Rijdt ongeveer 1 op 4 op gas (wat wil je anders met een 6 liter+ motor). Maar aangezien gas zo'n 2 tot 2.5 keer zo goedkoop is als benzine valt dat dus wel mee.quote:Op maandag 25 april 2011 11:42 schreef Rave_NL het volgende:
100 liter slagschip..
Maarreh.. Hoeveel slurpt ze?
Werkt deze nog wel dan?quote:-airco tijdens restauratie vernieuwd, maar al enkele jaren niet gebruikt
Verwijder dan ook even de praktisch dubbele foto's...quote:Op maandag 25 april 2011 12:45 schreef Dubbeldrank het volgende:
Zo zo, bijna het hele topic leeg gegooid! Het is natuurlijk een mooie auto, maar reageer alleen bij interesse aub! De rest wordt verwijderd.
ahhhhhhh......en dat is?quote:
uhm LPG?quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:47 schreef ellevehC86 het volgende:
En waarom zit dat luchtfilter op zo'n rare plek gemonteerd?
Kan best, maar zelfs jij moet je dan afvragen waarom hij tegen het schutbord aanzit.quote:
door dat daar meer ruimte is denk ik. naar voren is de lucht ook warmer en met koelere lucht loopt hij zuinigerquote:Op donderdag 5 mei 2011 09:48 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Kan best, maar zelfs jij moet je dan afvragen waarom hij tegen het schutbord aanzit.
En TS, ik snap wel dat je denkt dat ik een zeikerd ben, maar de 62 is nooit in een hogere versie uitgekomen dan 340 PK.
staat eropquote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:06 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Gratis tip, zet hem ook even op www.dmff.nl
Dutch mustang and ford forum.
bedankt!quote:
Ik zal er naar op zoek gaan en het postenquote:Op woensdag 18 mei 2011 09:26 schreef zuigmarmot het volgende:
Heb je de vin code ? dan kan ik via de engine code achterhalen of dit een TB met Windsor heads, of een van Cleveland design is (anders even een bougie eruit draaien, de Windsor heeft 18mm bougies, de Cleveland 14mm)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |