SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wel hoor, maar daar kwamen niet de mensen die we gingen zien. Nu onderweg naar huis. 30 op de A2quote:
quote:Op maandag 25 april 2011 20:35 schreef lezzer het volgende:
Dit helpt zeker niet?![]()
Bakfiets.
![]()
![]()
Ik ben natuurlijk geen dronken DP.
Dus jah.
Ik moest daardoor juist extra hard huilen!quote:Op maandag 25 april 2011 20:42 schreef lezzer het volgende:
En waarom is deze aflevering van Greys Anatomy in musicalvorm?
Van ellende?quote:Op maandag 25 april 2011 21:35 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik moest daardoor juist extra hard huilen!![]()
Eindhoven is in Brabant, dat weet je toch hè?quote:Op maandag 25 april 2011 21:35 schreef Vanyel het volgende:
Neuh, ik kom daar niet jaarlijks. Meestal is dit festijn in Brabant.
Ja, dat weet ik, maar ik ging er even van uit dat je op de randweg Ehv stondquote:Op maandag 25 april 2011 21:40 schreef Vanyel het volgende:
Ha. Ha. Ha.
Nu kom ik uit Limburg, onder Eindhoven. Normaal komen we uit Brabant, zo'n beetje naast Eindhoven. Scheelt toch.
Op zich niet, we twijfelen toch al even aan het geheugen van schoonmoeders...quote:
Ik ken dat punt ja. Als ik ooit post vanuit de file, dan sta ik daar...quote:Op maandag 25 april 2011 21:48 schreef Vanyel het volgende:
Voor knooppunt de Hogt was het. Nu rijden we weer normaal.
quote:
Je bent niet de enigequote:
quote:Op maandag 25 april 2011 15:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
liefjes? het is 80 graden he, buiten enzo. en TOCH ben ik net wezen sporten
can i get a 'goed zo DP!!'???
quote:
quote:Op maandag 25 april 2011 15:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]! Goed zo DP!! Held! Winnaar! Epische!
quote:
quote:Op maandag 25 april 2011 18:17 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ik ook hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]Just sayin'quote:Op maandag 25 april 2011 20:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
o ja.erik
lezzer
bakfiets
vanyellekind
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
quote:Geachte klant
Het beschermen van Uw Card tegen het gebruik toestaan is niet onze eerste zorg. Grasse Deze nieuwste update, vragen wij alleUw bank biedt de nieuwe ontwikkeling is Controles niveau van veiligheid door Visa (Verified by Visa) en MasterCard Veiligheid (Mastercard Relief Code) om onze klanten te dienen en ervoor te zorgen betere bankdienst, tegen de activiteiten frauduleus
onze opdrachtgever tot de informatie en update de cordinaten van uw bank en uw account Card of bankpas door te klikken op op de link hieronder.
Klik hier om uw formulier toegang veiligheid.
Opmerking: Dit is een derde en laatste herinnering nodigen u uit om uw toegang tot de vorm veilig mogelijk te maken, anders Wij zijn niet verantwoordelijk voor de doorstroming ongebruikelijk op uw card of ongebruikelijke toepassingen van gelden bank
Hartelijk,
Ministerie van Veiligheid.
Copyright 1999-2011 Verified By Visa. Alle rechten voorbehouden.
lol en heb jij je formulier al even netjes ingediend???quote:
Tuurlijk.quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:02 schreef Nizno het volgende:
lol en heb jij je formulier al even netjes ingediend???
heel goed!!!quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:04 schreef lezzer het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Ik heb ook nog aanmaningen gekregen namelijk, en toen zag ik wel in dat het echt m'n laatste kans was.
tja dat hebben ze wel vaker. Denk dat ze een paar eerste klassers als vertalers hebben.quote:
nee ze moesten er idd eens voor zorgen dat de Card niet gebruikt kan wordenquote:Het beschermen van Uw Card tegen het gebruik toestaan is niet onze eerste zorg.
Nee, natuurlijk niet!quote:
Gij decadente!quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:55 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik krijg altijd spam van The Bank of Scotland.
Nee, morgen weer. Ik moet nu werken aan mijn bachelorthese terwijl lief op haar werk is.quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:18 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet!
Ben je al weer terug?
quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Neen, dat zou pas over 5 minuten gebeuren, dus het is maar goed dat je jezelf even naar de voorkant van mijn herinnering duwt.
Het is samen heel fijnquote:
Nou da's mooi kut dan. Zit ik 20kg af te vallen dat die laarzen er weer leuk uit zien, zijn ze uit.quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:22 schreef Bakfiets. het volgende:
Eigenlijk niet meer, nee. Al zijn Vans nu wel helemaal goed. Een vooruitgang, in mijn ogen.
Dat wil natuurlijk niet zeggen dat je ze niet aan moet doen.
PLEASE DON'T MAKE ME SHOOT YOU! THIS IS MY FIRST DAY!quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:04 schreef Vanyel het volgende:
Mmm, reclames voor rookie blue op net 5. Zwijmel.
ok, ik mis iets. Wat?quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:04 schreef Vanyel het volgende:
Mmm, reclames voor rookie blue op net 5. Zwijmel.
hoezo nieuw? Ofis het nieuw op de kabel en heb ik dit op een digitale zender gezien?quote:
Ik zeg ook: "nieuw op net5" die serie bestaat ongetwijfeld langer.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
hoezo nieuw? Ofis het nieuw op de kabel en heb ik dit op een digitale zender gezien?
Ze waren nog baby's,dat vond ik zielig om te worstelen.quote:
quote:Op woensdag 27 april 2011 04:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ze waren nog baby's,dat vond ik zielig om te worstelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ow dat was het... ik dacht al.. Ik had het al voorbij zien komen.quote:
quote:Op woensdag 27 april 2011 09:57 schreef lezzer het volgende:
En een kusje voor Nannie
Als ze tenminste nog eens langs komt hier
Eens zien og ze nog langs komt wandelen danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en ook eenvan mij voor Nan.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Maar wel leuke herinneringen gemaakt, toch? Da's ook wat waardquote:
Jawel. Maar het is nu niet zeker wanneer ik haar weer zie. Waarschijnlijk pas in juli weer...quote:Op woensdag 27 april 2011 17:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar wel leuke herinneringen gemaakt, toch? Da's ook wat waard
quote:Op woensdag 27 april 2011 17:34 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Jawel. Maar het is nu niet zeker wanneer ik haar weer zie. Waarschijnlijk pas in juli weer...
Ja, da's kut, ik weet hetquote:Op woensdag 27 april 2011 17:34 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Jawel. Maar het is nu niet zeker wanneer ik haar weer zie. Waarschijnlijk pas in juli weer...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 april 2011 20:05 schreef lezzer het volgende:
De electrische poort hadden we al jaren, maar is gelukkig wel gerepareerd. Helemaal weer blij mee dus
Verder, rare week achter de rug. Maar goed.Sterkte!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 27 april 2011 20:05 schreef lezzer het volgende:
De electrische poort hadden we al jaren, maar is gelukkig wel gerepareerd. Helemaal weer blij mee dus
Verder, rare week achter de rug. Maar goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
Ik wil er ook wel eentje. Waar haal je die?quote:Op woensdag 27 april 2011 20:10 schreef Vanyel het volgende:
Nee en ja hoor, was maar voor een nachtje. We zijn weer knus.
En de baby is leuk
Jij ook eenquote:Op woensdag 27 april 2011 20:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn leven is bijzonder saai momenteel.
Jawel, maar toen was je dronken, of halverwege ofzo.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
Lezzer ik weet niet of ik je hiervoor al eenen een
had gegeven, maar bij deze...
Ook eentje voor Skunk danquote:Op woensdag 27 april 2011 20:28 schreef lezzer het volgende:
[..]
Jawel, maar toen was je dronken, of halverwege ofzo.
Evengoed bedanktEn Soapie en Skunk ook
Maar eigenlijk is Skunk nou veel zieligerder.
Helemaal mee eens!!!quote:Op woensdag 27 april 2011 20:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Het klinkt een beetje gek, maar iedereen heeft recht op zijn eigen verdriet, ongeacht of het een schaafwond of de afwezigheid van een persoon is.
Maakt toch niet uit, als het je hoog zit..quote:Op woensdag 27 april 2011 20:37 schreef lezzer het volgende:
Oh, ja, zo bedoelde ik het eigenlijk ook niet
Alleen, ik was er van het weekend ook al over bezig, dus het is ook wat minder vers.
Dacht ik
Je mag net zo veel zeiken als een anderquote:Op woensdag 27 april 2011 20:37 schreef lezzer het volgende:
Oh, ja, zo bedoelde ik het eigenlijk ook niet
Alleen, ik was er van het weekend ook al over bezig, dus het is ook wat minder vers.
Dacht ik
quote:Op woensdag 27 april 2011 20:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je mag net zo veel zeiken als een ander. En er zullen altijd mensen zijn hier die je virtueel een hart onder de riem zullen steken. En dat begrijpen mensen die niet zo bij een online community zitten niet, maar ik weet dat het soms best fijn is om van mensen die je alleen eigenlijk van letters kent je toch een knuffel toesturen.
Ik? Altijd al een fan geweest. Heb er vaak zat de vruchten van geplukt in ieder gevalquote:Op woensdag 27 april 2011 20:44 schreef Vanyel het volgende:
Sinds wanneer hou jij zo van virtueel knuffelen?
quote:
Das toch niet limburgs of wel?quote:
quote:
Glee was liefquote:Op woensdag 27 april 2011 21:38 schreef skunkasaur het volgende:
Ik ben er ook nog maar ik ga nu eerst even Glee kijken.
Buikpijn? How come?quote:Op woensdag 27 april 2011 21:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben er nog, ik zit mezelf alleen zielig te voelen met buikpijn.
quote:
Ik denk een combinatie van te veel druiven (quote:
Oeh, de klassiekballetdans is echt wonderlijkquote:Op woensdag 27 april 2011 21:47 schreef Vanyel het volgende:
Ik kijk the ultimate dance battle van 2 weken geleden.
Dus een keer goed naar de wc biedt geen soelaas?quote:Op woensdag 27 april 2011 21:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik denk een combinatie van te veel druiven () en dingen die me dwars zitten in een meer metaforische zin van het woord.
Ehm, gedeeltelijk welquote:Op woensdag 27 april 2011 21:51 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dus een keer goed naar de wc biedt geen soelaas?![]()
Wij kijken voetbal.
Helaasch...
Oh echt? Hoe kut.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik voel me alleen. Dat is het eigenlijk.
Welke van de? De Spanjaard vond me te jong en ging terug naar zijn ex, de hook-up die cute was heeft nooit meer iets van zich laten horen na één date, mijn friend with benefits houdt zich ook stil en gaat ook weer veel met zijn ex om, en de jongen waarmee ik afgelopen vrijdag een date zou hebben zei op de dag zelf af omdat ie mentaal niet klaar was om iemand te ontmoeten.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:54 schreef lezzer het volgende:
[..]
Oh echt? Hoe kut.
Is het niks geworden moet die jongen?
Kom maar hier dan.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik voel me alleen. Dat is het eigenlijk.
Daar keek ik ook al niet bepaald naar uitquote:Op woensdag 27 april 2011 22:43 schreef skunkasaur het volgende:
Ben jij vierkant?
En waarom heet de 21e aflevering van Glee "Funeral"? Neeeeee
FFFffffuuuuuu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
quote:Op woensdag 27 april 2011 22:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Daar keek ik ook al niet bepaald naar uit. Ik moest al huilen toen ik hoorde welk liedje Santana in de (volgens mij) volgende aflevering gaat zingen
...
Ik ga lekker niet kijken naar je vuige spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
Had ik stiekem inderdaad even naar gekeken. Maar ik doe nu heel hard mijn best om niet Songbird te beluisteren in mijn hoofd. Heel erg. D:quote:Op woensdag 27 april 2011 22:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Er staat een youtube'je in met het nummer, gezongen natuurlijk door Santana.
Nou goed. Jij mag 't voor één keer, omdat je net terug bent.quote:
Waar zijn ze met de afleveringen in NL dan?quote:Op woensdag 27 april 2011 23:04 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Nou goed. Jij mag 't voor één keer, omdat je net terug bent.
Net de aflevering gehad waarin ze allemaal dronken worden. De volgende schijnt heel bijzonder te worden.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:25 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Waar zijn ze met de afleveringen in NL dan?
Die met die blauwe kots?quote:Op woensdag 27 april 2011 23:27 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Net de aflevering gehad waarin ze allemaal dronken worden. De volgende schijnt heel bijzonder te worden.
?quote:Op woensdag 27 april 2011 22:53 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nou ja zeg! Je was toch goed op weg!
Oeh, spannend! Hopelijk worden die plannen concreet, dat zou wel leuk zijn natuurlijkquote:Op woensdag 27 april 2011 20:01 schreef skunkasaur het volgende:
Ja, inderdaad. Gelukkig zijn de plannen dat ik vanaf september bij haar ga wonen, of in ieder geval in zuid Frankrijk. Druiven plukken en daarna WWOOF'en, waarschijnlijk. Tenzij ik iets aan werk kan vinden waarbij vloeiend Frans geen vereiste isEn dan voor een maand of drie.
Ja, nee, wel okee.quote:He maar Wonderer, ben je nou in Florida? En is Brad ook mee? Hoe gaat het verder?
Ruilen? Dan kan jij in mijn les slapen(dat gaat heel gemakkelijk) en dan zit ik even baby.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:28 schreef Vanyel het volgende:
Hopelijk ergens een keer wat slapen, maar dat lijkt nog lastig te worden..
En babysitten.
Alcohol en vet. Niks mis meequote:Op donderdag 28 april 2011 10:56 schreef skunkasaur het volgende:
De smaakt een beetje naar alcohol, though
Lang zal je leven,quote:
Als je in Utrecht studeerde deed ik t meteen.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:32 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ruilen? Dan kan jij in mijn les slapen(dat gaat heel gemakkelijk) en dan zit ik even baby.
Ben jij net zo'n held als ik? Ik ben al panisch bij een klein huisspinnetje, laat staan zoiets...quote:Op donderdag 28 april 2011 11:38 schreef lezzer het volgende:
*gezellig aanschuift, pakje met virtueel kadootje aan Skunk geeft.
Verderop in dat topic alleen maar foto's van vieze grote spinnen. Ik ben afgehaakt.
lastig als je geen man hebtquote:Op donderdag 28 april 2011 11:39 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Ben jij net zo'n held als ik? Ik ben al panisch bij een klein huisspinnetje, laat staan zoiets...
Nee hoor, ben namelijk in het bezit van een stofzuigerquote:
Nou dat valt wel mee eigenlijk, maar zo'n knoeperd vind ik nergens voor nodigquote:Op donderdag 28 april 2011 11:39 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Ben jij net zo'n held als ik? Ik ben al panisch bij een klein huisspinnetje, laat staan zoiets...
Dat heb ik alleen bij het verhuizen van wasmachines eigenlijk. En dan huur ik een man. Of twee.quote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 13:25 schreef Vanyel het volgende:
SlaaptDat lukte de hele ochtend niet, dus die was kapot.
Stiekem nog wel au, maar niet compleet van de wereld. E niet misselijkquote:
foto?quote:Ik heb m'n nieuwe Nikes aan. Het was een opwelling. Ze zijn met geel er op
quote:
Je had Bakfiets gewoon wat meer moeten bieden voor die babysit-jobquote:Op donderdag 28 april 2011 16:20 schreef Vanyel het volgende:
Pff ik voel me vertieft. Pas nu op een tweejarige met de aandachtspanne van een kokosnoot.
quote:Zo blij dat Mrs V onderweg is naar huis!
is die bloedlijngerelateerd eigenlijk? Moet je 'm leuk vinden?quote:Op donderdag 28 april 2011 18:02 schreef Vanyel het volgende:
Ik heb nog niet zo'n zin in de tweejarige.
Nee, van een vriendin. En t wordt wel verwacht jaquote:Op donderdag 28 april 2011 18:02 schreef lezzer het volgende:
[..]
is die bloedlijngerelateerd eigenlijk? Moet je 'm leuk vinden?
zoals V het tikt wel....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |