SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wel hoor, maar daar kwamen niet de mensen die we gingen zien. Nu onderweg naar huis. 30 op de A2quote:
quote:Op maandag 25 april 2011 20:35 schreef lezzer het volgende:
Dit helpt zeker niet?![]()
Bakfiets.
![]()
![]()
Ik ben natuurlijk geen dronken DP.
Dus jah.
Ik moest daardoor juist extra hard huilen!quote:Op maandag 25 april 2011 20:42 schreef lezzer het volgende:
En waarom is deze aflevering van Greys Anatomy in musicalvorm?
Van ellende?quote:Op maandag 25 april 2011 21:35 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik moest daardoor juist extra hard huilen!![]()
Eindhoven is in Brabant, dat weet je toch hè?quote:Op maandag 25 april 2011 21:35 schreef Vanyel het volgende:
Neuh, ik kom daar niet jaarlijks. Meestal is dit festijn in Brabant.
Ja, dat weet ik, maar ik ging er even van uit dat je op de randweg Ehv stondquote:Op maandag 25 april 2011 21:40 schreef Vanyel het volgende:
Ha. Ha. Ha.
Nu kom ik uit Limburg, onder Eindhoven. Normaal komen we uit Brabant, zo'n beetje naast Eindhoven. Scheelt toch.
Op zich niet, we twijfelen toch al even aan het geheugen van schoonmoeders...quote:
Ik ken dat punt ja. Als ik ooit post vanuit de file, dan sta ik daar...quote:Op maandag 25 april 2011 21:48 schreef Vanyel het volgende:
Voor knooppunt de Hogt was het. Nu rijden we weer normaal.
quote:
Je bent niet de enigequote:
quote:Op maandag 25 april 2011 15:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
liefjes? het is 80 graden he, buiten enzo. en TOCH ben ik net wezen sporten
can i get a 'goed zo DP!!'???
quote:
quote:Op maandag 25 april 2011 15:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]! Goed zo DP!! Held! Winnaar! Epische!
quote:
quote:Op maandag 25 april 2011 18:17 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ik ook hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]Just sayin'quote:Op maandag 25 april 2011 20:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
o ja.erik
lezzer
bakfiets
vanyellekind
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
quote:Geachte klant
Het beschermen van Uw Card tegen het gebruik toestaan is niet onze eerste zorg. Grasse Deze nieuwste update, vragen wij alleUw bank biedt de nieuwe ontwikkeling is Controles niveau van veiligheid door Visa (Verified by Visa) en MasterCard Veiligheid (Mastercard Relief Code) om onze klanten te dienen en ervoor te zorgen betere bankdienst, tegen de activiteiten frauduleus
onze opdrachtgever tot de informatie en update de cordinaten van uw bank en uw account Card of bankpas door te klikken op op de link hieronder.
Klik hier om uw formulier toegang veiligheid.
Opmerking: Dit is een derde en laatste herinnering nodigen u uit om uw toegang tot de vorm veilig mogelijk te maken, anders Wij zijn niet verantwoordelijk voor de doorstroming ongebruikelijk op uw card of ongebruikelijke toepassingen van gelden bank
Hartelijk,
Ministerie van Veiligheid.
Copyright 1999-2011 Verified By Visa. Alle rechten voorbehouden.
lol en heb jij je formulier al even netjes ingediend???quote:
Tuurlijk.quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:02 schreef Nizno het volgende:
lol en heb jij je formulier al even netjes ingediend???
heel goed!!!quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:04 schreef lezzer het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Ik heb ook nog aanmaningen gekregen namelijk, en toen zag ik wel in dat het echt m'n laatste kans was.
tja dat hebben ze wel vaker. Denk dat ze een paar eerste klassers als vertalers hebben.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |