SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wel hoor, maar daar kwamen niet de mensen die we gingen zien. Nu onderweg naar huis. 30 op de A2quote:
quote:Op maandag 25 april 2011 20:35 schreef lezzer het volgende:
Dit helpt zeker niet?![]()
Bakfiets.
![]()
![]()
Ik ben natuurlijk geen dronken DP.
Dus jah.
Ik moest daardoor juist extra hard huilen!quote:Op maandag 25 april 2011 20:42 schreef lezzer het volgende:
En waarom is deze aflevering van Greys Anatomy in musicalvorm?
Van ellende?quote:Op maandag 25 april 2011 21:35 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik moest daardoor juist extra hard huilen!![]()
Eindhoven is in Brabant, dat weet je toch hè?quote:Op maandag 25 april 2011 21:35 schreef Vanyel het volgende:
Neuh, ik kom daar niet jaarlijks. Meestal is dit festijn in Brabant.
Ja, dat weet ik, maar ik ging er even van uit dat je op de randweg Ehv stondquote:Op maandag 25 april 2011 21:40 schreef Vanyel het volgende:
Ha. Ha. Ha.
Nu kom ik uit Limburg, onder Eindhoven. Normaal komen we uit Brabant, zo'n beetje naast Eindhoven. Scheelt toch.
Op zich niet, we twijfelen toch al even aan het geheugen van schoonmoeders...quote:
Ik ken dat punt ja. Als ik ooit post vanuit de file, dan sta ik daar...quote:Op maandag 25 april 2011 21:48 schreef Vanyel het volgende:
Voor knooppunt de Hogt was het. Nu rijden we weer normaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |