En Forzs 4 en over een paar jaar Forza 5.quote:
Helemaal mee eenschquote:Op maandag 25 april 2011 21:38 schreef larry_flynt het volgende:
Games waar ik naar uitkijk:
- LA Noire (lijkt me zeer mooi)
Zij nog zoveel spellen die ik in mijn kast heb staan en nog moet uitspelen... En met dit mooie weer speel ik toch niet...
Maar geen interesse in de nieuwe Deus Ex?quote:Op maandag 25 april 2011 21:38 schreef larry_flynt het volgende:
Games waar ik naar uitkijk:
- LA Noire (lijkt me zeer mooi)
- Duke Nukem (Hail to the king baby! Eindelijk een spel met humor!)
- Prey 2 (lijkt me leuk, soort Deus Ex stijl, deel 1 nooit gespeeld.)
Zij nog zoveel spellen die ik in mijn kast heb staan en nog moet uitspelen... En met dit mooie weer speel ik toch niet...
Tofquote:Op dinsdag 26 april 2011 02:08 schreef RudyCarell het volgende:
Morgen even die nieuwe gamepad halen, ben benieuwd. Aanpasbaar D-pad
[ afbeelding ]
Ja vergeten erbij te zettenquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:54 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Maar geen interesse in de nieuwe Deus Ex?
Voor Kinect heb je sowieso een slim nodig, dacht ik.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:21 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Wil toch weer een xbox gaan aanschaffen. Me vriendin wil dat kinect erbij. Wil het liefst een 2ehands aanschaffen. Iemand tips welk model ik moet aanschaffen?
Nee hoor, alleen met een slim hoef je geen extra stopcontact te gebruikenquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:28 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Voor Kinect heb je sowieso een slim nodig, dacht ik.
Ah, dan was dat het.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:38 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen met een slim hoef je geen extra stopcontact te gebruiken
Ik heb er één voor je.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:21 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Wil toch weer een xbox gaan aanschaffen. Me vriendin wil dat kinect erbij. Wil het liefst een 2ehands aanschaffen. Iemand tips welk model ik moet aanschaffen?
Die controller is erg fijnquote:Op dinsdag 26 april 2011 02:08 schreef RudyCarell het volgende:
Morgen even die nieuwe gamepad halen, ben benieuwd. Aanpasbaar D-pad
[ afbeelding ]
Niet echt bijzondere titels. Heel misschien dat ik Banjo Kazooie probeer, maar vind 600 puntjes nog aardig duur voor zo'n oude game.quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:28 schreef msnk het volgende:
Deze week:
Dead Rising 2:
DR2 Case Zero: 200 MS (deze kan ik niet vinden, dus geen idee of het klopt)
DR2 Case West: 400 MS
DR2 Skills Pack Psycho: 80 MS
DR2 Skills Pack Soldier: 80 MS
Blast from the Past - Vintage Discounts:
Banjo Kazooie 1200 600 Microsoft Points
RISK Factions 800 400 Microsoft Points
Contra 400 200 Microsoft Points
Street Fighter II: Hyper Fighting 400 200 Microsoft Points
Misschien dat ik Banjo Kazooie en/of Contra oppik. Verder niets boeiends wat mij betreft.
Dat is echt een steal, hele toffe game.quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:28 schreef msnk het volgende:
Deze week:
Quick Look.quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:37 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat is echt een steal, hele toffe game.
Opzich is Risk wel cool maar ik heb al zoveel van die bordspel XBLA spelletjes dus ik laat hem toch gaan.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:00 schreef msnk het volgende:
[..]
Quick Look.
Ziet er erg grappig uit en het is maar 3,5 euro, maar ik heb zelf niet zo heel veel met RISK dus gameplay zal wat tegenvallen voor mij.
quote:
Anders faal je even hard. Red Dead Redemption is geniaal en alle behalve saai, als je die game saai wil noemen, dan kom je bij niks aan je trekken.quote:
RDR is de meest tegenvallende game van deze gen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:09 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
Anders faal je even hard. Red Dead Redemption is geniaal en alle behalve saai, als je die game saai wil noemen, dan kom je bij niks aan je trekken.
Waarom dan?quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:12 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
RDR is de meest tegenvallende game van deze gen.
Leg dat eens uit. Ben benieuwd naar je argumenten.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:12 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
RDR is de meest tegenvallende game van deze gen.
Daarom lees ik nooit previews. Dan valt het alleen maar tegen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:15 schreef PBateman1978 het volgende:
Omdat voor mij het Freeroam-concept niet werkte in een kale vlakte van tig vierkante kilometer.
Graphics, sfeer, setting, allemaal top.
De missies en het verhaal (voor zover ik het heb gespeeld) waren generic en saai.
Oh en het belangrijkste, ik had verwacht (nav allle previews en filmpjes) dat RDR de beste game ooit zou worden, dat helpt ook niet echt natuurlijk.
Ik vind FO:3 ook leuker dan FO:NV.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:50 schreef msnk het volgende:
Fallout 3.
Ik was eerst ontzettend pessimistisch rondom dit spel en de hele hype, laatst geprobeerd en vond 'm erg leuk en had hem dan ook meteen 'uitgespeeld'.
En anders Red Dead Redemption
Dit inderdaadquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:19 schreef Mystikvm het volgende:
Ik vond RDR conceptueel goed maar duurde te lang omdat de missies inderdaad niet heel spannend waren. Dat werkt voor 10 uurtjes, maar 20 was veel te lang.
GTA IV had hetzelfde probleem. Leuke wereld, maar je hebt het op zich snel gezien. Het verhaal daarentegen is zo verschrikkelijk repetitief, elke missie verloopt hetzelfde.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:19 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Daarom lees ik nooit previews. Dan valt het alleen maar tegen.
Ik vond RDR conceptueel goed maar duurde te lang omdat de missies inderdaad niet heel spannend waren. Dat werkt voor 10 uurtjes, maar 20 was veel te lang.
Net Portal 2 gekocht trouwens. Zo maar eens proberen
meeste games zijn ook kut idd. Rdr is een goed spel maar je valt al snel in herhaling. Saai dus.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:09 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
Anders faal je even hard. Red Dead Redemption is geniaal en alle behalve saai, als je die game saai wil noemen, dan kom je bij niks aan je trekken.
Ter aanvulling:quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:28 schreef msnk het volgende:
Deze week:
Dead Rising 2:
DR2 Case Zero: 200 MS (deze kan ik niet vinden, dus geen idee of het klopt)
DR2 Case West: 400 MS
DR2 Skills Pack Psycho: 80 MS
DR2 Skills Pack Soldier: 80 MS
Blast from the Past - Vintage Discounts:
Banjo Kazooie 1200 600 Microsoft Points
Contra 400 200 Microsoft Points
Street Fighter II: Hyper Fighting 400 200 Microsoft Points
Wat een kut aanbiedingen volgende week met al die DLC-meuk voor een baggergamequote:Op dinsdag 26 april 2011 19:59 schreef msnk het volgende:
[..]
Ter aanvulling:
Centipede & Milipede ook voor 200 Microsoft Points.
Volgende week (3-9 mei):
Castlevania Harmony of Despair: 600 MSP
Extra Stage: Lord of Flies: 160 MSP
Extra Stage: The Legend of Fuma: 120 MSP
Extra Stage: The One Who Is Many: 160 MSP
Extra Stage: Origins: 120 MSP
Extra Stage: Beauty, Desire, Situation Dire: 200 MSP
Castlevania Symphony of the Night: 400 MSP
Destijds demo van geprobeerd maar vond de stemmen echt dusdanig slecht dat ik die game ook niet hoef. Ik bedoel, hoe fucking moeilijk is het nou om dat EEN BEETJE fatsoenlijk te doen!?quote:
Beste XBLA game.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:00 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Destijds demo van geprobeerd maar vond de stemmen echt dusdanig slecht dat ik die game ook niet hoef. Ik bedoel, hoe fucking moeilijk is het nou om dat EEN BEETJE fatsoenlijk te doen!?
Ben je overgestapt op PS3?quote:Op woensdag 27 april 2011 00:19 schreef RickoKun het volgende:
Waar slaat de TT van dit topic op?
Groentjensch,
Ex xbox360 gebruiker
Ik!quote:
Is wel tof hoor, Jelle snapt het gewoon niet.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:14 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.gamekings.tv/videos/preview-rage/
Ik weet ook nog niet of Rage wel zo tof is
Het is mweeequote:Op woensdag 27 april 2011 21:14 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Is wel tof hoor, Jelle snapt het gewoon niet.
Maakt geen tiet uit, het zijn allebei 360's, ze kunnen allebei hetzelfdequote:Op woensdag 27 april 2011 21:25 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Nog een n00b vraag. Wil een beetje gamen met mijn vriendin en soms online. Gewoon een 'ouder' type xbox 360 of zo'n slim lite?
De 360 niet haten en verlaten Ricko!quote:Op woensdag 27 april 2011 21:30 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Nee brah
Meer weer PC. Maar op beide platforms komen geen top exclusives meer uit
Ja nou ik word gewoon verzuurd!quote:Op woensdag 27 april 2011 21:47 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
De 360 niet haten en verlaten Ricko!
Je hebt anders nog geen paint gemaakt en ook geen klaagtopic gemaakt dus het lijkt er op dat het meevalt?quote:Op woensdag 27 april 2011 21:52 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ja nou ik word gewoon verzuurd!![]()
Er komen heul geen exclusives uit en het aanbod is gewoon te beroerd de afgelopen jaren.
Ik moet het met 4 releases doen in het hele jaar, voor de rest is het één grote inspiratieloze zooi (en nu richt ik mij niet op de xbox games (die heeft namelijk geen exclusives meer), maar meer op de multiplatform games![]()
)
Heb mijn xdoos al sinds januari niet meer aangeraakt mehn! Dat KAN toch niet!?
oke, kan namelijk een xbox overnemen.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:43 schreef SpankmasterC het volgende:
Maakt geen tiet uit, het zijn allebei 360's, ze kunnen allebei hetzelfde
Prima ding, lijkt me!quote:Op woensdag 27 april 2011 22:07 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
oke, kan namelijk een xbox overnemen.
Premium + 3 controllers + kinect (3games) + nog eens 13 spellen. Voor 230eu.
quote:Op donderdag 28 april 2011 21:01 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik ga een Xbox bestellenga em dan ook gelijk maar ombouwen
quote:Op donderdag 28 april 2011 21:01 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik ga een Xbox bestellenga em dan ook gelijk maar ombouwen
Ik heet Microbot.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:51 schreef AQuila360 het volgende:
Heet iemand hier Microbot? Xbla game is dat.
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe mee met het voorspellen van het weer!
Weekvoorspelling -- Week 1
Maandvoorspelling februari.
Jaarvoorspelling 2024 --- Jaarvoorspelling 2025!
Jij vindt slechte spellen leuk dus jaquote:Op vrijdag 29 april 2011 08:39 schreef AQuila360 het volgende:
is Arcania - A Gothic Tale (Gothic 4) tof?
Haha, Nou ik hoor het wel als je er mee klaar bent. Madagascar was wel een leuke film... maar ben geen Kart-fan (Mario Kart vond ik ook nooit echt wat... )quote:Op donderdag 28 april 2011 19:19 schreef AQuila360 het volgende:
Madagascar Kartz binnen
Echt een lijnloos game denk ik![]()
Maar Mariokart is ook vervelend door dat de computer vals speelt en shit. Hier is dat niet geloof ikquote:Op vrijdag 29 april 2011 08:42 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Haha, Nou ik hoor het wel als je er mee klaar bent. Madagascar was wel een leuke film... maar ben geen Kart-fan (Mario Kart vond ik ook nooit echt wat... )
Nog 3 weekjes, dan is het tijd voor een nieuwe xbox en Lego Pirates
Beste Tain ik vind slechte spellen niet leuk maar ik kwam hem net tegen en opzich zag het er wel leuk uit.quote:
Beste AQ,quote:Op vrijdag 29 april 2011 08:51 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Beste Tain ik vind slechte spellen niet leuk maar ik kwam hem net tegen en opzich zag het er wel leuk uit.
En in je postgeschiedenis staan nog meer voorbeeldenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:23 schreef AQuila360 het volgende:
4 games op de kopt getikt
Golden Compass
Hot Wheels: Beat That
The Chronicles of Narnia: Prince Caspian
The Spiderwick Chronicles
Allemaal troppers
Nee een selectief goed geheugen waardoor ik matige posts een jaar later nog steeds terug kan vinden en alles wat nuttig is weet ik een week later niet meerquote:Op vrijdag 29 april 2011 09:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
2009
Heb je van iedereen matige posts in je bookmarks staan om in de toekomst tegen ze te gebruiken?
quote:Op vrijdag 29 april 2011 08:42 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
(Mario Kart vond ik ook nooit echt wat... )
quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
2009
Heb je van iedereen matige posts in je bookmarks staan om in de toekomst tegen ze te gebruiken?
Met jouw geheugen is inderdaad niets misquote:Op vrijdag 29 april 2011 09:37 schreef Tain het volgende:
[..]
Beste AQ,
[..]
En in je postgeschiedenis staan nog meer voorbeelden
Gefikst voor je en je geheim is veilig bij mij.....quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:48 schreef SpeedyGJ het volgende:
Soms twijfel ik aan een spel, om dan niet een verkeerde koop te doen download ik em eerst maar eensnet als op de PC
sssssssssst niet verder vertellen hoor!
Nog lang volgehouden dat dingquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:24 schreef Revenge2005 het volgende:
Nou kan vandaag me Controller in de boom hangen
Xbox is zojuist dood gegaan
Net ineens allemaal blokken in het beeld met blackops
dus ik doe de console uit , wacht heel even en zet hem terug aan
Geen beeld maar wel geluid
Kabel vervangen maar dat is ook geen oplossing
Dus Videokaart zal wel stuk zijn
RIP mijn eerste Launchconsole
Dat was ik niet toen was fok gehackt!quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:37 schreef Tain het volgende:
[..]
Beste AQ,
[..]
En in je postgeschiedenis staan nog meer voorbeelden
Die game was zo vet!quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:40 schreef msnk het volgende:
ETA?
Heb op de platinum events en hard difficulty achievements na alle achievements gedaan zo tof was die, maar net niet tof genoeg om ook hard difficulty te doen dus![]()
De gold medals had ik nog wel gehaald maar pffffffffquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:41 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die game was zo vet!
Op die events na die waren kut en heb ik niet echt gedaan!
2012 komt die!quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:46 schreef msnk het volgende:
[..]
De gold medals had ik nog wel gehaald maar pffffffffErg kut inderdaad. Platinum was voor mij gewoon een onmogelijkheid, je moet wel Japans of Koreaans zijn wil je die kunnen halen volgens mij
Maar wanneer komt deeltje 2 uit dan?Of hoezo begin je er zo ineens over?
Army of Two, Halo, Gears of War 2, Lost Planet 2, Ghost Recon: Advanced Warfighter (1+2), Rainbow Six Vegas 2, Borderlands, Deathsmiles (shmup), Resident Evil 5 (met elkaar).quote:Op zaterdag 30 april 2011 16:11 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Wat is een leuke split screen shooter om dus met zijn tween met of tegen elkaar te spelen?
Rainbow six vegas 1 heeft ookg ewoon splitscreen hoor.quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:59 schreef msnk het volgende:
[..]
Army of Two, Halo, Gears of War 2, Lost Planet 2, Ghost Recon: Advanced Warfighter (1+2), Rainbow Six Vegas 2, Borderlands, Deathsmiles (shmup), Resident Evil 5 (met elkaar).
Echt veel meer is er niet op de 360 volgens mij. Mercenaries 2, GTA IV en Red Dead Redemption hebben volgens mij geen local co-op. Zware miscalculatie.
Met zijn tweeën tegen elkaar dat ook nog eens leuk moet bljven? Worms 2 misschien? (XBLA)
World at War is een abortus, kan die nog beter Kane & Lynch spelen. Maar Rainbow Six Vegas 1 co-op is toch hetzelfde als GRAW1? Niet story, maar speciale missies?quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:11 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Rainbow six vegas 1 heeft ookg ewoon splitscreen hoor.
Helemaal grijs gespeeld, net als deel 1, samen met mn broertje al die levels door. Was nog vervelend lastig
Call of duty, world at war heeft trouwens ook splitscreen co-op.
Nadeel van GRAW1 vond ik dat je niet het 'originele' spel kon co-oppen. Je kreeg alleen maar een paar aparte missies voorgeschoteld.
lol ziekquote:
Nu ik er over nadenk, heb je bij Rainbow six vegas 1 inderdaad gelijk. Alleen losse missies.quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:14 schreef msnk het volgende:
[..]
World at War is een abortus, kan die nog beter Kane & Lynch spelen. Maar Rainbow Six Vegas 1 co-op is toch hetzelfde als GRAW1? Niet story, maar speciale missies?
Ik had hem maar helaas is het al 6 uur geweestquote:Op maandag 2 mei 2011 16:30 schreef -Dries- het volgende:
Ben op zoek naar Fallout 3. Iemand hier die hem aan me wil verkopen voor een zacht prijsje?
Zou geweldig zijn als hij ook nog vandaag voor zessen verstuurd kan worden, dan heb ik em morgen in huis
Was niet heel moeilijk alleen de 200CC cup wel evenquote:
Ligt aan jou!quote:Op maandag 2 mei 2011 20:28 schreef Lijnloos het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of doet de xbox site het niet meer...
Weet ik niet meer :Squote:Op maandag 2 mei 2011 19:32 schreef Lijnloos het volgende:
Net zo annoying als die klote Kart-races in Cars?
Ik weet niet of je haast hebt, maar er gaan geruchten over nóg een redesign. Wacht even de E3 af zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:28 schreef Lijnloos het volgende:
Nieuwe Xbox gaat er komen hier!! Laatst riep iemand nog iets over een over te nemen data-transfer-kabeltje? Wie wwas dat ook al weer, en is ie er nog en wat wil je ervoor hebben???
Portal 2!quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:59 schreef msnk het volgende:
[..]
Army of Two, Halo, Gears of War 2, Lost Planet 2, Ghost Recon: Advanced Warfighter (1+2), Rainbow Six Vegas 2, Borderlands, Deathsmiles (shmup), Resident Evil 5 (met elkaar).
Echt veel meer is er niet op de 360 volgens mij. Mercenaries 2, GTA IV en Red Dead Redemption hebben volgens mij geen local co-op. Zware miscalculatie.
Met zijn tweeën tegen elkaar dat ook nog eens leuk moet bljven? Worms 2 misschien? (XBLA)
Serieus?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik weet niet of je haast hebt, maar er gaan geruchten over nóg een redesign. Wacht even de E3 af zou ik zeggen.
Hoezo?quote:
Ja gewoon omdat het nergens over gaatquote:
Nou ja haast niet, maar zag vandaag een mooie aanbieding bij de MM en die deed mij toch wel besluiten dat ik hem NU!!! wil (ipv eind deze maand ivm vakantiegeld). Mag van mezelf ook best na 4,5 jaar deze. En voor dat die redesign er is en ook een fijn prijsje heeft, dat ga ik echt niet meer trekken ben ik bang.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik weet niet of je haast hebt, maar er gaan geruchten over nóg een redesign. Wacht even de E3 af zou ik zeggen.
Hoezo? Leg het eens uit!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:32 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ja gewoon omdat het nergens over gaat![]()
Hij vindt waarschijnlijk dat ze het nu wel erg bont maken qua het uitmelken van een product. Wat ze nu weer gaan veranderen hadden ze met de Slim ook kunnen doen lijkt mij.quote:
Inderdaad,quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:32 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ja gewoon omdat het nergens over gaat![]()
Laat ze liever wat toffe games aankondigen of de opvolger van de 360.
Toen mijn oude witte Xbox er voor de 3de keer mee kapte 3 dagen voor de release van Forza 3 heb ik maar zo'n Forza pack met 250gb hdd gekocht en dat is toch wel erg fijn als je maar 20gb hebt hehe..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:45 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Inderdaad,
ik zit hier ook nog met het antieke model vanaf de release.
Ik speel er precies dezelfde games op als iedereen met een x360, oud of redesign.
Dan ga ik geen nieuwe xbox kopen als ie precies hetzelfde kan. Alleen grotere harde schijf en minder lawaai..
Eerder sneu, want het had eigenlijk totaal onnodig moeten zijn maar voornamelijk dankzij MS toch nodigquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:05 schreef ForumPimp het volgende:
Wel grappig dat alle gebruikers hierboven zich verplicht voelen om elke keer een nieuw model te kopen.
Ga maar halen dan, want RFG ligt allang in de budgetbak!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:08 schreef Koopsie het volgende:
vond de RFG demo opzich wel leuk. maar niet leuk genoeg om het spel te gaan kopen
miss later in de budget bak oid
Demo is uit?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:21 schreef SpankmasterC het volgende:
Trouwens, Red Faction Armageddon demo....
Wat de hell is er gebeurd met het plezier wat Guerilla was, dit is echt fucking kut. Die aliens zijn zo ongeïnspireerd als maar kan, enige leuke is de magnet gun maar zelfs die is niet leuk om te gebruiken tegen zulke generic vijanden... Voor de rest voelt het allemaal heel vreemd aan, beetje vaagheid in de besturing... Maar vooral heel veel "meh"-heid, in plaats van "OH MIJN GOD CHECK DAT GEBOUW DAAR BAMBAMBAM!!" wat Guerilla was...
Dat had ik in het begin ook met Guerilla, maar hoe verder ik kwam hoe vaker ik het gevoel kreeg been there done that. Voor mij bleef het niet de gehele game leuk. Ik heb mij er zeker mee vermaakt maar ga het niet weer spelenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:21 schreef SpankmasterC het volgende:
Wat de hell is er gebeurd met het plezier wat Guerilla was, dit is echt fucking kut. Die aliens zijn zo ongeïnspireerd als maar kan, enige leuke is de magnet gun maar zelfs die is niet leuk om te gebruiken tegen zulke generic vijanden... Voor de rest voelt het allemaal heel vreemd aan, beetje vaagheid in de besturing... Maar vooral heel veel "meh"-heid, in plaats van "OH MIJN GOD CHECK DAT GEBOUW DAAR BAMBAMBAM!!" wat Guerilla was...
Ik heb toen alleen de demo gedaan van RFG maar die vond ik kut. Maar hij is dus wel tof?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:21 schreef SpankmasterC het volgende:
Daar waar ze er het minste geld voor vragen!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:03 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Waar kan ik het best een draadloze controller kopen?
Haha, thanks! Tja, zo kun je handwerken en gamer-wanna-be-zijn mooi combinerenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:15 schreef AQuila360 het volgende:
Lijnloos je Super Mario kleedje (?) is vet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:18 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Haha, thanks! Tja, zo kun je handwerken en gamer-wanna-be-zijn mooi combineren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Awesome!
Goed dat je het zegt.quote:Op donderdag 5 mei 2011 08:58 schreef AQuila360 het volgende:
Ik heb er geen om ik heb nog een Xbox360 premium!
gewoon een slim kopen, ben je er vanaf.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:33 schreef MJay1 het volgende:
Wat een grafding is het ook zeg, zo'n xbox. Nu al voor de 3e keer een RROD
Ik heb hem van een vriend geleend. Zal wel vragen wat hij er mee gaat doenquote:Op donderdag 5 mei 2011 08:44 schreef Lijnloos het volgende:
Maar uhm, iemand nog een transferkabeltje om data van oud naar nieuw te krijgen? C_A, jullie toevallig al klaar mee?
Same here. PS3 ook al 2x YLOD gehad. Kutapparatenquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:33 schreef MJay1 het volgende:
Gebeurt dat na lang spelen of valt er geen peil op te trekken?quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:33 schreef MJay1 het volgende:
Valt geen peil op te trekken.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 08:36 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Gebeurt dat na lang spelen of valt er geen peil op te trekken?
dan heb je een transferkabeltje nodigquote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:56 schreef admiraal_anaal het volgende:
Als ik morgen een nieuwe console haal, kan ik dan op 1 of andere manier alles overzetten? Of zijn er gegevens die verloren blijven?
Werkt dat ook als 1 console dood is?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dan heb je een transferkabeltje nodig
Volgens mij 20 euro
Yep, je sluit dan gewoon je HDD aan op je nieuwe 360quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Werkt dat ook als 1 console dood is?
Aha okequote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:01 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Yep, je sluit dan gewoon je HDD aan op je nieuwe 360
bij nedgame.nl is die het goedkoopst op het moment, 211 euro voor een 250b slim model.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:06 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand die nog een leuke aanbieding weet? Zoek eigenlijk enkel een console, de rest heb ik al
En je wacht toch totdat je hem gratis bij een bloemetje krijgt.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:11 schreef Yi-Long het volgende:
Mjah, als je ziet hoe weinig echt goede exclusives er nog uitkomen de laatste tijd voor de 360 (om over het hele Kinect-faal gebeuren nog maar te zwijgen), dan vind ik het ook weer niet zo hele grote ramp als de opvolger komt...
... als ie maar gewoon 100% backwards compatible is, ingebouwde wifi heeft, en al je XBLA-content gewoon meegenomen kan worden naar die nieuwe console.
Ik verwacht hem sowieso niet voor najaar 2012.
nu games, straks sex.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Damn, net ff wat potjes Burnout Revenge gedaan. We've come a long way... NFS: Hot Pursuit is in alle opzichten 100 keer beter en ik vond BR écht super toen ik die speelde
Games
Weet je hoe fucking duur bloemen zijn tegenwoordig!?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:17 schreef Wessiej het volgende:
[..]
En je wacht toch totdat je hem gratis bij een bloemetje krijgt.
2 euro vijftig, en een bosje kont haar.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 02:26 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Weet je hoe fucking duur bloemen zijn tegenwoordig!?
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:17 schreef Wessiej het volgende:
[..]
En je wacht toch totdat je hem gratis bij een bloemetje krijgt.
Is NFS Hot Pursuit tof ja? ik wou die gaan halen maar het schijnt dat die nogal frustrerend is ofzoiets?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Damn, net ff wat potjes Burnout Revenge gedaan. We've come a long way... NFS: Hot Pursuit is in alle opzichten 100 keer beter en ik vond BR écht super toen ik die speelde
Games
Jep vet tof, sommige racen is de AI misschien wat te goed maar online is ie zeker top.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 10:29 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Is NFS Hot Pursuit tof ja? ik wou die gaan halen maar het schijnt dat die nogal frustrerend is ofzoiets?
Beste race-game ooit!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 10:29 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Is NFS Hot Pursuit tof ja? ik wou die gaan halen maar het schijnt dat die nogal frustrerend is ofzoiets?
Ik twijfel nog een beetje, ik ben wel iemand van de multiplayer en dat zit daar wel goed dus. Ik denk dat ik nog eventjes wacht.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:47 schreef Cyberia18 het volgende:
Meer mensen die Brink gaan aanschaffen? Heb de 360 versie zojuist besteld bij Futurezone voor vier tientjes, niet mis dacht ik zo. En ze versturen de eerste batch al.
Ik speel met enige regelmaat ook nog Bad Company 2. Maar het begint wel minder leuk te worden, aantal van mijn vrienden spelen het niet meer dus ik kom soms in random squads. Niemand werkt echt samen, en als je dan tegen een team speelt wat wel samen werkt is het echt lastig. Ze moeten daar iets voor vinden voor het nieuwe deel, je kan bijna niet winnen als je niet samen werkt.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:34 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Vermaak me nog prima met bad company, dus geen brink voor mij.
hoewel ik me vroeger heel goed heb vermaakt met team fortress(back in the days), en ik had gelezen dat brink juist leuk is voor mensen die van zulk soort multiplayer houden..
Cheats? Online? Op de 360? Zijn we al zo ver?quote:Op zondag 8 mei 2011 00:34 schreef Yi-Long het volgende:
Toevallig afgelopen week weer een potje Team Fortress 2 op de 360 geprobeerd omdat ik weer even Half-Life 2 wilde proberen (ben nu weer iets verder gekomen)...
...maar dat TF2 is echt compleet verneukt door mongolen die met allemaal cheats/hacks/whatever werken, waardoor het een bende is.
Zonde.
Daar heeft elke Call of Duty game al erg veel last van. Van wallhacks tot modded controllers en unlimited ammo, alles is aanwezig op de Xbox 360 helaasquote:Op zondag 8 mei 2011 00:35 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
Cheats? Online? Op de 360? Zijn we al zo ver?
Waarschijnlijk wel, al wacht ik nog even de reviews afquote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:47 schreef Cyberia18 het volgende:
Meer mensen die Brink gaan aanschaffen? Heb de 360 versie zojuist besteld bij Futurezone voor vier tientjes, niet mis dacht ik zo. En ze versturen de eerste batch al.
Soms vraag ik me idd wel eens af hoe mensen vanaf bijna de andere kant van een level mij met een pistool neerschieten.quote:Op maandag 9 mei 2011 09:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Daar heeft elke Call of Duty game al erg veel last van. Van wallhacks tot modded controllers en unlimited ammo, alles is aanwezig op de Xbox 360 helaas
Geen ervaring mee, maar let wel op dat als je dit via CC-gegevens hebt gedaan via XBL, MS nu gewoon automatisch geld gaat afschrijven voor je abonnement...quote:Op maandag 9 mei 2011 18:17 schreef Nebo het volgende:
Ik heb vanochtend die speciale deal gekocht op XBL, 3 maanden voor maar tien euro en 800 MS gratis. Nou heb ik nu dus XBL Gold, maar ik heb die 800 MS er nog niet bijgekregen. Iemand ervaring met voorgaande acties dat je die punten er pas na de actie bij krijgt of iets dergelijks?
Ben ik me van bewust. Kwestie van op tijd afmelden, heb de regeltjes gelezenquote:Op maandag 9 mei 2011 18:29 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Geen ervaring mee, maar let wel op dat als je dit via CC-gegevens hebt gedaan via XBL, MS nu gewoon automatisch geld gaat afschrijven voor je abonnement...
Yeah, punten kan even duren, staat vaak wel in de klein lettertjes wanneer ze ze gaan uitgeven! Reken op een maandje ofzo!quote:Op maandag 9 mei 2011 18:17 schreef Nebo het volgende:
Ik heb vanochtend die speciale deal gekocht op XBL, 3 maanden voor maar tien euro en 800 MS gratis. Nou heb ik nu dus XBL Gold, maar ik heb die 800 MS er nog niet bijgekregen. Iemand ervaring met voorgaande acties dat je die punten er pas na de actie bij krijgt of iets dergelijks?
Ik ben juist 'overgestapt' op X360 omdat ik na 9 jaar PC-gamen al die cheaters zat ben. Modern Warfare 2 op de PC was een ramp.quote:Op maandag 9 mei 2011 09:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Daar heeft elke Call of Duty game al erg veel last van. Van wallhacks tot modded controllers en unlimited ammo, alles is aanwezig op de Xbox 360 helaas
Ik vat 'm ook niet helemaal. Na 9 jaar en tig games gespeeld te hebben, waarvan ook heel veel competitief, merk je dat het een probleem is van epische proportiesquote:Op maandag 9 mei 2011 20:10 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Wat voor lol heb je er ook aan om te cheaten in een MP spel.
Dan voel je je toch ook niet meer perse goed als je een keertje bovenin de ranglijst eindigt..
Alleen nog maar Black Ops gedaan online, maar daar precies hetzelfde. Eindig ik dan een keer als eerste geeft dat echt een goed gevoel, terwijl ik weet dat ik ongelofelijk ruk ben maar de rest is dan gewoon net wat slechterquote:Ik ben ook nog bar slecht(game weinig), maar de keren dat ik bij de top3 hoor (momenteel alleen bij AC en BF;BC2) geeft dat wel een goed gevoel. Dan heb ik blijkbaar goed gespeeld.
Zo ver ik weet is het ook alleen bij MW2 een groot probleem op de Xbox, andere games hebben er niet zo'n last van geloof ik. De beveiliging van MW2 is gewoon zo lek als een mandjequote:Op maandag 9 mei 2011 19:38 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik ben juist 'overgestapt' op X360 omdat ik na 9 jaar PC-gamen al die cheaters zat ben. Modern Warfare 2 op de PC was een ramp.
Ben fucking slecht op de Xbox maar heb gelukkig nog niets gezien waarvan ik dacht "WTF". In Black Ops is dit.
Nou ik hoop hetquote:Op maandag 9 mei 2011 20:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zo ver ik weet is het ook alleen bij MW2 een groot probleem op de Xbox, andere games hebben er niet zo'n last van geloof ik. De beveiliging van MW2 is gewoon zo lek als een mandje
Voor zover ik weet moet de DVD erin blijven zitten als een soort van controle dat je kopie legaal is.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:55 schreef SpeedyGJ het volgende:
Gisteren te horen gekregen dat de Xbox 360 klaar ligt in de winkel![]()
morgen middag dus gelijk even ophalen
![]()
Trouwens 1 vraagje: Als ik b.v de cd van GTA erin stop en schrijf het op de HD kan ik em dan zonder cd spelen?
Nee cd moet er altijd in blijven.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:55 schreef SpeedyGJ het volgende:
Trouwens 1 vraagje: Als ik b.v de cd van GTA erin stop en schrijf het op de HD kan ik em dan zonder cd spelen?
Nice, waar had je besteld/gekocht? Zit namelijk ook te wachten op bericht (van MM)...quote:Op maandag 9 mei 2011 21:55 schreef SpeedyGJ het volgende:
Gisteren te horen gekregen dat de Xbox 360 klaar ligt in de winkel![]()
morgen middag dus gelijk even ophalen
![]()
MM Leeuwarden.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:23 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Nice, waar had je besteld/gekocht? Zit namelijk ook te wachten op bericht (van MM)...
Yeah werd ik net ook op gewezen, maar veel mensen hebben (ook) een US gamertagquote:Op dinsdag 10 mei 2011 01:01 schreef msnk het volgende:
Rewards program werkt toch alleen in de VS en VK?
Cker. 3,5 uur spelplezier.quote:
Het is heel stom, maar best leukquote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:33 schreef Lijnloos het volgende:
Wat moet je voor dat spel nou precies doen dan, want ergens lijkt het me helemaal niks, maar ik blijf toch aangetrokken worden door de titel!
Kan je die oude ook met kinect spelen?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:47 schreef charmed_angel het volgende:
De nieuwe die ik echt ga kopenMet praten
In engeland goedkoper, en laat ik nou net naar engeland gaan aanstaande vrijdag
http://www.yourgamezone.n(...)060817/Products/5610
En de oude![]()
http://www.tincubegamesto(...)_source=tradetracker
ow dat heb ik niet uitgeprobeerdquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:55 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Kan je die oude ook met kinect spelen?
Ik zoek nog een draagtas voor mijn xbox elite + 2controllers (&bekabeling) iemand nog aanraders?
Ik heb er langer meegedaan en sommige missies nogmaals gespeeld want tofquote:
Je speelt de game dan ook pas 3,5 jaar na release. Je zou de game moeten vergelijken tussen alles wat er op dat moment voor de 360 beschikbaar was. Nu is het al lang niet bijzonder meer nee.quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:03 schreef Yi-Long het volgende:
Zojuist Call of Duty 4 SP uitgespeeld (beetje laat, ik weet het, maar backlog), maar die game is wel erg kort, of niet?
Ik denk dat ik er al met al 6-7 uurtjes ofzo over heb gedaan? En zo fantastisch was ik niet, want waren genoeg irritante stukjes die ik even over moest doen...
Daarna nog even die extra missie in dat vliegtuig gedaan, wat ook wel leuk was, maar ik had toch wat meer van de game verwacht. Ik vond het wel leuk hoor, maar om nou te zeggen dat het 1 van de allerbeste games op de 360 is? Neuh...
...dat zou kloppen als ik al die nieuwe FPS shooters al wel had gespeeld, maar ik lig hopeloos achter in dat genre. Bioshock games nog niet gespeeld. Resistance nog niet gespeeld, etc etc. Heb zelfs Half-Life 2 nog niet eens uitgespeeld.quote:Op woensdag 11 mei 2011 08:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je speelt de game dan ook pas 3,5 jaar na release. Je zou de game moeten vergelijken tussen alles wat er op dat moment voor de 360 beschikbaar was. Nu is het al lang niet bijzonder meer nee.
Ze zijn dan ook nog allemaal duurder dan een tientje in de winkels. Belachelijk dat ze nu nog steeds duur zijn zoveel jaar na de releasequote:Op woensdag 11 mei 2011 09:04 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
...dat zou kloppen als ik al die nieuwe FPS shooters al wel had gespeeld, maar ik lig hopeloos achter in dat genre. Bioshock games nog niet gespeeld. Resistance nog niet gespeeld, etc etc. Heb zelfs Half-Life 2 nog niet eens uitgespeeld.
Grappig, maar ik heb de meeste allang, maar heb ze gewoon nog niet gespeeld. Resistance heb ik al vanaf de eerste dag dat ik PS3 had,maar is nog nooit geopend. Bioshock ligt ook al jaren gesealed. Bioshock 2 ook nog ongeopend. Gears of War in 2008 al voor een tientje gekocht, maar nauwelijks gespeeld (vond het een beetje saai), MGS4 ook in 2008 gehaald, ook nog gesealed, etc etc.quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ze zijn dan ook nog allemaal duurder dan een tientje in de winkels. Belachelijk dat ze nu nog steeds duur zijn zoveel jaar na de release
1: Omdat ik geen Wii heb.quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Waarom koop je die titels dan wel direct, en laat je Mario Galaxy liggen? Mario Galaxy is beter dan AL die titels bij elkaar...
Ow, maar je hoort mij ook nergens zeggen dat de games die ik net opnoemde BETER zijn dan Mario Galaxy 1 of 2.quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je moet het helemaal zelf weten hoor, maar mocht het moment daar ooit zijn, dan weet je dat ik gelijk had.
Mario brrrrquote:Op woensdag 11 mei 2011 09:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Waarom koop je die titels dan wel direct, en laat je Mario Galaxy liggen? Mario Galaxy is beter dan AL die titels bij elkaar...
Te veel games in het voren kopen is ook wel jammer Yi.quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:32 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
1: Omdat ik geen Wii heb.
2: Omdat mijn vriendin WEL een omgebouwde Wii heeft, dus soms kan ik daar eventjes spelen (zelden)
3: Als ik een goede game voor een leuk prijsje voorbij zie komen, dan haal ik hem alvast in huis. Als ik me dan een avondje verveel en ik wil iets nieuws doen, dan pak ik gewoon zo'n game uit de kast die ik nog niet/nauwelijks aangeraakt heb. Heerlijk toch!?
GTA4 vond ik bijvoorbeeld geweldig. Nu begin ik steeds meer zin te krijgen om weer terug te gaan naar GTA4, en dan ligt daar dus Episodes of Liberty City nog helemaal vers op me te wachten!
quote:I've been excited for Brink for nearly a year now. Since back when we thought the game would come out last fall, through the delays into spring of this year, I've been looking forward to it, expecting a dynamic class-based shooter with a lot of style and character customization. Everything I read and saw about the game looked promising, looked like a good time.
Well, Brink finally arrived yesterday, and I'm saddened to say that it has been one giant disappointment.
Single player is worthless. There is absolutely no reason to play this game with bots. They're stupid. I could not even find enjoyment in mowing them down in a mindless "yay, bullets" kind of way. The AI teammates are frustrating and obnoxious, and the AI enemies are about as challenging a target as the side of a barn.
So, no big deal though, right? I mean, you don't buy a game like Brink to just play against bots anyway. Unfortunately, I cannot speak much to the multiplayer, because it is nigh unplayable at the moment. I joined over twelve different random, public matches throughout the course of the day, trying to get into some multiplayer mayhem, and in every single one of them I encountered crippling "lag", despite everyone showing a nice green connection icon.
Now, I put "lag" in quotations because it almost doesn't even feel like traditional lag, in the sense that people are having connection problems. It almost feels like the game;s network code is simply having trouble transmitting the information its supposed to. The result is that you are constantly being jerked around, refaced, spun, bounced, and otherwise abused to the point where you just cannot reasonable expect to face off against people.
(Just to be clear, I have the Xbox 360 version of the game. Obviously PS3 owners cannot get online still, and I cannot attest to the state of the PC version, though I hear they have a whole truckload of problems of their own.
Additionally, this "lag" seems to only happen during true multiplayer matches. Simply playing co-op against bots with a couple of friends seems to work alright for most people.)
Were it just network performance issues preventing us from playing what otherwise looked like a stellar game, I would still be frustrated, but I would at least still be excited about the (inevitable) patch that will fix the problems. Unfortunately, in the moments between jittery lag, there are still issues at the core of the game.
The SMART system, the parkour free-running movement that the game touted as a prized feature is... blah. It works well enough, in limited situations. But there seem to be a lot of places and objects that you cannot vault and climb to, and so it's very jarring trying to figure out where exactly you can go. And there aren't many places. For a game that seems like it was designed for open environments with lots of different paths of travel, most of the maps seem restricted to very tight corridors and are annoyingly linear.
I absolutely love the art style of the game.I love the exxagerated, gnarly visages of the characters in the game, and the upgrade/customization system looks neat at first glance. However I've been reading about a lot of people reaching max level/all unlockables in the first day of playing, which begs me to ask "why does this stuff even need to be unlocked?"
I'm fine with progression and unlockables in first-person shooters that encourage long-term play. But the high level unlockables need to be a challenge to get. Sure, lock the cool costume pieces behind the top levels, so that when you see people in game with them, it's a badge of the accomplishment. Something to work for.
But if there isn't going to be a challenge to unlock the stuff, just unlock it all at the start and do away with the whole pretense of "experience" and "unlocking shit".
As far as the classes go... I didn't get to play enough in a true multiplayer environment to really see any class teamwork shine. From what I saw it was just people running around and shooting eachother, with no real concern for having this class or that class.
Overall, Brink is just riddled with a few too many problems, both fundamental and temporary. Perhaps in a week or two, whenever they can push some patches through various certifications, things will get fixed and there will be an enjoyable game here. However, I've seen this happen with multiplayer-centric titles in the past (Castle Crashers, for instance). If you launch a game with a huge multiplayer component, and it doesn't work for a lot of people, and is going to take weeks to get patched, the damage is done. People are going to find something else to play, and likely they will not come back when that patch finally rolls down the pipeline.
I wanted to like Brink. I've been anticipating liking Brink for a long time. I just couldn't make it a reality with the product that shipped.
At this point, I'm considering taking the game down to a GameStop this afternoon and trading it in towards LA Noire. I never trade in games, and I'm opposed to the used game market in general, but I really feel like Brink is just not a title I'm going to play, or get any sort of real entertainment out of. I kind of want to cut my losses here.
Banhammer?quote:Op maandag 9 mei 2011 18:43 schreef ForumPimp het volgende:
Lol, word van Live gegooid en kan er niet meer op komen. Live gehacked?
We wachten even de reactie van Cyb af want die is hem aan het spelen meen ik.quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Brink valt tegen dus. Die kunnen we mooi laten liggen!
[..]
Er zijn meer van zulke artikelen. Ars Technica:quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:49 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
We wachten even de reactie van Cyb af want die is hem aan het spelen meen ik.
BRINK FAIL.quote:With only one version of the game being functional for reviews, every member of the press was given the 360 version. I was told my copy would be coming early in the week. Then it was set to arrive on Friday, but copies once again ran out. My copy of the game showed up on Saturday afternoon, and that is not enough time for me to settle in and play the game for the amount of time I need to get a feel for the often-complex mechanics and gameplay of Brink.
...
We were sent the same code that you will buy in the store, but it became obvious that the game wasn't finished. Textures were ugly messes and texture pop-in was a common problem. The visual fidelity of the game world fluctuated madly while playing. Sometimes I had a glimpse of what Splash Damage was aiming for with the game's aesthetics, but more often the technical issues led to a frustratingly uneven experience.
...
The netcode was even worse.
...
My advice right now is to stay away from the game. The version of the game I played is a mess, and not worth your money. Keep an eye on the forums, check to see if reviews are updated as the game is patched, and then make a decision.
Is IGN meestal 'positief'?quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:31 schreef msnk het volgende:
Als zelfs ign een 6 geeft moet het wel echt kut zijn
Als ze gesponsord worden wel.quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:32 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Is IGN meestal 'positief'?
Edge is al heel lang niet meer serieus te nemen. Niet qua scores, en niet als gamesblad.quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:34 schreef Lange_Lans het volgende:
Eurogamer geeft Brink een 8.
Edge zal wel een 10 geven.
Kun je beter Monday Night Combat halen of zoquote:The structure of the game is decent, but it's brought down by issues both large and small. The largest one is a simple lack of content. With eight maps, a lackluster arsenal, and a campaign mode that is, by default, populated with terrible AI-controlled bots, Brink just doesn't have enough going for it to justify a full-price purchase.
Weer 's een keertje wat anders dan the same old same old. Beetje Enemy Territory maar dan met parkour. Klonk leuk.quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:57 schreef kingmob het volgende:
Had nog niet van Brink gehoord tot ik vandaag de trailer zag, daar werd ik al niet enthousiast van eerlijk gezegd. Het is me een raadsel waarom mensen hier op zaten te wachten. Wellicht omdat er alleen kutshooters zijn op de consoles op dit moment?
BFBC2 is iig nog altijd de beste.quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:57 schreef kingmob het volgende:
Wellicht omdat er alleen kutshooters zijn op de consoles op dit moment?
Ben tot op heden nog niet erg positief over de XBLA Sega releases. Wellicht is dit de ommekeer.quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:54 schreef Yi-Long het volgende:
Oh ja, was het hier vergeten te melden, maar volgende week Sega Rally op XBLA. Ik ben benieuwd.
Ik ook niet. Crazy Taxi is qua gameplay wel leuk maar zit vol pop-up, en Outrun is minder uitgebreid dan de PSP versie. De rest van de Sega XBLA releases boeien me sowieso niet echt.quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:23 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ben tot op heden nog niet erg positief over de XBLA Sega releases. Wellicht is dit de ommekeer.
haha.quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:04 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
...dat zou kloppen als ik al die nieuwe FPS shooters al wel had gespeeld, maar ik lig hopeloos achter in dat genre. Bioshock games nog niet gespeeld. Resistance nog niet gespeeld, etc etc. Heb zelfs Half-Life 2 nog niet eens uitgespeeld.
Vermaak me er prima meequote:Op woensdag 11 mei 2011 13:21 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
BFBC2 is iig nog altijd de beste.
Yeah, merk echt enorm verschil als ik met wat vrienden speel of willekeurig een squad join, met m'n vrienden haal ik zelf echt veel meer punten, speelt het veel beter en wordt er bijna altijd wel gewonnenquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:11 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Vermaak me er prima mee
En helemaal leuk wordt het als je een keer in een squad zit dat daadwerkelijk goed samenwerkt.
We wachten de score in de PU wel af toch?! OF even een reviewtje van Gamekings!quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:48 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Edge is al heel lang niet meer serieus te nemen. Niet qua scores, en niet als gamesblad.
GamesTM is wat dat betreft een heel stuk beter.
quote:Kinect Has Finally Found Its Way Into the Women's Change Room
European clothing giant TopShop ran a little test in a Moscow store recently: hook a Kinect camera up to a mirror and let the ladies try on clothes without having to actually try them on.
It sounds good in theory, and in some instances looks good in theory, but its practical use is limited somewhat by the fact they're at an actual store. With change rooms available, and the clothes actually in their hands. Why see a poorly-fitting virtual representation of an outfit when you can walk ten metres and see what it looks like in the flesh?
Still, it's a neat idea!
Nee, die zijn ook ruk. Ik kijk meestal gewoon naar een mix van reviews (IGN. GamesTM. Gametrailers, etc), gebruikerservaringen op fora, en hoe ik de demo vind...quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:42 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
We wachten de score in de PU wel af toch?! OF even een reviewtje van Gamekings!
Die vertrouw ik meer
Hunnie zijn niet ruk jaquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:59 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nee, die zijn ook ruk. Ik kijk meestal gewoon naar een mix van reviews (IGN. GamesTM. Gametrailers, etc), gebruikerservaringen op fora, en hoe ik de demo vind...
quote:
Het blad is zowel qua vormgeving alswel qua inhoud van een matig niveau, een beetje te vergelijken met CVG uit de vroege jaren.quote:
Daar is geen fluit aan!quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:22 schreef Yi-Long het volgende:
maar ik zie liever dat ze gewoon games laten zien, gaan lullen met een paar developers, etc etc. Zal voor die jongens misschien wat minder leuk zijn om te maken, maar voor mij als kijker wel leuker om te zien.
HHAHAHHAAHAAHHHAHAHHAAHAAHHHAHAHHAAHAAHHHAHAHHAAHAAHHHAHAHHAAHAAHHHAHAHHAAHAAHHHAHAHHAAHAAHHHAHAHHAAHAAHHHAHAHHAAHAAHHHAHAHHAAHAAHHHAHAHHAAHAAHHHAHAHHAAHAAHHHAHAHHAAHAAH WAT GRAPPIIGGGGquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:50 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Daar is geen fluit aan!
En ze zitten nu op MTV met het road trip seizoenPisbak legen naast een poolse snelweg
quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:51 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
HHAHAHHAAHAAHHHAHAHHAAHAAHHHAHAHHAAHAAHHHAHAHHAAHAAHHHAHAHHAAHAAHHHAHAHHAAHAAHHHAHAHHAAHAAHHHAHAHHAAHAAHHHAHAHHAAHAAHHHAHAHHAAHAAHHHAHAHHAAHAAHHHAHAHHAAHAAHHHAHAHHAAHAAH WAT GRAPPIIGGGG
Als je 12 jaar bent.
Vanwege geld gebrek wacht ik sowieso nog even met het kopen van DiRT3.. dat het wat meer focust op rallyen is wel een pluspunt, meer DiRT1 dan de Ken Block & Friends show uit DiRT2quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:07 schreef Yi-Long het volgende:
Dirt 3 scoort weer een mooi cijfer: 9/10
http://www.computerandvid(...)-review-9/10-in-opm/
Official XBM had de game eerder ook al een 9/10 gegeven.
Persoonlijk ben ik nog skeptisch, vanwege het feit dat er wat weinig verschillende omgevingen in zitten voor het rallyracen.
En zelfs de marketing is kutquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:24 schreef Lange_Lans het volgende:
The first templar is een exclusive. Maar volgens mij is al het develop geld opgegaan aan marketing.
Fuck it die shit blijft tof ook al ben je 80!quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:51 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
HHAHAHHAAHAAHHHAHAHHAAHAAHHHAHAHHAAHAAHHHAHAHHAAHAAHHHAHAHHAAHAAHHHAHAHHAAHAAHHHAHAHHAAHAAHHHAHAHHAAHAAHHHAHAHHAAHAAHHHAHAHHAAHAAHHHAHAHHAAHAAHHHAHAHHAAHAAHHHAHAHHAAHAAH WAT GRAPPIIGGGG
Als je 12 jaar bent.
quote:
Enige must buy dit jaar. Aangezien ME3 niet meer komt dit jaar.quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:30 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.gamekings.tv/videos/preview-deus-ex-human-revolution/
Deus Ex wordt vet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |