Min 1 seconde, hopelijk.quote:
Gewoon het tijdsverschil tussen FOK! en mijn lokale W7 bepalen. En aan de hand daarvan posten.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:00 schreef Joran-Joran het volgende:
Hoe doe jij dat al 2x precies op het hele uur Socios? Heb jij een Fok! klokje op je computer ofzo?
Deze faalde door een internetinterruptie tussen klikken en de post.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:00 schreef Socios het volgende:
Gewoon het tijdsverschil tussen FOK! en mijn lokale W7 bepalen. En aan de hand daarvan posten.
Dan probeer ik het nog eensquote:Op donderdag 23 juni 2011 12:00 schreef Socios het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat had je wel kunnen inzien dat jouw poging bij voorbaat kansloos was?
Mooie.quote:
Inderdaad, TS faalt keihard met z'n topic.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:01 schreef Socios het volgende:
Blijven proberen.![]()
Het valt mij wel een beetje tegen dat jou het niet lukt.
Zo moeilijk is het toch niet?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:01 schreef Socios het volgende:
[..]
Blijven proberen.![]()
Het valt mij wel een beetje tegen dat jou het niet lukt.
Deze post was wel exact om 00:02:00 uur. Als je dat nou 2 minuten eerder had gedaan.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:02 schreef Arcee het volgende:
[..]
Inderdaad, TS faalt keihard met z'n topic.
Dan was ik baas geweest.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:10 schreef Joran-Joran het volgende:
Deze post was wel exact om 00:02:00 uur. Als je dat nou 2 minuten eerder had gedaan.
Als jij nou het volgende uur als enige precies om 14:00:00 post, dan hebben we een retestrakke tussenstand.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |