht voor het lessen, das precies zolang als die meegaat. Heb nu een Carbon helm (shark wit) die megalicht is en daar ook onwijs blij mee ben. Heb nog wel een andere helm liggen, 3 keer gedragen maatje S wit met zwarte balk. toen voor 99 euro gehaald als tussenoplossing maar die zat niet echt heel lekker, ik vond hem met mijn nek te zwaar
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_96118053
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:03 schreef Mickeys het volgende:
Even als reactie op iemand uit reeks 36 met 2 hele dagen lessen... niet doen tenzij je een mega goede conditie hebt. Ik deed 1 hele dag waarbij ik 6 uur ging lessen (tot 3 uur) en daarna ffkes thuis eten en dan zou ik van 7 tot 9 nog 2 uur hebben... die laatste 2 uur heb ik slapend doorgebracht.. ik was compleet gesloopt. Dat was op een donderdag. maandag de 2 uur mogen inhalen voor mijn examen aan en die middag meteen geslaagd, dat dan weer wel.

overigens heb ik voor 69 euro een motorhelm gekocht voor het lessen, das precies zolang als die meegaat. Heb nu een Carbon helm (shark wit) die megalicht is en daar ook onwijs blij mee ben. Heb nog wel een andere helm liggen, 3 keer gedragen maatje S wit met zwarte balk. toen voor 99 euro gehaald als tussenoplossing maar die zat niet echt heel lekker, ik vond hem met mijn nek te zwaar
Dat was ik. Heb op zich wel een goede conditie, maar ik zal vragen of het ook wat meer uit te smeren is. Het is wel een goeie prijs lijkt me, ¤800 voor lessen + examens.
pi_96123135
:W

[ Bericht 82% gewijzigd door nero7 op 29-04-2011 02:43:04 ]
pi_96125048
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 19:45 schreef WitteHamster het volgende:
Vanmiddag rijles gehad, eerste AVB les. Bij mijn intake al wat oefeningen gedaan, moest nu de precisiestop en de noodstop doen, daarna de uitwijkoefening. De uitwijkoefening viel me alles mee, ging beter dan verwacht. Het moeilijkste was de aanvangsnelheid aanhouden en bij de poortjes pas uitwijken.
Moest samen met iemand die voor de vierde keer kwam, maar je merkte eigenlijk weinig verschil tussen diegene en mijzelf. Of dat aan mij of aan de ander lag weet ik niet =P
De uitwijkoefening is best makkelijk :P
Ik liet alleen soms net te vroeg m'n gas los. Op het examen ging die wel helemaal goed, ik reed zelfs tegen de 60 aan :+
pi_96125168
Vandaag mag ik weer lekker lessen. Om 09.00 uur zit ik weer lekker op de motor. Ik hoop dat we die langzame slalom nog gaan doen, kan ik die tip met het vast houden van het gas uitproberen.

Daarna nog een spannende middag. Om 13.00 uur heb ik mijn theorie-examen. Ik heb er wel vertrouwen in, de laatste 5 oefen examens die ik heb gemaakt was ik bij alle geslaagd. Nu nog het echte examen! :)
pi_96125576
Succes alvast met je theorie! :)

Ik had daar ook nog even gekeken, die tip om het gas vast te houden. Maar dat kan niet eens bij de motor waar ik les op heb. Als ik mijn hand verder naar binnen verplaats op het vaste stuk, dan ligt mijn hand op de dodemansknop ongeveer en naar buiten is niks :+
pi_96128354
Ik heb maandag de eerste les na de intake :) Krijg er alweer zin in.
Too much is never enough!
pi_96130118
morgen motor kopen :) Maandag AVB!
Hoor ik die Griekse melodie...
pi_96130596
Voor wat voor een motor ga je kijken Mark?
Als het doen niet deugt,is het laten beter.
  vrijdag 29 april 2011 @ 11:35:35 #105
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_96130806
Ik zou echt niet nu een motor kunnen kopen... de verleiding zou te groot zijn. Ik heb er in elk geval wel zeker een paar op het oog :X

Vanmiddag eindelijk weer eens lessen w/
pi_96130955
Ik ga nu ook nog geen motor kopen, wacht wel tot ik een rijbewijs heb. Kan ik tenminste ook gewoon een uitgebreide proefrit maken :)
Ik heb er ook wel een paar op het oog :P
pi_96133744
Is een mooie aanbieding die ik niet kan laten lopen, Kawa GPZ 900 R met 40.000 op de klok. Nwe remblokken, ketting & tandwielen, accu, alle keerringen en banden voor maar 800! En nog oldtimer ook!
pi_96135072
Da's bijna gratis man
pi_96135164
Gelijk 900 ook :P En je lest nu op 25kw of al zwaar?
Top 5 China producten
pi_96135656
Als ik naar z'n profiel kijk lijkt me dat ie zwaar lest :P

Geboortedatum: 04-04-1985
pi_96136038
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 13:11 schreef ArnosL het volgende:
Als ik naar z'n profiel kijk lijkt me dat ie zwaar lest :P

Geboortedatum: 04-04-1985
:Y)
Top 5 China producten
pi_96136954
Inderdaad zwaar :) 115 pk is de 900 R :)
pi_96137030
Dat is best pittig :P, mijn fazer is 95 pk met 600 cc. En dat merk je wel dat het flink vermogen heeft. Bij lessen eigenlijk nooit het gas zo open getrokken, daarom ook mijn tip aan iedereen, ga je de snelweg op, schakel even 1 / 2 tandjes terug ,dat je op de 7k zit op het moment dat je snelheid wilt gaan maken, dan merk je eens hoe lekker dat vermogen is :)
Top 5 China producten
pi_96137193
Met les trek ik nu ook wel het gas open, bij invoegen op de autoweg of snelweg. In de 2 doortrekken naar 8k toeren :+
pi_96137305
quote:
6s.gif Op vrijdag 29 april 2011 13:42 schreef Tankiej het volgende:
Met les trek ik nu ook wel het gas open, bij invoegen op de autoweg of snelweg. In de 2 doortrekken naar 8k toeren :+
Je kan gewoon doortrekken tot het rode gedeelte hoor, in de hogere toerentallen gaat het vaak los :)
Top 5 China producten
pi_96137462
Ik heb nog maar 3 keer op de autoweg of snelweg gereden, rustig aan opbouwen he :P
Komt volgende keer wel! :)
pi_96138118
Ik rijd nu bijna iedere keer wel een paar minuutjes op de snelweg.

Doortrekken doe ik trouwens ook wel als ik op de snelweg ga rijden, dan trek ik hem bijna in iedere versnelling door tot het rood :P
pi_96138195
Ik reed de vorige keer op de lichte motor, als je daar het gas helemaal opentrekt doet-ie niks. Dan moet je eerst weer een stukje terug draaien en dan gaat ie pas :o
pi_96138254
Bij mij doet ie gewoon direct wat. Ik heb ook al wel een keer les gehad op de openbare weg met de zware motor en dat vermogen beviel me toen wel iets beter. Zeker als je hem tot het rood doortrekt, dan voel je hem wel wat beter accelereren.
pi_96138568
De zware motor bevalt veel beter! Gelukkig mag ik ook gelijk op de zware :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')