Vuile sadist is het dan zeg.quote:
Hoe staat t leven heer? Bent u ook tot een loonslaaf verworden?quote:
Neen. De duivel raast tierig als een briesende leeuw rond in de samenleving. Je hoeft niet lang rond te kijken hoe het kwaad om ons heen toeslaat.quote:
Best, hoor. Dat was ik al enige tijd. Ik hoop wel na de zomer een nieuwe baan te hebben.quote:Op maandag 25 april 2011 11:18 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Hoe staat t leven heer? Bent u ook tot een loonslaaf verworden?
Je hebt het wel goed verwoord. Als je de kerk achter je laat zie je die waanideeen niet meer nee.quote:Op maandag 25 april 2011 11:19 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Neen. De duivel raast tierig als een briesende leeuw rond in de samenleving. Je hoeft niet lang rond te kijken hoe het kwaad om ons heen toeslaat.
Het erge is dat mensen het niet eens in de gaten hebben. Dat krijg je als je de kerk achter je laat.
Heh. En God, die man die alles gemaakt heeft, doet geen drol.quote:Op maandag 25 april 2011 11:19 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Neen. De duivel raast tierig als een briesende leeuw rond in de samenleving. Je hoeft niet lang rond te kijken hoe het kwaad om ons heen toeslaat.
Het erge is dat mensen het niet eens in de gaten hebben. Dat krijg je als je de kerk achter je laat.
Zolang het in jouw ogen is, maak ik mij niet zoveel zorgen daaromtrent.quote:Op maandag 25 april 2011 11:18 schreef Mutant01 het volgende:
Overigens is de SGP in mijn ogen (net als de PVV) een partij met zeer abjecte standpunten.
Dit ook uiteraard.quote:Op maandag 25 april 2011 11:20 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je hebt het wel goed verwoord. Als je de kerk achter je laat zie je die waanideeen niet meer nee.
Als je zo'n boude stelling lanceert, dan zou het je sieren als je die ook onderbouwt.quote:Op maandag 25 april 2011 11:20 schreef eriksd het volgende:
[..]
Heh. En God, die man die alles gemaakt heeft, doet geen drol.
Klinkt alsof God een PvdA'er is.
Dat begrijp ik. De mening van andersgelovigen of niet-gelovigen is immers niet zoveel waard.quote:Op maandag 25 april 2011 11:20 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Zolang het in jouw ogen is, maak ik mij niet zoveel zorgen daaromtrent.
Staat in zin 1.quote:Op maandag 25 april 2011 11:21 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Als je zo'n boude stelling lanceert, dan zou het je sieren als je die ook onderbouwt.
Als je waanideeen hebt dan moet je naar de psychiater.quote:Op maandag 25 april 2011 11:20 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je hebt het wel goed verwoord. Als je de kerk achter je laat zie je die waanideeen niet meer nee.
Exact.quote:Op maandag 25 april 2011 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Als je waanideeen hebt dan moet je naar de psychiater.
Stel je voor zeg, discussie voeren over levenskwesties, het consumentisme en genetische manipulatie van mensen.quote:Op maandag 25 april 2011 11:08 schreef eriksd het volgende:
[..]
Kijk even naar die twee verloren dagen, het gedonderjaag over koopzondagen, verlammende werking op asielzoekersdebat, embryoselectie, abortus and so on.
Dat zal geen Christen zo zeggen.quote:Op maandag 25 april 2011 11:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat begrijp ik. De mening van andersgelovigen of niet-gelovigen is immers niet zoveel waard.
Het is een feestje waard inderdaad.quote:Op maandag 25 april 2011 11:20 schreef Friek_ het volgende:
Vandaag is die hangjongere weer verenigd met z'n sadistische papa.
Laten wij het vieren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |