In Zwolle ook alles dicht, volgens mij. En dat bedacht ik me zaterdagavond pas...quote:
Yup. Ze mogen hier gewoon kiezen of ze open zijn.quote:
ja, euroborg gaat om 16:00 open (ik wil nog niet dood 30min (+) in de rij staan met een doosje satehstokjes en zo) en voor de rest is het bar en boos in de metropool van het Noordenquote:
ah..quote:Op maandag 25 april 2011 14:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup. Ze mogen hier gewoon kiezen of ze open zijn.
De kleinere winkels zijn dicht, maar voor de rest is alles wel open.
Elk jaar vraag ik dat dus ook opnieuw, krijg antwoord en vergeet het weerquote:Op maandag 25 april 2011 14:06 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
het was toch de wedergeboorte?
Ik weet het niet zo goed.. of was dat pinksteren?
Alleen Euroborg.quote:Op maandag 25 april 2011 14:06 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ah..
in Groningen zullen vast ook wel wat winkels open zijn hoor.. Ben blij dat mn baas voor Gesloten heeft gekozen
hahahaquote:Op maandag 25 april 2011 14:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
ja, euroborg gaat om 16:00 open (ik wil nog niet dood 30min (+) in de rij staan met een doosje satehstokjes en zo) en voor de rest is het bar en boos in de metropool van het Noorden
Dat.quote:Op maandag 25 april 2011 14:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Elk jaar vraag ik dat dus ook opnieuw, krijg antwoord en vergeet het weer
Gewoon 'paashaas' !
quote:Op maandag 25 april 2011 14:08 schreef Renesite het volgende:
IK WIL BIJ DEZEN DE PAASHAAS FELICITEREN MET ZIJN VERJAARDAG![]()
![]()
![]()
HIEPERDEPIEPHOERA!
AMEN!quote:Op maandag 25 april 2011 14:08 schreef Renesite het volgende:
![]()
![]()
HIEPERDEPIEPHOERA!
De Beren zou ook nog kunnen. Hooguit. Verder geen een AH. Ja, de to-go's. Maar om nou 30 euro voor een satéstokje te gaan betalen is mij net iets teveelquote:
Arme studentquote:Op maandag 25 april 2011 14:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
De Beren zou ook nog kunnen. Hooguit. Verder geen een AH. Ja, de to-go's. Maar om nou 30 euro voor een satéstokje te gaan betalen is mij net iets teveel
Alsof jouw baas je zoveel per uur betaaldquote:
Sorry, wij zoeken geen personeel meerquote:Op maandag 25 april 2011 14:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
Alsof jouw baas je zoveel per uur betaald! Indien ja: dan kom ik solliciteren.
Sad.quote:Op maandag 25 april 2011 14:11 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Sorry, wij zoeken geen personeel meer
hallelujah!quote:Op maandag 25 april 2011 14:08 schreef Renesite het volgende:
![]()
![]()
HIEPERDEPIEPHOERA!
bestel een lekkere rijsttafel voor 2 personen bij de chinees..quote:Op maandag 25 april 2011 14:14 schreef JJH het volgende:
Daar zeg je wat, 'onze' togo is natuurlijk ook open, maar daaar kom ik niet verder dan een kant en klaar maaltijd en daar heb ik geen zin in.
quote:Op maandag 25 april 2011 14:14 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
bestel een lekkere rijsttafel voor 2 personen bij de chinees..
ik ben onderweg
Sowwy.quote:Op maandag 25 april 2011 14:04 schreef JJH het volgende:
[..]
In Zwolle ook alles dicht, volgens mij. En dat bedacht ik me zaterdagavond pas...![]()
Conclusie, bij mams eten vanavond.
Alsof JJH niet meer op kan.quote:Op maandag 25 april 2011 14:14 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
bestel een lekkere rijsttafel voor 2 personen bij de chinees..
ik ben onderweg
quote:Op maandag 25 april 2011 14:18 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Grr.. dacht dat onze liefde wel verder ging dan die platonische sexrelatie!
Nou, ik heb het een keer gedaan voor 1 persoon (aaaaaaw ik in mijn eentje thuisquote:
Moet je eigenlijk ook niet willen, al spoelt het alles van binnen wel weer goed schoon.quote:Op maandag 25 april 2011 14:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nou, ik heb het een keer gedaan voor 1 persoon (aaaaaaw ik in mijn eentje thuis) en ik kreeg het echt niet op
Kom je bij mijn ouders mee-eten?quote:Op maandag 25 april 2011 14:18 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Grr.. dacht dat onze liefde wel verder ging dan die platonische sexrelatie!
Flatulentie a go-goquote:Op maandag 25 april 2011 14:20 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Moet je eigenlijk ook niet willen, al spoelt het alles van binnen wel weer goed schoon.
Dat ga ik eerst doen straks.quote:Op maandag 25 april 2011 14:22 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
hmm... heb je ze mijn cadeau nou eindelijk al gegeven?
Die ene CD met 'grenade' en 'marry me'? of een heel nieuw nummer?quote:Op maandag 25 april 2011 14:25 schreef PatriQue89 het volgende:
Nooit gedacht ik dit zou zeggen... de nieuwe Bruno Mars is leuk
Vind ik leuke kindermuziek, net als Milow.quote:Op maandag 25 april 2011 14:25 schreef PatriQue89 het volgende:
Nooit gedacht ik dit zou zeggen... de nieuwe Bruno Mars is leuk
The Lazy Songquote:Op maandag 25 april 2011 14:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Die ene CD met 'grenade' en 'marry me'? of een heel nieuw nummer?
Marry me is leukquote:Op maandag 25 april 2011 14:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Die ene CD met 'grenade' en 'marry me'? of een heel nieuw nummer?
Oh, die ken ik al wekenquote:
Dat dat kan in Nederland!quote:Op maandag 25 april 2011 14:37 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
oh, ik niet.. zie het net op mtv ... JAWEL.. ze draaiden een clip
Dat komt echt nog zelden voorquote:Op maandag 25 april 2011 14:37 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
oh, ik niet.. zie het net op mtv ... JAWEL.. ze draaiden een clip
Dat kan toch helemaal niet!quote:Op maandag 25 april 2011 14:41 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja.. ik keek ook echt ff zo van: OMG... het was net of jezus opgestaan was uit de dood!
VH1 classicquote:Op maandag 25 april 2011 14:42 schreef JJH het volgende:
Digitaal ftw!
Ik heb TMF pure (hiphop) TMF nl, TMF Dance, MTV, VH1, VH1classic, Sterren.nl, en TV Oranje.
Hier staat heel veel TMF NL op de achtergrond aanquote:Op maandag 25 april 2011 14:42 schreef JJH het volgende:
Digitaal ftw!
Ik heb TMF pure (hiphop) TMF nl, TMF Dance, MTV, VH1, VH1classic, Sterren.nl, en TV Oranje.
Nog wat mensen omvergekegeld?quote:Op maandag 25 april 2011 14:40 schreef borisz het volgende:
26,5km gefietst in een veel te druk duingebied bij Wijk aan Zee.
Dat niet. Maar omdat het druk was kon je niet even een lang stuk op tempo blijven. Dat was het enige vervelende.quote:
Zitten wel leuke namen tussen, maar de grote namen maken ze toch meestal bekend in de dagen daar vlak voorquote:Op maandag 25 april 2011 15:28 schreef borisz het volgende:
Mij te druk dat 538 feestje. Lineup trekt mij niet zo ook trouwens.
Krystl wil ik wel live horenquote:Op maandag 25 april 2011 15:40 schreef -Vaduz- het volgende:
En Krystl! Lasgo en Inna zijn bij zulke evenementen ook wel tof.
JvT moet het hebben van hun act. Qua zang/rap/weetikveelhoejehetkuntnoemen is het gewoon rukquote:Op maandag 25 april 2011 15:42 schreef Bellatrix het volgende:
JVT is echt bout live, wel jammer. En Di-rect vind ik zeker wel vet met de nieuwe setting.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |