dat vind ik heel mooi voor je, maar laten we het niet af gaan dwingen bij mensen die er niet zo'n zin in hebben (dus niet verplicht sociale huurwoningen naast villa's, je kinderen door een ambtenaar naar een zwarte/gemengde school laten sturen, etc)quote:Op maandag 25 april 2011 14:44 schreef Mwanatabu het volgende:
Mwoh, ik heb eigenlijk altijd heel prettig gewoond in juist de meer gemeleerde wijken, tot aan echte "Marokkanenwijken" aan toe (in Leiden).
quote:Op maandag 25 april 2011 14:50 schreef ABCD-Discussie het volgende:
Als EEEEN ding is wat niet werkt in Nederland,is de integratiebeleid!
Grammaticaonderwijs ook niet, kennelijk.quote:Op maandag 25 april 2011 14:50 schreef ABCD-Discussie het volgende:
Als EEEEN ding is wat niet werkt in Nederland,is de integratiebeleid!
Birds of a feather flock together.quote:Op maandag 25 april 2011 15:01 schreef shadow117 het volgende:
Denk je dat dat alleen voor allochtoon versus autochtoon geldt ? Dat gaat wel verder dan dat, mensen hokken altijd bij soortgenoten, in de brede zin van het woord.
That is unfortunately against human naturequote:Op maandag 25 april 2011 15:08 schreef shadow117 het volgende:
When things matter, people should stick together. No matter which feather..
?quote:Op maandag 25 april 2011 15:06 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Birds of a feather flock together.
Hoe kom je daar bij?quote:Op maandag 25 april 2011 15:13 schreef ABCD-Discussie het volgende:
[..]
Over het algemeen gaat het wel tussen allochtone en autochtone Nederlanders.
Geef dan een voorbeeld .quote:Op maandag 25 april 2011 15:01 schreef shadow117 het volgende:
Denk je dat dat alleen voor allochtoon versus autochtoon geldt ? Dat gaat wel verder dan dat, mensen hokken altijd bij soortgenoten, in de brede zin van het woord.
Then the instinctive thoughts of people are just plain wrong. And you can only modify your thoughts to a certain extent.quote:Op maandag 25 april 2011 15:13 schreef shadow117 het volgende:
Human nature is the sum of it,s thoughts, not his nature..
Dan zet je een paar jongerenwerkers met dezelfde achtergrond erop, en klaar is kees? of is het te makkelijk gezegd? Wat vind je zo leuk aan diversiteit dan?quote:Op maandag 25 april 2011 15:15 schreef SillyWalks het volgende:
Ik vind diversiteit wel leuk, maar een hele wijk met maar 1 bevolkingsgroep die hun overschot aan jonge jongens niet onder controle hebben, dat is geen diversiteit.
Beetje te makkelijk gezegd!quote:Op maandag 25 april 2011 15:20 schreef captainkid het volgende:
Ik ben voor een groot hek rond de randstad net zoals de Russen hadden in Europa tijdens de koude oorlog inclusief geschuttorens en mijnenvelden. Dan dumpen we daar alle buitenlanders (Chinezen hoeft niet, geen last van en lekker eten) in, de helft is toch al buitenlander daar. En de blanken die daar wonen laten we ook mooi zitten.
Dan hebben wij geen last meer van irritante kut turken en zijn we ook gelijk van die arrogante randstad figuren af.
En op; check eens het plan van Jacob en van Es van van Kooten en de Bie.
That's extemely far fetched. With most people, I just don't see it happening.quote:Op maandag 25 april 2011 15:20 schreef shadow117 het volgende:
With proper attention to one's thoughts one can trancent one,s instinctive behavior.
En er is dus geen vrij verkeer tussen het omheinde gebied en het vrije? Zal dan niet rampzalig uitpakken voor de economie?quote:Op maandag 25 april 2011 15:20 schreef captainkid het volgende:
Ik ben voor een groot hek rond de randstad net zoals de Russen hadden in Europa tijdens de koude oorlog inclusief geschuttorens en mijnenvelden. Dan dumpen we daar alle buitenlanders (Chinezen hoeft niet, geen last van en lekker eten) in, de helft is toch al buitenlander daar. En de blanken die daar wonen laten we ook mooi zitten.
Dan hebben wij geen last meer van irritante kut turken en zijn we ook gelijk van die arrogante randstad figuren af.
Zit jij toevallig je eigen etnische intolerantie en afstandelijkheid te projecteren op iedereen ?quote:Op maandag 25 april 2011 14:41 schreef ABCD-Discussie het volgende:
Hoezo diversiteit?
Buren met een verschillende etnische afkomst hebben minder vertrouwen in elkaar dan buren met dezelfde afkomst.
Och in het begin, maar daar passen wij blanken snel genoeg een mouw aan natuurlijk.quote:Op maandag 25 april 2011 15:28 schreef vergezocht het volgende:
[..]
En er is dus geen vrij verkeer tussen het omheinde gebied en het vrije? Zal dan niet rampzalig uitpakken voor de economie?
quote:Op maandag 25 april 2011 15:22 schreef vergezocht het volgende:
[..]
That's extemely far fetched. With most people, I just don't see it happening.
Wist je niet dat de Randstad de drijvende kracht is achter de Nederlandse economie? Vooral met haar bijdrage aan informatica, technologie, en kennis?quote:Op maandag 25 april 2011 15:32 schreef captainkid het volgende:
[..]
Och in het begin, maar daar passen wij blanken snel genoeg een mouw aan natuurlijk.
De randstad zal waarschijnlijk wel snel een vervallen boel worden maar ja. Dan moet je daar maar niet gaan wonen he. Mensen in de randstad zijn wel vrij om te emigreren uiteraard. Alleen niet naar Nederland.
Absoluut niet! Het onderzoek bewijst toch het tegendeel van wat jij zegt? Wat zou jij dan doen met de resultaten en bevindingen van het onderzoek?quote:Op maandag 25 april 2011 15:29 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Zit jij toevallig je eigen etnische intolerantie en afstandelijkheid te projecteren op iedereen ?
Er zijn zat voorbeelden dat mensen van diverse ras en afkomsten prima kunnen samenleven.
Vroeger dachten mensen ook vaak dat er niet valt samen te leven met iemand van een ander geloof... En dan bedoel ik protestanten versus katholieken en protestanten versus andere protestanten... Het bleek allemaal onzin te zijn
In mijn buurt wonen diverse mensen van diverse afkomsten en rassen en iedereen leeft rustig zijn leventje...
Get real !
Omdat ze de rest van Nederland leegzuigen zowel kennis, geld en mensen. En mijn gas natuurlijk.quote:Op maandag 25 april 2011 15:37 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Wist je niet dat de Randstad de drijvende kracht is achter de Nederlandse economie? Vooral met haar bijdrage aan informatica, technologie, en kennis?
Wat heeft diversiteit dan te maken met wat je benoemt?quote:Op maandag 25 april 2011 15:37 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Wist je niet dat de Randstad de drijvende kracht is achter de Nederlandse economie? Vooral met haar bijdrage aan informatica, technologie, en kennis?
Wie gaat de broodjes dünner kabab doen danquote:Op maandag 25 april 2011 15:20 schreef captainkid het volgende:
Das dan ook direct het enige nadeel wat ik kan bedenken.quote:Op maandag 25 april 2011 15:40 schreef shadow117 het volgende:
[..]
Wie gaat de broodjes dünner kabab doen dan
ik ken dat onderzoek niet en ik ken ook niet het verschil tussen de konklusies van de onderzoekers en jouw eigen konklusies..quote:Op maandag 25 april 2011 15:38 schreef ABCD-Discussie het volgende:
[..]
Absoluut niet! Het onderzoek bewijst toch het tegendeel van wat jij zegt? Wat zou jij dan doen met de resultaten en bevindingen van het onderzoek?
Niet veel. Want zoals ik dat altijd beweer zorgt de vrije marktwerking zelf voor de juiste opmaak van mensen binnen een beroep.quote:Op maandag 25 april 2011 15:39 schreef ABCD-Discussie het volgende:
[..]
Wat heeft diversiteit dan te maken met wat je benoemt?
Het heeft niet alleen te maken met vooroordelen, maar misschien meer met overtuigingen en culturele overdracht van normen en waarden.quote:Zoek het geluk in jezelf en begin eens te werken aan je eigen etnische vooroordelen
De opkomst van Geert Wilder en de PVV bewijst weer dat er een grote waarheid zit in wat ik zeg. En ik zou het niet persoonlijk opvatten.quote:Op maandag 25 april 2011 15:44 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
ik ken dat onderzoek niet en ik ken ook niet het verschil tussen de konklusies van de onderzoekers en jouw eigen konklusies..
mijn onderzoek duurt al jaren en jaren.... en vele uren per week....ik woon best wel in een rustige buurt met GEEN grote etnische spanningen .
Natuurlijk..... er is altijd wel wat spanningen tussen groepen mensen die zich onderscheiden als groep versus een andere groep....
Maar jouw idee van segregatie , wat leidt tot een groter 'levensgeluk' is nonsens.
Zoek het geluk in jezelf en begin eens te werken aan je eigen etnische vooroordelen
Je weet toch dat de meeste blanken op aarde buitenlander zijn ?quote:Op maandag 25 april 2011 15:48 schreef captainkid het volgende:
Ik kijk ze niet aan als de ratio buitenlander/blanken groter dan 50%
Ben je racist?quote:Op maandag 25 april 2011 15:48 schreef captainkid het volgende:
Ik heb ook weinig problemen met buitenlanders.
Maar dat komt ook omdat ik weet hoe er mee om te gaan.
Ik ga niet naar uitgaansgelegenheden waar een groot aantal buitenlanders is.
Ik praat niet met ze tenzij ze zelf beginnen en niet met een groepje zijn.
Ik ga nooit alleen naar een shoarmatent.
Ik kijk ze niet aan als de ratio buitenlander/blanken groter dan 50% is.sowieso ben ik dan al onderweg naar ergens anders.
Werkt prima deze lijst met regels.
ja, maar hun shoarma vind je wel lekker. Wel de lusten en niet de lasten?quote:Op maandag 25 april 2011 15:48 schreef captainkid het volgende:
Ik heb ook weinig problemen met buitenlanders.
Maar dat komt ook omdat ik weet hoe er mee om te gaan.
Ik ga niet naar uitgaansgelegenheden waar een groot aantal buitenlanders is.
Ik praat niet met ze tenzij ze zelf beginnen en niet met een groepje zijn.
Ik ga nooit alleen naar een shoarmatent.
Ik kijk ze niet aan als de ratio buitenlander/blanken groter dan 50% is.sowieso ben ik dan al onderweg naar ergens anders.
Werkt prima deze lijst met regels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |