Die was hier toch ook? Ik haal al die mensen van de radio door elkaar? Ik ben nog van de tijd dat Patje, Naatje en Spaghetti er waren. En dat iedereen kotste op Koelkast en een hekel had aan Huppel en Knetter. Al die hippe huismoeders enzo ken ik niet.quote:Op maandag 25 april 2011 19:36 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Haha nee dat was Spaceinvaders met d'r glitter & glamour shit.
Faye is toch niet onaardig?
Dan kom je als loner op fok, omdat je niet door de groep wordt geaccepteerd, dan wordt je op fok ook weggepest, dan faal jequote:Op maandag 25 april 2011 19:37 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
af en toe moet je gewoon even gezamenlijk iemand wegsturen om het groepsgevoel te versterken toch
Harde realiteit wel.quote:Op maandag 25 april 2011 19:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan kom je als loner op fok, omdat je niet door de groep wordt geaccepteerd, dan wordt je op fok ook weggepest, dan faal je
dat liefde bedrijven gaat nog een tijdje duren vriendquote:Op maandag 25 april 2011 19:38 schreef mc-Piel het volgende:
Naatje, 1 van mijn broeders vraagt zich af of je al de liefde bedreven hebt met Faye?
Gezien je ondertitel gok ik zelf van niet. Binnenkort dus wel.
Gastquote:Op maandag 25 april 2011 19:38 schreef mc-Piel het volgende:
Naatje, 1 van mijn broeders vraagt zich af of je al de liefde bedreven hebt met Faye?
Gezien je ondertitel gok ik zelf van niet. Binnenkort dus wel.
Ik vind hem een mongool, desondanks sta ik nog steeds in zijn signature.quote:
VIEZE VUILE HOMO DAT JE BENT.quote:Op maandag 25 april 2011 19:39 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
In een seizoenskaart voor Willem II ?
Rustig meisje, ga maar even roken.quote:Op maandag 25 april 2011 19:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
VIEZE VUILE HOMO DAT JE BENT.
Cash is er niet dus je bent het zelf.
Wacht maar als ze over 3 weken geen landskampioen zijn
Ik denk, ragbroeder wil zijn anonimiteit niet ontnomen worden.quote:
Doei, eet smakelijk. Visje erbij?quote:
Ik dacht, jij had inside information die andere personen niet in het topic wilde pleuren...quote:Op maandag 25 april 2011 19:40 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik denk, ragbroeder wil zijn anonimiteit niet ontnomen worden.
Doet ie het zelf, kksukkel.
Even roken, dan kan je weer helder nadenken. Hihi.quote:Op maandag 25 april 2011 19:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
AZ verloor van willem II![]()
![]()
![]()
![]()
Degradatieclub van verliezen
![]()
![]()
ditquote:Op maandag 25 april 2011 19:42 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Even roken, dan kan je weer helder nadenken. Hihi.
Ai, kom zo ff chillen bij ali dan?quote:Op maandag 25 april 2011 19:41 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik dacht, jij had inside information die andere personen niet in het topic wilde pleuren...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |