Duimelotje

. Volgens mij is Nathan groter/dikker dan Leyla. Volgende week weer CB dus dan nieuwe stats.
As, wij stoppen wanneer we stoppen. Ongeveer elke 2 uur. Maar als Nathan dan slaapt stoppen we niet en stoppen we wel als hij wakker is (Slaapt over het algemeen toch niet langer dan 3 kwartier). Ook heeft ie gisteren tijd op schoot doorgebracht. Wat dat betreft had ik wel zoiets van, misschien was nu al een andere stoel toch veiliger geweest. Nou ja, het is zoals het is.
Oh ja, en als hij heeft gepoept stoppen we om te verschonen. We laten em liever niet in zn ontlasting zitten.
De richtlijn is hier een beetje, kijk naar het kind en naar de reis. Als je een auto huurt rij je over het algemeen toch geen 850 km op 1 dag.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik na gisteren toch wel een beetje op zag tegen onze reis naar Rome in juli. Manlief wil nog steeds in 1 dag naar Milaan en vervolgens verder reizen

. Ik snap wel dat dat voor de 2de reisdag fijn is, maar de eerste dag is dan wel heel lang. Nou ja, komt tijd komt raad, ik boek in ieder geval geen hotel vantevoren

.
Sil, goed dat je naar de HA gaat.