Is gewoon beschikbaar bij de rijschoolquote:Op donderdag 28 april 2011 09:20 schreef mstx het volgende:
Lenen jullie trouwens de kleding/helm enz van de rijschool of hebben jullie zelf al wat gekocht?
Haha, dat is eigenlijk ook mijn plan, daarom heb ik nog geen broek gekochtquote:Op donderdag 28 april 2011 11:04 schreef Crutch het volgende:
[..]
Is gewoon beschikbaar bij de rijschool![]()
Vind ik prima, ga nu niet overal geld aan uitgeven aangezien ik de laatste tijd redelijk aan het afvallen ben.
Ja klopt, maar ik denk dat een eigen helm, handschoenen en goede schoenen wel wat fijner zijn.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:04 schreef Crutch het volgende:
[..]
Is gewoon beschikbaar bij de rijschool![]()
http://www.lazerhelmets.c(...)security-testing.phpquote:Op donderdag 28 april 2011 12:15 schreef rene90 het volgende:
Scooter/motor helm, tja, zelfde keurmerk inderdaad. Ik heb geprobeerd wat te googlen over dat keurmerk maar er is opvallend weinig over te vinden. Wat ik denk is dat er een bepaalde standaard is. Bijvoorbeeld dat een helm met 30km/h intact moet blijven of iets dergelijks, dan kan een helm van 30 euro dat, en 1 van 300. Maar die van 30 euro blijft niet intact bij 50km/h waar die van 300 dat wel doet.
Iemand die hier misschien meer over weet, wat ik vertel is een gokje
quote:Op donderdag 28 april 2011 10:43 schreef fespo het volgende:
wat vinden jullie, scooterhelm gebruiken?
Nee man, haal gelijk een motorhelm. Voor ongeveer 200 euro heb je wel een goede.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:43 schreef fespo het volgende:
wat vinden jullie, scooterhelm gebruiken?
Ja ook jaquote:
Als je nog een helm hebt kan je die best gebruiken tijdens je AVB oefeningen, nergens voor nodig om gelijk een andere helm te halen als die andere nog voldoetquote:Op donderdag 28 april 2011 14:36 schreef leimeh het volgende:
[..]
Nee man, haal gelijk een motorhelm. Voor ongeveer 200 euro heb je wel een goede.
Ik moest altijd naar een parkeerterrein rijden met de motor om daar mijn AVB oefeningen te doen. Dan zou ik zeker een goede helm opdoen... als je rijschool een eigen terrein heeft voldoet een scooterhelm ook wel ja.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:16 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Als je nog een helm hebt kan je die best gebruiken tijdens je AVB oefeningen, nergens voor nodig om gelijk een andere helm te halen als die andere nog voldoet
Oeiquote:Op donderdag 28 april 2011 14:40 schreef leimeh het volgende:
[..]
Ja ook ja![]()
Vandaag stukje snelweg gepakt trouwens, bij het invoegen keek ik niet naar links en zat ik bijna onder een vrachtwagen
Scooterhelm en motorhelm zit geen verschil tussen, alleen dat een scooterhelm dan bij een scooterzaak verkocht word en motorhelm bij een motorzaakquote:Op donderdag 28 april 2011 15:21 schreef leimeh het volgende:
[..]
Ik moest altijd naar een parkeerterrein rijden met de motor om daar mijn AVB oefeningen te doen. Dan zou ik zeker een goede helm opdoen... als je rijschool een eigen terrein heeft voldoet een scooterhelm ook wel ja.
Je hebt ook motorscooters he.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:27 schreef Tankiej het volgende:
De HJC helm die ik nu bij Motoport gekocht heb, hebben ze ook gewoon bij de scooterzaak hier op de plank liggen. Maakt dat het een scooterhelm of een motorhelm?
Is dit sarcastisch bedoeld?quote:Op donderdag 28 april 2011 08:23 schreef rene90 het volgende:
[..]
jij had de instructeur achterop zitten bij je? Nog nooit gehoord dat dat gebeurd, vind het ook erg raar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |