Ze duimt alleen maar. De hele tijd.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:38 schreef As1981 het volgende:
Echt?? Duimt ze zo veel dan? Gebruikt ze dan geen speentje?
Ik hou niet van vliegen. Op zich gaat het echt wel lukken, alleen moet ik manlief zn planning nog even uit zn hoofd praten. Zware taak is datquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:48 schreef As1981 het volgende:
Snap wel dat je een beetje op ziet in de reis naar rome, das wel heel lang rijden inderaad. Is vliegen geen optie? Dat is naar Rome denk ik niet zo lang.
Isabel gaat niet naar een KDV, maar ik denk dat de leidsters het altijd leuk vinden iets te krijgen waaruit je waardering spreekt. Oftewel, als je wel iets geeft vinden ze dat vast niet gauw raar. En als je het zelf niet nodig vindt, is het toch ook goed? Ze zullen het toch niet verwachten? Dat zou ik dan wel weer vreemd vindenquote:Op dinsdag 26 april 2011 14:20 schreef Noa24 het volgende:
Silmarwen, sterkte en succes bij de dokter!
Isabelle is ook van de leg, maar ze leert momenteel ook veel.
Ik had nog een vraagje...Isabelle zit nu 3 maanden op het kdv en ze gaat per volgende week naar een andere locatie van het bedrijf, vanwege onze verhuizing. Zouden jullie een kleinigheidje geven aan de leidsters van haar groep? Ze gaat 2 verschillende dagen dus ook 2 verschillende groepen van ongeveer 4 vrouwen... Ik vind het lastig.
Ik zou er zelf ws niet eens aan denken. Klinkt misschien lullig, maar ik geef de tandarts ook geen cadeau als ik verhuis.quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:44 schreef Morretje het volgende:
[..]
Isabel gaat niet naar een KDV, maar ik denk dat de leidsters het altijd leuk vinden iets te krijgen waaruit je waardering spreekt. Oftewel, als je wel iets geeft vinden ze dat vast niet gauw raar. En als je het zelf niet nodig vindt, is het toch ook goed? Ze zullen het toch niet verwachten? Dat zou ik dan wel weer vreemd vinden
die zorgt ook niet wekelijks een aantal dagen voor je kindjequote:Op dinsdag 26 april 2011 15:02 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik zou er zelf ws niet eens aan denken. Klinkt misschien lullig, maar ik geef de tandarts ook geen cadeau als ik verhuis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |