Single player is leuk! en de CO-OP is nog beter, heb af en toe echt slap gelachenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:42 schreef ElmoFan het volgende:
Ik heb dit bij een vriend gespeelt en ik vond het wel vermakelijk. Hoe lang duurt het voordat je hem uitspeelt? en ik las al wat over dlcAnders haal ik hem ook even
dat is via internet?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:44 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Single player is leuk! en de CO-OP is nog beter, heb af en toe echt slap gelachen
ok, ik denk dat ik hem gewoon ga kopenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:50 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Inderdaaddan speel je gewoon met zn 2en. En dan moet je elkaar door het de map helpen.
Dacht ik ook, maar toch maar gehaald. De game is het toch wel waard.quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:25 schreef MrManuel het volgende:
Ik kan niet wachten totdat ik ook dit spel kan kopen.. (Te duur)
Bij de gels had ik wel een aantal stukken waarbij ik even vastzat.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:36 schreef Leanishibe het volgende:
Wanneer gaat het echt moeilijk worden? Heb er nu een stuk of 20 opgelost maar tot nu toe niet echt ontzettend hoeven nadenken..
Het wordt gaandeweg wel lastiger, je krijgt steeds meer mogelijkheden en uiteindelijk moet je die allemaal combineren, maar zelf vond ik het nooit écht moeilijk worden. Wel enorm tof, dat altijd wel eigenlijk.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:36 schreef Leanishibe het volgende:
Wanneer gaat het echt moeilijk worden? Heb er nu een stuk of 20 opgelost maar tot nu toe niet echt ontzettend hoeven nadenken..
Het is inderdaad heel tof, dat ben ik het compleet met je eens.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:10 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Het wordt gaandeweg wel lastiger, je krijgt steeds meer mogelijkheden en uiteindelijk moet je die allemaal combineren, maar zelf vond ik het nooit écht moeilijk worden. Wel enorm tof, dat altijd wel eigenlijk.
dit idd, en dan heb je het door en dan denk je, godverdomme, wat ben ik domquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:40 schreef Salamando het volgende:
[..]
Bij de gels had ik wel een aantal stukken waarbij ik even vastzat.
Same here. Leuk einde!quote:
Ik heb geloof ik maar 1 level gehad waar ik echt een half uur in vast zat. Om één of andere reden werkte mijn oplossing daarna opeens wel.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:36 schreef Leanishibe het volgende:
quote:Op zondag 22 mei 2011 23:15 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Portal 2, a kids game! Gekke Amerikanen.
quote:
Gratiesch zelfs!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |