In Zwolle ook alles dicht, volgens mij. En dat bedacht ik me zaterdagavond pas...quote:
Yup. Ze mogen hier gewoon kiezen of ze open zijn.quote:
ja, euroborg gaat om 16:00 open (ik wil nog niet dood 30min (+) in de rij staan met een doosje satehstokjes en zo) en voor de rest is het bar en boos in de metropool van het Noordenquote:
ah..quote:Op maandag 25 april 2011 14:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup. Ze mogen hier gewoon kiezen of ze open zijn.
De kleinere winkels zijn dicht, maar voor de rest is alles wel open.
Elk jaar vraag ik dat dus ook opnieuw, krijg antwoord en vergeet het weerquote:Op maandag 25 april 2011 14:06 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
het was toch de wedergeboorte?
Ik weet het niet zo goed.. of was dat pinksteren?
Alleen Euroborg.quote:Op maandag 25 april 2011 14:06 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ah..
in Groningen zullen vast ook wel wat winkels open zijn hoor.. Ben blij dat mn baas voor Gesloten heeft gekozen
hahahaquote:Op maandag 25 april 2011 14:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
ja, euroborg gaat om 16:00 open (ik wil nog niet dood 30min (+) in de rij staan met een doosje satehstokjes en zo) en voor de rest is het bar en boos in de metropool van het Noorden
Dat.quote:Op maandag 25 april 2011 14:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Elk jaar vraag ik dat dus ook opnieuw, krijg antwoord en vergeet het weer
Gewoon 'paashaas' !
quote:Op maandag 25 april 2011 14:08 schreef Renesite het volgende:
IK WIL BIJ DEZEN DE PAASHAAS FELICITEREN MET ZIJN VERJAARDAG![]()
![]()
![]()
HIEPERDEPIEPHOERA!
AMEN!quote:Op maandag 25 april 2011 14:08 schreef Renesite het volgende:
![]()
![]()
HIEPERDEPIEPHOERA!
De Beren zou ook nog kunnen. Hooguit. Verder geen een AH. Ja, de to-go's. Maar om nou 30 euro voor een satéstokje te gaan betalen is mij net iets teveelquote:
Arme studentquote:Op maandag 25 april 2011 14:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
De Beren zou ook nog kunnen. Hooguit. Verder geen een AH. Ja, de to-go's. Maar om nou 30 euro voor een satéstokje te gaan betalen is mij net iets teveel
Alsof jouw baas je zoveel per uur betaaldquote:
Sorry, wij zoeken geen personeel meerquote:Op maandag 25 april 2011 14:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
Alsof jouw baas je zoveel per uur betaald! Indien ja: dan kom ik solliciteren.
Sad.quote:Op maandag 25 april 2011 14:11 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Sorry, wij zoeken geen personeel meer
hallelujah!quote:Op maandag 25 april 2011 14:08 schreef Renesite het volgende:
![]()
![]()
HIEPERDEPIEPHOERA!
bestel een lekkere rijsttafel voor 2 personen bij de chinees..quote:Op maandag 25 april 2011 14:14 schreef JJH het volgende:
Daar zeg je wat, 'onze' togo is natuurlijk ook open, maar daaar kom ik niet verder dan een kant en klaar maaltijd en daar heb ik geen zin in.
quote:Op maandag 25 april 2011 14:14 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
bestel een lekkere rijsttafel voor 2 personen bij de chinees..
ik ben onderweg
Sowwy.quote:Op maandag 25 april 2011 14:04 schreef JJH het volgende:
[..]
In Zwolle ook alles dicht, volgens mij. En dat bedacht ik me zaterdagavond pas...![]()
Conclusie, bij mams eten vanavond.
Alsof JJH niet meer op kan.quote:Op maandag 25 april 2011 14:14 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
bestel een lekkere rijsttafel voor 2 personen bij de chinees..
ik ben onderweg
quote:Op maandag 25 april 2011 14:18 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Grr.. dacht dat onze liefde wel verder ging dan die platonische sexrelatie!
Nou, ik heb het een keer gedaan voor 1 persoon (aaaaaaw ik in mijn eentje thuisquote:
Moet je eigenlijk ook niet willen, al spoelt het alles van binnen wel weer goed schoon.quote:Op maandag 25 april 2011 14:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nou, ik heb het een keer gedaan voor 1 persoon (aaaaaaw ik in mijn eentje thuis) en ik kreeg het echt niet op
Kom je bij mijn ouders mee-eten?quote:Op maandag 25 april 2011 14:18 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Grr.. dacht dat onze liefde wel verder ging dan die platonische sexrelatie!
Flatulentie a go-goquote:Op maandag 25 april 2011 14:20 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Moet je eigenlijk ook niet willen, al spoelt het alles van binnen wel weer goed schoon.
Dat ga ik eerst doen straks.quote:Op maandag 25 april 2011 14:22 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
hmm... heb je ze mijn cadeau nou eindelijk al gegeven?
Die ene CD met 'grenade' en 'marry me'? of een heel nieuw nummer?quote:Op maandag 25 april 2011 14:25 schreef PatriQue89 het volgende:
Nooit gedacht ik dit zou zeggen... de nieuwe Bruno Mars is leuk
Vind ik leuke kindermuziek, net als Milow.quote:Op maandag 25 april 2011 14:25 schreef PatriQue89 het volgende:
Nooit gedacht ik dit zou zeggen... de nieuwe Bruno Mars is leuk
The Lazy Songquote:Op maandag 25 april 2011 14:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Die ene CD met 'grenade' en 'marry me'? of een heel nieuw nummer?
Marry me is leukquote:Op maandag 25 april 2011 14:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Die ene CD met 'grenade' en 'marry me'? of een heel nieuw nummer?
Oh, die ken ik al wekenquote:
Dat dat kan in Nederland!quote:Op maandag 25 april 2011 14:37 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
oh, ik niet.. zie het net op mtv ... JAWEL.. ze draaiden een clip
Dat komt echt nog zelden voorquote:Op maandag 25 april 2011 14:37 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
oh, ik niet.. zie het net op mtv ... JAWEL.. ze draaiden een clip
Dat kan toch helemaal niet!quote:Op maandag 25 april 2011 14:41 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja.. ik keek ook echt ff zo van: OMG... het was net of jezus opgestaan was uit de dood!
VH1 classicquote:Op maandag 25 april 2011 14:42 schreef JJH het volgende:
Digitaal ftw!
Ik heb TMF pure (hiphop) TMF nl, TMF Dance, MTV, VH1, VH1classic, Sterren.nl, en TV Oranje.
Hier staat heel veel TMF NL op de achtergrond aanquote:Op maandag 25 april 2011 14:42 schreef JJH het volgende:
Digitaal ftw!
Ik heb TMF pure (hiphop) TMF nl, TMF Dance, MTV, VH1, VH1classic, Sterren.nl, en TV Oranje.
Nog wat mensen omvergekegeld?quote:Op maandag 25 april 2011 14:40 schreef borisz het volgende:
26,5km gefietst in een veel te druk duingebied bij Wijk aan Zee.
Dat niet. Maar omdat het druk was kon je niet even een lang stuk op tempo blijven. Dat was het enige vervelende.quote:
Zitten wel leuke namen tussen, maar de grote namen maken ze toch meestal bekend in de dagen daar vlak voorquote:Op maandag 25 april 2011 15:28 schreef borisz het volgende:
Mij te druk dat 538 feestje. Lineup trekt mij niet zo ook trouwens.
Krystl wil ik wel live horenquote:Op maandag 25 april 2011 15:40 schreef -Vaduz- het volgende:
En Krystl! Lasgo en Inna zijn bij zulke evenementen ook wel tof.
JvT moet het hebben van hun act. Qua zang/rap/weetikveelhoejehetkuntnoemen is het gewoon rukquote:Op maandag 25 april 2011 15:42 schreef Bellatrix het volgende:
JVT is echt bout live, wel jammer. En Di-rect vind ik zeker wel vet met de nieuwe setting.
Been therequote:Op maandag 25 april 2011 15:25 schreef -Vaduz- het volgende:
O ja, dat 538 feestje. Vroeger volgde ik wel eens mee, maar daar heb ik echt geen zin meer in.
Ik volg het nog steeds elk jaarquote:Op maandag 25 april 2011 15:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Partysquad wil je live ook niet zien. Dat soort acts zijn dan cool aan het doen en vergeten goed te performen.
Kan ook lekker zijn!quote:Op maandag 25 april 2011 16:40 schreef PatriQue89 het volgende:
Mijn moeder is lui, dus we gaan eten bestellen..
Wij schuiven zo de kip in de ovenquote:Op maandag 25 april 2011 16:40 schreef PatriQue89 het volgende:
Mijn moeder is lui, dus we gaan eten bestellen..
Oeh, lekker..quote:Op maandag 25 april 2011 16:51 schreef borisz het volgende:
[..]
Wij schuiven zo de kip in de oven. Frituur aan patat erin, enige wat mist is de appelmoes
.
Pizza? Vlees? Chinees? Iets anders?quote:Op maandag 25 april 2011 17:02 schreef PatriQue89 het volgende:
ik weet alleen nog niet wat ik ga bestellen
Ik ken de kandidaten niet en weet dus ook niet wat bij ze zou passenquote:Op maandag 25 april 2011 17:09 schreef iBenny het volgende:
FOK!Idols: De finalisten zijn bekend!
Doen jullie ook een liedje kiezen?
Dat je ze niet kent, dat kloptquote:Op maandag 25 april 2011 17:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ken de kandidaten niet en weet dus ook niet wat bij ze zou passen
Dat bedoel ik, ik ken de inzendingen nietquote:Op maandag 25 april 2011 17:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat je ze niet kent, dat klopt
En er zal vast wel iets zijn wat je bij ze vind passen als die inzendingen hoort?
quote:Op maandag 25 april 2011 17:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, ik ken de inzendingen niet
quote:De finalisten zijn (in random volgorde):
1. Kandidaat 3 - To make you feel my love
2. Kandidaat 5 - Almost lover
3. Kandidaat 19 - The Scientist
Lekkerquote:Op maandag 25 april 2011 17:15 schreef charmed_angel het volgende:
En thuis
Nu fonduen bij mijn ouders in de tuin
Dat klopt... alleen niet op zoek naar... word een nieuw format!quote:Op maandag 25 april 2011 17:37 schreef iBenny het volgende:
PatriQue!!!!
Op zoek naar... naar RTL?
Chantal en Carlo?![]()
Dat zeggen ze, maar de overeenkomsten zullen wel enorm zijn.quote:Op maandag 25 april 2011 17:52 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dat klopt... alleen niet op zoek naar... word een nieuw format!
dat is natuurlijk altijd zoquote:Op maandag 25 april 2011 17:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat zeggen ze, maar de overeenkomsten zullen wel enorm zijn.
Raar.quote:
Dat weet ik toch allemaal niet.quote:Op maandag 25 april 2011 18:42 schreef DeZwabber het volgende:
ohja iets van herpaderp ofzo was het, maar dat is gewoon internettaal voor onzin
quote:
Ik krijg geen meldingen meerquote:Op maandag 25 april 2011 20:31 schreef Joooo-pi het volgende:
Benny vergeet je niet dat je me had uitgenodigd voor een potje wordfeud?
ja 2 weekjes hierquote:Op dinsdag 26 april 2011 08:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Die vakantietijd is dan mooi meegenomen.
Succes daar.
misschien ruilen we dan welquote:Op dinsdag 26 april 2011 08:56 schreef Pheno het volgende:
Nog een weekje vrij en dan kan ik eindelijk gaan werken dit jaar!
quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja een meter eraan toch Siep???
ja ze maken die balkons eigenlijk net iets te smalquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:27 schreef Kally het volgende:
Al zou ik een meter eraan wel lekker vinden, en die ene plantenbak is serieus aan komen waaien, die stond ineens op mijn balkon, weet niet van welke buren alleen haha
Wat leukquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
tuurlijk joh
Trouwens crea bea geweest vrijdag
mijn eerste bloemoorbel is af
Ik heb overal wat materialen gevonden, dus het zijn niet de leukste hangertjes![]()
[ afbeelding ]
Nee valt wel meequote:Op dinsdag 26 april 2011 11:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wat leuk
Maar is dat niet te zwaar voor je oren?
Hoe wil je dat gaan doen?quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:02 schreef charmed_angel het volgende:
Nu nog mensen hebben die ze willen kopen
Ohw okequote:[..]
Nee valt wel meeDe ooorbel had ik nog liggen, en eigenlijk moet je werken met wat lichtere oorbellen. En ik heb genoeg bedeltjes besteld en die zijn wat kleiner en lichter.
Nah, zal wel vaker voorkomen tochquote:Ik ga er een paar maken en die ga ik dragen in Londen, ben benieuwd of ik reacties krijg van: HUH??? 1 Oorbel maar?
Mond op mond reclame, is nu harstikke hot en hip in Nederlandquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hoe wil je dat gaan doen?
[..]
Ohw oke
[..]
Nah, zal wel vaker voorkomen toch
Dan ben ik een paar weken crea bea geweestquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:17 schreef Kally het volgende:
Maar dit is zo'n rage van een paar weken, en dan?
Dit dusquote:
Ja ik denk dat ik dat ook ga doen...quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:24 schreef Kally het volgende:
Dat bedoel ik ook, kun je niet kettingen ofzo maken
Dus het is helemaal goed gekomen met de bonnen die hij heeft gekregenquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:26 schreef Kally het volgende:
Miran hij is bij de bart smit geweest, playmobiel, lego en iets van Toy Story
En laptop binnen 2 dagen terug
Dus dat is best veel jonger dan je broer tochquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:30 schreef Kally het volgende:
Dat was de ex van mijn broer ja en ze is 28
Boekenleggers, ik bestel vast
en wanneer is dat?quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:34 schreef Kally het volgende:
O en bij ons in de blauwe brug heb je rommelmarkt, 6 euro voor een kraam, ik kom wel bij je staan, daar verkoop je echt wel
Ze zijn leuk he?? Ik heb er ook al 1quote:
6 euro voor een kraam?quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:34 schreef Kally het volgende:
O en bij ons in de blauwe brug heb je rommelmarkt, 6 euro voor een kraam, ik kom wel bij je staan, daar verkoop je echt wel
Yep dat heb je er zo uit, dus puur winstquote:
Dat lijkt me wel, tenzij je iets helemaal verkeeerd doetquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Yep dat heb je er zo uit, dus puur winst
Hoerquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:45 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik sta altijd achter het centraal, geen sta-geld, of voor een kraam.. Verdien balkken met geld!
quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:45 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik sta altijd achter het centraal, geen sta-geld, of voor een kraam.. Verdien balkken met geld!
balken -> kraampje -> markt -> geldquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:58 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
oopsss.. Tiepfautje,, maar wat is de woordspeling?
He gedverderiiequote:Op dinsdag 26 april 2011 13:18 schreef Kally het volgende:
Omg een collega ligt in het brandwonden centrum, 19% verbrand 2e graads, gelukkig niet haar gezicht maar armen en borsten. Windvlaag met een gelhaard .
Ja goed hequote:
Achternaam!quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:58 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
oopsss.. Tiepfautje,, maar wat is de woordspeling?
Dat zul je altijd wel blijven zien denk ik.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:13 schreef Kally het volgende:
Ze hopen op goed herstel omdat 2e graads maar ....
Geen doden in iedert geval, die man die je weggeleid ziet worden ligt in het Brandwondencentrum in Groningen, en een ander persoon in het ziekenhuis in Zwolle.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Die ravage ook, gelukkig is het met de betrokkenen zo goed afgelopen.
Google maps is ie ook te zien, zo zijn er wel wat mensen gespot hoor.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Je zult er maar net topless aan het zonnen zijn.
Dat is geen kleine boemquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:26 schreef JJH het volgende:
http://www.nufoto.nl/foto(...)an-de-melkmarkt.html
Dat dak is volgens mij gewoon losgekomen!
Met haar gaat het wel goedkomen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
En dat meisje die er toevallig langs fietste
...het zal je maar gebeuren
als je op het toilet zit, dan jou kennende nog werl ff een tijdje!quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:23 schreef charmed_angel het volgende:
ik zit er nog.......
Maar voor hoelang??????
Dat is alles wat je hebt gehoord?quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:23 schreef charmed_angel het volgende:
ik zit er nog.......
Maar voor hoelang??????
Ohw, maar is overwerken dan niet ook een goed teken?quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja zal vanavond wel uitgebreider vertellen... nu overwerk
nee... meer misbruikquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, maar is overwerken dan niet ook een goed teken?
ik mail de boel altijd naar mezelf als ik even geen draadje hebquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup. Het is gelukt.
Dankzij Dropbox... geen draadje
Dat kan?quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:55 schreef DeZwabber het volgende:
of ik log via m'n telefoon in op het netwerk en download het rechtstreeks van een gedeelde map op m'n pc
thanksquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:18 schreef DeZwabber het volgende:
linksbovenin zie je het icoontje met "local" er op, daar kan je op klikken en dan "lan" aanklikken
Het zou van wel, maar 't was een antwoord van niets..quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:18 schreef Koen66 het volgende:
C_A kreeg vanaag uitsluitsel over d'r werk?
quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:23 schreef charmed_angel het volgende:
ik zit er nog.......
Maar voor hoelang??????
Hmmm schiet idd niet opquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:20 schreef iBenny het volgende:
[RED ROOM #1161] Waar we de wedergeboorte van Jezus vieren! (Post #235)
[..]
Tja zo werkt dat helaas maar al te vaak.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:42 schreef DeZwabber het volgende:
dan van c_a d'r werk is inderdaad zwaar aso
Ze spelen het daar lekker gemeenquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:42 schreef Kally het volgende:
Ja maar als ze zelf gaat.krijgt ze geen oprot premie en kan ze eventueel problemen krijgen als ze dan zonder werk zit met het uwv
Dat doen alle bedrijven als ze de kans krijgenquote:
Ze houden wel 1 juli aan, maar niet per 1 juli eruitquote:
ja maar wij zijn niet gek, en we blijven zitten waar we zittenquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:29 schreef Kally het volgende:
Ik vind het zwaar aso, lekker makkelijk op deze manier gaan mensen uit zichzelf weg zodat er niks mee gegeven hoeft te worden, bank voor de boeren yeah right
Ja dan lopen we misschien onze eventuele verslagvergoeding misquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:33 schreef Koen66 het volgende:
Gewoon zsm een andere baan zoeken, bij een bedrijf wat zo met z'n mensen omgaat werken
Ja en als ik nu zelf ontslag neem, heb ik geen recht op WW inderdaad, om de periode te overbruggen dat ik werk zoekquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:42 schreef Kally het volgende:
Ja maar als ze zelf gaat.krijgt ze geen oprot premie en kan ze eventueel problemen krijgen als ze dan zonder werk zit met het uwv
Heel gemeen.... wat je zegt: SPELEN.... Ze spelen gewoon een spelletje met jequote:
Ja en neequote:Op dinsdag 26 april 2011 23:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Blijf zo positief mogelijk, dan ben jij op je best.
ja inderdaad.... veel acteren, gelukkig kan ik dat welquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Ok, positief met wat acteergezichten dus. Pfft, doorbijten en alles goed laten bezinken en vooral goed nadenken bij de stappen die je zet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |