Ik ga die sacred 2 morgen alweer ruilenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:00 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik wil hem wel gaan halen...alleen heb ik er nog niets over gehoord? Of het tof is en goed speelbeer enz.
Dat gebeurd vaak met dat soort gamesquote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:00 schreef Remake het volgende:
[..]
Ik ga die sacred 2 morgen alweer ruilen
Bugs jongen, niet normaal.
Iemand nog aanraders van recente games? Beetje tripple A games dat wel
quote:
Wel goed lezen Wes. Hij vroeg om TOP games.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:38 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Fight Night Round 4
Red Faction
Prototype
UFC Undisputed
Ghostbusters
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:00 schreef Remake het volgende:
[..]
Turning Point was niet TOPquote:
Tales of Vesperiaquote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:00 schreef Remake het volgende:
[..]
Welk spel?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:51 schreef Jenglejack het volgende:
Fucking faalhazen bij de media markt, die game is er pas volgende week
De trail was wel vet idd dus ik denk dat ik deze ook wel koop! Vind dat soort relaxe games wel tofquote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:58 schreef SkyChat het volgende:
Magic: The Gathering gekocht en ik kan niet meer stoppen, ik zit nu al uren achter de kaarten en ga voorlopig nog wel even door
Kijk nou maar uit, ik wilde gisteren nog verder met Fallout 3 maar Magic doesn't let mequote:Op zaterdag 27 juni 2009 10:57 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
De trail was wel vet idd dus ik denk dat ik deze ook wel koop! Vind dat soort relaxe games wel tof
Haha, mooi verhaal!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 09:26 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Welk spel?
Achterlijk gedoe overigens in de mediamarkt Leeuwarden.
Kom er 20 voor 21.00 rustig aanzetten. 4 karren met alle aanbiedingen zie ik staan en wandel weer lekker rustig door naar de kar met spellen.
Maar een paar mensen en denk nog weinig belangstelling.
Maar dan begint de zogenaamde spanning!!! Ik pak een spel, mocht niet![]()
Je moet wachten tot 21.00 hoor ik. Dus zeg ook reken wel na 21.00 af? Neehoor, spel moest terug. Komen aantal medewerkers en gaan alle karren inpakken met zwart plastic. Vervolgens wachten ze op de klanten die geen idee hebben waar ze moeten zijn (want plastic folie om de stapels)..
Dus ik wachten en zeg tegen die jongen lekkere gemaakte spanning zo, wat een onzin. Hij was het volledig met me eens maar had 'zijn orders'![]()
En jahoor, toen was het 21.00 o o o wat een spanning. Het plastic gaat er af en alle 5klanten konden een spel pakken en de rest bleef lekker liggen
In Hengelo ging het er ook zo aan toe, alleen ging het om de WII. Die gingen daar voor 200 de deur uit. De hele winkel vol met lui met WII's in hand. De rest stond netjes te wachten tot de verkopers weer gingen uitdelenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 09:26 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Welk spel?
Achterlijk gedoe overigens in de mediamarkt Leeuwarden.
Kom er 20 voor 21.00 rustig aanzetten. 4 karren met alle aanbiedingen zie ik staan en wandel weer lekker rustig door naar de kar met spellen.
Maar een paar mensen en denk nog weinig belangstelling.
Maar dan begint de zogenaamde spanning!!! Ik pak een spel, mocht niet![]()
Je moet wachten tot 21.00 hoor ik. Dus zeg ook reken wel na 21.00 af? Neehoor, spel moest terug. Komen aantal medewerkers en gaan alle karren inpakken met zwart plastic. Vervolgens wachten ze op de klanten die geen idee hebben waar ze moeten zijn (want plastic folie om de stapels)..
Dus ik wachten en zeg tegen die jongen lekkere gemaakte spanning zo, wat een onzin. Hij was het volledig met me eens maar had 'zijn orders'![]()
En jahoor, toen was het 21.00 o o o wat een spanning. Het plastic gaat er af en alle 5klanten konden een spel pakken en de rest bleef lekker liggen
Prototype dude!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:51 schreef Remake het volgende:
Godver, ik wil dus sacred 2 maandag ruilen voor iets anders maar kan niets leuks vinden
Je speelt die game op Easy en het gaat je naaien in je New Game+ want ook die zal Easy wordenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:01 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Prototype dude!
Vetste game van het jaarWat is die game goed
![]()
![]()
![]()
Die Policies en COC's van Microsoft zijn dan ook belachelijkquote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:23 schreef SkyChat het volgende:
PWND
Ik wil het smoelwerk van die gozer zien.. NU!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:23 schreef SkyChat het volgende:
PWND
Ik wil het smoelwerk van die gozer zien.. NU!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze schijnen alle data te kunnen traceren die tussen de Xboxen circuleert.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:07 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Die Policies en COC's van Microsoft zijn dan ook belachelijk
Jij denkt niet dat mensen hebben geklaagt bij Xbox en alles hebben doorgestuurd?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:13 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Ze schijnen alle data te kunnen traceren die tussen de Xboxen circuleert.
Daar gaat je privacy
FBI360
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |