Nogeens proberen dan. Ik had echt een Godsgloeiend lekker dingquote:Op maandag 25 april 2011 14:55 schreef Ireyon het volgende:
Qua talen maak ik het volgens mij niet gauw erger mee dan in Freiburg. Zat er zo'n zuid-Duits gigawijf achter het loket, ik gewoon in m'n beste Duits proberen een zitplaats te reserveren. Begint ze op hoog tempo met accent terug te praten.. "Eh.. langsamer bitte?". NEIN, <hetzelfde geratel>.. "Eh.. English?". NEIN, DEUTSCH, <hetzelfde geratel>.
Echt, 'k scheet zeven kleuren stront
Jammer dan hoorrrquote:Je bent permanent verbannen van dit forum.
Voor meer informatie kun je contact opnemen met de beheerder.
De reden waarom je verbannen bent: Dit IP adres hoort bij een gebande gebruiker
Deze ban is van toepassing op je IP-adres.
Dit gaat goed met de trein? ivm andere spanning?quote:Op maandag 25 april 2011 20:22 schreef Peterselieman het volgende:
Het SLT op de Betuweroute: http://forum.opeenshadikhet.nl/viewtopic.php?p=329082#p329082
Hoofdschakelaar is er op tijd uit gesprongen, dus er was geen schade.quote:Op maandag 25 april 2011 20:24 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Dit gaat goed met de trein? ivm andere spanning?
Die rijden ook nog op de RB47 Soligen-Remscheid-Wuppertal.quote:Op maandag 25 april 2011 20:20 schreef greavy het volgende:
Weet iemand of de N-wagens tussen Bonn en Bad Münstereifel ook buiten de spitsen worden ingezet? En of er nog veel trajecten zijn waar de BR628 rijdt in het NRW?
Oja: BR628 is:
[ afbeelding ]
Die kwam ik te Gerolstein tegen, en gingen naar Trier. Maar op welke RE/RB ze rijden..
Of simpeler, gewoon via de iPhone, of via een proxify ofzo (anonypost.com etc)quote:Op maandag 25 april 2011 20:25 schreef James1988 het volgende:
Een IP-ban zelfs![]()
Gewoon je router een ander WAN-MAC-adres geven, reconnecten, en je krijgt een nieuw IP. Bij Ziggo tenminste.
Hangt er vanaf wat je simpel noemt.quote:Op maandag 25 april 2011 20:28 schreef greavy het volgende:
[..]
Of simpeler, gewoon via de iPhone, of via een proxify ofzo (anonypost.com etc)
Wat is hier gebeurdquote:Op maandag 25 april 2011 20:26 schreef Peterselieman het volgende:
Foutje (of storinkje) bedankt trouwens:
[ afbeelding ]
Een loc die op vol vermogen doorgedraaid heeft terwijl een zware trein stilstond lijkt mequote:
Ik geloof dat Gladbach - Grevenbroich - Köln en Horrem - Grevenbroich - Neuss nog met BR628 zijn. En Solingen - Remscheid - Wuppertal over de hoogste spoorbrug van Europa (!)quote:Op maandag 25 april 2011 20:20 schreef greavy het volgende:
Weet iemand of de N-wagens tussen Bonn en Bad Münstereifel ook buiten de spitsen worden ingezet? En of er nog veel trajecten zijn waar de BR628 rijdt in het NRW?
Oja: BR628 is:
[ afbeelding ]
Die kwam ik te Gerolstein tegen, en gingen naar Trier. Maar op welke RE/RB ze rijden..
Gerolstein is best leuk, want er komen ook railbussen naar Ulmen:
[ afbeelding ]
Maar verder is het er doodsaai met die *.* Talent treintjes..
Ja, ALS het een site zou betreffen waar je OOIT nog op terug zou WILLEN komen.quote:Op maandag 25 april 2011 20:25 schreef James1988 het volgende:
Een IP-ban zelfs![]()
Gewoon je router een ander WAN-MAC-adres geven, reconnecten, en je krijgt een nieuw IP. Bij Ziggo tenminste.
Dan is het te hopen dat ze daar geen trein meer overheen sturen.quote:Op maandag 25 april 2011 21:11 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Een loc die op vol vermogen doorgedraaid heeft terwijl een zware trein stilstond lijkt me
Daar zat ik ook aan te denkenquote:Op maandag 25 april 2011 21:18 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dan is het te hopen dat ze daar geen trein meer overheen sturen.
De Müngstener Brücke heeft nog wat bruggen boven zich hoor..quote:Op maandag 25 april 2011 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
En Solingen - Remscheid - Wuppertal over de hoogste spoorbrug van Europa (!)
Eh. Oh. Dusquote:Op maandag 25 april 2011 21:21 schreef Ireyon het volgende:
[..]
De Müngstener Brücke heeft nog wat bruggen boven zich hoor..
http://www.highestbridges(...)hest_Railway_Bridges
schitterende foto!quote:Op maandag 25 april 2011 21:27 schreef Zug-Chef het volgende:
[ link | afbeelding ]
Het stadje Oberwesel heeft enkele prachtige restanten uit de Middeleeuwen, die anno 2011 goed bewaard zijn gebleven. Prominent in beeld is de uit 1375 stammende Liebfrauenkirche. Rechts is tevens een van Turmen van de stadsmuur te zien. Het Regionalverkehr wordt tussen Köln, Koblenz en Mainz uitgevoerd door TransRegio. Met het product 'Mittelrheinbahn' wordt elk uur op en neer gependeld met deze apart uitziende treinstellen van het type Desiro Mainline. De 460 003 is zojuist als trein 25323 vertrokken uit Oberwesel en zet zijn reis voort naar Bingen(Rhein) en Mainz Hbf. Rechts staat de 212 084 van het DB Museum met stomer 44 1681 ingeklemd tussen 2 rijtuigen aan de kant voor een smeerbeurt. Oberwesel; zaterdag 23 april 2011
Aha, oké, danku!quote:Op maandag 25 april 2011 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik geloof dat Gladbach - Grevenbroich - Köln en Horrem - Grevenbroich - Neuss nog met BR628 zijn. En Solingen - Remscheid - Wuppertal over de hoogste spoorbrug van Europa (!)
Ik had er vandaag een kijkje willen nemen, maar het liep een beetje anders![]()
Gladbach - Grevenbroic - Köln reed met een dubbel setje 425 vanmiddag trouwens, dus die kan je doorstrepen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |