quote:Op maandag 18 april 2011 15:01 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ik log nooit ergens anders in dan dan thuis op fok![]()
Vandaag keek ik in mijn actieve topics en zie ik opeens allemaal topics staan van de tv slowchat waar ik onmogelijk kan posten omdat ik uit eten was . Ik heb gelijk alle clients uitgelogd, paswoord veranderd
Ben benieuwd hoe ze daaraan zijn gekomen, het is toch best wel een moeilijk wachtwoord gemaakt met een wachtwoord generator.
Eens kijken wat die hacker heeft geplaatst. Hij is zo dom geweest niet uit te loggen heb zijn IP dus..![]()
en dat zonder kwalberto!quote:
jumjumjumjumquote:Op maandag 25 april 2011 00:08 schreef Karina het volgende:
Die vader denkt, dit is Sodom en Gomorra.
volgens mij nu!quote:
nee man, Abedessi was by fair de kewlest straight up nigger daaroquote:Op maandag 25 april 2011 00:15 schreef missU het volgende:
De serie van vroega is wel vet! Schillinger FTW!
Ook ja, vooral met dat hoedje!quote:Op maandag 25 april 2011 00:16 schreef donald_dick het volgende:
[..]
nee man, Abedessi was by fair de kewlest straight up nigger daaro
zelfs homer simpson had zo'n hoedje!quote:
quote:Op maandag 25 april 2011 00:20 schreef donald_dick het volgende:
[..]
zelfs homer simpson had zo'n hoedje!
[ afbeelding ]
nee, ik ben een hond aan het vermoordenquote:
Dan is het goedquote:Op maandag 25 april 2011 00:23 schreef donald_dick het volgende:
[..]
nee, ik ben een hond aan het vermoorden
Krijzen?quote:Op maandag 25 april 2011 00:24 schreef missU het volgende:
[..]
Meer krijzen... En dr gezicht druipt eraf!
en als ze slapenquote:
Shhhht ik moet het nog kijken!quote:Op maandag 25 april 2011 00:37 schreef heloef het volgende:
Die documentaire op twee, er zit gewoon een buisness achter die Ferrero speeltjes. Dat mensen daar zo in op kunnen gaan zeg.
Ik zit ook te kijken .... Alles in het geheim, grote ruilhandel in de kinder-surprise eitjesquote:Op maandag 25 april 2011 00:37 schreef heloef het volgende:
Die documentaire op twee, er zit gewoon een buisness achter die Ferrero speeltjes. Dat mensen daar zo in op kunnen gaan zeg.
Als het zijn humor heeft dan zit het wel goed.quote:
Hopelijk Dan niet zijn psychische problemenquote:Op maandag 25 april 2011 00:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Als het zijn humor heeft dan zit het wel goed.
Speeltjes die voor uitgave topsecret naar verzamelaars worden gesmokkeld, replica die worden op gespoord door vergrootglazen met een zoom van keer 150 het slaat echt nergens op.quote:Op maandag 25 april 2011 00:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zit ook te kijken .... Alles in het geheim, grote ruilhandel in de kinder-surprise eitjes
Née met dat gedreig niet néequote:Op maandag 25 april 2011 00:43 schreef Doler12 het volgende:
Amerikanen zijn niet echt geboren diplomaten
Voor zo'n psycho kan je er niet genoeg hebbenquote:Op maandag 25 april 2011 00:45 schreef Doler12 het volgende:
Godver hoeveel agenten heb je nodig voor een vrouw
iedereen mag zich helaas voortplanten...quote:
In sommige gevallen helaas wel jaquote:Op maandag 25 april 2011 00:47 schreef donald_dick het volgende:
[..]
iedereen mag zich helaas voortplanten...
nee serieus! in brazilie kan je worden opgepakt als je alleen al een tatoo hebt van een gang!quote:
Klopt maar het zag er leuk uit en die gast is zo kalm!quote:Op maandag 25 april 2011 00:51 schreef donald_dick het volgende:
[..]
nee serieus! in brazilie kan je worden opgepakt als je alleen al een tatoo hebt van een gang!
hijs er al aan gewendquote:Op maandag 25 april 2011 00:52 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Klopt maar het zag er leuk uit en die gast is zo kalm!
Daarom!quote:Op maandag 25 april 2011 00:54 schreef heloef het volgende:
12x opgepakt zijn en nog een kind hebben ook waarom mag dit nog?
Niet in de VS hoorquote:Op maandag 25 april 2011 00:55 schreef donald_dick het volgende:
1000 dollar per avond, dat is meer dan een gemiddeld jaarloon
30.000 per maand, 360.000 per jaar. ik denk niet dat een gemiddelde amerikaan dat verdientquote:
Ja echt niet te geloven... en die ruil-handel beursen... Voor duizenden euros gaan die dingetjes van de hand ... Het gaat hier om de meuk die we in onze Kinder-surprise vinden die de kids zo lekker vinden ....quote:Op maandag 25 april 2011 00:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Speeltjes die voor uitgave topsecret naar verzamelaars worden gesmokkeld, replica die worden op gespoord door vergrootglazen met een zoom van keer 150 het slaat echt nergens op.
Ja maar ik zou het werk niet willen!quote:Op maandag 25 april 2011 00:56 schreef donald_dick het volgende:
[..]
30.000 per maand, 360.000 per jaar. ik denk niet dat een gemiddelde amerikaan dat verdient
Dan weet je zeker dat je niet nog een keer swanger raakt ... Maar een ziekte sluit ik niet uitquote:
of een tweeling krijgtquote:Op maandag 25 april 2011 00:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan weet je zeker dat je niet nog een keer swanger raakt ... Maar een ziekte sluit ik niet uit
Heb je meteen een aidsbaby en dan hoef je niet eens naar afrika!quote:Op maandag 25 april 2011 00:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan weet je zeker dat je niet nog een keer swanger raakt ... Maar een ziekte sluit ik niet uit
Kun je die daar kopen?quote:Op maandag 25 april 2011 01:00 schreef missU het volgende:
[..]
Heb je meteen een aidsbaby en dan hoef je niet eens naar afrika!
als je Angelina Jolie heet welquote:
Bizar!quote:Op maandag 25 april 2011 01:05 schreef donald_dick het volgende:
heerlijk man, je vrouw bevalt en hij ligt te spacen op het politieburo...
Niet zo moeilijk hoor!quote:Op maandag 25 april 2011 01:06 schreef heloef het volgende:
Hoe kan die dikke papzak 6 kinderen hebben?
Nou mij lukt het niet anders.quote:
Ja echt leuk voor die vrouw.quote:Op maandag 25 april 2011 01:05 schreef donald_dick het volgende:
heerlijk man, je vrouw bevalt en hij ligt te spacen op het politieburo...
Wel meerdere, heb je meteen een hele harem!quote:Op maandag 25 april 2011 01:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Die kun je toch ook wel in Afrika kopen
Das wel makkelijk... Hoef ik verder ook niet meer te daten en zo ..quote:Op maandag 25 april 2011 01:09 schreef missU het volgende:
[..]
Wel meerdere, heb je meteen een hele harem!
Heb je er 1 voor iedere avondquote:Op maandag 25 april 2011 01:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Das wel makkelijk... Hoef ik verder ook niet meer te daten en zo ..
Dat lukt dus voor geen meter he.quote:
Verveelt het ook niet!quote:Op maandag 25 april 2011 01:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Scheelt dat ze daar ook meerdere kleurtjes hebben
Jij snapt t! Tot de volgende keer!quote:Op maandag 25 april 2011 01:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Juist en dan kun je met kleuren gaan spelen en mengen mixen en zo
Peter en de iep!quote:Op maandag 25 april 2011 12:48 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik heb Peter de Vries 5 minuten vol gehouden.
Wegmisbruikers was wel leuk
Peter R de Iep!quote:
dude deze aflevering was serieus de beste sinds deze reeksquote:Op maandag 25 april 2011 12:48 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik heb Peter de Vries 5 minuten vol gehouden.
Wegmisbruikers was wel leuk
Daarom!quote:Op maandag 25 april 2011 21:10 schreef donald_dick het volgende:
zo voor 600 euro heb je je eigen installatieWaarom werk ik nog
daarom is geen rede!quote:
Het ruikt nogal weet ik uit ervaring die teelthuizen. bij mij in de flat al 2 keer een plantage geroldquote:
dan wordt het ingenomen, geschat hoeveel je er mee verdiend hebt en dat krijg je als boete van de belastingdienst en je wordt je huurhuis uitgetraptquote:Op maandag 25 april 2011 21:15 schreef Doler12 het volgende:
Maar als je opgepakt word door de politie?
En dit was aan de overkantquote:Op maandag 25 april 2011 21:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Het ruikt nogal weet ik uit ervaring die teelthuizen. bij mij in de flat al 2 keer een plantage gerold
hoeveel zou de seon zelf achteroverdrukkenquote:Op maandag 25 april 2011 21:29 schreef chufi het volgende:
[..]
En dit was aan de overkant
[ afbeelding ]
De verbranding zit verderop en soms ruik je meequote:Op maandag 25 april 2011 21:30 schreef donald_dick het volgende:
[..]
hoeveel zou de seon zelf achteroverdrukken
Ja, die werkte mee aan deze docuquote:
goede therapie dude!quote:
Achter de schermen zeker?quote:Op maandag 25 april 2011 21:40 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Ja, die werkte mee aan deze docu
wat denk jezelfquote:
dat is de slechtste wiet die je kan krijgenquote:Op maandag 25 april 2011 21:45 schreef chufi het volgende:
gewoon een medische indicatie regelen en dan kun je het gewoon bij de apotheek halen ...
Ja ook gehoord, maar als er straks niets meer is ...quote:Op maandag 25 april 2011 21:46 schreef donald_dick het volgende:
[..]
dat is de slechtste wiet die je kan krijgen
Neequote:
nee, maar ik ken de THC nivo'squote:
Ja!quote:Op maandag 25 april 2011 21:53 schreef missU het volgende:
Is weer gezellig hier! Zeker het programma op Ned2 aan het kijken :p
Alleen de monteurs natuurlijk!quote:Op maandag 25 april 2011 21:56 schreef chufi het volgende:
Nuon vangt 5000 voor een illegale aansluiting
Inderdaad!quote:Op maandag 25 april 2011 21:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wat een shit in die wietscene
lijkt me het ergste wat me maar kan overkomen, martelingquote:
Nee met zn 2 en volgens mijquote:Op maandag 25 april 2011 22:00 schreef donald_dick het volgende:
een criminele origanisatie, in je eentje!
Op moment van rijping ruik je het wel....quote:
heel grootquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |