Dus ik stuur vandaag een paar foto's van een dikke lul vanaf mijn account en noem jouw naam erbij.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:16 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Jij denkt niet dat mensen hebben geklaagt bij Xbox en alles hebben doorgestuurd?
Dat was dan ook de grap, die gozer wilde niet geloven dat z'n vriendin zoiets doet maar het bewijs is hem gewoon keihard is z'n smoel gedruktquote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:32 schreef Wessiej het volgende:
Tuurlijk kunnen ze het controleren, maar dat gaan ze echt pas doen na 5+ klachten ofzo.
tussen de xboxen?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:13 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Ze schijnen alle data te kunnen traceren die tussen de Xboxen circuleert.
Daar gaat je privacy
FBI360
Ik weet het niet maar bij de meeste FPS (cod, farcry, gears etc) is er 1 xbox de host, daar zit bijna niks tussen.... zou ze dit gedaan hebben met partyplay. (of hoe heet dat fotoprogamma nou alweer? )quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:36 schreef Remake het volgende:
[..]
tussen de xboxen?
Alles is xbox => live server => xbox
Ook COD, Far Cry en Gears worden mooi gelogged via de Live serversquote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:40 schreef Document1 het volgende:
[..]
Ik weet het niet maar bij de meeste FPS (cod, farcry, gears etc) is er 1 xbox de host, daar zit bijna niks tussen.... zou ze dit gedaan hebben met partyplay. (of hoe heet dat fotoprogamma nou alweer? )
Ok weer wat geleerdquote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:05 schreef Remake het volgende:
[..]
Ook COD, Far Cry en Gears worden mooi gelogged via de Live servers
Allemaal onder het mom van userfeedback zeker? Heb je ene linkje ofzo waar wat meer info hierover staat?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:21 schreef Remake het volgende:
* zelfs de singleplayer word soms gemonitored*
Wat is het toch met jouw en slecht/matige games?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:25 schreef AQuila360 het volgende:
Prototype is ook supervet man!
1 van de beste games ever! hopelijk komt er een deel 2 ofzo
Inderdaad, hey Aquila had jij nu al Stranglehold gespeeld want dat is ook een ubertof spel, en toevallig heb ik hem nog liggen.. ruilen?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:27 schreef Jobba het volgende:
[..]
Wat is het toch met jouw en slecht/matige games?
Ga kauwgom kauwen en bellen blazen dudequote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:27 schreef Jobba het volgende:
[..]
Wat is het toch met jouw en slecht/matige games?
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:23 schreef AQuila360 het volgende:
4 games op de kopt getikt
Golden Compass
Hot Wheels: Beat That
The Chronicles of Narnia: Prince Caspian
The Spiderwick Chronicles
Allemaal toppers
Heb ik al gespeeld en was idd een leuk spel en zeker nix mis mee itt tot wat jij denktquote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:29 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Inderdaad, hey Aquila had jij nu al Stranglehold gespeeld want dat is ook een ubertof spel, en toevallig heb ik hem nog liggen.. ruilen?
Hij was zo goed dat je hem nog wel een keer wilt spelen hé? Ruilen?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:29 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Heb ik al gespeeld en was idd een leuk spel en zeker nix mis mee itt tot wat jij denkt
Ptsh...quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:32 schreef AQuila360 het volgende:
For real Douwe Egberts ik wil hem niet nog eens 1 keer was goed!
Prototype vet ik kletter neer vanaf 200 meter en zon hele schokgolf VLAM die hele straat overhoop echt mooi
echt epic fail x4 ditquote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:23 schreef AQuila360 het volgende:
4 games op de kopt getikt
Golden Compass
Hot Wheels: Beat That
The Chronicles of Narnia: Prince Caspian
The Spiderwick Chronicles
Allemaal troppers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |