Die theorie ken ik ook en hier was het ook het geval. Ik kan me herinneren dat in het kleine baby'tjes topic toen meerdere kindjes dezelfde fase doormaakten. Niels heeft verschillende fases gehad, van iedere 2 uur wakker worden tot het eerste of tweede deel van de nacht een ruk van 6 uur maken. Vanaf 17 maanden slaapt hij de hele nacht doorquote:Op dinsdag 26 april 2011 08:26 schreef huuphuup het volgende:
accepteert ze een speentje Claudia?
Op zich is 3 uur achter elkaar niet gek toch? Ik geloof dat de meeste kindjes na een week of 3 ineens door gaan slapen en supernachten maken en dan vanaf een maand of 3/4 ineens weer niet meer. Geen idee waar dat aan ligt, ik kan het me van Amélie wel nog herinneren in elk geval.
Dat doet Leyla nu...quote:Op dinsdag 26 april 2011 08:56 schreef Claudia_x het volgende:
Dat is geen troost, Twinkly, 17 maanden.![]()
Weet je nog wanneer dat om de 2 uur drinken overging op 1-2 keer per nacht drinken?
Sorryquote:Op dinsdag 26 april 2011 08:56 schreef Claudia_x het volgende:
Dat is geen troost, Twinkly, 17 maanden.![]()
Weet je nog wanneer dat om de 2 uur drinken overging op 1-2 keer per nacht drinken?
Kun je het niet eens een nachtje zo doen als Vanyel, dat jij van te voren kolft en je vriend een flesje geeft? Of trekt je productie dat niet? Als je dat nou doet de nacht voor het weekend dan kan ze wel het hele weekend veel bij je drinken om de productie op peil te houden.quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:16 schreef Claudia_x het volgende:
Nou ja, zo heel dramatisch zijn mijn nachten ook weer niet, hoor. Maar het is inmiddels langer dan een half jaar geleden dat ik een uur of 5/6 achtereen sliep en ik ben er wel weer eens aan toe.![]()
Pessie, hoe zijn jullie nachten nu? En hoe vond Nathan het autorijden?
Nou, precies. Een keer een flesje laten geven door mijn lief haalt niet zoveel uit. Ik heb meer tijd nodig om 's nachts weer eens goed te kunnen slapen. Mijn lichaam weet niet eens meer wat goeie, diepe slaap is, geloof ik. Bovendien kan mijn lief er slecht tegen en denk ik dat het ook niet zo jofel is voor mijn productie. Ik laat het nu maar even zo. Wat jij zegt is zó waar: als er maar weer een ritme in komt en ik weet waar ik aan toe ben dan slaap ik vast tussen de voedingen door ook beter.quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:22 schreef Twinkly het volgende:
Maar ik heb bij mijzelf gemerkt dat het prettiger is om iedere nacht om dezelfde tijd wakker te worden dan om een nacht door te slapen en daarna weer wakker te worden 's nachts. Je krijgt dan zelf ook een ritme waardoor je voor en na het wakker worden beter slaapt.
Haha, inderdaad. Jullie slaapkopjequote:Op dinsdag 26 april 2011 09:39 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vergelijk haar natuurlijk met Ivan en die lat ligt nogal hoog.
Mevrouw Duim wordt ze op het kdv genoemd.quote:
Ze duimt alleen maar. De hele tijd.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:38 schreef As1981 het volgende:
Echt?? Duimt ze zo veel dan? Gebruikt ze dan geen speentje?
Ik hou niet van vliegen. Op zich gaat het echt wel lukken, alleen moet ik manlief zn planning nog even uit zn hoofd praten. Zware taak is datquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:48 schreef As1981 het volgende:
Snap wel dat je een beetje op ziet in de reis naar rome, das wel heel lang rijden inderaad. Is vliegen geen optie? Dat is naar Rome denk ik niet zo lang.
Isabel gaat niet naar een KDV, maar ik denk dat de leidsters het altijd leuk vinden iets te krijgen waaruit je waardering spreekt. Oftewel, als je wel iets geeft vinden ze dat vast niet gauw raar. En als je het zelf niet nodig vindt, is het toch ook goed? Ze zullen het toch niet verwachten? Dat zou ik dan wel weer vreemd vindenquote:Op dinsdag 26 april 2011 14:20 schreef Noa24 het volgende:
Silmarwen, sterkte en succes bij de dokter!
Isabelle is ook van de leg, maar ze leert momenteel ook veel.
Ik had nog een vraagje...Isabelle zit nu 3 maanden op het kdv en ze gaat per volgende week naar een andere locatie van het bedrijf, vanwege onze verhuizing. Zouden jullie een kleinigheidje geven aan de leidsters van haar groep? Ze gaat 2 verschillende dagen dus ook 2 verschillende groepen van ongeveer 4 vrouwen... Ik vind het lastig.
Ik zou er zelf ws niet eens aan denken. Klinkt misschien lullig, maar ik geef de tandarts ook geen cadeau als ik verhuis.quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:44 schreef Morretje het volgende:
[..]
Isabel gaat niet naar een KDV, maar ik denk dat de leidsters het altijd leuk vinden iets te krijgen waaruit je waardering spreekt. Oftewel, als je wel iets geeft vinden ze dat vast niet gauw raar. En als je het zelf niet nodig vindt, is het toch ook goed? Ze zullen het toch niet verwachten? Dat zou ik dan wel weer vreemd vinden
die zorgt ook niet wekelijks een aantal dagen voor je kindjequote:Op dinsdag 26 april 2011 15:02 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik zou er zelf ws niet eens aan denken. Klinkt misschien lullig, maar ik geef de tandarts ook geen cadeau als ik verhuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |