Dan...?quote:Op maandag 25 april 2011 04:45 schreef trovey het volgende:
[..]
...als jullie binnenkort niets meer van mij horen
![]()
Haten omdat jij geen koninklijke poes hebtquote:Op maandag 25 april 2011 05:45 schreef Thunderbowl het volgende:
Een topic over een verwijft kakmadam die haar katten de meest royale namen geeft dat je er bijna overheen kotst.
Geen wonder dat het beest begint te krabben en te bijten
mag het AJB DICHT MAN!
Reden: KUT-TOPIC
je bent vrouw zekerquote:
dan plas je zittendquote:
Nee haten omdat de wereld vergaat als je een nagel gebroken hebt.quote:Op maandag 25 april 2011 10:12 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Haten omdat jij geen koninklijke poes hebt
Hier heb je al een topic over gemaakt. Wij bepalen zelf wel wanneer we je corrigeren. Dank.quote:Op maandag 25 april 2011 15:38 schreef Thunderbowl het volgende:
[..]
Nee haten omdat de wereld vergaat als je een nagel gebroken hebt.
Koningklijke poes?(sorry)
[ afbeelding ]
NEE TH's hoeven mijn berichten niet te corrigeren.
Ik bepaal of ik hierop in ga talenkneus!quote:Op maandag 25 april 2011 15:43 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hier heb je al een topic over gemaakt. Wij bepalen zelf wel wanneer we je corrigeren. Dank.
Koningklijke
Wij van 10voorTaal bepalen zelf wel wie we verbeteren. Je bent er al op ingegaan trouwens. Na een uitroepteken dient men weer met een hoofletter te beginnen. Dank.quote:Op maandag 25 april 2011 15:50 schreef Thunderbowl het volgende:
[..]
Ik bepaal of ik hierop in ga talenkneus!
Bovendien leer eens lezen! en vooral de TS dan en ga dat eens verbeteren!
Een hoofletter?quote:Op maandag 25 april 2011 15:56 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wij van 10voorTaal bepalen zelf wel wie we verbeteren. Je bent er al op ingegaan trouwens. Na een uitroepteken dient men weer met een hoofletter te beginnen. Dank.
Doe normaal.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |