abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95990629
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 12:38 schreef As1981 het volgende:
Echt?? Duimt ze zo veel dan? Gebruikt ze dan geen speentje?
Ze duimt alleen maar. De hele tijd.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 26 april 2011 @ 12:45:00 #77
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_95990672
Duimelotje O+ . Volgens mij is Nathan groter/dikker dan Leyla. Volgende week weer CB dus dan nieuwe stats.

As, wij stoppen wanneer we stoppen. Ongeveer elke 2 uur. Maar als Nathan dan slaapt stoppen we niet en stoppen we wel als hij wakker is (Slaapt over het algemeen toch niet langer dan 3 kwartier). Ook heeft ie gisteren tijd op schoot doorgebracht. Wat dat betreft had ik wel zoiets van, misschien was nu al een andere stoel toch veiliger geweest. Nou ja, het is zoals het is.
Oh ja, en als hij heeft gepoept stoppen we om te verschonen. We laten em liever niet in zn ontlasting zitten.
De richtlijn is hier een beetje, kijk naar het kind en naar de reis. Als je een auto huurt rij je over het algemeen toch geen 850 km op 1 dag.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik na gisteren toch wel een beetje op zag tegen onze reis naar Rome in juli. Manlief wil nog steeds in 1 dag naar Milaan en vervolgens verder reizen :') . Ik snap wel dat dat voor de 2de reisdag fijn is, maar de eerste dag is dan wel heel lang. Nou ja, komt tijd komt raad, ik boek in ieder geval geen hotel vantevoren :') .

Sil, goed dat je naar de HA gaat.
pi_95990782
Bedankt voor je reactie pessie. Wij hadden bedacht dat we gaan rijden als hij aan zijn ochtend slaapje gaat beginnen. Die is meestal wel te voorspellen bij hem. Yaro slaapt over het algemeen ook maximaal 3 kwartier.

Als we dan inderdaad naar de andere kant van Ierland willen doen we halverwege wel een stop. Inderdaad een beetje afhankelijk hoe hij is (slapen, poepen idd). Dus een beetje zoals jullie gedaan hebben.
We gaan dit ook niet elke dag van de vakantie doen, maar goed om te lezen dat het haalbaar is.

Snap wel dat je een beetje op ziet in de reis naar rome, das wel heel lang rijden inderaad. Is vliegen geen optie? Dat is naar Rome denk ik niet zo lang.
pi_95991297
Zo zit Mex ook in de auto en als die in slaap valt zet ik hem weer in ligstand.
Ik rij morgen met m'n stiefzusje mee en dan gaat hij even in een grote autostoel, zal die wel leuk vinden.

Sterkte Silmarwen, wat een zorgen weer!

En wat worden jullie kindjes vaak wakker!
Moet wel zeggen dat Mex deze week ook heel slecht slaapt, maar volgens mij komt dat gewoon door de warmte.
pi_95991597
Sterkte bij de dokter zo Sil!

Ilse drinkt ook slechter. Ze laat elke gles plm 50 cc staan. Nu krijgt ze ook opvolgmelk, dat schijnt wat meer te vullen. Ook krijgt ze tussendoor wat water, en wat meer fruit. Aangezien ze nog genoeg plasluiers heeft maak ik me er nog niet zo;n zorgen over. Ze slaapt wel ineens een stuk meer. Gister heeft ze meer in bed gelegen dan eruit te zijn. Nu is ze bij de gastouder en ik even thuis (bij mijn oschoonouders in huis)
We blijven hier nog wel even. Het is heerlijk, we hebben hier een tuin en een bad. Als het weer weer wat slechter gaat worden gaan we maar naar ons eigen huis, maar nu genieten we nog lekker!
*poef* nu is het weg
  dinsdag 26 april 2011 @ 13:18:22 #81
259886 pessie
pi_95991805
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 12:48 schreef As1981 het volgende:
Snap wel dat je een beetje op ziet in de reis naar rome, das wel heel lang rijden inderaad. Is vliegen geen optie? Dat is naar Rome denk ik niet zo lang.
Ik hou niet van vliegen. Op zich gaat het echt wel lukken, alleen moet ik manlief zn planning nog even uit zn hoofd praten. Zware taak is dat :') .
pi_95992731
Beterschap voor je meisje Silmarwen! Wat rot dat het zo slecht gaat met drinken en plassen!

Wij gaan zo naar de KNO arts voor controle van het oortje. Al heb ik nu het idee dat het andere oor ontstoken is.. }:|
pi_95993924
Beterschap Yade.. Naar dat ze niet goed wil drinken nu het zo verschrikkelijk warm is.

Succes Mrien bij de KNO-arts.

Zo, de prikjes zitten er weer in hier. Het viel me echt heel erg mee. Curves waren ook prima volgens de vpk, niks geks.

De paasdagen waren druk en vermoeiend, zowel voor Isabel als voor ons. Zaterdag was ik jarig, alleen 's middags visite gehad, maar om half 6 was Isabel al uitgeteld :P Zondag was ze nog echt aan het bijkomen daarvan, 2 slaapjes gedaan. Aan het eind van de middag bij mijn mams eten, lag ze pas anderhalf uur na bedtijd in bed. Maandag brunchen bij mijn schoonouders, 's middags lekker thuis. Gisteren lag ze er al om kwart over 6 in.
De nachten zijn hier wisselend, afgelopen nacht 'maar' 2 keer, zaterdag elke 3 uur en zondag elke 4 uur. Ik bied nu ook water aan, lekker vindt ze dat! :9
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_95994160
Silmarwen, sterkte en succes bij de dokter!
Isabelle is ook van de leg, maar ze leert momenteel ook veel.

Ik had nog een vraagje...Isabelle zit nu 3 maanden op het kdv en ze gaat per volgende week naar een andere locatie van het bedrijf, vanwege onze verhuizing. Zouden jullie een kleinigheidje geven aan de leidsters van haar groep? Ze gaat 2 verschillende dagen dus ook 2 verschillende groepen van ongeveer 4 vrouwen... Ik vind het lastig.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 26 april 2011 @ 14:38:50 #85
147316 crew  DJMO
#trut
pi_95994913
sterkte sil! en mrien ook natuurlijk :*
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_95995114
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 14:20 schreef Noa24 het volgende:
Silmarwen, sterkte en succes bij de dokter!
Isabelle is ook van de leg, maar ze leert momenteel ook veel.

Ik had nog een vraagje...Isabelle zit nu 3 maanden op het kdv en ze gaat per volgende week naar een andere locatie van het bedrijf, vanwege onze verhuizing. Zouden jullie een kleinigheidje geven aan de leidsters van haar groep? Ze gaat 2 verschillende dagen dus ook 2 verschillende groepen van ongeveer 4 vrouwen... Ik vind het lastig.
Isabel gaat niet naar een KDV, maar ik denk dat de leidsters het altijd leuk vinden iets te krijgen waaruit je waardering spreekt. Oftewel, als je wel iets geeft vinden ze dat vast niet gauw raar. En als je het zelf niet nodig vindt, is het toch ook goed? Ze zullen het toch niet verwachten? Dat zou ik dan wel weer vreemd vinden :@
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  dinsdag 26 april 2011 @ 14:58:37 #87
259886 pessie
pi_95995647
Mooie curves Mor!
pi_95995806
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 14:44 schreef Morretje het volgende:

[..]

Isabel gaat niet naar een KDV, maar ik denk dat de leidsters het altijd leuk vinden iets te krijgen waaruit je waardering spreekt. Oftewel, als je wel iets geeft vinden ze dat vast niet gauw raar. En als je het zelf niet nodig vindt, is het toch ook goed? Ze zullen het toch niet verwachten? Dat zou ik dan wel weer vreemd vinden :@
Ik zou er zelf ws niet eens aan denken. Klinkt misschien lullig, maar ik geef de tandarts ook geen cadeau als ik verhuis.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 26 april 2011 @ 15:07:11 #89
147316 crew  DJMO
#trut
pi_95995961
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 15:02 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Ik zou er zelf ws niet eens aan denken. Klinkt misschien lullig, maar ik geef de tandarts ook geen cadeau als ik verhuis.
die zorgt ook niet wekelijks een aantal dagen voor je kindje :D :D ;)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_95996980
Maar die doet wel ook gewoon het werk waar ie voor betaald wordt.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  dinsdag 26 april 2011 @ 15:39:19 #91
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_95997120
Jasmin heeft weer RS. Longen zaten wel vollig, maar niet erg genoeg voor het ziekenhuis. Als ze hoge koorts krijgt, nog benauwder, lusteloos, slap etc. wordt, moeten we terug. Anders belt de dokter donderdag om te kijken hoe het gaat met haar. We gaan haar maar vaker de fles aanbieden, vast voedsel moesten we maar laten. Ondertussen heeft Yade ook koorts.
pi_95997791
Het klonk al erg bekend Silmarwen :( wat sneu! Wel fijn dat het niet erg genoeg is voor het ziekenhuis, hopelijk blijft dat zo en knapt ze snel op!
Beterschap en sterkte met je zieke meisjes

Jelle's andere oor bleek nu inderdaad ontstoken te zijn :en nu is die uitgezogen. Moet daar nog 2 of 3 dagen antibiotica druppels in doen. Het arme ventje was helemaal bezweet van het huilen tijdens het uitzuigen, zo sneu en zielig :(
Als hij zo blijft kwakkelen met oorontstekingen enzo kan het rond 8-10 maanden een optie zijn om zijn neusamandelen weg te halen en/of buisjes te plaatsen. Liever niet :N dus hopen dat we er nu even van af gaan zijn
Ben d'r wel klaar mee :X
pi_95997810
Oh wat zielig!

Beterschap voor allebei!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_95997855
Wat zielig voor allebei!
pi_95997909
wat sneu zeg :{
beterschap!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_95997953
Wat sneu zeg, die kwakkelende kindjes ;(
Hopelijk knappen ze snel op!

Hier is meneertje vandaag bij opa, vandaag werken. Beetje jammer ;) Mja morgen wel de hele dag vrij ipv halve, das ook wel fijn.
Mijn vader belde vanmiddag of ie nou al een boterham mocht :D Opa vindt t geloof k wel gezellig met zn kleinzoon O+
pi_95998136
Silmarwen, och het arme meisje. Hopelijk knapt ze snel op!
Vanyel, het klopt dat ze gewoon hun werk doen, maar ik vind het wel leuk om toch wat kleins te doen. Ik haal straks wat lekker, doe er een leuk kaartje bij en dan is het goed.
Mrien, oej wat zielig voor Jelle. Het zit hem ook niet mee he. Beterschap.
  dinsdag 26 april 2011 @ 16:25:32 #98
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_95998816
Ach Mrien... Wat naar nou zeg! Hopelijk is het ook zo klaar hoor. Voordeel van vroeg amandelen knippen, is dat ze wel heel snel genezen!

Ik was al bang voor RS trouwens, klachten waren zo bekend. Gelukkig is ze onderhand 6 maanden en kan ze het beter hebben!
Yade heeft trouwens 40 graden koorts nu, ze steken elkaar lekker aan!
pi_96000219
:* voor alle zieke kindjes het is helemaal geen weer om ziek te zijn

hier veel gesnotter, gehoest, oogjes wrijven en enorm hangerig / jengelen erg vermoeiend
vanmiddag is ze op het kdv ik haal er zo op, hopelijk in een beter humeur
pi_96008617
Zooo ik kom even binnen storten :P Zag zieke kindjes, bah! Beterschap! :*

Hier lijkt de muppet te gaan schuiven in slaapjes overdag. Ze heeft bij elkaar maar 2,5 uur geslapen op de opvang vandaag en stortte net helemaal in :P ben benieuwd naar de nacht, misschien is de truuk wel 1 lang slaapje, ipv 2 keer lang :)

Hier zag ik iets leuks op de opvang (helaas kan ik die dus nooit meer gebruiken daar :P) op de babygroep hangt een (goedkope) klok, met daarop geschreven: bedankt voor de leuke tijd 'naam kindje'... Die vind ik echt heel erg origineel!! Maar Noa, als jij het leuk vind iets te geven, gewoon doen! Een leuke foto met een doosje Merci bijvoorbeeld zijn ze vaak al heel blij mee :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')