kdenk het nietquote:Op maandag 25 april 2011 05:12 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Ik heb twee PlayStations, krijg ik nu meer vergoeding voor de downtime?
[ afbeelding ]
80710A06 jwz
wie zegt trouwens dat er uberhaupt een vergoeding komt?quote:
Voor PSN+ users kunnen ze beter wel wat doen. Die betalen er tenslotte voor.quote:Op maandag 25 april 2011 08:52 schreef kaching02 het volgende:
[..]
wie zegt trouwens dat er uberhaupt een vergoeding komt?
Hoeveel kost dat dan, zo een plus gedoe?quote:Op maandag 25 april 2011 09:10 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Voor PSN+ users kunnen ze beter wel wat doen. Die betalen er tenslotte voor.
50 voor een jaar, 15 voor drie maanden: dus 5 euro of minder per maandquote:Op maandag 25 april 2011 09:23 schreef cheqy het volgende:
[..]
Hoeveel kost dat dan, zo een plus gedoe?
Ik moet er wel om glimlachen.quote:
We hebben het over tot nu toe 5 dagen dus (als ik snel uit mijn hoofd reken) nog geen 85 cent?quote:Op maandag 25 april 2011 09:45 schreef Misan het volgende:
[..]
50 voor een jaar, 15 voor drie maanden: dus 5 euro of minder per maand
Lijkt me meer dat alleen PSN+ leden een x-aantal dagen verlenging van hun lopende abonnement krijgen voor de downtimequote:Op maandag 25 april 2011 10:24 schreef Echtjammer het volgende:
Vergoeding van iedereen X aantal weken/maanden PSN+ is wel op zijn plaats.
Man, hoelang heb je dat ding al? En hoeveel procent van de tijd dat je 'em hebt doet 'ie het niet online?quote:Op maandag 25 april 2011 10:33 schreef DrDentz het volgende:
Ik voel als 'gewone' PSN gebruiker ook een beetje als iemand die de kat in de zak gekocht heeft. Je koopt een console mede om zijn online mogelijkheden, en als dat dan 9 van de 10 niet werkt..
Een kwalitatief betere console is idd duurderquote:Op maandag 25 april 2011 10:37 schreef DrDentz het volgende:
Het is niet gratis, die PS3 was al duurder in de aanschaf, daar betaal je wel voor.
Gaan we doen, misschien schadevergoeding van 20k? (lol)quote:Op maandag 25 april 2011 10:46 schreef DrDentz het volgende:
Misschien kunnen we het best gezamenlijk naar TROS Rader mailen.
[ afbeelding ]
Antoinette regelt wel een vergoeding voor de geleden schade.
Voor welke geleden schade? Sony's geleden schade?quote:Op maandag 25 april 2011 10:46 schreef DrDentz het volgende:
Misschien kunnen we het best gezamenlijk naar TROS Rader mailen.
[ afbeelding ]
Antoinette regelt wel een vergoeding voor de geleden schade.
Jij begon er over in de OP.quote:Op maandag 25 april 2011 10:55 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Hou nou godverdomme eens op over die schrale schadevergoeding![]()
Die 80 cent gaat je leven er echt niet beter op maken hoor....
Ja omdat ik het allemaal zo triest vind... Ik zat alleen maar een beetje te trollenquote:
Bij PSN+ betaal je nog eens extra voor de downtime.quote:
Dramaqueen..quote:Op maandag 25 april 2011 10:33 schreef DrDentz het volgende:
...en als dat dan 9 van de 10 niet werkt..
En maar haten op betalen voor Xboxlivequote:Op maandag 25 april 2011 11:00 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Ja omdat ik het allemaal zo triest vind... Ik zat alleen maar een beetje te trollen
[..]
Bij PSN+ betaal je nog eens extra voor de downtime.
Ik heb de afgelopen maanden tientallen keren geprobeerd en tientallen keren werkte het.quote:Op maandag 25 april 2011 11:01 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen dagen 10 keer geprobeerd en 10 keer werkte het niet.
Weken of maanden , toe maar, het ding is nog geen weekje platquote:Op maandag 25 april 2011 10:24 schreef Echtjammer het volgende:
Vergoeding van iedereen X aantal weken/maanden PSN+ is wel op zijn plaats.
PSN wordt opnieuw gebouwdquote:Op maandag 25 april 2011 11:10 schreef Nober het volgende:
An external intrusion on our system has affected our PlayStation Network and Qriocity services. In order to conduct a thorough investigation and to verify the smooth and secure operation of our network services going forward, we turned off PlayStation Network & Qriocity services on the evening of Wednesday, April 20th. Providing quality entertainment services to our customers and partners is our utmost priority. We are doing all we can to resolve this situation quickly, and we once again thank you for your patience. We will continue to update you promptly as we have additional information to share.
Oud nieuws zeker?
hoe weet jij da?quote:
De achterneef van zijn buurman kent iemand die een relatie heeft met iemand die bij Sony werkt, hij kan het weten.quote:
Gokken, aandacht vragen, of hij is de hacker in kwestie!quote:
quote:Op maandag 25 april 2011 12:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gokken, aandacht vragen, of hij is de hacker in kwestie!
Ze kunnen het PSN helemaal offline halen en dan nog staan ze in hun recht. Dat jij denkt recht te hebben op een gratis service, waar je niet voor betaalt, wil niet zeggen dat het zo is. Sony is denk ik blij als je van het PSN wegblijft, scheelt ze weer onkosten.quote:Op zondag 24 april 2011 15:31 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Dit inderdaad
Als je dit zelf al niet snapt FinalD87 vraag ik mij af als je uberhaupt wel eens logisch nadenkt.
Als je ervan uitging dat het PSN een recht is omdat je een PS3 hebt gekocht, had je alle voorwaarden beter moeten lezen. Je had je PS3 nog kunnen terugbrengen ook als je het er niet mee eens was.quote:Wij garanderen niet dat PSN altijd beschikbaar of foutvrij is en wij aanvaarden geen aansprakelijkheid voor uw onvermogen om enige Services te kopen of te gebruiken.
Je maakt mij nu wijs dat ik niet goed lees? Hetzelfde kan ik over jou zeggen. Ik heb namelijk meerdere keren al vermeld dat het bij mij niet zoveel boeit dat PSN eruit ligt, dat kan gebeuren. Al doet het twee weken of langer, ik heb er begrip voor.quote:Op maandag 25 april 2011 13:35 schreef FinalD87 het volgende:
[..]
Ze kunnen het PSN helemaal offline halen en dan nog staan ze in hun recht. Dat jij denkt recht te hebben op een gratis service, waar je niet voor betaalt, wil niet zeggen dat het zo is. Sony is denk ik blij als je van het PSN wegblijft, scheelt ze weer onkosten.
Gelukkig ben je akkoord gegaan met de gebruiksvoorwaarden van het PSN, waarin expliciet vermeld staat dat je nergens recht op hebt, dus ga je schadevergoeding maar ergens anders halen.
[..]
Als je ervan uitging dat het PSN een recht is omdat je een PS3 hebt gekocht, had je alle voorwaarden beter moeten lezen. Je had je PS3 nog kunnen terugbrengen ook als je het er niet mee eens was.
Maar goed, ik denk nooit logisch na, dus ik zou zeggen schrijf een brief en eis een miljoen euro of zo. Je zit er nogal mee zie ik, dus dat lijkt me wel een redelijke vergoeding voor al je geleden schade.
En het had natuurlijk ook beter geweest als Sony het netwerk liet hacken zodat al je gegevens gestolen konden worden i.p.v. het te verbeteren. Over logisch gesproken.
* gaat terug naar buiten *
Gemaskerde heeft helemaal gelijkquote:Op maandag 25 april 2011 13:46 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Je maakt mij nu wijs dat ik niet goed lees? Hetzelfde kan ik over jou zeggen. Ik heb namelijk meerdere keren al vermeld dat het bij mij niet zoveel boeit dat PSN eruit ligt, dat kan gebeuren. Al doet het twee weken of langer, ik heb er begrip voor.
Ik vind echter wel dat wanneer je een PS3 koopt je wel dergelijk betaald voor PSN. Wellicht niet volgens die regels die jij loopt rond te bazuinen, maar simpelweg omdat je o.a. een PS3 koopt, omdat je weet dat je ermee online kan. Oftewel het was een van de redenen om een PS3 te kopen.
je hebt wel recht op vergoeding als je black ops maps wegzijnquote:Op maandag 25 april 2011 13:54 schreef Ferdii het volgende:
recht op vergoeding heb je nooit, je mag alleen hopen dat sony dat doet uit coulance
Enkel betaalde content zal je wel terug krijgen. Dingen die je zelf gemaakt hebt/vrijgespeeld etc is gewoon pech. Sony zal ongetwijfeld is zijn terms of agreement ed hebben staan dat alles op psn eigendom blijft van sony.quote:Op maandag 25 april 2011 14:06 schreef kaching02 het volgende:
[..]
je hebt wel recht op vergoeding als je black ops maps wegzijn
Ze hebben allebei gelijk. Gaat alleen een beetje langs elkaar heen lijkt wel.quote:
Dat het in de terms of agreement staat wil nog niet zeggen dat je geen gelijk kan krijgen als je naar de rechter zou stappen.quote:Op maandag 25 april 2011 14:16 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Enkel betaalde content zal je wel terug krijgen. Dingen die je zelf gemaakt hebt/vrijgespeeld etc is gewoon pech. Sony zal ongetwijfeld is zijn terms of agreement ed hebben staan dat alles op psn eigendom blijft van sony.
Veel succesquote:Op maandag 25 april 2011 14:47 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Dat het in de terms of agreement staat wil nog niet zeggen dat je geen gelijk kan krijgen als je naar de rechter zou stappen.
Mensen op FOK! hebben geen sociaal leven, snap dat nouquote:Op maandag 25 april 2011 14:57 schreef RiKe het volgende:
Ja het is balen dat het offline is.
Ja het haalt een stuk gameplay weg.
Maar kom op zeg, kijk naar buiten.....het is goddelijk weer en dan gaan er mensen lopen klagen omdat ze niet kunnen gamen?![]()
Ik hou ook van een avondje gamen hoor, maar met dit weer heb ik wel andere dingen te doen dan binnen achter een scherm blijven hangen.
Of hebben de mensen die hier zo'n punt maken van het offline zijn van PSN een zon allergie?
Ik zeg niet dat ik het ga doen, vind het balen dat het niet werkt maar ik moet gewoon studeren dus het komt misschien wel beter uit zo. Zeg alleen dat het te kort door de bocht is om te zeggen dat je nergens recht op hebt omdat het zo in de terms of agreement staat.quote:
Ik heb (had) wel een sociaal leven, maar dat speelt (speelde) zich af in Playstation Home.quote:Op maandag 25 april 2011 15:01 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Mensen op FOK! hebben geen sociaal leven, snap dat nou
Snij je virtuele polsjes dan maar door want de downtime gaat nog wel even durenquote:Op maandag 25 april 2011 15:07 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik heb (had) wel een sociaal leven, maar dat speelt (speelde) zich af in Playstation Home.
En waar baseer je dat op?quote:Op maandag 25 april 2011 15:08 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Snij je virtuele polsjes dan maar door want de downtime gaat nog wel even duren
quote:We're trying to get an update and ETA of when #PSN will be back online, but we're afraid there is no new info. Will tweet when there is.
Dat "ga naar buiten"-argument hebben we al genoeg gehoord, dat maakt het nog niet goed dat PSN al bijna een week down is.quote:Op maandag 25 april 2011 14:57 schreef RiKe het volgende:
Ja het is balen dat het offline is.
Ja het haalt een stuk gameplay weg.
Maar kom op zeg, kijk naar buiten.....het is goddelijk weer en dan gaan er mensen lopen klagen omdat ze niet kunnen gamen?![]()
Ik hou ook van een avondje gamen hoor, maar met dit weer heb ik wel andere dingen te doen dan binnen achter een scherm blijven hangen.
Of hebben de mensen die hier zo'n punt maken van het offline zijn van PSN een zon allergie?
Idd.quote:Op maandag 25 april 2011 15:37 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Dat "ga naar buiten"-argument hebben we al genoeg gehoord, dat maakt het nog niet goed dat PSN al bijna een week down is.
Vier dagen is niet bijna een weekquote:Op maandag 25 april 2011 15:37 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Dat "ga naar buiten"-argument hebben we al genoeg gehoord, dat maakt het nog niet goed dat PSN al bijna een week down is.
Ik wil in de avond ook wel eens Gran Turismo online doen, maarja dat gaat niet.quote:Op maandag 25 april 2011 16:04 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Idd.
Als of je verplicht bent om de hele dag buiten te zijn met dit weer
Nu heb ik er niet zoveel moeite mee dat PSN down is, maar soms wil ik in de avond toch even black ops ofzo online spelen
Jeuj daar hebben we wat aanquote:I know you are waiting for additional information on when PlayStation Network and Qriocity services will be online. Unfortunately, I dont have an update or timeframe to share at this point in time.
As we previously noted, this is a time intensive process and were working to get them back online quickly. Well keep you updated with information as it becomes available. We once again thank you for your patience.
Op Xbox live kreeg je toen ook iets toen het 2 dagen plat lag. Dus opzich is het niet heel gek.quote:Op maandag 25 april 2011 10:20 schreef cheqy het volgende:
[..]
We hebben het over tot nu toe 5 dagen dus (als ik snel uit mijn hoofd reken) nog geen 85 cent?![]()
Paupers.
Ja dat kan toch niet waar geweest zijn.quote:Op maandag 25 april 2011 18:33 schreef DutchSL het volgende:
Wel apart dat er een paar dagen geleden gezegd werd dat hij het overal weer deed, behalve in Europa.
Was dit gewoon BS ?
Woensdag, donderdag, vrijdag, zaterdag, zondag, maandag.quote:
Bron?quote:Op maandag 25 april 2011 16:20 schreef MFE15 het volgende:
Playstation Network zou volgens engelstalige en duitstalige nieuwssites morgen weer online komen. Ook zouden PSN Admin Accounts gehackt zijn.
http://www.psu.com/PSN-ha(...)aims--a011425-p0.phpquote:Op maandag 25 april 2011 19:25 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Woensdag, donderdag, vrijdag, zaterdag, zondag, maandag.
[..]
Bron?
Woensdag in Amerika ja, bij ons was het pas donderdag.quote:Op maandag 25 april 2011 19:25 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Zielige reactiequote:Op maandag 25 april 2011 19:58 schreef Pino0 het volgende:
GVD sony fix je gvd zaakjes is stelletje kk jappen.
Tuurlijk, een hack-aanval kan even duren, maar 5 dagen om alles weer op orde te krijgen?
Kansloos, zonde dat ik me 360 heb verkocht
woensdagavond heb ik gewoon nog online gespeeldquote:Op maandag 25 april 2011 19:25 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Beter nu terwijl het prachtig weer is dan in de winter als je toch niets anders te doen hebtquote:Op maandag 25 april 2011 19:58 schreef Pino0 het volgende:
GVD sony fix je gvd zaakjes is stelletje kk jappen.
Tuurlijk, een hack-aanval kan even duren, maar 5 dagen om alles weer op orde te krijgen?
Kansloos, zonde dat ik me 360 heb verkocht
Ik ookquote:Op maandag 25 april 2011 20:06 schreef Misan het volgende:
[..]
woensdagavond heb ik gewoon nog online gespeeld
Het is natuurlijk ook verschrikkelijk leed dat ze aangedaan wordtquote:Op maandag 25 april 2011 20:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ookMaar dat is typisch NL, alles erger maken dan dat het is. Straks gaan ze nog beweren dat het al twee weken platligt
Dit dus.quote:Op maandag 25 april 2011 20:06 schreef Misan het volgende:
[..]
Nou, ik niet. Kreeg die mooie error message. Dus WEL vanaf Woensdag, zij het laat in de avond.quote:Op maandag 25 april 2011 20:06 schreef Misan het volgende:
[..]
Die wilde ik dus online gaan spelen goddammit.quote:Op maandag 25 april 2011 20:14 schreef Auti het volgende:
Ik kan al twee weken niet meer online! Fucking kutding is ook niet meer aan de straatstenen kwijt te raken!
AAAAAHHHRRGGG.. Mortal Kombat spelen jonguh!
Dat is nu net een nieuw spel waar genoeg offline mee te doen is.. Ik had woensdag Hot Pursuit gekocht, kan er nu niets mee en ik vind het ook lekker om COD online te doen. Maar ik heb ook een PC en offline gaming is ook geen ramp.quote:Op maandag 25 april 2011 20:19 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Die wilde ik dus online gaan spelen goddammit.
ik leef met je meequote:Op maandag 25 april 2011 20:19 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Nou, ik niet. Kreeg die mooie error message. Dus WEL vanaf Woensdag, zij het laat in de avond.
Hot pursuit heb ik donderdag gehaald!quote:Op maandag 25 april 2011 20:22 schreef Auti het volgende:
[..]
Dat is nu net een nieuw spel waar genoeg offline mee te doen is.. Ik had woensdag Hot Pursuit gekocht, kan er nu niets mee en ik vind het ook lekker om COD online te doen. Maar ik heb ook een PC en offline gaming is ook geen ramp.
Das fijn.quote:
Imaginary girlfriend alert..... Als ik je profiel moet geloven....quote:Op maandag 25 april 2011 22:11 schreef CecilBDemented het volgende:
Boeie dat het even offline is. Neuk ondertussen mijn vriendin wat vaker.
Stuur me een PM via PSN als ie het weer doet, dan weet ik het ookquote:Op maandag 25 april 2011 22:48 schreef Gemaskerde het volgende:
Ik ben wel benieuwd wanneer PSN het weer zal doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |