quote:Op maandag 18 april 2011 15:01 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ik log nooit ergens anders in dan dan thuis op fok![]()
Vandaag keek ik in mijn actieve topics en zie ik opeens allemaal topics staan van de tv slowchat waar ik onmogelijk kan posten omdat ik uit eten was . Ik heb gelijk alle clients uitgelogd, paswoord veranderd
Ben benieuwd hoe ze daaraan zijn gekomen, het is toch best wel een moeilijk wachtwoord gemaakt met een wachtwoord generator.
Eens kijken wat die hacker heeft geplaatst. Hij is zo dom geweest niet uit te loggen heb zijn IP dus..![]()
51 seconden ook echtquote:
Bruine bast groene bladeren. 25 meter hoogquote:Op zondag 24 april 2011 21:32 schreef Karina het volgende:
DNA van een boom? Het moet niet gekker worden.
Ik zou best daar een keer in mee willen spelenquote:
wisten we het maarquote:Op zondag 24 april 2011 21:34 schreef Starman89 het volgende:
Is deze aflevering mét confrontatie, of bespreken ze alleen het dossier van een oud dametje die zonder dat ze vermoord zou worden een aantal maanden later toch al een natuurlijke dood zou sterven....?
Ja lijkt me ook wel leuk.quote:Op zondag 24 april 2011 21:34 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik zou best daar een keer in mee willen spelen
"hoe vond je het toen je moeder vermoord werd"?quote:Op zondag 24 april 2011 21:35 schreef Karina het volgende:
Lekker open deuren vragen altijd van Peter.
Ja precies.quote:Op zondag 24 april 2011 21:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
"hoe vond je het toen je moeder vermoord werd"?
Die namen vielen mij ook al op, ik zat al te denken, heten ze echt zo?quote:Op zondag 24 april 2011 21:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
bram, piet en bas, echte nederlanders
klinken als willekeurig verzonnen namen inddquote:Op zondag 24 april 2011 21:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Die namen vielen mij ook al op, ik zat al te denken, heten ze echt zo?
quote:Op zondag 24 april 2011 21:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
een oude vriend van mij beweerde dit meegemaakt
Wel met een schone witte auto natuurlijkquote:
Bas is nu al de obvious daderquote:Op zondag 24 april 2011 21:40 schreef missU het volgende:
Waar is het team van CSI als je ze nodig hebt? Beetle luminol lost het wel op
Yup nu het harde bewijs nog!quote:Op zondag 24 april 2011 21:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Bas is nu al de obvious dader
er moeten minimaal 3 verdachten zijn. net zoals in csi!quote:Op zondag 24 april 2011 21:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Bas is nu al de obvious dader
past wel bij je!quote:Op zondag 24 april 2011 21:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ben nog steeds twijfelen of ik 'mijn man kan alles' moet terugzienc
Ik denk van nietquote:Op zondag 24 april 2011 21:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
hoezoquote:
dit wordt een heksenjacht op basquote:Op zondag 24 april 2011 21:41 schreef donald_dick het volgende:
[..]
er moeten minimaal 3 verdachten zijn. net zoals in csi!
Je kan ook een praxis binnenlopen daar vindt je er genoegquote:Op zondag 24 april 2011 21:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Lijkt me heel erg saaiquote:
Ik ook niet, ik had zo een Kerstkraslot, zo'n grote, helemaal niets gewonnenquote:Op zondag 24 april 2011 21:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik win nooit met die kut krasloten
Ah, mannen die onder de plak zittenquote:Op zondag 24 april 2011 21:43 schreef donald_dick het volgende:
vrouwen die denken dat hun man alles kan, en dan moeten verschillende mannen opdrachten uitvoeren
ik koop ze te vaak, mooiste wat ik heb gewonnen was 30 euroquote:Op zondag 24 april 2011 21:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik had zo een Kerstkraslot, zo'n grote, helemaal niets gewonnen
Hebben die vrouwen het toch goed geregeldquote:Op zondag 24 april 2011 21:43 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ah, mannen die onder de plak zittenMisschien toch nog een beetje leedvermaak
kutvrouwen ook altijdquote:Op zondag 24 april 2011 21:44 schreef missU het volgende:
[..]
Hebben die vrouwen het toch goed geregeld
Ik ga nog wel een Koninginnedaglot kopen, 10.000 euro per maand lijkt me wel een leuke prijsquote:Op zondag 24 april 2011 21:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik koop ze te vaak, mooiste wat ik heb gewonnen was 30 euro
ja das een bazenprijs, alles in 1x is klotequote:Op zondag 24 april 2011 21:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga nog wel een Koninginnedaglot kopen, 10.000 euro per maand lijkt me wel een leuke prijs
Jaquote:Op zondag 24 april 2011 21:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga nog wel een Koninginnedaglot kopen, 10.000 euro per maand lijkt me wel een leuke prijs
volgens midas dekker is het lekkerst als je terwijl je een kip neukt zijn nek breekt, omdat hij dan al zijn spieren strak trektquote:
Dit jaar kun je het ook wel vergeten, want dan win ik hemquote:Op zondag 24 april 2011 21:45 schreef missU het volgende:
[..]
Wil ik ook, alleen win ik nooit een grote prijs
Jah maar dat hij van sex met dieren houd is algemeen bekend, dus dat verbaast me niksquote:Op zondag 24 april 2011 21:45 schreef donald_dick het volgende:
[..]
volgens midas dekker is het lekkerst als je terwijl je een kip neukt zijn nek breekt, omdat hij dan al zijn spieren strak trekt
waar moet die film in s'hemelsnaam over gaanquote:Op zondag 24 april 2011 21:46 schreef Karina het volgende:
Arthur. Dat lijkt me nou helemaal niets, die film.
En Praxis komt zeker vaak langs!
Zogenaamd grappig als ik het voorstukje zag net.quote:Op zondag 24 april 2011 21:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
waar moet die film in s'hemelsnaam over gaan
Das ook waar al die vrouwen hun naar toe sturen om zich voor te bereidenquote:Op zondag 24 april 2011 21:46 schreef Karina het volgende:
Arthur. Dat lijkt me nou helemaal niets, die film.
En Praxis komt zeker vaak langs!
Zoals de meeste comedys uit de biosquote:Op zondag 24 april 2011 21:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Zogenaamd grappig als ik het voorstukje zag net.
Inderdaad.quote:Op zondag 24 april 2011 21:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zoals de meeste comedys uit de bios
Ieder zijn ding toch als die mensen dat nu mooi vindenquote:
oude mensenquote:Op zondag 24 april 2011 21:50 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ieder zijn ding toch als die mensen dat nu mooi vinden
is wel altijd zoquote:Op zondag 24 april 2011 21:51 schreef TigerXtrm het volgende:
Eenling, sociaal isolement en hoog IQ. Seriemoordenaar 101
Hij is te lelijk voor de televisiequote:Op zondag 24 april 2011 21:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
er is al een portret van zijn leven geweest en toch geblurred
ze haat zijn moeder en houdt van zijn vader, het zit psychisch.. bovendien gaan ze toch wel doodquote:Op zondag 24 april 2011 21:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Het lijkt er anders wel op. Daar gaan wonen, voor ze zorgen, etc.
Dat denk ik ook iddquote:Op zondag 24 april 2011 21:57 schreef donald_dick het volgende:
hij wil gewoon geen last meer van die oude graftakken hebben
Ja he? Had ik niet gedacht vantevoren.quote:Op zondag 24 april 2011 21:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
dit is stiekem best wel spannend
Nee joh dan kan niet deze werkt tenminste nog beetje pallets sorteren. Bas doet niks beetje uitkering trekkenquote:
en hardlopen met zijn windhondenquote:Op zondag 24 april 2011 21:58 schreef WcPot het volgende:
[..]
Nee joh dan kan niet deze werkt tenminste nog beetje pallets sorteren. Bas doet niks beetje uitkering trekken
gelukkig in rotjeknorquote:Op zondag 24 april 2011 21:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
en hardlopen met zijn windhonden
Wat zielig!quote:Op zondag 24 april 2011 22:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Oude dame verdwenen, slimme maar uitkeringstrekkende zoon wordt verdacht.
terecht, lijkt me ook doodsaaiquote:Op zondag 24 april 2011 22:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
hahaha hij gaat gewoon slapen tijdens verhoring
Helaas!quote:Op zondag 24 april 2011 22:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
waarom heeft peter nou geen tietjesshirt aan
Durft hij niet meer, hij heeft vast hier meegelezen.quote:Op zondag 24 april 2011 22:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
vind je dat geil danquote:Op zondag 24 april 2011 22:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
quote:Op zondag 24 april 2011 22:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Durft hij niet meer, hij heeft vast hier meegelezen.
Niet zeiken op Peter's tieten. Puur spieren man.quote:
Hij las vorige week op Fok! dat er op zijn manboobs niet zo positief gereageerd werdquote:Op zondag 24 april 2011 22:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ja dusquote:Op zondag 24 april 2011 22:03 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Niet zeiken op Peter's tieten. Puur spieren man.
Moobsquote:Op zondag 24 april 2011 22:03 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Niet zeiken op Peter's tieten. Puur spieren man.
Whehehequote:Op zondag 24 april 2011 22:04 schreef Karina het volgende:
Misschien heeft die oude man het wel gedaan, maar weet hij het niet meer.
Gestoord gewoon!quote:Op zondag 24 april 2011 22:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
aan een demente vragen wat er is gebeurt
Bij mijn huisarts hangt een poster met daarop "Agenda Alzheimercafe" moet ik altijd om lachenquote:Op zondag 24 april 2011 22:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
aan een demente vragen wat er is gebeurt
quote:Op zondag 24 april 2011 22:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij mijn huisarts hangt een poster met daarop "Agenda Alzheimercafe" moet ik altijd om lachen
Ik verwijs mn patienten daarheen!quote:Op zondag 24 april 2011 22:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij mijn huisarts hangt een poster met daarop "Agenda Alzheimercafe" moet ik altijd om lachen
ze komen alleen nooit opdagen!quote:
Vooral voor die andere zussen en broer van Basquote:
quote:Op zondag 24 april 2011 22:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
blijkt aan het eind dat naughty het heeft gedaan
Dat jij iedere keer verdwaalt en ergens anders terecht komt kan ik niks aan doenquote:
quote:Op zondag 24 april 2011 22:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
blijkt aan het eind dat naughty het heeft gedaan
Neem chips mee AUB.quote:Op zondag 24 april 2011 22:08 schreef Killerlady het volgende:
Jullie zijn geen slowchat meer![]()
haha ja ik ga wel even bij tigerxtrm in bed liggen dan
geluidsinstrumentquote:Op zondag 24 april 2011 22:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
een sandwitchboard, wat is dat ?
wtf?quote:Op zondag 24 april 2011 22:08 schreef Killerlady het volgende:
als ie geen onderbroek aan heeft..quote:
Succes ermeequote:Op zondag 24 april 2011 22:08 schreef Killerlady het volgende:
ik zit al!quote:
Kut zalando!quote:Op zondag 24 april 2011 22:14 schreef TigerXtrm het volgende:
[ afbeelding ]
1 postbode voor je topic!
heb dat manneke nog nooit gezienquote:Op zondag 24 april 2011 22:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat mannetje is al zo vaak geweest, is er niets anders?
Omdat hij zo klein is natuurlijkquote:Op zondag 24 april 2011 22:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
heb dat manneke nog nooit gezien
Hij kijkt naar CSI.quote:Op zondag 24 april 2011 22:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
specifieke vegetatie, doe maar interessant
In films krijgen ze altijd een injectie en dan gaan ze praten als Brugman.quote:Op zondag 24 april 2011 22:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
misschien zou het niet bestaan als er praatpillen bestonden
Tsja filmsquote:Op zondag 24 april 2011 22:22 schreef Karina het volgende:
[..]
In films krijgen ze altijd een injectie en dan gaan ze praten als Brugman.
waarheidserum!quote:Op zondag 24 april 2011 22:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
misschien zou het niet bestaan als er praatpillen bestonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |