Ik heb weleens live-edits gezien die helemaal nergens over gingen.quote:Op maandag 25 april 2011 11:23 schreef Netsplitter het volgende:
Dan begrijp je niet waar het over gaat en waarom die posts geedit zijn en worden.
Zelfs als dat zou kloppen: het internet is voor iedereen, niet alleen voor de intelligentia.quote:Op maandag 25 april 2011 11:24 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Hulde aan FOK, iedereen die denkt dat als modewoord te kunnen gebruiken hebben het IQ van een amoebe (idd, zoek dat maar eens op...)
Dit dus.quote:Op maandag 25 april 2011 11:24 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Hulde aan FOK, iedereen die denkt dat als modewoord te kunnen gebruiken hebben het IQ van een amoebe (idd, zoek dat maar eens op...)
Och, en tyfus is wel in orde omdat we niemand kennen die daaraan lijdt? Je weet donders goed dat het een krachtterm is en ook alleen om die reden gebruikt wordt. Er gaan geen mensen dood van het gebruik van het woord, en als je je erdoor beledigd voelt zou ik toch maar een paar ballen kweken en je er overheen zetten want je komt nog wel zwaardere dingen tegen dan een ziekte die als krachtterm wordt gebruikt.quote:Op maandag 25 april 2011 11:32 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dit dus.
Jammer dat sommige mensen zo zwak zijn dat ze een verschrikkelijke ziekte moeten gebruiken om hun idioterie kracht bij te zetten.
Rechtse_Hippie, ik meen oprecht dat jou vader of moeder geen slachtoffer worden van deze ziekte. Ik kan je uit persoonlijke oogpunt je melden dat deze ziekte heel wat leed kan veroorzaken.
Gezien je onvolwassenheid ben ik er van overtuigd dat je deze ziekte niet van dichtbij heb meegemaakt.
Het feit dat je in plaats van serieuze argumenten aan te dragen waarom kanker niet gebruikt zou mogen worden als krachtterm aankomt met een domme aanname over wat ik op televisie zou kijken maakt dat jij niet de aangewezen persoon bent om te bepalen wat laag is en wat niet.quote:Op maandag 25 april 2011 11:29 schreef Kaasrol het volgende:
Onterechte klacht, kanker als krachtterm is gewoon laag. TS bewondert vast ook de oh oh cherso crew![]()
Ik zeg het ook nooit op FOK! maar ik vind het vrij zwak dat de mensen die niet tegen een woordje kunnen gelijk krijgen. Worden al die negergrapjes, grapjes over vrouwen en grapjes over homo's straks ook gemodereerd?quote:Op maandag 25 april 2011 11:32 schreef Jahr00n het volgende:
Ik zeg het nooit maar ik kan mij wel voorstellen dat mensen het prettig vinden om te gebruiken.
Sommige mensen (waaronder ik) storen zich daaraan. Is het niet gewoon een teken van beschaving om dit soort woorden niet te gebruiken?quote:Op maandag 25 april 2011 11:36 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Ik zeg het ook nooit op FOK! maar ik vind het vrij zwak dat de mensen die niet tegen een woordje kunnen gelijk krijgen. Worden al die negergrapjes, grapjes over vrouwen en grapjes over homo's straks ook gemodereerd?
Ik stoor mij aan het feit dat er zoveel mensen leven, moeten ze dan maar allemaal dood? :Squote:Op maandag 25 april 2011 11:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Sommige mensen (waaronder ik) storen zich daaraan. Is het niet gewoon een teken van beschaving om dit soort woorden niet te gebruiken?
Ik ken genoeg mensen die het van dichtbij meegemaakt hebben en nog steeds zeggen. Het zou ook gewoon zwaar hypocriet zijn om het dan ineens heel erg te vinden. Je moet het los van elkaar zien. Als ziekte en als krachtterm.quote:Op maandag 25 april 2011 11:32 schreef FireFox1 het volgende:
Dit dus.
Jammer dat sommige mensen zo zwak zijn dat ze een verschrikkelijke ziekte moeten gebruiken om hun idioterie kracht bij te zetten.
Rechtse_Hippie, ik meen oprecht dat jou vader of moeder geen slachtoffer worden van deze ziekte. Ik kan je uit persoonlijke oogpunt je melden dat deze ziekte heel wat leed kan veroorzaken.
Gezien je onvolwassenheid ben ik er van overtuigd dat je deze ziekte niet van dichtbij heb meegemaakt.
Je bent gewoon een pussy, wat maakt het uit man. Mensen die kanker zeggen bedoelen niet de ziekte het bekt gewoon lekker.quote:Op maandag 25 april 2011 11:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Sommige mensen (waaronder ik) storen zich daaraan. Is het niet gewoon een teken van beschaving om dit soort woorden niet te gebruiken?
Misschien wel, maar een forum hoort geen plek te zijn waar je behoed wordt voor alles waar je je aan stoort. Ik stoor me ook aan iedereen (ook aan jou dus) die beweert dat als je met kanker scheldt je wel een mongooltje (of mag ik dat ook niet zeggen?) moet zijn, of dat je wel stopt met schelden met kanker als je het van dichtbij hebt meegemaakt. Je kent de mensen die het zeggen helemaal niet en dat soort aannames zijn een zwaktebod.quote:Op maandag 25 april 2011 11:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Laat het dan gewoon staan. Hoe meer iemand kanker moet roepen om iets duidelijk te makenquote:Op maandag 25 april 2011 11:23 schreef Netsplitter het volgende:
Dan begrijp je niet waar het over gaat en waarom die posts geedit zijn en worden.
Pussy? Ik daag je uit deze woorden te gebruiken tegen je ouders en/of werkgever. Kijk hoe geliefd je woorden dan nog steeds zijnquote:Op maandag 25 april 2011 11:40 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Je bent gewoon een pussy, wat maakt het uit man. Mensen die kanker zeggen bedoelen niet de ziekte het bekt gewoon lekker.
Leg uit dan. Mijn kankerposts heb je ook ge-edit.quote:Op maandag 25 april 2011 11:23 schreef Netsplitter het volgende:
Mijn ouders zeggen ook continu kanker, en ik heb een uitkering dus lekker boeiend.quote:Op maandag 25 april 2011 11:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Pussy? Ik daag je uit deze woorden te gebruiken tegen je ouders en/of werkgever. Kijk hoe geliefd je woorden dan nog steeds zijn
Modewoordquote:Op maandag 25 april 2011 11:24 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Nee dus.quote:Op maandag 25 april 2011 11:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Laat het dan gewoon staan. Hoe meer iemand kanker moet roepen om iets duidelijk te maken
hoe minder gewone argumenten er zijn. Weet je gelijk hoe serieus je iemand moet inschatten.
Fijn dat de mods hier eindelijk tegen optredenquote:Op maandag 25 april 2011 11:43 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Nee dus.
Wij zijn het zat dat of kanker of kk in elke zin staat die gepost wordt door sommige figuren.
En die posts worden genote en geedit en na een paar keer merkt diegene het zelf wel of de grens bereikt is.
De stemmen in je hoofd? :$ heb ik ook hoorquote:Op maandag 25 april 2011 11:43 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Nee dus.
Wij zijn het zat dat of kanker of kk in elke zin staat die gepost wordt door sommige figuren.
En die posts worden genote en geedit en na een paar keer merkt diegene het zelf wel of de grens bereikt is.
Waarom post je dit woordje nou? Hier neem ik aanstoot aan.quote:Op maandag 25 april 2011 11:43 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Nee dus.
Allemaal prima argumenten om te minderen met schelden met kanker, maar ik zie nog steeds geen reden waarom de mods de taak op zich moeten nemen om tokkies te heropvoeden.quote:Op maandag 25 april 2011 11:43 schreef VuilnisMetaal het volgende:
Eigenlijk ben ik blij dat er op wordt afgerekend.
Ik scheld best veel, maar als je jezelf eenmaal hoort denk je echt: "dude, je lijkt wel een tokkie"
Ik probeer te minderen, maar het lukt nog niet helemaal.
tering man, je doelt zeker op mij nuquote:Op maandag 25 april 2011 11:43 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Nee dus.
Bij gebrek aan normen en waarden van huis uit...quote:Op maandag 25 april 2011 11:45 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Allemaal prima argumenten om te minderen met schelden met kanker, maar ik zie nog steeds geen reden waarom de mods de taak op zich moeten nemen om tokkies te heropvoeden.
Sterker nog 'kankeren' is al sinds jaar en dag een synoniem voor 'zeuren''.quote:Op maandag 25 april 2011 11:43 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
ModewoordIk weet niet waar jij vandaan komt, maar hier is het al minimaal 15 jaar ingeburgerd in het vocabulaire.. Het is echter pas de laatste pak 'm beet 5 jaar dat er ineens allemaal hypersensitieve kutten lopen te zeiken dat het 'kwetsend' is..
Een kwetsende krachtterm, stel je VOOR!
Iemand moet het doen.quote:Op maandag 25 april 2011 11:45 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Allemaal prima argumenten om te minderen met schelden met kanker, maar ik zie nog steeds geen reden waarom de mods de taak op zich moeten nemen om tokkies te heropvoeden.
Iedereen heeft kanker van dichtbij meegemaakt, en volwassen mensen hebben het vermogen tot relativeren, waarbij je dus de ziekte los kan zien van het gebruik van het word als krachtterm.quote:Op maandag 25 april 2011 11:32 schreef FireFox1 het volgende:
Dan herhaal ik: moeten al die negergrapjes, grapjes over vrouwen en grapjes over homo's ook worden gemodereerd?quote:Op maandag 25 april 2011 11:46 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Bij gebrek aan normen en waarden van huis uit...
Als er mensen zijn die er aanstoot aan nemen... JAquote:Op maandag 25 april 2011 11:47 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Dan herhaal ik: moeten al die negergrapjes, grapjes over vrouwen en grapjes over homo's ook worden gemodereerd?
Alle grapjes eigenlijk! Want straks voelt iemand zich er slecht over!quote:Op maandag 25 april 2011 11:47 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Dan herhaal ik: moeten al die negergrapjes, grapjes over vrouwen en grapjes over homo's ook worden gemodereerd?
Tering mag gelukkig wel, goede woordkeuze.quote:Op maandag 25 april 2011 11:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
tering man, je doelt zeker op mij nu
Als jij je aangesproken voelt door mijn post, soit.quote:Op maandag 25 april 2011 11:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja want mijn oma is dood gegaan aan negergrapjesquote:Op maandag 25 april 2011 11:47 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Als dat het criterium is kan je fok! wel opdoeken.quote:Op maandag 25 april 2011 11:47 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als er mensen zijn die er aanstoot aan nemen... JA
Dan is het einde zoek.quote:Op maandag 25 april 2011 11:47 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als er mensen zijn die er aanstoot aan nemen... JA
Tegenover mn ouders gebruik ik het gewoon, en tegenover mijn werkgever scheld ik helemaal niet, dus ook niet met kanker neequote:Op maandag 25 april 2011 11:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Pussy? Ik daag je uit deze woorden te gebruiken tegen je ouders en/of werkgever. Kijk hoe geliefd je woorden dan nog steeds zijn
Waarom mag tering wel? Weet je wel hoeveel mensen daaraan zijn doodgegaan?quote:Op maandag 25 april 2011 11:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waarom worden andere ziektes niet weggehaald dan?quote:Op maandag 25 april 2011 11:46 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
Iemand moet het doen.
De directe "leefomgeving" van een dergelijke tokkie is waar het aangepakt moet worden. En voor sommige mensen is die omgeving FOK!.
bij deze neem ik ook aanstoot aan dequote:Op maandag 25 april 2011 11:47 schreef Meneer_du_bir het volgende:
[..]
Alle grapjes eigenlijk! Want straks voelt iemand zich er slecht over!
Lekker makkelijk hé internet? Kan je lekker roepen wat je wilt.quote:Op maandag 25 april 2011 11:48 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Tegenover mn ouders gebruik ik het gewoon, en tegenover mijn werkgever scheld ik helemaal niet, dus ook niet met kanker neeMaar als ik me ergens genoeg thuis/op mn gemak voel om er krachttermen te bezigen dan zal kanker niet ontbreken..
ik vin dat nie luk :Squote:Op maandag 25 april 2011 11:48 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
bij deze neem ik ook aanstoot aan desmilie, gelieve deze niet meer te gebruiken ok
![]()
Ik denk dat grapjes het probleem niet zijn, maar gewoon het gebruik van het woord 'kanker' als versterkend woord. Zeker aangezien sommige mensen het ook bij positieve dingen gebruiken (wat overigens taalkundig onjuist is), zoals: "dat was kanker vet man!"quote:Op maandag 25 april 2011 11:47 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Gaan jullie nu ook alle 'vrouwen in de keuken' grappen editten? Alle negergrappen? Alle marokkanengrappen? Alle kritiek jegens christenen?quote:Op maandag 25 april 2011 11:43 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Nee dus.
ik kan er niks aan doenquote:
Wat denk je zelf?quote:Op maandag 25 april 2011 11:48 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Waarom worden andere ziektes niet weggehaald dan?
Wat zit je nou te zeiken sukkel, ik zeg net dat ik overal lekker roep en zeg wat ik wil.. Das het voordeel van in een vrij land wonen.quote:Op maandag 25 april 2011 11:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Lekker makkelijk hé internet? Kan je lekker roepen wat je wilt.
quote:Op maandag 25 april 2011 11:49 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
ik kan er niks aan doen!
mijn buurmeisje had een kat en daar het zusje dr neef van is daar dood aan door gegaan!
Erg typisch inderdaad.quote:Op maandag 25 april 2011 11:50 schreef Lakitu het volgende:
Ook mooi hoe die netsplitter NERGENS op reageert en gewoon vasthoudt aan z'n eigen bullshit
Ziektes als tyfus en tering zijn "gedateerd". Kanker is heel actueel.quote:Op maandag 25 april 2011 11:48 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Waarom worden andere ziektes niet weggehaald dan?
quote:Op maandag 25 april 2011 11:50 schreef Lakitu het volgende:
Ook mooi hoe die netsplitter NERGENS op reageert en gewoon vasthoudt aan z'n eigen bullshit
Oow dus de mods gaan niet alleen dingen editten waar aanstoot aan genomen kan worden, ze gaan ook nog bepalen waar je aanstoot aan mag nemen?quote:Op maandag 25 april 2011 11:49 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
Ik denk dat grapjes het probleem niet zijn, maar gewoon het gebruik van het woord 'kanker' als versterkend woord. Zeker aangezien sommige mensen het ook bij positieve dingen gebruiken (wat overigens taalkundig onjuist is), zoals: "dat was kanker vet man!"
Grapjes moet kunnen, het zijn tenslotte grapjes. Als je er niet tegen kunt negeer je het maar gewoon.
Dat was slechts om mensen uit de tent te lokken. Zou je nog steeds met kanker schelden als je 5 jaar lang dagelijks je vader achteruit ziet gaan aan een hersentumor, zonder dat hij geholpen kan worden? Je hebt werkelijk geen flauw idee wat kanker werkelijk inhoudt, en aan die naiëve (sp?) houding van je blijkt wel weer hoe wereldvreemd je wel niet bent.quote:Op maandag 25 april 2011 11:36 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Het feit dat je in plaats van serieuze argumenten aan te dragen waarom kanker niet gebruikt zou mogen worden als krachtterm aankomt met een domme aanname over wat ik op televisie zou kijken maakt dat jij niet de aangewezen persoon bent om te bepalen wat laag is en wat niet.
'Want mijn oma is overleden aan kanker en nu ben ik zielig en mag niemand kanker zeggen.quote:Op maandag 25 april 2011 11:50 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?
Zet die grijze massa eens aan het werk.
Ik herinner me nog wel dat ik een lerares op de basisschool had die het werkwoord kankeren idd vrij stelselmatig voor zeuren en zaniken gebruikte. NIEMAND die dat toen kwetsend vond.. Waar is die hype vandaan gekomen? Want zoals ik eerder al postte, volgens mij is het pas een jaar of 5 not done om kanker te zeggenquote:Op maandag 25 april 2011 11:46 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Sterker nog 'kankeren' is al sinds jaar en dag een synoniem voor 'zeuren''.
Hopeloos geval. Ik hoop dat je je nooit zal vermenigvuldigen. Fijne kinderen zal je opvoeden zegquote:Op maandag 25 april 2011 11:50 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Wat zit je nou te zeiken sukkel, ik zeg net dat ik overal lekker roep en zeg wat ik wil.. Das het voordeel van in een vrij land wonen.
Aansteller, wat is nou je probleem?
Nee, mods zullen het woord 'kanker' filteren bij versterkend gebruik.quote:Op maandag 25 april 2011 11:51 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Oow dus de mods gaan niet alleen dingen editten waar aanstoot aan genomen kan worden, ze gaan ook nog bepalen waar je aanstoot aan mag nemen?
Hey ja heerlijk inhoudelijk, goed argument ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |