Studenten en werkelozen hebben vaker geen geld voor een auto dan andere huishoudens. Dat lijkt me een open deur.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan neem je even aan dat huishoudens zonder potentiële forensen (whatever dat ook mogen zijn) minder of geen auto hebben. Waar is dat op gebaseerd?
Ik kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die niet met enige regelmaat naar een andere plek moeten.quote:[..]
Net zoals jij het bedoelt
Ik praat wel eens met mensen in het OV. Sinds wanneer is dat raar?quote:[..]
Mensen praten daarover met jou in de trein bedoel je?
En pensionado's hebben vaker 3 auto's dan dat ze aan het arbeidsproces deelnemen. Dat lijkt me een open deur.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:34 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Studenten en werkelozen hebben vaker geen geld voor een auto dan andere huishoudens. Dat lijkt me een open deur.
Oh ja iedereen weet wat LLT is natuurlijk.quote:
Die betwijfel ik. Afgezien van eht feit dat de groep gepensioneerden vaak na een aantal jaar afgekeurd wordt voor de auto.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En pensionado's hebben vaker 3 auto's dan dat ze aan het arbeidsproces deelnemen. Dat lijkt me een open deur.
Lokaal Liberaal Twenteland.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja iedereen weet wat LLT is natuurlijk.
Weet ik veel wat 't kost, vast niet meer dan bijv. de aanschaf van een vliegtuig dat je niet nodig hebt. Maar je hebt nu wel een snel traject waarmee je weer een paar decennia vooruit kan. En ook in Nederland is er al een hoop geld geïnvesteerd om trajecten sneller te maken (Hoofddorp - Den Haag, Amsterdam - Utrecht, Boxtel - Eindhoven), 't is dan toch idioot om niet dat kleine beetje extra te investeren zodat er ook daadwerkelijk sneller gereden kan wordenquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:34 schreef Ascendancy het volgende:
@Ireyon: Maak eens een kosten baten plaatje. Heel grof of zo. En je zult zien dat het gewoon geld down the drain is.
Leukquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:03 schreef Temlin het volgende:
Met dank aan Stefan
http://hanzelijn-hattem.nl/nieuws/340/
Cool!quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:03 schreef Temlin het volgende:
Met dank aan Stefan
http://hanzelijn-hattem.nl/nieuws/340/
Dit heeft niet zozeer met die bocht te maken hoor..quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:21 schreef Ireyon het volgende:
Ja maar dat is een hogesnelheidslijn. Ach, ook voor de IC A die 1x per uur rijdt, snijden we wel een bochtje af al moeten we daar een complete berg voor afgraven.
Whoa...!quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:38 schreef bork het volgende:
Het is me ook wel een verschil met die oude
[ afbeelding ]
Vanuit de buswe hebben geen auto
wel
[ afbeelding ]
Ja maar de snelheid naar 200 vereist NU extra mat en levert nauwelijks tijdswinst op in het Sneltreinenspoor van Nederland.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:44 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Weet ik veel wat 't kost, vast niet meer dan bijv. de aanschaf van een vliegtuig dat je niet nodig hebt. Maar je hebt nu wel een snel traject waarmee je weer een paar decennia vooruit kan. En ook in Nederland is er al een hoop geld geïnvesteerd om trajecten sneller te maken (Hoofddorp - Den Haag, Amsterdam - Utrecht, Boxtel - Eindhoven), 't is dan toch idioot om niet dat kleine beetje extra te investeren zodat er ook daadwerkelijk sneller gereden kan worden
Hij ziet er stoer uit.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:38 schreef bork het volgende:
[ afbeelding ]
Vanuit de buswe hebben geen auto
wel
[ afbeelding ]
Hij is groot. Wat een impact op het landschap. Maar hij is wel echt mooi.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:38 schreef bork het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |