quote:di 26 apr 2011, 15:28
Huizenprijzen VS weer gedaald NEW YORK (AFN) - De huizenprijzen in de twintig grootste Amerikaanse steden zijn in februari voor de achtste maand op rij gedaald. Dat bleek uit dinsdag gepresenteerde cijfers van Standard & Poor's en Case Shiller.
Eengezinswoningen waren 0,2 procent goedkoper dan in januari en 3,3 procent minder duur dan in februari 2010. Economen rekenden op een daling van 0,3 procent op maandbasis en 3,3 procent op jaarbasis.
Ach als ik zo naar de prijzen in newyork en zo zwart wit als jullie ga denken, dan zeg ik nog een factor 4 te duur.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:50 schreef meth77 het volgende:
toch blijven ook daar de prijzen van bestaande woningen dalen, hoe kan dat als er veel meer gebouwd gaat worden??
http://www.telegraaf.nl/d(...)edaald__.html?p=17,1
maar de vergrijzende bevolking wil niet in New-York of Amsterdam wonen toch??quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:55 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ach als ik zo naar de prijzen in newyork en zo zwart wit als jullie ga denken, dan zeg ik nog een factor 4 te duur.![]()
66 m^2 voor maar 350.000 $ met nog eens 1085$ servicekosten per maand.
nee, maar ik zag dat zo, en ik vind zo een zwembad gewoon te veel werk om schoon te houdenquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:18 schreef Basp1 het volgende:
Ga toch weg met die rotzooi uit florida, ben je soms een kloon van michealmoore?
We kunnen hier ook wel modder/poep hutjes met golfplaten dak zonder raam in bangladesh neer gaan zetten die je in de slums voor 100 dollar kan kopen.
Daar neem je dan ook iemand voor in dienst. Dat laat je doen. Tenzij je een enorme centenneuker zuinigaard bent.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:21 schreef meth77 het volgende:
[..]
nee, maar ik zag dat zo, en ik vind zo een zwembad gewoon te veel werk om schoon te houden
Cheap as hell. In Sydney zou je daar ongeveer 800k OZ $ voor betalen. Yep, da's ruim 550k euroquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:55 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ach als ik zo naar de prijzen in newyork en zo zwart wit als jullie ga denken, dan zeg ik nog een factor 4 te duur.![]()
66 m^2 voor maar 350.000 $ met nog eens 1085$ servicekosten per maand.
Dan kun je idd beter naar moskou gaan 60M^2 voor 380.000$ alleen de servicekosten staan er niet bij.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:44 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
Cheap as hell. In Sydney zou je daar ongeveer 800k OZ $ voor betalen. Yep, da's ruim 550k euro
/edit/ het is nog een coop ookIk denk niet dat ademnood, zuurtje, xeno, of speed door de ballotagecommissie komen
Leenkneusjes in de ontkenningsfase. Blijf maar in je eigen praatjes gelovenquote:Op dinsdag 26 april 2011 14:54 schreef inXs het volgende:
[..]
Tja, windvlaagje en het huis is weg, het is maar waar je voor kiest.
Ik vraag me echt af wat je met dit soort posts wil bereiken.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:26 schreef Censuur-152 het volgende:
[..]
Leenkneusjes in de ontkenningsfase. Blijf maar in je eigen praatjes geloven
Dat kopers van hun vermeende cognitieve disonantie genezen. Maar het zijn niet meer dan loze opmerkingen van een gefrustreerde huurder die nl onvlucht is en nu de hoop heeft in scandinavie ergens op een top lokatie voor een appel en een ei een woning kan aanschaffen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:30 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af wat je met dit soort posts wil bereiken.
Ik ben op zich best wel benieuwd naar zijn 'verhaal'. Je gaat mij niet vertellen dat je zoveel energie in een weblogje gaat steken en zo verzuurd reageert als je gewoon 'just another huurder' bent zeg maar. Ik zou bijna denken dat ie flink in de shit heeft gezeten ofzo.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:50 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dat kopers van hun vermeende cognitieve disonantie genezen. Maar het zijn niet meer dan loze opmerkingen van een gefrustreerde huurder die nl onvlucht is en nu de hoop heeft in scandinavie ergens op een top lokatie voor een appel en een ei een woning kan aanschaffen.
Of er een dubbele agenda op nahoudt en executieveilingen of een schuldsaneringsbureau oid heeft. En nu baalt dat zijn negatieve berichten nog steeds niet zoveel invloed op de nederlandse markt heeft gehad als gehoopt.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:53 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
. Ik zou bijna denken dat ie flink in de shit heeft gezeten ofzo.
sterk verhaal nummer 3, er staat vreselijk veel te koop in die wijk en verschillende leeg ook nogquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:01 schreef oinkoink12 het volgende:
Wat vinden jullie van dit huis?
http://www.funda.nl/koop/(...)73-hazenburglaan-37/
Ik ben eerste bieder (van de 3 die zich nu al gemeld hebben) en zit heel erg te twijfelen om nu maar de vraagprijs te bieden (eerste bod van 223 was overboden door bieder 2)
Als jij dat huis het waard vind, waarom niet?quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:01 schreef oinkoink12 het volgende:
Wat vinden jullie van dit huis?
http://www.funda.nl/koop/(...)73-hazenburglaan-37/
Ik ben eerste bieder (van de 3 die zich nu al gemeld hebben) en zit heel erg te twijfelen om nu maar de vraagprijs te bieden (eerste bod van 223 was overboden door bieder 2)
Die heeft een veel mooiere badkamer, een veel mooiere keuken, een dakkapel, is zeer goed onderhouden en een hoekwoning, en is ook nog goedkoperquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:37 schreef oinkoink12 het volgende:
ik heb persoonlijk in de biedrace gezeten om Hazenburglaan 60 (welke exhuur was en compleet uitgeleefd) en deze is qua locatie en onderhoud/inrichting ook echt perfect voor ons. Ik snap trouwens wel waarom je dat huis aanhaalt (die stond ook in onze top 5)
Dat is niet mogelijk. Onbewust weten jullie ook wel dat huizenprijzen fors gaan zakken, alleen kan het ego dat nu niet aan.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:50 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dat kopers van hun vermeende cognitieve dissonantie genezen.
Goeie argumenten, al is mooier natuurlijk altijd relatief, ben ik het op sommige punten met je eens.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:57 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Die heeft een veel mooiere badkamer, een veel mooiere keuken, een dakkapel, is zeer goed onderhouden en een hoekwoning, en is ook nog goedkoper
ik blijf het een sterk verhaal vinden
Gewoon voor gaan. In die buurt gaat er niet erg veel van de vraagprijs af (gemiddeld 4.4%)quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:08 schreef oinkoink12 het volgende:
Goeie argumenten, al is mooier natuurlijk altijd relatief, ben ik het op sommige punten met je eens.
Wat vooral voor ons de doorslag heeft gegeven is de locatie en de buren.
huis kopen vanwege de burenquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:08 schreef oinkoink12 het volgende:
[..]
Goeie argumenten, al is mooier natuurlijk altijd relatief, ben ik het op sommige punten met je eens.
Wat vooral voor ons de doorslag heeft gegeven is de locatie en de buren.
buren als in samenstelling van de buurt is wel degelijk een begrijpelijke reden... ik persoonlijk woon bijvoorbeeld liever niet in een huis tussen tokkies.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:14 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
huis kopen vanwege de buren![]()
![]()
![]()
![]()
wat een looser ben je dan
Gast, dat huis waar jij mee aan komt kakken staat in een Mocro wijk. Bekijk de streetview maar op Funda.....als je in je woonkamer zit is dit je uitzicht. Knalgroene sociale huurhuttenquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:14 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
huis kopen vanwege de buren![]()
![]()
![]()
![]()
wat een looser ben je dan
Het andere huis is 20.000 meer waard
Je wilt het graag ook wel een keer terug krijgen he?
Waarom vraag je dan wat men ervan vindt als je het toch wilt kopen en alleen vanwege de leuke buren, kortom ik geloof er gaan ene bal van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |