Min 1 seconde, hopelijk.quote:
Gewoon het tijdsverschil tussen FOK! en mijn lokale W7 bepalen. En aan de hand daarvan posten.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:00 schreef Joran-Joran het volgende:
Hoe doe jij dat al 2x precies op het hele uur Socios? Heb jij een Fok! klokje op je computer ofzo?
Deze faalde door een internetinterruptie tussen klikken en de post.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:00 schreef Socios het volgende:
Gewoon het tijdsverschil tussen FOK! en mijn lokale W7 bepalen. En aan de hand daarvan posten.
Dan probeer ik het nog eensquote:Op donderdag 23 juni 2011 12:00 schreef Socios het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat had je wel kunnen inzien dat jouw poging bij voorbaat kansloos was?
Mooie.quote:
Inderdaad, TS faalt keihard met z'n topic.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:01 schreef Socios het volgende:
Blijven proberen.![]()
Het valt mij wel een beetje tegen dat jou het niet lukt.
Zo moeilijk is het toch niet?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:01 schreef Socios het volgende:
[..]
Blijven proberen.![]()
Het valt mij wel een beetje tegen dat jou het niet lukt.
Deze post was wel exact om 00:02:00 uur. Als je dat nou 2 minuten eerder had gedaan.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:02 schreef Arcee het volgende:
[..]
Inderdaad, TS faalt keihard met z'n topic.
Dan was ik baas geweest.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:10 schreef Joran-Joran het volgende:
Deze post was wel exact om 00:02:00 uur. Als je dat nou 2 minuten eerder had gedaan.
Als jij nou het volgende uur als enige precies om 14:00:00 post, dan hebben we een retestrakke tussenstand.quote:
Nee hoor, 8.quote:
Faal.quote:
Ik hoop dat het je lukt.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:56 schreef monkyyy het volgende:
Ik ga het proberen, als het niet lukt stop ik voorgoed.
Succes.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:56 schreef monkyyy het volgende:
Ik ga het proberen, als het niet lukt stop ik voorgoed.
Herkenbaar:quote:
Ik had toen ook een faal van 3 secondes.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:00 schreef Socios het volgende:
Deze faalde door een internetinterruptie tussen klikken en de post.
Jawel, blijkbaar ben ik toch niet de meest autistische hier.quote:
Procentueel.quote:
Omdat jouw mislukte pogingen daarin tot uiting komen?quote:
Nee, mijn mislukte pogingen komen al in het eerste rijtje tot uitingquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:47 schreef Arcee het volgende:
Omdat jouw mislukte pogingen daarin tot uiting komen?
Dat je kunt zie wie het relatief het beste deden. Je kunt in absolute zin wel vaak een goeie poging gedaan hebben, maar als daar veel mislukte pogingen tegenover staan is de hoge score maar betrekkelijk.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:49 schreef Wickedangel het volgende:
Nee, mijn mislukte pogingen komen al in het eerste rijtje tot uiting![]()
Serieus, wat voegt het nou toe?
Hmmm. Maar beide lijstjes wijken niet zoveel van elkaar af.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:50 schreef Arcee het volgende:
Dat je kunt zie wie het relatief het beste deden. Je kunt in absolute zin wel vaak een goeie poging gedaan hebben, maar als daar veel mislukte pogingen tegenover staan is de hoge score maar betrekkelijk.
Nog niet.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hmmm. Maar beide lijstjes wijken niet zoveel van elkaar af.
Nog niet, nee, nog niet.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:56 schreef Wickedangel het volgende:
Hmmm. Maar beide lijstjes wijken niet zoveel van elkaar af.
Geeft niks. Kom, ik ga weer een poging doen...quote:
Gewoon een beetje `inplannen´.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:00 schreef svann het volgende:
Social life is best een handicap bij dit soort posts.
Ja, wat is stoerder: 8 van 8 keer goed of 17 van de 20?quote:
Was is stoerder?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:01 schreef Arcee het volgende:
Ja, was is stoerder: 8 van 8 keer goed of 17 van de 20?
Vandaar dus 2 lijstjes.
Nee, wat.quote:
Je moet nooit iemand op een typefout wijzen binnen de 5 minuten gratis edittijd.quote:
Ja, heel boeiend.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:04 schreef Arcee het volgende:
Maar welke van de 2 lijstjes je voorkeur ook heeft, Wickedangel staat in beide lijstjes onderaan.
Houd me maar eens tegenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:05 schreef Arcee het volgende:
Je moet nooit iemand op een typefout wijzen binnen de 5 minuten gratis edittijd.
Je lijkt een beetje opstandig vanavond, Wick, how come?quote:
Neuh, beetje balorig. Ik pendel tussen FOK! en U2.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:12 schreef Arcee het volgende:
Je lijkt een beetje opstandig vanavond, Wick, how come?
Ja, doe mee liesje1979.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:13 schreef liesje1979 het volgende:
Ik denk al 3 uur lang: Oh om het hele uur even posten. Heb hem zelfs als volgtopic. En elke keer zie ik het pas weer als het te laat is.
Whut?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:07 schreef svann het volgende:
Hoe vertel ik Liesje voorzichtig dat het zelfs tot op de seconde moet?
Nee, 33 seconden na het hele uur is niet exact op het hele uur.quote:
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:09 schreef liesje1979 het volgende:
Dat meen je niet.
Blegh stom spelletje.
Ok, ik ga beter mijn best doen dan.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 09:00 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee, 33 seconden na het hele uur is niet exact op het hele uur.
Sterker nog, het geldt niet eens als poging, daar heb je dan weer mazzel bij.
Haha, goed gewacht dan.quote:Op zondag 26 juni 2011 03:02 schreef liesje1979 het volgende:
Door een veel te trage laptop was ik te laat. Het is al 3:00.
Nu weet ik niet hoelang ik moet wachten met invoeren zodat hij niet meetelt.
Ik wacht wel een paar minuten. Voor de zekerheid.
Maar sims is leuk, en die staat ook nog open.quote:Op zondag 26 juni 2011 03:03 schreef Socios het volgende:
[..]
Haha, goed gewacht dan.
Arcee heeft al spelregels voor ons.
Trage computer/ gebrekkig internet is bloedirritant!
Stomme UPC.quote:Op zondag 26 juni 2011 12:02 schreef Socios het volgende:
[..]
Nice!
Zelf geen poging kunnen wagen door een internetinterruptie om 12.00u. Echt, UPC.
[ afbeelding ]
Sprinterquote:Op zondag 26 juni 2011 17:00 schreef Socios het volgende:
[ afbeelding ]
Bijzondere trein gespot te Leeuwarden.
Die zag je net pas?quote:
quote:Op zondag 26 juni 2011 22:00 schreef MrEarcheese het volgende:
HOLY SHIT. 7 seconden er overheen? Hoe kan dat nou.
Ahww, nostalgie. Echt zo'n 5 jaar geleden volgens mij toen ik die voor 't eerst hoorde, volgens mij.quote:
Ook dat...quote:Op maandag 27 juni 2011 00:03 schreef svann het volgende:
Het is jammer voor hem, maar die tweede post telt als misser mee.
Twee internetbrowsers tegelijkquote:Op maandag 27 juni 2011 00:00 schreef Socios het volgende:
[..]
Lol, hoe kun je dit binnen 1 seconde na je vorige post posten?
Omdat je een pimpabo hebt.quote:Op maandag 27 juni 2011 12:00 schreef Socios het volgende:
Het kan inderdaad, heel geinig:
[ afbeelding ]
Kan gebeurenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:00 schreef Socios het volgende:
De afgelopen uren druk geweest, mijn excuses.
Nieuwe topic staat iig klaar.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:20 schreef PH-KCD het volgende:
Nog 8 tot lapo, ben benieuwd wie die heeft (en op een heel uur)
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |