je hebt gewoon een x aantal uur vrij, en dat kan je dan (uiteraard in overleg) opnemen. Das eigenlijk bij iedere baas zo, alleen wil het aantal vakantiedagen nog weleens verschillen.quote:Op maandag 25 april 2011 17:23 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Mag je zelf bepalen hoeveel je vrij hebt? Of heb je veel vrij? Of wordt het verrekend met je salaris?
Alleen je neemt verder nooit vrij?quote:Op maandag 25 april 2011 17:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
je hebt gewoon een x aantal uur vrij, en dat kan je dan (uiteraard in overleg) opnemen. Das eigenlijk bij iedere baas zo, alleen wil het aantal vakantiedagen nog weleens verschillen.
Jawelquote:Op maandag 25 april 2011 17:31 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Alleen je neemt verder nooit vrij?
25quote:Op maandag 25 april 2011 17:38 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Hoeveel vrije dagen heb je dan?
Ik had nog wat over van vorig jaar, maar in principe waarschijnlijk niet nee. Wellicht dat ik er wel uit kom met mn baas als ik echt ff vrij wil hoorquote:Op maandag 25 april 2011 17:45 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Dan neem je toch verder niks vrij? Of is je baas ruimhartig?
Poėtisch: Ik was net met klassieke talen-huiswerk bezig.quote:
Kijk zelluf dan!quote:
Goede vraag, kan je dat eigenlijk nog veranderen? Het zou dan ook een beetje lullig zijn als je transseksueel bent...quote:Op maandag 25 april 2011 19:09 schreef APK het volgende:
[..]
Kijk zelluf dan! [ afbeelding ]
Zou jij ook een poppetje krijgen als je 18+ bent?
Hoezo?quote:Op maandag 25 april 2011 19:10 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Goede vraag, kan je dat eigenlijk nog veranderen? Het zou dan ook een beetje lullig zijn als je transseksueel bent...
Ik zou niet weten hoe dat moet.quote:Op maandag 25 april 2011 19:36 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ja mods, kan iemand er bij mij ook alsjeblieft een mannetjespoppetje van maken voor mijn naam?
Oh ja? Dan zie je meer dan ik.quote:Op maandag 25 april 2011 19:47 schreef Greys het volgende:
Het is vast gelukt, want ik zie een mannetjes MP
Rechts boven op dat poppetje met dat potlood klikken, dan naar beneden scrollen en bij geslacht 'man' invullenquote:Op maandag 25 april 2011 19:49 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Er staat "niet ingevuld". Betekent dit nu dat dit voor altijd zo is, of kan ik het zo veranderen?
Ja, kon ik weer douchenquote:
Oeh! Lekkerquote:Op maandag 25 april 2011 19:56 schreef Greys het volgende:
Morgenmiddag bruidstaarten proeven met Maes![]()
Ja, sorry, enthousiast en zo.quote:
Twee weekenden?quote:Op maandag 25 april 2011 19:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oeh! Lekker![]()
Ik kwam er gisteren achter dat ik nog maar 2 weekenden de tijd heb om nieuwe kleertjes te kopen
De komende 2 weekenden kan ik niet en daarna heb ik nog 2; de 14e en de 21equote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ben je de komende 2 weekenden het hele weekend weg?quote:Op maandag 25 april 2011 19:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
De komende 2 weekenden kan ik niet en daarna heb ik nog 2; de 14e en de 21e
Koopzondag in Friesland, euhm...tja...hebben we nietquote:Op maandag 25 april 2011 20:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ben je de komende 2 weekenden het hele weekend weg?
Of kan je nog ergens een koopavondje of -zondagje meepakken?
Ik moet ook nog nieuwe kleren kaufen
quote:Op maandag 25 april 2011 19:59 schreef Greys het volgende:
Cat, don't care!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
En waar haalt/bestelt men dat?quote:
http://www.ecodor.nl/quote:
Een suggestie:quote:Op maandag 25 april 2011 19:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oeh! Lekker![]()
Ik kwam er gisteren achter dat ik nog maar 2 weekenden de tijd heb om nieuwe kleertjes te kopen
Doe nou niet net alsof het je interesseertquote:
Zjuust.quote:
Goeie! Tombo heeft er nog eentje liggen.quote:
Niet te uitbundig gaan wapperen en juichen he?quote:Op maandag 25 april 2011 20:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Goeie! Tombo heeft er nog eentje liggen.
Ik in een jurk maatje Tombo....dat gaat leuk wordenquote:Op maandag 25 april 2011 20:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Goeie! Tombo heeft er nog eentje liggen.
Barst de jurk of zakt de jurk? Nou ja, het effect blijft hetzelfde.quote:Op maandag 25 april 2011 20:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik in een jurk maatje Tombo....dat gaat leuk worden
Is dat Garfield?quote:Op maandag 25 april 2011 20:05 schreef Cat22 het volgende:
Niet de mijne![]()
![]()
[ afbeelding ]
Yoko: 'WTF' En zo zit ze nu nog steeds. Kan ook niet van de kast af zonder over de rooie heen te gaan. Maar durft zelfs de andere kant op te kijken.
![]()
[ afbeelding ]
Dat staat bij mij echt als een aardappelzak om een Amsterdammetje weet ik uit ervaringquote:Op maandag 25 april 2011 20:09 schreef Greys het volgende:
Ik vind zoiets ook heel tof, maar ik denk niet dat dat wat wordt met mijn lijf
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 25 april 2011 20:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat staat bij mij echt als een aardappelzak om een Amsterdammetje weet ik uit ervaring
Ja, dat is het probleem bij mij eiks ookquote:Op maandag 25 april 2011 20:11 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Ik denk dat ik er iets teveel tiet voor heb
quote:Op maandag 25 april 2011 20:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Lastige is dat je niet weet wat voor weer het wordt....
Maar ach, een MSN-jasje kan eiks overal bij
Ik vind het zo op een plaatje meer een lampekapquote:
quote:Op maandag 25 april 2011 20:16 schreef Greys het volgende:
Ik ga sowieso niets strapless nemen, want een ceremoniemeester die de hele dag loopt te hijsen is ook niet bepaald charming
quote:
Goed zo!quote:Op maandag 25 april 2011 20:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Al het behang wat eraf moest is eraf
En in de woonkamer alles geschuurd, en het achterraam in de grondverf
[/dagboek]
In het oranje uiteraard!quote:Op maandag 25 april 2011 20:21 schreef Ingetje79 het volgende:
http://www.wehkamp.nl/dam(...)19,6,17,22&PI=1&SM=0
Zoiets vind ik wel leuk
Ga je in het lang?quote:Op maandag 25 april 2011 20:21 schreef Greys het volgende:
Tombooooooo
Goed gegaan met het behang vandaag?
Ing, ik ga voor jou ook eens kijken op de site wat mij leuk lijkt voor jou
Ik vind deze ook mooi (mooie kleur) maar daar word ik zo'n zigeuner van
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 25 april 2011 20:21 schreef Greys het volgende:
Tombooooooo
Goed gegaan met het behang vandaag?
Ing, ik ga voor jou ook eens kijken op de site wat mij leuk lijkt voor jou
Ik vind deze ook mooi (mooie kleur) maar daar word ik zo'n zigeuner van
[ afbeelding ]
Purple lady'squote:Op maandag 25 april 2011 20:21 schreef Ingetje79 het volgende:
http://www.wehkamp.nl/dam(...)19,6,17,22&PI=1&SM=0
Zoiets vind ik wel leuk
Huh?quote:Op maandag 25 april 2011 20:24 schreef Ingetje79 het volgende:
Ja, ga maar voor me kijken Greys, ik ben daar zoooo slecht in![]()
Ik heb onderweg ook al een kapstert en een makeuppert geregeld
Kom op zeg, je moet een beetje eruitzien als een Nederlandse supporter. Het is toch belangrijker dat je oranje bent en duidelijk fan van Nederland bent dan dat je een mooie jurk hebt?quote:
Lieverd, we zoeken iets voor een bruiloftquote:Op maandag 25 april 2011 20:27 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Kom op zeg, je moet een beetje eruitzien als een Nederlandse supporter. Het is toch belangrijker dat je oranje bent en duidelijk fan van Nederland bent dan dat je een mooie jurk hebt?
Ik vond het ook al raarquote:Op maandag 25 april 2011 20:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Lieverd, we zoeken iets voor een bruiloft
Jij denkt voor het Songfestival he?
Oh, sorry.quote:Op maandag 25 april 2011 20:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Lieverd, we zoeken iets voor een bruiloft
Jij denkt voor het Songfestival he?
Daar zou je er meer gypsy / hee hoo ik ben n boerinneke in uitzien dan die paarse langequote:Op maandag 25 april 2011 20:35 schreef Greys het volgende:
Bohhhhhhhhhhhhh![]()
Oke, niet voor een bruiloft.
En oke, hij is er alleen nog in maat 34-36 () maar toch!
[ afbeelding ]
Ik vind die paarse ook mooier, wat Muis zegt!quote:Op maandag 25 april 2011 20:35 schreef Greys het volgende:
Bohhhhhhhhhhhhh![]()
[ afbeelding ]
Ik ookquote:Op maandag 25 april 2011 20:33 schreef tombolafan het volgende:
http://www.wehkamp.nl/dam(...)19,6,17,22&PI=3&SM=0
Deze vind ik leuk
Schattigquote:Op maandag 25 april 2011 20:35 schreef Greys het volgende:
Bohhhhhhhhhhhhh![]()
[ afbeelding ]
Ja nee die met die trutjes was niet voor de bruiloftquote:Op maandag 25 april 2011 20:38 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Daar zou je er meer gypsy / hee hoo ik ben n boerinneke in uitzien dan die paarse lange. Die paarse zou je heel mooi staan denk ik!
Zakt het niet af?quote:Op maandag 25 april 2011 20:45 schreef Greys het volgende:
En Ing zal wel gaan gieren, maar dit vind ik dus echt een Ing-jurkje
[ afbeelding ]
Oeh, die vind Ing ook Ingigquote:Op maandag 25 april 2011 20:45 schreef Greys het volgende:
En Ing zal wel gaan gieren, maar dit vind ik dus echt een Ing-jurkje
[ afbeelding ]
Deus dan?quote:Op maandag 25 april 2011 20:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oeh, die vind Ing ook Ingig![]()
Maar niet echt voor een bruiloft.
Oeh, de bovenste 2!quote:Op maandag 25 april 2011 20:43 schreef Greys het volgende:
Ik ga deze drie bestellen denk ik en kijken of er wat tussen zit
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zijn wel mijn kleuren idd, maar ik moet het aan zien.quote:
quote:
Maar die ook voor een bruiloft?quote:
Even aankomen, gezellig ben je toch wel.quote:Op maandag 25 april 2011 20:54 schreef Greys het volgende:
Oh die gestreepte die mijn voorkeur had:
[ afbeelding ]
is er alleen nog in maat 48. WTF
Was ik nu maar een gezellig dikkerd
Oh met zo'n jasje ja, dat maakt het meteen chique en feestelijkquote:
Ja die met die strepen zag ik ook al helemaal voor mequote:Op maandag 25 april 2011 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh met zo'n jasje ja, dat maakt het meteen chique en feestelijk![]()
In die met strepen zie ik je al lopen, wat kut van die maten
Oh ja die jurkquote:Op maandag 25 april 2011 20:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja die met die strepen zag ik ook al helemaal voor me![]()
Maar deze twee zijn er wel nog in de goede maten. Is dat wat samen zo?
Ik ben ook getuige, dus het moet wel een beetje deftig![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]
En dan doe ik 's avonds dat jasje gewoon uit als het mooi weer is!
Klaarrrrrrrrrrr
Jaquote:Op maandag 25 april 2011 21:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ja die jurkDat is echt heel iets anders dan die wit-met-zwarte-"vlekken".
Is dat jasje soms het zusje van die jurk (die je naast die met de strepen plaatste)?
Smart thinking!quote:Op maandag 25 april 2011 21:05 schreef Maarten-Pieter het volgende:
En anders kan je het koord van dat jasje altijd nog als reservesaunasliert gebruiken.
Alsof het de normaalste zaak van de wereld isquote:Op maandag 25 april 2011 21:09 schreef Cat22 het volgende:
Zo, telefoon gehad.
Leuke jurrekies dames!![]()
Huis schiet op Tombo!Wanneer ga je over?
En kiek d'n pasja hier in het midden zitten.(laatste foto, echt!
)
[ afbeelding ]
Hij sjouwt nu nog de kamer rond en begon al met de pootjes te kneden toen ik hem kriebelde.
Cool!quote:Op maandag 25 april 2011 21:09 schreef Cat22 het volgende:
Zo, telefoon gehad.
Leuke jurrekies dames!![]()
Huis schiet op Tombo!Wanneer ga je over?
En kiek d'n pasja hier in het midden zitten.(laatste foto, echt!
)
[ afbeelding ]
Hij sjouwt nu nog de kamer rond en begon al met de pootjes te kneden toen ik hem kriebelde.
Moet ie hem maar binnen/in de tuin houden vind ik eigenlijkquote:Op maandag 25 april 2011 21:10 schreef Greys het volgende:
Cat, die kat
Maar gaat dat baasje het wel tof vinden als hij straks bijna bij jou woont?
Ja ik hoop dat die zwarte jurk een beetje zo'n Audrey Hepburn modelletje is in het echt.quote:Op maandag 25 april 2011 21:04 schreef Pisces29 het volgende:
Leuk, zowel de jurk als het jasje kun je nog op allerlei gelegenheden dragen, dus een leuke aankoop.
En die zwarte jurk is echt sexyOok multi-inzetbaar
Gewoon afspreken dat we volgende keer in gala naar de sauna gaan, kan je hem weer aanquote:Op maandag 25 april 2011 21:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik hoop dat die zwarte jurk een beetje zo'n Audrey Hepburn modelletje is in het echt.
Die kan ik dan daarna ook nog vaak aan!
Jasje zal ik daarna amper meer dragen ben ik bang
'Bijna bij me wonen' is wat overdreven. Hij kan eruit als hij dat wil. En als ze hem teveel gaan missen zijn zij degenen die maatregelen moeten nemen, niet ik. Ik geef hem verder geen eten of zo.quote:Op maandag 25 april 2011 21:10 schreef Greys het volgende:
Cat, die kat
Maar gaat dat baasje het wel tof vinden als hij straks bijna bij jou woont?
Ja dat laatste is een super ideequote:Op maandag 25 april 2011 21:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
'Bijna bij me wonen' is wat overdreven. Hij kan eruit als hij dat wil. En als ze hem teveel gaan missen zijn zij degenen die maatregelen moeten nemen, niet ik. Ik geef hem verder geen eten of zo.
Maar ga denk ik echt wel een halsbandje kopen wat ik hem omdoe met een briefje erin of ze mij willen bellen. Ik vind het wel leuk om meer van hem te weten te komen en dan kan ik meteen checken hoe zij het vinden dat hij hier op bezoek komt.
quote:Op maandag 25 april 2011 21:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Gewoon afspreken dat we volgende keer in gala naar de sauna gaan, kan je hem weer aan
Daar moest ik ook aan denken door die hals. Eigenlijk is hij veel mooier voor een getuige dan die met de streepjesquote:Op maandag 25 april 2011 21:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik hoop dat die zwarte jurk een beetje zo'n Audrey Hepburn modelletje is in het echt.
Snel!quote:Op maandag 25 april 2011 21:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Cool!
Moet de 22e mn huis opleveren, dus tja
Sawyer hoeft dus maar 1x te verhuizen
Speaking of... FOTO?
quote:Op maandag 25 april 2011 21:13 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga maar een topicje openen voor mn verhuizing denk ik
Maar wat voor titel!
Van Heiloo naar... Heiloo!quote:Op maandag 25 april 2011 21:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]En leuke TT bedenken is toch geen probleem voor da Tombo, doe je ding!
Dat vind ik dus ook.quote:Op maandag 25 april 2011 21:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Moet ie hem maar binnen/in de tuin houden vind ik eigenlijk
Ik verzin zelf wel watquote:Op maandag 25 april 2011 21:16 schreef Muis006 het volgende:
Tombo's casa onder de sol, da's dikke pret en muy de lol!
Ik vind het echt hilarisch dat hij het zo leuk vindt bij jou en je kattenroedelquote:Op maandag 25 april 2011 21:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook.Het is niet alsof ik niks doe om katten in/uit mijn tuin te houden. Maar hij is blijkbaar immuun.
En ik ga d'r geen netten voor over mijn tuin spannen.
Dat dacht ik ook evenquote:Op maandag 25 april 2011 21:17 schreef Cat22 het volgende:
Tombo: nieuwe kat, nieuw huis. Of zoiets. [/inspiratieloos]
Ja maar je verwacht toch niet meteen dat je kat ergens binnen zit? Veel katten hupsen gewoon de buurt door.quote:Op maandag 25 april 2011 21:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Moet ie hem maar binnen/in de tuin houden vind ik eigenlijk
Ik ook.quote:Op maandag 25 april 2011 21:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het echt hilarisch dat hij het zo leuk vindt bij jou en je kattenroedel
Misschien heeft hij thuis geen andere kattenpoezelvriendjes en vindt hij het de bomb bij jou met al die beestjesquote:Op maandag 25 april 2011 21:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ook.Stoer straatschoffie met zijn krabbels over de neus.
En gelukkig vindt mijn roedel hem ook steeds minder eng. Ik snap er niks meer van.
Kittens: Naartjie 2 dagen boos, Yoko week boos, Satsu 2 weken boos.
Volwassen kater: Satsu 2 dagen boos, Yoko week boos, Naartjie 2 weken boos.
Van die apple tante?quote:Op maandag 25 april 2011 21:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook even
Maar dat staat kinderlijk, en ik ben volwassen nu![]()
Krijg trouwens een nieuwe bank en eetkamertafel van mn tante
Oh wacht, "nieuw" als in; nieuw voor mijquote:Op maandag 25 april 2011 21:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Van die apple tante?![]()
Doe mij d'r zo eentje!
Primadeprima toch.quote:Op maandag 25 april 2011 21:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh wacht, "nieuw" als in; nieuw voor mij
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeele mooie grijsblauwe hoekbanken een zeshoekige eetkamertafel die uitgeschoven kan worden
Zoooo leuk
Niet van dezelfde tante trouwens, wel een zus daarvan
quote:Op maandag 25 april 2011 21:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Primadeprima toch.![]()
Heeft Sawyer meteen twee projectjes.
Werkt dat tegen krabbels van kitten nageltjes?quote:Op maandag 25 april 2011 22:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
Ik ga alvast dubbelzijdig plakband halen en testen op een onzichtbaar stuk bank
Animal planet zegt van welquote:Op maandag 25 april 2011 22:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Werkt dat tegen krabbels van kitten nageltjes?
Je gaat ze toch niet... vastplakken?quote:Op maandag 25 april 2011 22:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Animal planet zegt van welDaar houden ze niet van schijnt
*gaat Sawyer op de site zetten*quote:
En dat.quote:
Jaquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:42 schreef Greys het volgende:
Mogguh!
Zalig weer weer weer.
Was ik nu maar heel even postbode tot het weer gaat regenen
Of je bestelt er een online.quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Mehhhh, ik ben mij telefoonoplader vergeten bij mijn ouders dus nu moet ik een nieuwe kopen. En dat betekent dat ik iets moet doen
, namelijk van mijn luie reet af komen
.
Mijn telefoon is leeg en ik heb 'm stiekem nodig om al mijn dates te kunnen managenquote:
Haal snel de kleine lettertjes weg, dan hebben we het er niet meer over en dan kunnen we stoer doen over jouw vele dates en de smachtende kerels die in de rij staan om jou te mogen woo-en.quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mijn telefoon is leeg en ik heb 'm stiekem nodig om al mijn dates te kunnen managen!
Al mijn dates... ik denk dat ik één goede week had, en toen is het allemaal stil komen te liggen
.
Ik las dames ipv datesquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mijn telefoon is leeg en ik heb 'm stiekem nodig om al mijn dates te kunnen managen!
Al mijn dates... ik denk dat ik één goede week had, en toen is het allemaal stil komen te liggen
.
quote:
Heb je ineens allemaal vrouwen achter je aan op Fok!quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]! Dat zou interessant zijn opeens
.
"Ja, pap, mam... ik eh... ben toch maar geen homo. KTHNXBAI!"
Nou, ik vind van niet. Er is menig heteroman stukken minder aantrekkelijk als potentiele partner dan jij, believe me.quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou dat zal wel meevallen, ik denk dat vrouwen mijn homoseksualiteit het meest aantrekkelijk vinden aan me
.
No wayquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou dat zal wel meevallen, ik denk dat vrouwen mijn homoseksualiteit het meest aantrekkelijk vinden aan me
.
Ik kwam erachter dat het niet met al het onkruid lukt. [/negeer]quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:33 schreef Greys het volgende:
Bonjourrrrrrrr!
Kan je met een hogedrukspuitdinges ook onkruid weg krijgen?![]()
Of moet je dat er alsnog eerst tussen vandaan poeren, uit die tegels?
quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:31 schreef Cat22 het volgende:
Maar ik heb ontdekt dat ik patroontjes op mijn oprit heb.![]()
![]()
En dat de tegels van mijn achtertuin niet grijs-groen maar roze met blauwe steentjes zijn.![]()
Jaar of vijf.quote:
quote:
Ik leen de Kärcher van buurman wel een keer in de drie jaar of zo. Van de achtertuin heb ik het grote bestrate gedeelte al niet aangedurfd maar alleen het kleine terras. Dat andere deel is keiveel werk en omdat er bomen omheen staan wordt het binnen de kotste keren weer groen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:38 schreef Greys het volgende:
Oh! Ik ga eens kijken wat die dingen moeten kosten, dan toch ook maar eentje aanschaffen.
Hoewel we binnenkort de achtertuin gaan doen/laten doen, maar dat moet dan alsnog schoon gehouden worden daarna!
Ik kreeg net een folder in de bus van 'Nieuw in Bleiswijk, strijkservice!'. Met een prijslijst.
Ik zou bijjjjjjjjjjjjna......
Maar goed, dat past wellicht niet helemaal bij het minder werken straks. Dan heb ik meer tijd om te strijken. Oh joy
Nee joh ik doe het niet hoor!quote:
Er is nog hoop dus.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee joh ik doe het niet hoor!
Vandaar het 'bijjjjjjjjjjjjjna' gedeelte
Nee, ik ben slachtoffer van jouw koopverslaving want nu heb je geen geld meer om cadeautjes voor mij te kopenquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:59 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben slachtoffer van mijn eigen koopverslaving.
Nee dat vind ik nou echt zonde van mijn geld, een strijkservice.quote:
Ik heb de hele week nog niet gekekenquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:09 schreef APK het volgende:
Greys, die gast in de COS die om de minuut een plaatje plaatst...
Is die een beetje simpel
Ik was vrijdag bij mijn groentenboer en daar lagen zoveel lekkere dingen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:06 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, ik ben slachtoffer van jouw koopverslaving want nu heb je geen geld meer om cadeautjes voor mij te kopen
Ik zou ook echt geld teveel moeten hebben om dat uit te besteden. Dus ik los het op door kleding te kopen die niet gestreken hoeft te worden.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee dat vind ik nou echt zonde van mijn geld, een strijkservice.
Het is kutwerk, maar ik zou me op de een of andere manier schamen om dat uit te besteden
Ja ik ruk ook alles uit de drogert zodra hij *ping* doet als het even kan, dan is het ook amper/niet gekreukt. Maar die rot-overhemden van Squote:Op dinsdag 26 april 2011 18:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zou ook echt geld teveel moeten hebben om dat uit te besteden. Dus ik los het op door kleding te kopen die niet gestreken hoeft te worden.
Gaat niet om vandaag specifiek, maar hij post alleen maar om het posten volgens mij.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:11 schreef Greys het volgende:
Ik heb de hele week nog niet gekekenOok niet in de COS, of amper. Dus geen idee wie je bedoelt.
Oh nee dat doet hij al vanaf het begin en het wordt kennelijk gewaardeerd door de lezersquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:14 schreef APK het volgende:
[..]
Gaat niet om vandaag specifiek, maar hij post alleen maar om het posten volgens mij.
[COS#1289] Lol in de douche
Duurt volgens mij niet lang voor FoK! geblockt wordt bij qyazo als zo'n mafketel bandbreedte blijft vreten.
Oeh, prei!quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik was vrijdag bij mijn groentenboer en daar lagen zoveel lekkere dingen.En nu kom ik om in de rabarber, aardbeitjes, wortels, prei etc. Inkopen voor een huishouden van 4 als je alleen bent isnie handig.
De asperges heb ik al weggewerkt. Maar voor de rest ben ik recepten aan het verzinnen om ze op te krijgen.
*stuurt prei op naar APK*
En nu niet meer piepen.
Rabarber is al klaargemaakt. Met veel suiker en met wat aardbeitjes erin. Nu is het zo zoet dat het best een week meekan, net nog wat gegeten met roomijs.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Aardbeitjes moeten toch wel op kunnen komen? En kan je de rabarber niet gewoon klaarmaken (geen idee hoe dat werkt, in een pannetje laten pruttelen met water en suiker?) en dan in oude jampotjes doen (op de kop neerzetten terwijl ze afkoelen) en dan kan je de hele zomer nog rabarber eten
.
Njam! Maar wel genoeg geproefd om een keuze te kunnen maken?quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:14 schreef Greys het volgende:
Ik was vanmiddag met Maes een bruidstaart uitzoeken en bestellen.
We kregen elk een plateau met 8 kuipjes taartvulling om te proeven welke we wilden.
![]()
![]()
![]()
Heb het maar niet allemaal opgegeten, anders was ik nu misselijk
quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Njam! Maar wel genoeg geproefd om een keuze te kunnen maken?
Hopelijk weet dat gyazo het ook te waarderenquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:15 schreef Greys het volgende:
Oh nee dat doet hij al vanaf het begin en het wordt kennelijk gewaardeerd door de lezers
Niemand die er ooit iets van gezegd heeft volgens mij.
Mjah, dan hadden ze er eerder iets van moeten zeggen, want hij doet het al wekenquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:17 schreef APK het volgende:
[..]
Hopelijk weet dat gyazo het ook te waarderen
Uiteraard.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:17 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
En daarna nog wat hapjes van de andere potjes voor de zekerheid enzo
Ik heb geen idee want ik volg het ook nauwelijks op FoK!quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:18 schreef Greys het volgende:
Ik lees net ff bij op de SST site, maar gaat Monique écht naar huis, staat dat al vast? Of loopt ze te piepen/dreigen/oid?
Ik had gehoopt dat je het per ongeluk een keer op UPC voorbij had zien vliegenquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:20 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb geen idee want ik volg het ook nauwelijks op FoK!
DIT is Sawyer dan, toch?quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:21 schreef Cat22 het volgende:
Gastgezin Redcat: Cat's 7e nestje #2 - Sawyer heeft baas!
Je hebt hem door.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:23 schreef Greys het volgende:
[..]
DIT is Sawyer dan, toch?
[ afbeelding ]
En die kittenkont uit die kattenbak
Aaaaahquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:21 schreef Cat22 het volgende:
Gastgezin Redcat: Cat's 7e nestje #2 - Sawyer heeft baas!
Ik neem de uitzendingen nog wel op, met fast forward ben je er in 20 minuten doorheenquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:21 schreef Greys het volgende:
Ik had gehoopt dat je het per ongeluk een keer op UPC voorbij had zien vliegen
Maar het kan me echt amper meer boeien eerlijk gezegd.
Hoop dat karim of gerard wint, maar ik lees het wel
Maandag was het zo van "Ik moet volhouden tot donderdag omdat ik de rest niet wil benadelen", maar aan het eind van de aflevering wilde ze opeens weer per se naar huis en leek het er op alsof ze dat ook ging doen. Maar dat was de cliffhangerquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nou vertel! Gaat Mo ECHT naar huis, die zeikstraal?
Wil je dan niet haar avonturen met de pop en de fake zwangere buik volgen?quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat mij betreft kan dat zeikwijf niet snel genoeg weg zijn.
Wait, whut?quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:29 schreef APK het volgende:
[..]
Wil je dan niet haar avonturen met de pop en de fake zwangere buik volgen?
Ja die kont herken ik uit duizenden!quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je hebt hem door.![]()
En die kitten kont is Sawyer ook.
Ja, ik dacht, zeg het maar even. Faal mijnerzijds. Natuuuurlijk wist je wie het was.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja die kont herken ik uit duizenden!![]()
Omdat je er bij zette dat Tombo de kittenbak kon vergeten![]()
Zo liep ze gisteren in live beelden van de uitzending rond, zonder enige uitleg ofzoquote:
Ik dacht dat het vast een opdracht was die nog moet komen, maar ja, als je dan live gaat enzoquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:36 schreef APK het volgende:
[..]
Zo liep ze gisteren in live beelden van de uitzending rond, zonder enige uitleg ofzo
quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik dacht dat het vast een opdracht was die nog moet komen, maar ja, als je dan live gaat enzo, dan loopt alles door elkaar.
Dat falen is voor mij ook wel een reden om het nog tot het einde te kijkenquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik dacht dat het vast een opdracht was die nog moet komen, maar ja, als je dan live gaat enzo, dan loopt alles door elkaar.
Heb jij een zonnebank thuis?quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:44 schreef Greys het volgende:
Ik ga een piepklein tukkie doen, mijn ogen vallen dicht
Misschien toch weer eens wat betere slaaptijden gaan invoeren.
Het tukkie ga ik doen onder de zonnebank, denk ik
Zet je wel de timer aan?quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:44 schreef Greys het volgende:
Ik ga een piepklein tukkie doen, mijn ogen vallen dicht
Misschien toch weer eens wat betere slaaptijden gaan invoeren.
Het tukkie ga ik doen onder de zonnebank, denk ik
Nee, ze gaat naar een centrum om te slapenquote:
Ja, al jaren, nooit gebruikt toen.quote:
Sterker nog, het is een heel ritueel waarbij ik om het kwartier de wekker op mijn telefoon zetquote:
Wat een opmerking.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, ze gaat naar een centrum om te slapen
Leuk! Niet té bruin worden hč, dan krijg je zo'n zonnebankhoofd.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, al jaren, nooit gebruikt toen.
En laatst heb ik er (zelf) nieuwe lampen in gezet en nu ga ik er af en toe onder
Klinkt zeer a-relaxed.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Sterker nog, het is een heel ritueel waarbij ik om het kwartier de wekker op mijn telefoon zet![]()
Draaien, enzoDus echt een fijn tukkie is het niet, maar toch.
Achter de laptop? Met Pasen? Welneequote:Op dinsdag 26 april 2011 18:48 schreef APK het volgende:
Twee dagen met prachtig weer achter de laptop gezeten en dan gaan slapen onder de zonnebank
Heb je hongerquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Achter de laptop? Met Pasen? WelneeAf en toe misschien, maar ook gewoon lekker naar het bos geweest met het hondje enzo, het hondenstrandje.
Anders had ik SST ook wel meer gevolgd, nu geen seconde.
Ach, waarom reageer ik ook
Jij wil haar voor jezelf hebben he?quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:54 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ken je die youtubejes niet over Prutney?
Jij bent raar.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:56 schreef Muis006 het volgende:
Oh, ik kan de video's van nuttymadam ook aanraden.
Kapsalon?quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:04 schreef Greys het volgende:
Even snel wat eten (anders vergeet ik dat weer en nee, dat is NIET goed voor de lijn) en daarna grillen
Zou ik dan eindelijk gewoon eens bruin worden! Yay!
Neeheeeeeeeeeeequote:
Wat dan? En ik heb het misschien 2/3x geroepen?quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Neeheeeeeeeeeee
Als ik dat zo vaak zou eten als jij het zou roepen zou ik vierkant zijn inmiddels.
Van 2 of 3 kapsalonnetjes in de maand word je ook al vierkant, zo erg is hetquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:27 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Wat dan? En ik heb het misschien 2/3x geroepen?
Beschouw je dit als tussendoortje of als echt avondeten?quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Van 2 of 3 kapsalonnetjes in de maand word je ook al vierkant, zo erg is het
Ik eet nu toast met notenkaas en filet americain.
Stuk gezonder, soort-van...
Avondetenquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:29 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Beschouw je dit als tussendoortje of als echt avondeten?
Volgens mij was je het van het weekend vergeten en had je om half twee nog een tosti gemaakt.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Avondeten
Gister fondue, dan kan het vandaag best wat minder.
Greys heeft toch ook een vriend of vergis ik me nou? En ik eet überhaupt geen kaas, daar word ik vreselijk misselijk en naar van.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:34 schreef senesta het volgende:
Als je alleen bent kun je dat wel doen he? Als ik ze dat hier voorschotel....
Dat was zondag iddquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:34 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Volgens mij was je het van het weekend vergeten en had je om half twee nog een tosti gemaakt.
Ja dat kan alleen als je alleen bent iddquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:34 schreef senesta het volgende:
Als je alleen bent kun je dat wel doen he? Als ik ze dat hier voorschotel....
Tosti met brie en mango chutneyquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:35 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Greys heeft toch ook een vriend of vergis ik me nou? En ik eet überhaupt geen kaas, daar word ik vreselijk misselijk en naar van.
Of bedoel je de tosti? Daar neem ik geen kaas en ham, maar pindakaas met sambal en ananas.
Naar Hamburg, met NLT.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Tosti met brie en mango chutneyOf kaas met chorizo
En ik woon samen idd maar hij is doordeweeks altijd in het buitenland en dan ga ik niet uitgebreid koken voor mezelf.
Nou onderschat die DNA-tjes van mij niet, vooral die van 13 en hij groeit de pan uit ookquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was zondag idd
Maar dat heb ik dus gisteren weer ingehaald met fondue.
En vandaag kan het wel lekker simpel.
[..]
Ja dat kan alleen als je alleen bent idd
Daar kan je man vast niet op leven![]()
Ik heb ook nog wat broccoli salade met rozijntjes. Klinkt ranzig, maar is lekker
Is dat alles? Het klinkt als veel kleine dingen. Ik heb vanavond zalm, sperziebonen en rijst gegeten. Best te eten.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:38 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb als avondeten roomijs met rabarber, aspergesoep, croissantje met aardbeitjes, stokbroodje kipkerrie salade en komkommer gehad. In die volgorde.![]()
Vrij gezellig zijn heeft zijn voordelen.
Dat heb ik nou ook.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:39 schreef senesta het volgende:
[..]
Nou onderschat die DNA-tjes van mij niet, vooral die van 13 en hij groeit de pan uit ook
Dan zal ik maar niet zeggen dat ik nu aan de chocola zit.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:39 schreef Greys het volgende:
Waar lįįt je het allemaal Cat
Ik zou na het ijs en de soep zowel vol als misselijk zijn denk ik
quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Hey Maes! Leuk dat je ook voor ons komt!
Luf joe toe, schatquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Hey Maes! Leuk dat je ook voor ons komt!
Alleen de vulling. We hadden keuze uit: zwitsers room, chocola, chippolata, champagne, bosvruchten, aardbeien en passievruchtquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Snap ik hoor. Lekker van de taarten gesnoept?
Ja haiiiiiiiiiii!quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:58 schreef Maes het volgende:
[..]
Luf joe toe, schatIk heb weddingstress dus Greys nodig
Neequote:
Trouwjurkquote:
Wie, waar en hoe ontbreken.quote:
Whutquote:
Dus weer een hele week later?quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:03 schreef Maes het volgende:
Geen reden maar ze stelt 4, 5 of 6 mei voor.
Noh!quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:06 schreef Maes het volgende:
Ik zou morgen gaan passen en de jurk zou op een paar kleinigheidjes klaar moeten zijn. Nu mailt de naaimevrouw dat ze de afspraak wil verzetten en ik ga al bijna trouwen.
Is al eerder mee geschoven dus. Niet netjes.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus weer een hele week later?
Ik zou terug mailen als ik jou was dat je middagen vrij houdt er voor en het vervelend vindt dat het nu al voor de tweede keer weer verschoven wordt, dat je ook geen oneindig vrij hebt.
Dat het wellicht ook niet de laatste keer passen wordt en dat het anders veel te krap wordt allemaal, dat je de jurk ruim op tijd klaar wilt en daarom dan donderdag wilt komen of vrijdag, als morgen dan echt niet kan. Mail maar hoor! We zijn veel te gemakkelijk geweest met dat geschuif, het is nu klaar.
Hoe lees je Maes? Teach me sensei!quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Is al eerder mee geschoven dus. Niet netjes.En een dag vooraf via mail nog wel afmelden is helemaal onbeleefd. Stel dat je Maes niet gelezen had!
De vorige keer mailde ze ook al de avond van te voren af.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Is al eerder mee geschoven dus. Niet netjes.En een dag vooraf via mail nog wel afmelden is helemaal onbeleefd. Stel dat je Maes niet gelezen had!
Ga jij eerst maar eens een vlieg met chopsticks vangen.quote:
Wie is W?quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Goed zo
En ik laat W haar morgen ook even bellen.
Wendy van Dijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |