Ik denk dat het het goedkoopste is om eerst de plattegrond te pakken, en dan te kijken hoe een en ander qua infrastructuur erop gezet kan worden. Eerst de woningen positioneren t.o.v. de zon en dan pas de onderliggende infrastructuur lijkt me duurder uitvallen dan andersom.quote:Op maandag 25 april 2011 22:34 schreef LXIV het volgende:
[..]
Volgens mij is het het goedkoopste (en handigste) om eerst een plan te maken. En niet alles aan te leggen om vervolgens te gaan schuiven. Dat loopt wel in de papieren ja!
Tja nou ja, maakt niet uit, maar dat er de komende jaren veel beter gebouwd moet worden dat is zeker.quote:Op maandag 25 april 2011 22:44 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Ik denk dat het het goedkoopste is om eerst de plattegrond te pakken, en dan te kijken hoe een en ander qua infrastructuur erop gezet kan worden. Eerst de woningen positioneren t.o.v. de zon en dan pas de onderliggende infrastructuur lijkt me duurder uitvallen dan andersom.
Leuk dat het jou erg veel lijkt, maar trek er de woningen vanaf die elk jaar verloren gaan c.q. gesloopt worden en je komt ineens bijna tekort.....quote:Op maandag 25 april 2011 22:59 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Tja nou ja, maakt niet uit, maar dat er de komende jaren veel beter gebouwd moet worden dat is zeker.
Maar nu hoeft dat geen 85.000 te zijn, dat lijkt me wel heel erg veel.
nou dat valt wel mee, er worden hier zes kamerflats gesloopt maar en komen er op dezelfde plek bijna 8 keer zoveel terug.quote:Op maandag 25 april 2011 23:03 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Leuk dat het jou erg veel lijkt, maar trek er de woningen vanaf die elk jaar verloren gaan c.q. gesloopt worden en je komt ineens bijna tekort.....
Dat moet toch lekker zijn he.... Gewoon uit je raam kijken en daarop je wereldbeeld kunnen baseren....quote:Op maandag 25 april 2011 23:19 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nou dat valt wel mee, er worden hier zes kamerflats gesloopt maar en komen er op dezelfde plek bijna 8 keer zoveel terug.
De parkeerplaatsen komen onder de gebouwen en ze worden vierkant gebouwd, hoger en breder, tot op de rand van de sloot, ze gebruiken iedere cm grond
Zo gebeurd het altijdquote:Op maandag 25 april 2011 22:44 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Ik denk dat het het goedkoopste is om eerst de plattegrond te pakken, en dan te kijken hoe een en ander qua infrastructuur erop gezet kan worden. Eerst de woningen positioneren t.o.v. de zon en dan pas de onderliggende infrastructuur lijkt me duurder uitvallen dan andersom.
Briljant, als ze de HRA in 1 keer afschaffen stort de woningmarkt in. Die man verdient de Nobelprijsquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:18 schreef Censuur-152 het volgende:
Ahhhh perfect weertje hé?
Dat is alles.. Leuter maar weer lekker verder...
In mijn kennissenkring weet ik niet, daar ben ik niet bij iedereen van op de hoogte. Van mn vriendenkring weet ik het wel, die mensen hebben allemaal een huis gekocht.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:25 schreef PierreBetfair het volgende:
Het leven is te kort om lang te zeiken over huizenprijzen die je te hoog vindt. Als je voor je 35ste geen huis koopt, kun je geen hypotheek meer afsluiten voor een periode van 30 jaar. Daarna wordt het een stuk lastiger / duurder per maand.
Je kan dus kiezen, blijven zeuren en in je huurhut blijven wonen of je gaat kopen en een eigendom opbouwen.
Ik ken werkelijk niemand in mn kennissenkring die een vaste baan heeft en huurt.
nou dat zal best meevallen en dan nog , de meesten blijven gewoon daar wonenquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:27 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Briljant, als ze de HRA in 1 keer afschaffen stort de woningmarkt in. Die man verdient de Nobelprijs
Nee dan heb je em niet per definitie binnen 7-8 weken, want als de 1e batch vol zit met bestellingen, en er komen klanten aan, dan wordt hun auto pas in de 2e batch gemaakt, waardoor zij al langer moeten wachten. Als die batch vol zit en er komen weer klanten dan zijn zij pas in batch 3 aan de beurt, terwijl op moment van bestellen nog steeds pas batch 1 onderweg is qua bouwenquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:58 schreef PierreBetfair het volgende:
Das wel lang wachten. Een "normale" auto zit binnen 4 dagen in elkaar, althans bij Volvo. Elke 6 weken start er een nieuwe assemblage-ronde, dus je hebt em dan sowieso binnen 7-8 weken.
Heb je een Ferrari besteld ofzo?
Mij ook, in geval van VW is in ieder geval zo, maar hij noemt specifiek Volvo, en daar weet ik het niet van. Het lijkt mij ook dat dat niet in batches gebeurd, maar gewoon, wie het eerst komt, het eerst maalt. Elke nieuwe bestelling wordt gewoon na de vorige gepland en gebouwd, etc etc.quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:04 schreef Basp1 het volgende:
Auto's die in batches gemaakt worden, klinkt me nogal vreemd in de oren. Het lijkt me eerder dat het een volcontinue proces is.
Dat ze dan niet per stuk verscheept worden maar per batch vertstuurd worden dat zou dan wel weer logisch zijn.quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:07 schreef CoolGuy het volgende:
Mij ook, in geval van VW is in ieder geval zo, maar hij noemt specifiek Volvo, en daar weet ik het niet van. Het lijkt mij ook dat dat niet in batches gebeurd, maar gewoon, wie het eerst komt, het eerst maalt. Elke nieuwe bestelling wordt gewoon na de vorige gepland en gebouwd, etc etc.
Ik blijf gewoon wachten tot de prijzen in Scandinavië 20 a 30% in gezakt zijn. Dan in één keer aftikken. Verder hoop ik dat de Nederlandse banken dit jaar nog stabiel blijven zodat ik geen risico loop op m'n spaargeld.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:25 schreef PierreBetfair het volgende:
Het leven is te kort om lang te zeiken over huizenprijzen die je te hoog vindt. Als je voor je 35ste geen huis koopt, kun je geen hypotheek meer afsluiten voor een periode van 30 jaar. Daarna wordt het een stuk lastiger / duurder per maand.
Je kan dus kiezen, blijven zeuren en in je huurhut blijven wonen of je gaat kopen en een eigendom opbouwen.
Ik ken werkelijk niemand in mn kennissenkring die een vaste baan heeft en huurt.
Dan had je meteen na het afschaffen van de HRA in noorwegen of zweden je slag moeten slaan, nu zijn de prijzen daar alweer hoger dan toen men daar nog HRA had.quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:24 schreef Censuur-152 het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon wachten tot de prijzen in Scandinavië 20 a 30% in gezakt zijn. Dan in één keer aftikken. Verder hoop ik dat de Nederlandse banken dit jaar nog stabiel blijven zodat ik geen risico loop op m'n spaargeld.
Oke op die manier omdat ze meerdere modellen in 1 fabriek bouwen produceren ze maar 1 soort model wanneer ze bezig zijn, dat klinkt dan wel weer logisch. Alhoewel het natuurlijk best grappig zou zijn als ze op de productie vloer opeens op de kleinste types die men produceert de wielen van het grootste model zet.quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:11 schreef PierreBetfair het volgende:
Bij Volvo is het zo dat er per type een batch gestart wordt als er een x aantal bestellingen binnen is. Gemiddeld is dat om de 8 weken. Nederlanders hebben em dan een week later, want ze worden in Gent gemaakt.
Het feit dat je 'kan' wachten geeft aan dat het toch best goed geregeld is in Nederlandquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:24 schreef Censuur-152 het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon wachten tot de prijzen in Scandinavië 20 a 30% in gezakt zijn. Dan in één keer aftikken. Verder hoop ik dat de Nederlandse banken dit jaar nog stabiel blijven zodat ik geen risico loop op m'n spaargeld.
Starters in Nederland zijn slim, zij blijven ook steeds meer wachten. De jeugd heeft de toekomst!
Ik heb het niet slecht. Mij hoor je niet klagen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:37 schreef inXs het volgende:
[..]
Het feit dat je 'kan' wachten geeft aan dat het toch best goed geregeld is in NederlandEn jij maar verzuurd klagen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |