abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95957362
quote:
11s.gif Op maandag 25 april 2011 15:53 schreef vergezocht het volgende:

[..]

Ben je racist?
Weet ik niet eigenlijk.
En als ik buitenlander zeg bedoel ik eigenlijk Turken. Want veel andere heb ik weinig ervaring mee.
En veel negers in Groningen zijn wel tof, de zogenaamde Grunnegers.
pi_95957436
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 15:50 schreef ABCD-Discussie het volgende:

[..]

De opkomst van Geert Wilder en de PVV bewijst weer dat er een grote waarheid zit in wat ik zeg. En ik zou het niet persoonlijk opvatten.
Het bewijst dat te veel mensen het recht van mensen met een andere afkomst te verblijven in Nederland niet erkennen.
Ja..idd,, hoe meer mensen gaan denken.... ik kan niet samenleven met mensen die anders van ras of etnische afkomst zijn... hoe meer spanningen .. hoe meer zgn "bewijzen".
Gewoon kappen met die problemen op te blazen en dan nog erger te maken met apartheidsoplossingen.
pi_95957450
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 15:54 schreef captainkid het volgende:

[..]

Weet ik niet eigenlijk.
En als ik buitenlander zeg bedoel ik eigenlijk Turken. Want veel andere heb ik weinig ervaring mee.
En veel negers in Groningen zijn wel tof, de zogenaamde Grunnegers.
Waarom wil je veel negers? Wist je niet dat Amerika juist kampt met een grote negerprobleem? Net zoals dat in Nederland met de Moslims is?

Dat hele buurten en steden een zwarte meerderheid hebben? En ook zijn effect op de politieke stemmingen?
pi_95957461
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 15:54 schreef ABCD-Discussie het volgende:

[..]

ja, maar hun shoarma vind je wel lekker. Wel de lusten en niet de lasten?
Wat bedoel je?
Dat ik verplicht ben om met buitenlanders om te gaan?
Ik heb geen buitenlandse vrienden, zal dat dan moeten?
  maandag 25 april 2011 @ 15:58:34 #55
337345 BrammetjeBraam
en Grootje Grutjes
pi_95957483
Iedereen zoekt zijn groepje waar hij zich bij op zijn gemak voelt. Het is niet meer dan logisch dat mensen van dezelfde cultuur elkaar opzoeken. Je kunt diversiteit wel gaan forceren en in theorie zou dat nog best aardig kunnen werken.
In de praktijk blijkt echter dat dit heel anders uitpakt.
Ik heb overigens buitenlandse vrienden (Marokkaans, Antilliaans en Surinaams), maar hun levensstijl is gewoon zo anders dat het bij negen van de tien mensen gewoon niet zou aanslaan.
Puur omdat ze andere gewoonten en een andere manier van denken hebben. Nu kan ik daar over het algemeen wel redelijk mee omgaan, maar grote groepen 'buitenlanders' ontwijk ik nog steeds als ik dat kan.
Als individu zijn zulke mensen best te pruimen, maar wanneer ze in de meerderheid zijn moet je jezelf ineens naar hun regels en gewoonten schikken en dat werkt gewoon niet. Dat zal waarschijnlijk voor hen net zo werken.
pi_95957504
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 15:57 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Het bewijst dat te veel mensen het recht van mensen met een andere afkomst te verblijven in Nederland niet erkennen.
Ja..idd,, hoe meer mensen gaan denken.... ik kan niet samenleven met mensen die anders van ras of etnische afkomst zijn... hoe meer spanningen .. hoe meer zgn "bewijzen".
Die redden het niet in de samenleving. Want ze zullen nergens met het OV kunnen, boodschappen gaan doen in de winkel, of zelfs op de werkplek want andersoortige mensen zullen ze vast tegenkomen en mee leren moeten doen.
pi_95957517
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 15:57 schreef vergezocht het volgende:

[..]

Waarom wil je veel negers? Wist je niet dat Amerika juist kampt met een grote negerprobleem? Net zoals dat in Nederland met de Moslims is?

Dat hele buurten en steden een zwarte meerderheid hebben? En ook zijn effect op de politieke stemmingen?
Eh, ik wil niet veel negers.
Ik zeg alleen dat veel negers in Groningen gewoon Groningers zijn met toevallig een donkerbruine kleur. Ze praten Gronings en lopen zelfs op klompen.
Dan maakt het mij niet uit hoeveel er daar van rondlopen.
  maandag 25 april 2011 @ 16:05:24 #58
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_95957715
Ik heb zelf moeite met verplichtingen. verplicht dit verplicht dat. Goed het integratiebeleid werkt om meerdere redenen niet. En dat zeg ik als allochtoon. Maar wil TS nu eilandjes van 'soort bij soort' ook weer gaan verplichten?

Ik denk dat een van de grootste gemene nagatieve delers die alle ellende veroorzaken in een maatschappij juist dat constante 'verplichten' is. En oa. daarom heb ik een stronthekel aan politici en politiek. (die nu luisteren/werken vóór de corporaties via de lobbys ipv. voor de burger wat nog meer ellende veroorzaakt, maar dat terzijde)
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_95957724
Diversiteit werkt niet, Uniciteit werkt niet, wat dan wel vraag ik mij af ?
Logic will get you from A to B. Imagination will get you anyware.
  maandag 25 april 2011 @ 16:07:32 #60
337345 BrammetjeBraam
en Grootje Grutjes
pi_95957787
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 16:05 schreef shadow117 het volgende:
Nederland afsteken en af laten drijven.
pi_95957789
quote:
De wereld werkt gewoon niet, daarom gaan we allen sterven :D

Das pas het einde én de rust. :)
pi_95957848
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 16:07 schreef BrammetjeBraam het volgende:

[..]

Nederland afsteken en af laten drijven.
:9 Geef mij maar weer een hutje op heide met in de verste verte geen buren, rust...
  maandag 25 april 2011 @ 16:10:25 #63
343148 ABCD-Discussie
Discussie is gezond.
pi_95957861
quote:
Wat denk je dat wel gaat werken?
Discussie uitvoeren zonder gezicht. Dit is een experiment. Graag niet ingaan op de anonimiteit maar op de inhoud.
pi_95957894
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 16:07 schreef vergezocht het volgende:

[..]

De wereld werkt gewoon niet, daarom gaan we allen sterven :D

Das pas het einde én de rust. :)
*O* helaas waar als het zo doorgaat.
  maandag 25 april 2011 @ 16:13:57 #65
343148 ABCD-Discussie
Discussie is gezond.
pi_95957957
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 16:05 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik heb zelf moeite met verplichtingen. verplicht dit verplicht dat. Goed het integratiebeleid werkt om meerdere redenen niet. En dat zeg ik als allochtoon. Maar wil TS nu eilandjes van 'soort bij soort' ook weer gaan verplichten?

Ik denk dat een van de grootste gemene nagatieve delers die alle ellende veroorzaken in een maatschappij juist dat constante 'verplichten' is. En oa. daarom heb ik een stronthekel aan politici en politiek. (die nu luisteren/werken vóór de corporaties via de lobbys ipv. voor de burger wat nog meer ellende veroorzaakt, maar dat terzijde)
Als we elkaar niet vertrouwen, door onze etnische verschillen dan maar gewoon apparte wijken? eigen eilandjes. Is toch een oplossing?
Discussie uitvoeren zonder gezicht. Dit is een experiment. Graag niet ingaan op de anonimiteit maar op de inhoud.
pi_95957963
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 16:11 schreef shadow117 het volgende:

[..]

*O* helaas waar als het zo doorgaat.
Zo was het ook altijd hoor :)
pi_95958005
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 16:10 schreef ABCD-Discussie het volgende:

[..]

Wat denk je dat wel gaat werken?
Als ik dat wist dan ging ik lobbyen hier op fok, wat een stap in de juiste richting zou kunnen wezen is mijninziens eerlijk durven te kijken naar jezelf en naar anderen en elkaar inzicht in belangrijke oorzaken van misstanden geven, als de formule werkt dan is het zo geregeld.
pi_95958035
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 16:14 schreef vergezocht het volgende:

[..]

Zo was het ook altijd hoor :)
De geschiedenis herhaald zich constant, same shit different day :)
pi_95958175
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 16:16 schreef shadow117 het volgende:

[..]

De geschiedenis herhaald zich constant, same shit different day :)
Ja klopt, maar het wordt er niet leuker op.

People are still the same, they've only found more advanced ways of destroying each other.
pi_95958259
Komt goed... maak je geen zorgen.

pi_95958398
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 16:13 schreef ABCD-Discussie het volgende:

[..]

Als we elkaar niet vertrouwen, door onze etnische verschillen dan maar gewoon apparte wijken? eigen eilandjes. Is toch een oplossing?
Door elkaar heen wonen 'werkt' best wel. Je doet net alsof er zo vreselijk veel ruzie is in buurten ómdat mensen van diverse afkomsten zijn.
Jaja.... kids maken meer ruzie... dat hoort er eenmaal bij.
pi_95958406
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 16:23 schreef shadow117 het volgende:
Komt goed... maak je geen zorgen.

[ afbeelding ]
This is a good caricature, I'm making it my screen background!
  maandag 25 april 2011 @ 16:29:08 #73
337345 BrammetjeBraam
en Grootje Grutjes
pi_95958447
Ja maar simpele dingen als racisme, mensen puur veroordelen op hun afkomst, als we zoiets al niet eens uit kunnen bannen dan zie ik het somber in.
Maar goed er speelt al eeuwenlang over de hele wereld hetzelfde liedje van onverdraagzaamheid.
Mij is altijd een documentaire bijgebleven die ik heel vroeger op de basisschool zag over Afrikaanse jongeren die (terwijl ze nota bene zelf gepest werden om hun huidskleur) een ander kind pesten omdat die een nog iets donkerdere huidskleur had. Belachelijk vond ik dat. En dat is het uiteindelijk ook.

Het echte probleem volgens mij is dat je verschillende soorten mensen hebt (de leiders en de volgers) en dat de volgers op zichzelf misschien wel een redelijk stel hersens hebben, maar in een groep zo stom en volgzaam als een rund zijn. Er zal vast wel een wetenschappelijke term hiervoor zijn.
Ik verbaas me af en toe echt over de domheid van mensen en zo slim ben ik niet. Ik verbaas me trouwens nog veel meer over de grootte van die groep. Iedere keer weer.
pi_95958625
Glad you like it !!
pi_95958690
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 16:29 schreef BrammetjeBraam het volgende:
Ja maar simpele dingen als racisme, mensen puur veroordelen op hun afkomst, als we zoiets al niet eens uit kunnen bannen dan zie ik het somber in.
Maar goed er speelt al eeuwenlang over de hele wereld hetzelfde liedje van onverdraagzaamheid.
Mij is altijd een documentaire bijgebleven die ik heel vroeger op de basisschool zag over Afrikaanse jongeren die (terwijl ze nota bene zelf gepest werden om hun huidskleur) een ander kind pesten omdat die een nog iets donkerdere huidskleur had. Belachelijk vond ik dat. En dat is het uiteindelijk ook.

Het echte probleem volgens mij is dat je verschillende soorten mensen hebt (de leiders en de volgers) en dat de volgers op zichzelf misschien wel een redelijk stel hersens hebben, maar in een groep zo stom en volgzaam als een rund zijn. Er zal vast wel een wetenschappelijke term hiervoor zijn.
Ik verbaas me af en toe echt over de domheid van mensen en zo slim ben ik niet. Ik verbaas me trouwens nog veel meer over de grootte van die groep. Iedere keer weer.
Slimmer dan de rest, dat blijkt al.

Intelligentie is dan ook een nogal overschat gegeven ben ik van mening.

[ Bericht 2% gewijzigd door shadow117 op 25-04-2011 16:45:08 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')