Ja dat kan toch niet waar geweest zijn.quote:Op maandag 25 april 2011 18:33 schreef DutchSL het volgende:
Wel apart dat er een paar dagen geleden gezegd werd dat hij het overal weer deed, behalve in Europa.
Was dit gewoon BS ?
Woensdag, donderdag, vrijdag, zaterdag, zondag, maandag.quote:
Bron?quote:Op maandag 25 april 2011 16:20 schreef MFE15 het volgende:
Playstation Network zou volgens engelstalige en duitstalige nieuwssites morgen weer online komen. Ook zouden PSN Admin Accounts gehackt zijn.
http://www.psu.com/PSN-ha(...)aims--a011425-p0.phpquote:Op maandag 25 april 2011 19:25 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Woensdag, donderdag, vrijdag, zaterdag, zondag, maandag.
[..]
Bron?
Woensdag in Amerika ja, bij ons was het pas donderdag.quote:Op maandag 25 april 2011 19:25 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Zielige reactiequote:Op maandag 25 april 2011 19:58 schreef Pino0 het volgende:
GVD sony fix je gvd zaakjes is stelletje kk jappen.
Tuurlijk, een hack-aanval kan even duren, maar 5 dagen om alles weer op orde te krijgen?
Kansloos, zonde dat ik me 360 heb verkocht
woensdagavond heb ik gewoon nog online gespeeldquote:Op maandag 25 april 2011 19:25 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Beter nu terwijl het prachtig weer is dan in de winter als je toch niets anders te doen hebtquote:Op maandag 25 april 2011 19:58 schreef Pino0 het volgende:
GVD sony fix je gvd zaakjes is stelletje kk jappen.
Tuurlijk, een hack-aanval kan even duren, maar 5 dagen om alles weer op orde te krijgen?
Kansloos, zonde dat ik me 360 heb verkocht
Ik ookquote:Op maandag 25 april 2011 20:06 schreef Misan het volgende:
[..]
woensdagavond heb ik gewoon nog online gespeeld
Het is natuurlijk ook verschrikkelijk leed dat ze aangedaan wordtquote:Op maandag 25 april 2011 20:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ookMaar dat is typisch NL, alles erger maken dan dat het is. Straks gaan ze nog beweren dat het al twee weken platligt
Dit dus.quote:Op maandag 25 april 2011 20:06 schreef Misan het volgende:
[..]
Nou, ik niet. Kreeg die mooie error message. Dus WEL vanaf Woensdag, zij het laat in de avond.quote:Op maandag 25 april 2011 20:06 schreef Misan het volgende:
[..]
Die wilde ik dus online gaan spelen goddammit.quote:Op maandag 25 april 2011 20:14 schreef Auti het volgende:
Ik kan al twee weken niet meer online! Fucking kutding is ook niet meer aan de straatstenen kwijt te raken!
AAAAAHHHRRGGG.. Mortal Kombat spelen jonguh!
Dat is nu net een nieuw spel waar genoeg offline mee te doen is.. Ik had woensdag Hot Pursuit gekocht, kan er nu niets mee en ik vind het ook lekker om COD online te doen. Maar ik heb ook een PC en offline gaming is ook geen ramp.quote:Op maandag 25 april 2011 20:19 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Die wilde ik dus online gaan spelen goddammit.
ik leef met je meequote:Op maandag 25 april 2011 20:19 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Nou, ik niet. Kreeg die mooie error message. Dus WEL vanaf Woensdag, zij het laat in de avond.
Hot pursuit heb ik donderdag gehaald!quote:Op maandag 25 april 2011 20:22 schreef Auti het volgende:
[..]
Dat is nu net een nieuw spel waar genoeg offline mee te doen is.. Ik had woensdag Hot Pursuit gekocht, kan er nu niets mee en ik vind het ook lekker om COD online te doen. Maar ik heb ook een PC en offline gaming is ook geen ramp.
Das fijn.quote:
Imaginary girlfriend alert..... Als ik je profiel moet geloven....quote:Op maandag 25 april 2011 22:11 schreef CecilBDemented het volgende:
Boeie dat het even offline is. Neuk ondertussen mijn vriendin wat vaker.
Stuur me een PM via PSN als ie het weer doet, dan weet ik het ookquote:Op maandag 25 april 2011 22:48 schreef Gemaskerde het volgende:
Ik ben wel benieuwd wanneer PSN het weer zal doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |