quote:Op dinsdag 26 april 2011 07:40 schreef Pheno het volgende:
Microsoft, omdat ze hun speciale online weekend hadden en zo konden zorgen dat mensen met beide consoles zeker op XBL zaten!
Nee.quote:
quote:PlayStationEU PlayStation Blog EU
blog.eu.playstation.com has been updated. However, we don't have any fresh information as to when #psn will be back up. Apologies for the wait.
18 hours ago
Ja vond het ook eng!quote:
Wat een New World Order gelul in dat filmpje. Alsof Sony de as van het kwaad is ofzo. Jezus Christus.quote:
Ze hebben het gedaan op een dag waarop Sony toch onderhoud wilde plegen aan PSN. Sony houdt de boel nu bewust down omdat ze alles "opnieuw" moeten opbouwen zodat het één en ander (waaronder eventueel jouw creditcardgegevens) veiliger wordt.quote:
GT5: Grootste teleurstelling tot nu toe. Driveable Car Wikipedia.quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:42 schreef janrad het volgende:
Shit ik wilde net kijken of er al nieuwe events zijn voor GT5. Ik hoop dat ze de hufters te grazen nemen die hier verantwoordelijk voor zijn.
Heb liever dat ze ook screenshots plaatsen als je via een PSP de store bekijkt...quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:54 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
Als ze dan ook meteen die onoverzichtelijke Store onder handen nemen, vind ik het niet zo erg.
De EU store is echt om te huilen.
Ik hoop dat Sony ze te pakken krijgt en gederfde inkomsten op ze verhaalt!quote:
Ik denk niet dat één van die toptitels een bijdrage kan leveren aan mijn huidige gamecollectie, maar toch bedankt voor de tipquote:Op dinsdag 26 april 2011 14:11 schreef Gemaskerde het volgende:
Voor mensen die intresse hebben in G-Force, Toy Story 3, Velocity, Tron: Legacy, Sing it (Disney game dus). Bij Bol.com is het nu 2 voor de prijs van 1. Dacht vertel het even
Je weet maar nooitquote:Op dinsdag 26 april 2011 14:22 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat één van die toptitels een bijdrage kan leveren aan mijn huidige gamecollectie, maar toch bedankt voor de tip
Heb GT5 ook maar eens aangeschaftquote:Op dinsdag 26 april 2011 13:42 schreef janrad het volgende:
Shit ik wilde net kijken of er al nieuwe events zijn voor GT5. Ik hoop dat ze de hufters te grazen nemen die hier verantwoordelijk voor zijn.
quote:Word on the street is that the PlayStation Network outage may have been caused by a custom PS3 firmware that allows unlimited game and content downloads with fake credit card numbers.
Ook dat heb ik gehoord, vooral dat het zou gaan om de credit cards van Sony zelf, die ze normaal gebruiken voor devvers en reviews e.d. Maar ja, bron is de straat en ik verwacht eigenlijk niet dat Sony gaat zeggen wat het wel is.quote:
Denk het ook, maar aan de andere kant zullen ze zoiets pas zeggen als ze er zeker van zijn. Stel ze zeggen dat hij het woensdag weer doet en dat is niet zo, dan is het al helemaal kut.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:22 schreef MagischMannetje het volgende:
Vind het wel jammer dat ze niet kunnen zeggen tussen zoveel en zoveel dagen. Denk dat het anders nog wel een tijdje duurt.
idd, heel geheimzinnig allemaalquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:22 schreef MagischMannetje het volgende:
Vind het wel jammer dat ze niet kunnen zeggen tussen zoveel en zoveel dagen. Denk dat het anders nog wel een tijdje duurt.
Ontwikkelaars hebben de mogelijkheid om met niet-bestaande cc-nummers te kopen om hun eigen game te testen.quote:
Dat is idd helemaal geen moral boost nee..quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:25 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Denk het ook, maar aan de andere kant zullen ze zoiets pas zeggen als ze er zeker van zijn. Stel ze zeggen dat hij het woensdag weer doet en dat is niet zo, dan is het al helemaal kut.
Moral boost, die woorden zocht ikquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:26 schreef BzP het volgende:
[..]
Dat is idd helemaal geen moral boost nee..
Ok dat klopt maar van dat 'Quick Online' word ik ook wel een keertje gek. Zeg dan ongeveer 2 dagen/weken/maanden. Of dat het bijvoorbeeld een tijdje gaat duren, of dat het een moeilijke opdracht is. Veel opties, maar wat ze nu zeggen is allemaal een beetje vaag.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:26 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Moral boost, die woorden zocht ik
Ik weet het niet, als ze zeggen dat het een moeilijke opdracht is zou ik persoonlijk het gevoel hebben dat dat een beetje een open deur is en daar dus eigenlijk ook weer geen genoegen mee nemen. Maar ja, dan is eigenlijk (voor mij dus) niets goedquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:48 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Ok dat klopt maar van dat 'Quick Online' word ik ook wel een keertje gek. Zeg dan ongeveer 2 dagen/weken/maanden. Of dat het bijvoorbeeld een tijdje gaat duren, of dat het een moeilijke opdracht is. Veel opties, maar wat ze nu zeggen is allemaal een beetje vaag.
Kthnxbaiquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:52 schreef Berend. het volgende:
Dames en heren, koopt u allen maar een xbox
Daar werkt PSN ook niet op...quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:52 schreef Berend. het volgende:
He, dat is ook lastig om even te gokken, ben je sneller is iedereen lyrisch dat het toch sneller dan verwacht wordt opgelost, maar is het langer dan breekt de hel los.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:22 schreef MagischMannetje het volgende:
Geinigquote:
Nee, geen zin om een stap terug te doen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:52 schreef Berend. het volgende:
Ben niet altijd een eikelquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:26 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Moral boost, die woorden zocht ik
quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:14 schreef potienza het volgende:
[..]
Nee, geen zin om een stap terug te doen.
Nope.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:29 schreef -Dries- het volgende:
Godver.. wil ik net de God of War 3 demo downloaden om te kijken of het was is.. is die PSN nog steeds niet up..Er is ook geen indicatie hoe lang het gaat duren toch?
Eigenlijk ben ik het op dit moment wel helemaal eens met Pino0.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:32 schreef Pino0 het volgende:
Nog steeds niet, godverdomme joh, wat is dit voor troep.
Hier leg ik dan 300 eu voor neer, mensen die niet eens een network online kunnen krijgen.
Toch te gek voor woorden.
Heb elke dag nog het idee dat hij het morgen wel doetquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:39 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik het op dit moment wel helemaal eens met Pino0.
Je betaald geen fuck voor PSN, maar voor de hardware. Vergeet dat niet.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:32 schreef Pino0 het volgende:
Nog steeds niet, godverdomme joh, wat is dit voor troep.
Hier leg ik dan 300 eu voor neer, mensen die niet eens een network online kunnen krijgen.
Toch te gek voor woorden.
Dat had ik donderdag alquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:42 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Heb elke dag nog het idee dat hij het morgen wel doet
Vergeet niet dat bijna iedereen hier vindt dat ze recht hebben op een werkend PSNquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:42 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Je betaald geen fuck voor PSN, maar voor de hardware. Vergeet dat niet.
Dus als jij een huisje huurt en het zwembad is gratis (omdat je het huisje hebt gehuurd) en je hebt er toegang toe betaal jij ook niet voor het zwembad?quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:42 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Nee omdat gratisquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:45 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Dus als jij een huisje huurt en het zwembad is gratis en je hebt er toegang toe betaal jij ook niet voor het zwembad?
quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:42 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Begin deze discussie nou niet weerquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:45 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Dat had ik donderdag al
[..]
Vergeet niet dat bijna iedereen hier vindt dat ze recht hebben op een werkend PSN
De meeste hier begrijpen voor zover mij duidelijk is ook wel wat er precies aan de hand is en dat er dus veel gedaan moet worden voor een goede beveiliging, maar als je elke klacht moet gaan onderbouwen vanaf allemaal verschillende standpunten, met de beste argumenten, is er ook geen moer meer aan om eens even lekker te klagen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:48 schreef RiKe het volgende:
Het is wel duidelijk dat sommigen hier geen ICT achtergrond hebben en geen verstand hebben van servers.
Als het hele PSN gehackt zou zijn (dus ook de admin accounts etc..etc..) dan zou dat betekenen dat hun huidige beveiliging niet meer veilig is.
Dus moeten ze een compleet nieuwe vorm van beveiliging op gaan zetten, en dit over hun HELE netwerk uit gaan rollen, denk daarbij aan rechten structuur, map indeling op hun servers etc..
Zolang je niet weet wat er precies aan de hand is daar, of als je uberhaupt geen verstand hebt van het onderwerp waar je over klaagt, ga dan niet lopen schelden dat het prutsers zijn, doe het zelf dan beter.
Denk je dat hun niet snappen dat dit een HELE grote klap is voor de Playstation scene?
Dit is marketing op z'n slechtst aangezien ze hun klanten "in de steek" laten, ook al is het door omstandigheden.
Dan mogen ze godverdomme wel is aan de klanten precies uit leggen wat er aan de hand is, ze kunnen toch wel een grove schatting maken? Ipv dat vooruit lullen met, ja, we houden jullie op de hoogte, ja sorry, voor ons is het ook een grote klap.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:48 schreef RiKe het volgende:
Het is wel duidelijk dat sommigen hier geen ICT achtergrond hebben en geen verstand hebben van servers.
Als het hele PSN gehackt zou zijn (dus ook de admin accounts etc..etc..) dan zou dat betekenen dat hun huidige beveiliging niet meer veilig is.
Dus moeten ze een compleet nieuwe vorm van beveiliging op gaan zetten, en dit over hun HELE netwerk uit gaan rollen, denk daarbij aan rechten structuur, map indeling op hun servers etc..
Zolang je niet weet wat er precies aan de hand is daar, of als je uberhaupt geen verstand hebt van het onderwerp waar je over klaagt, ga dan niet lopen schelden dat het prutsers zijn, doe het zelf dan beter.
Denk je dat hun niet snappen dat dit een HELE grote klap is voor de Playstation scene?
Dit is marketing op z'n slechtst aangezien ze hun klanten "in de steek" laten, ook al is het door omstandigheden.
Komt de aap weer uit de mouw.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:52 schreef mash_ het volgende:
Och het is lekker weer. Misschien komt iedereen nu eens wat meer buiten.
EN DAT WE RECHT HEBBEN OM 20 EURO OM IN DE PS STORE TE BESTEDEN!!!!!quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:53 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Komt de aap weer uit de mouw.
In deze reeks is volgens mij het meest gekomen de discussies over PSN gratis of niet en het feit dat het mooi weer is
Dat zou ik zeker waarderen, maar als je zulke uitingen doet in dit topic krijg je meteen over je dak dat het niet Sony's schuld is, PSN ''gratis'' is, het lekker weer is buitenquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:54 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
EN DAT WE RECHT HEBBEN OM 20 EURO OM IN DE PS STORE TE BESTEDEN!!!!!
Dat het mooi weer is, is toch geen discussie?quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:53 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Komt de aap weer uit de mouw.
In deze reeks is volgens mij het meest gekomen de discussies over PSN gratis of niet en het feit dat het mooi weer is
Ik bedoel meer dat er elke dag wel een user komt die denkt stoer te zijn door te zeggen dat het hem niet uitmaakt dat PSN eruit ligt vanwege het mooie weer. Vaak wordt hier dan weer verder opgeborduurd. Het zou mij niet verbazen dat een paar van die users ondertussen achter hun PS3 proberen in te loggen om de vijf minuten maar wel de stoerejongens proberen uit te hangen op FOK!.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:56 schreef mash_ het volgende:
[..]
Dat het mooi weer is, is toch geen discussie?Nee maar ik vind het ook kut dat het er uit ligt. wilde een nieuw team gaan maken met Fifa fut. Maar kan me er ook weer niet echt druk om maken.
Kut, betrapt...quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:58 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat er elke dag wel een user komt die denkt stoer te zijn door te zeggen dat het hem niet uitmaakt dat PSN eruit ligt vanwege het mooie weer. Vaak wordt hier dan weer verder opgeborduurd. Het zou mij niet verbazen dat een paar van die users ondertussen achter hun PS3 proberen in te loggen om de vijf minuten maar wel de stoerejongens proberen uit te hangen op FOK!.
Och het maakt me wel uit dat het er uit ligt. Maar lekker weer is het wel.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:58 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat er elke dag wel een user komt die denkt stoer te zijn door te zeggen dat het hem niet uitmaakt dat PSN eruit ligt vanwege het mooie weer. Vaak wordt hier dan weer verder opgeborduurd. Het zou mij niet verbazen dat een paar van die users ondertussen achter hun PS3 proberen in te loggen om de vijf minuten maar wel de stoerejongens proberen uit te hangen op FOK!.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:06 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Gelukkig is het buiten lekker weer dus mij maakt het niet zoveel uit dat PSN eruit ligt...
Al gaven ze iedereen ¤1,- om te besteden in de PSN Store kost dat grapje ze al meer dan 70 miljoen, dus hoop er maar niet opquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:54 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
EN DAT WE RECHT HEBBEN OM 20 EURO OM IN DE PS STORE TE BESTEDEN!!!!!
Dus al die man uren die ze erin hebben gestopt hoeven ze niet terug te verdienen dus? Lijkt me niet.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:06 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Oja, en PSN is een gratis service, daar betaal je niet voor. Besef dat goed!
quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:06 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Oja, en PSN is een gratis service, daar betaal je niet voor. Besef dat goed!
quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:10 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Dus al die man uren die ze erin hebben gestopt hoeven ze niet terug te verdienen dus? Lijkt me niet.
De PS3 is als apparaat verliesgevend, ze verdienen dit gat terug door middel van games en inkomsten uit de Store. Maar dat is oud nieuws...quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:10 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Dus al die man uren die ze erin hebben gestopt hoeven ze niet terug te verdienen dus? Lijkt me niet.
Jij ligt achter, dit heeft niks meer met die DDoS-aanvallen van Anonymous te maken.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:48 schreef Ixnay het volgende:
Ik begrijp niet waarom iedereen zo klaagt richting Sony.
Anonymous is de veroorzaker hiervan.
Daarbij komt dat PSN het bijna altijd doet alleen nu even niet omdat die losers zo nodig DDoS aanvallen moeten doen.
Ja dat is ook zoietsquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:41 schreef CamelNLD het volgende:
Wat mij verbaasd: Waarom zou een medewerker van Sony het nummer van een dronken persoon opschrijven en deze terug bellen om hem dit alles te vertellen?
Verder vind ik het wel aannemelijk klinken.
Sorry, door dit alleen al ga ik lachen om zo'n bronquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:27 schreef CamelNLD het volgende:
THE TRUTH ABOUT PSN.
Today I called 1-800-345-7669 and had a very interesting conversation with one of the Sony representatives.
I was able to gain his trust within a few minutes into our conversation by just being myself.
Naakte man wil PSN terugquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |