quote:Op zondag 24 april 2011 16:16 schreef Beach het volgende:
[..]
Zekerlekker buiten gezeten gegeten gedronken en gepraat.
Wat heb jij gedaan dan?
Geniaal toch?!?quote:Op zondag 24 april 2011 16:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik wist even niks, gelukkig schoot me dit te binnen ja!
In de mand.quote:
hehe geeft nietquote:Op zondag 24 april 2011 16:20 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
beachhhik was vannacht even vergeten te melden dat ik ging geloof ik
![]()
Waag het niet hequote:Op zondag 24 april 2011 16:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, even eruit halen.
Groetenquote:
de verhouding is zoekquote:Op zondag 24 april 2011 16:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Nou ik ga stiekem voor Twentequote:Op zondag 24 april 2011 16:25 schreef JanPiraat het volgende:
Gaat Ajax toch nog ff kampioen worden hoor
Mja, wie anders?quote:Op zondag 24 april 2011 16:25 schreef JanPiraat het volgende:
neequote:Op zondag 24 april 2011 16:25 schreef JanPiraat het volgende:
4-2quote:
Hoi Jan, alles goed?quote:
quote:Op zondag 24 april 2011 16:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Want Beatles > Beach.
mallerrrrrrdquote:Op zondag 24 april 2011 16:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Gekkie is zegmaar echt mijn woord ja.
Rustukkquote:Op zondag 24 april 2011 16:30 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja gaat lekker hier @ Tol oost .. en daar ?
jeetje gniffel.gifquote:Op zondag 24 april 2011 16:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Gekkie is zegmaar echt mijn woord ja.
Ik was niet in het stadion vandaag.quote:
Lekkertje.quote:
Dit is mijn dag van onorginaliteit waar ik iedereen zijn teksten steel.quote:Op zondag 24 april 2011 16:42 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Wat![]()
[..]
Hé, mijn tekst, wat doe je.
Lekkertje.quote:
Bietsjquote:
Thanksquote:Op zondag 24 april 2011 16:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
DOEIIII! Succes en werkse enzo he![]()
Even bier uhm.. appelsap pakken.quote:
Gezellig met zijn allen naar Woonboelhuvaar Utregg...quote:
Gristenen hebben de macht...quote:Op zondag 24 april 2011 16:50 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Denk het niet maar in de stad weet je nooit natuurlijk
quote:Op zondag 24 april 2011 16:52 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Gezellig met zijn allen naar Woonboelhuvaar Utregg...
Patat met biefstuk bij de Ikea.quote:
Klauwtje met saus erbij.quote:
Ik ben er één keer geweest en dat vond ik wel genoegquote:
Zieke poëet die je bent.quote:Op zondag 24 april 2011 16:53 schreef JanPiraat het volgende:
Zit in me huisje op de tuinen
In me eentje, zuur aan het zitten pruimen
Tijden van d'raan zijn gegaan
Niet meer in de club maar op de meubelboulevard
Ik heb daar ook niks te zoeken heur.quote:Op zondag 24 april 2011 16:54 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik ben er één keer geweest en dat vond ik wel genoeg![]()
quote:Op zondag 24 april 2011 16:55 schreef Beach het volgende:
Patat frites
moet dit nu hierik haat die eeuwige discussie
Hehehe ik ookquote:Op zondag 24 april 2011 16:55 schreef Beach het volgende:
Patat frites
moet dit nu hierik haat die eeuwige discussie
Het blijft een Brabander...quote:
Patatje (speciaal) en een klauwtje saus. Mijn vaste bestelling. En die van jou?quote:
Ja maar jij mag dat vanwege je achtergrondquote:Op zondag 24 april 2011 16:56 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hehehe ik ookik gebruik het gewoon allebei ik krijg het toch wel met beide benamingen
Piratenachtergrond.quote:Op zondag 24 april 2011 16:57 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja maar jij mag dat vanwege je achtergrond
quote:Op zondag 24 april 2011 16:57 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja maar jij mag dat vanwege je achtergrond
Ik ga een beetje mijn eigen meuk in elkaar flanzen, daar heb je spleetogen voor. Die hebben er verstand van.quote:Op zondag 24 april 2011 16:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mensen die patat bestellen en niet zelf frituren.
quote:Op zondag 24 april 2011 16:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mensen die patat bestellen en niet zelf frituren.
quote:Op zondag 24 april 2011 16:58 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik ga een beetje mijn eigen meuk in elkaar flanzen, daar heb je spleetogen voor. Die hebben er verstand van.
friet-zuurvlees-mayonaise en een variantje.quote:Op zondag 24 april 2011 16:57 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Patatje (speciaal) en een klauwtje saus. Mijn vaste bestelling. En die van jou?
Patat met en een kaassouffléquote:Op zondag 24 april 2011 16:57 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Patatje (speciaal) en een klauwtje saus. Mijn vaste bestelling. En die van jou?
Ik heb ze niet kunnen overtuigen om het binnen te kijken met dit weerquote:Op zondag 24 april 2011 17:01 schreef JanPiraat het volgende:
Ik heb vannacht nog ff Jesus Christ Superstar gekeken van 3 tot half 5
en dan zeggen ze dat ik zieke dingen doe op mn zaterdag avond..quote:Op zondag 24 april 2011 17:01 schreef JanPiraat het volgende:
Ik heb vannacht nog ff Jesus Christ Superstar gekeken van 3 tot half 5
Het was een liefdevolle scheiding zonder nare gevolgenquote:Op zondag 24 april 2011 17:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Is het waar dat het uit is tussen jou en Appel???
Ohh okeu.quote:Op zondag 24 april 2011 17:06 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Het was een liefdevolle scheiding zonder nare gevolgen![]()
Mocht je willen.quote:Op zondag 24 april 2011 17:06 schreef Beach het volgende:
Dat betekent dat je vrij bent. Af dames en heren hij is nu van mij!
Wacht, ik weet hier niets van af?quote:Op zondag 24 april 2011 17:06 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Het was een liefdevolle scheiding zonder nare gevolgen![]()
Zal je voor me vechten ?quote:Op zondag 24 april 2011 17:06 schreef Beach het volgende:
Dat betekent dat je vrij bent. Af dames en heren hij is nu van mij!
ooowww oepsquote:
WATquote:Op zondag 24 april 2011 17:08 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
ooowww oepsdinsdag komen de scheidinspapieren pas binnen met de post natuurlijk met al die feestdagen
![]()
We zijn toch gewoon nog steeds getrouwd voor de piratenwet?quote:Op zondag 24 april 2011 17:10 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn cliënt kan er verder niet op ingaan in verband met de aankomende rechtzaak, excuses
Het staat niet meer in je foboquote:Op zondag 24 april 2011 17:10 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
We zijn toch gewoon nog steeds getrouwd voor de piratenwet?
hahaquote:Op zondag 24 april 2011 17:11 schreef JanPiraat het volgende:
oeii bob freddiey beach en klinkie
Wordt het een modderworstelgevecht ?
Omdat ik mn FoBo korter wilde hebben, ik heb nog toestemming gevraagd zelfs.quote:Op zondag 24 april 2011 17:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het staat niet meer in je foboEn ook niet meer in Jans fobo, dus ik denk dat het gewoon niet meer telt hoor.
Ik heb al een hele tactiek hoor. Ik ga gewoon aan de zijkant toekijken hoe de mannen aan het stoeien zijn en als ze moe worden ga ik op ze zitten en bám ik win.quote:Op zondag 24 april 2011 17:11 schreef JanPiraat het volgende:
oeii bob freddiey beach en klinkie
Wordt het een modderworstelgevecht ?
Ja sorry het had een keer moeten gebeurenquote:Op zondag 24 april 2011 17:11 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Omdat ik mn FoBo korter wilde hebben, ik heb nog toestemming gevraagd zelfs.
En Ragboer dan?quote:Op zondag 24 april 2011 17:13 schreef Omdatappel het volgende:
Ik dacht we blijven gewoon een piratenstel allessss.
quote:Op zondag 24 april 2011 17:13 schreef Omdatappel het volgende:
Ik dacht we blijven gewoon een piratenstel allessss.
Wat???quote:Op zondag 24 april 2011 17:17 schreef Omdatappel het volgende:
Oké, ik ga nu in een hoekje huilen.
Hopelijk zijn jullie blij.
quote:Op zondag 24 april 2011 17:17 schreef Omdatappel het volgende:
Oké, ik ga nu in een hoekje huilen.
Hopelijk zijn jullie blij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 24 april 2011 17:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Kijk vieze plaatjes:Zolang je niet dat jochie, uit The Grudge of hoe die film ook heet, post, vind ik niets eng of viesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 24 april 2011 17:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Kijk vieze plaatjes:Piratenedit. Die tweede is niet zo fijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Oohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op zondag 24 april 2011 17:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zolang je niet dat jochie, uit The Grudge of hoe die film ook heet, post, vind ik niets eng of vies
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Oke dat is mooiquote:Op zondag 24 april 2011 17:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zolang je niet dat jochie, uit The Grudge of hoe die film ook heet, post, vind ik niets eng of vies
quote:Op zondag 24 april 2011 17:25 schreef Beach het volgende:
[..]
Oohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh![]()
Ik quote eerst en de naam voor de .gif vind ik niet tof, dus openen doe ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is niet een echt gifje hoorquote:Op zondag 24 april 2011 17:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik quote eerst en de naam voor de .gif vind ik niet tof, dus openen doe ik niet
Het is gewoon tekst, geen link.quote:Op zondag 24 april 2011 17:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hehehehhee awhhquote:Op zondag 24 april 2011 17:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
BEMOEIAL GA BRUIN WORDEN.quote:
Weet ikquote:Op zondag 24 april 2011 17:26 schreef Beach het volgende:
[..]
Het is niet een echt gifje hoordat zou ik tenslotte niet meer doen.
quote:
Goedzoquote:Op zondag 24 april 2011 17:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
BEMOEIAL GA BRUIN WORDEN.
[..]
Weet ik
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En de vuurkorf nog wel intact ?quote:Op zondag 24 april 2011 17:26 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Zo, de schade van gister nog bekeken
7 kratten leeg met 10 man, terwijl 2 niks dronken vanwege auto
quote:Op zondag 24 april 2011 17:28 schreef JanPiraat het volgende:
Ik wist dat dit voor mij wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Uiteraardquote:Op zondag 24 april 2011 17:29 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
En de vuurkorf nog wel intact ?
Halloooo Flippie![]()
Kniequote:Op zondag 24 april 2011 17:28 schreef Beach het volgende:
[..]
Goedzo
Hoe is het verder met jou? Wanneer wordt je voet onderzocht?
Jannemanquote:Op zondag 24 april 2011 17:29 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
En de vuurkorf nog wel intact ?
Halloooo Flippie![]()
Oh oepsquote:Op zondag 24 april 2011 17:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Knie10 mei, week later uitslag, heb alle dagen pijn dus ik kan vrij weinig doen wel.
En met jou?
Ja, ik vind het zelf ook niet kunnen...quote:
Trainen doe ik niet meer, werken kan ik niet meer, 2 uur lopen is voor mij meer dan genoeg op een dag.quote:Op zondag 24 april 2011 17:32 schreef Beach het volgende:
[..]
Oh oepsik was vergeten wat precies en ik had geen zin om terug te zoeken in mijn fobo.
Als je echt pijn hebt zal het lopen wel niet doorgaan dan neesowieso heel je training in de war.
Met mij verder goedik heb nu wel een koud biertje verdiend vind ik
Daar leer je van (hopelijkquote:Op zondag 24 april 2011 17:33 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Ja, ik vind het zelf ook niet kunnen...
Ik was ook echt wasted gister
Oefening baart kunstquote:Op zondag 24 april 2011 17:33 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe ik ooit een kratje leeg moet drinkendat gaat me nooit lukken hoop ik
nee, dat denk ik zelf ookquote:Op zondag 24 april 2011 17:33 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe ik ooit een kratje leeg moet drinkendat gaat me nooit lukken hoop ik
quote:Op zondag 24 april 2011 17:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Trainen doe ik niet meer, werken kan ik niet meer, 2 uur lopen is voor mij meer dan genoeg op een dag.
Oeeeh mooiIk ga zo mijn ijskoude Cassis bij mijn wodka voegen , heb ik ook wel verdiend
ach, niks om je voor te schamen.quote:Op zondag 24 april 2011 17:35 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
nee, dat denk ik zelf ook
Toch was het op![]()
Als ik nu denk, fuck, een heel kratje
Ach, het was wel gezelligIk heb nog wel ergens foto's gemaakt volgens mij
Ach mn mama brengt mij overal waar ik naar toe 'moet' dus daar ben ik al heel blij om.quote:Op zondag 24 april 2011 17:35 schreef Beach het volgende:
[..]
hopelijk heb je wel liefdevolle verzorging dan
Hij lijkt wel verliefd, wie is het en waar ie speelt ie in?quote:
Geen flauw idee.quote:Op zondag 24 april 2011 17:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hij lijkt wel verliefd, wie is het en waar ie speelt ie in?
zij is mooi van naturequote:Op zondag 24 april 2011 17:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
En dan maar nog een leuk gifje.
[ afbeelding ]
ik ben niet goed in liplezen, maar ik haal daar toch echt niet "do you like me?" uit. en eigenlijk moet ik ook nee antwoordenquote:Op zondag 24 april 2011 17:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
En dan maar nog een leuk gifje.
[ afbeelding ]
Hij lijkt op die jongen uit Cruel Intentions.quote:Op zondag 24 april 2011 17:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jammer, anders was dat het eerste wat ik wilde gaan kijken
Ze zegt het zo: youuuuuuuuuu en dan like me heel snel ;Dquote:Op zondag 24 april 2011 17:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben niet goed in liplezen, maar ik haal daar toch echt niet "do you like me?" uit. en eigenlijk moet ik ook nee antwoorden
Heheheheh.quote:Op zondag 24 april 2011 17:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jammer, anders was dat het eerste wat ik wilde gaan kijken
En omg, die hoorde ik gisteren op de radio op mn werk. Mooi liedje.quote:
Die jongen was ookquote:Op zondag 24 april 2011 17:44 schreef Beach het volgende:
[..]
Hij lijkt op die jongen uit Cruel Intentions.
http://www.imdb.com/name/nm0000202/
alleen nu is ie 12 jaar ouder
Vind ik ookquote:Op zondag 24 april 2011 17:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En omg, die hoorde ik gisteren op de radio op mn werk. Mooi liedje.
Dat gaat mij net te verquote:Op zondag 24 april 2011 17:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Even op imdb alle foto's afgaan of Ryan toevallig zo een scene heeft
Het is hem jaquote:Op zondag 24 april 2011 17:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oooooh wacht ik kan kijken of het eronder staat, even terugzoeken hoor.
op de foto is ze 14?quote:Op zondag 24 april 2011 17:51 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat gaat mij net te ver
Ik keek gisteren wel toen ik een oude serie in mijn hoofd had die ik een paar jaar geleden keek; hoe een bepaalde actrice eruit zag. En die was aardig opgedroogd
[ afbeelding ]
![]()
Ja, altijdquote:Op zondag 24 april 2011 17:56 schreef TheFamousMan het volgende:
Zozo.
Iemand in de stemming voor dolfijnensex?
toen ik de naam zag kende ik haar wel meteen.quote:
quote:Op zondag 24 april 2011 17:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En hoe ziet ze er nu uitWant daar is ze nog best
beetje Avril achtig
Dat keek ik dusquote:Op zondag 24 april 2011 18:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toen ik de naam zag kende ik haar wel meteen.
speelde in een domme tv serie radio free roscoe. daarin zag ze altijd wel erg lijk uit. maar deze foto vind ik echt te kinderachtig..
Wat is dat nou weer?quote:Op zondag 24 april 2011 18:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toen ik de naam zag kende ik haar wel meteen.
speelde in een domme tv serie radio free roscoe. daarin zag ze altijd wel erg lijk uit. maar deze foto vind ik echt te kinderachtig..
ik kan nu een best ranzige GIF postenquote:
Ik zei goeiemiddag hoorquote:
Beroemd meneertjequote:Op zondag 24 april 2011 18:02 schreef TheFamousMan het volgende:
Zag ik daar een Mereltje?
Zag ik daar een Flippie?
ik ook, ik vind haar neusje zo leukquote:
Merelllquote:
Hahaquote:Op zondag 24 april 2011 18:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ook, ik vind haar neusje zo leuk
Ohw: en Merel vind ik ook heel leuk![]()
hoi Mereltje
Ik durfde geen hoi te zeggen, bang dat ik zin kreeg in pizza enzoquote:
Jantjequote:
Goeed, net lekker een paar uur in de zon gelegenquote:
Beroemde manquote:Op zondag 24 april 2011 18:02 schreef TheFamousMan het volgende:
Zag ik daar een Mereltje?
Zag ik daar een Flippie?
Heerlijk! Ik net gevoetbald en een uur lang watergevecht met kotertjes hier uit de buurt, met z'n 30-en tegen mij en m'nquote:Op zondag 24 april 2011 18:04 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Haha![]()
Hooi![]()
[..]
Ik durfde geen hoi te zeggen, bang dat ik zin kreeg in pizza enzo
[..]
Jantje![]()
[..]
Goeed, net lekker een paar uur in de zon gelegen
Doe normaal mijn oma is gestorven aan multiquotes.quote:
Hoi beach gecondoleerd met je oma groetjes sharquote:Op zondag 24 april 2011 18:05 schreef Beach het volgende:
[..]
Doe normaal mijn oma is gestorven aan multiquotes.
En, gewonnen?quote:Op zondag 24 april 2011 18:05 schreef TheFamousMan het volgende:
H
[..]
Heerlijk! Ik net gevoetbald en een uur lang watergevecht met kotertjes hier uit de buurt, met z'n 30-en tegen mij en m'n![]()
KBtjequote:
Doeiquote:
actieve mensen hier. ik ben de deur nog niet uitgeweest.quote:Op zondag 24 april 2011 18:05 schreef TheFamousMan het volgende:
H
[..]
Heerlijk! Ik net gevoetbald en een uur lang watergevecht met kotertjes hier uit de buurt, met z'n 30-en tegen mij en m'n![]()
Ik iets voor 12en, stel je niet aanquote:Op zondag 24 april 2011 18:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
actieve mensen hier. ik ben de deur nog niet uitgeweest.
maar kwam wel pas om 9 uur vanmorgen thuis..
wat heb jij afgelopen nacht dan gedaan?quote:
BBQ bij vriend en daar blijven slapenquote:Op zondag 24 april 2011 18:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat heb jij afgelopen nacht dan gedaan?
ja, kijk. daar zit het verschil. jij hebt geslapen..quote:Op zondag 24 april 2011 18:08 schreef 92Merel het volgende:
[..]
BBQ bij vriend en daar blijven slapen![]()
Moest voor 12 uur thuis zijn, omdat Pasen, dus ik zat om 11.04 weer in de trein
Hoe weet jij dat nou?quote:Op zondag 24 april 2011 18:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, kijk. daar zit het verschil. jij hebt geslapen..
3 doden, 23 gevonden, de rest kon ontsnappen, maar we vinden ze nog welquote:Op zondag 24 april 2011 18:06 schreef 92Merel het volgende:
[..]
En, gewonnen?![]()
![]()
[..]
KBtje![]()
[..]
Doei![]()
Speciaal voor jou in een mooie multiquote
je zegt dat je daar bent blijven slapen. dus ik neem aan dat je op zn minst in een bed lag. wat je daar deed moet je zelf wetenquote:
Topquote:Op zondag 24 april 2011 18:10 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
3 doden, 23 gevonden, de rest kon ontsnappen, maar we vinden ze nog wel
Ik 60's 70's en 80'squote:Op zondag 24 april 2011 18:11 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Gisteravond hele nacht beetje 90's lopen luisteren
Echt tof![]()
Ik ook, biertjes heffenquote:Op zondag 24 april 2011 18:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je zegt dat je daar bent blijven slapen. dus ik neem aan dat je op zn minst in een bed lag. wat je daar deed moet je zelf weten
ik heb tot 7 uur vanmorgen intensief gesport..
Haha, Vind je vriend dat een beetje gaafquote:
Tja..quote:Op zondag 24 april 2011 18:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je zegt dat je daar bent blijven slapen. dus ik neem aan dat je op zn minst in een bed lag. wat je daar deed moet je zelf weten
ik heb tot 7 uur vanmorgen intensief gesport..
Meer hardstylequote:Op zondag 24 april 2011 18:13 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Haha, Vind je vriend dat een beetje gaaf?
Hardstylequote:Op zondag 24 april 2011 18:13 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Tja..
[..]
Meer hardstyle![]()
Echt mn oren af en toe
Hockeyquote:Op zondag 24 april 2011 18:13 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Wie weet wat EHL is?
Ben uitgenoigd om morgen naar Bloemendaal te gaan, en dat te kijken
Dat is best wel slechtquote:Op zondag 24 april 2011 18:13 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Tja..
[..]
Meer hardstyle![]()
Echt mn oren af en toe
best wel logisch eigenljikquote:
met een beetje geluk dameshockey..quote:Op zondag 24 april 2011 18:13 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Wie weet wat EHL is?
Ben uitgenoigd om morgen naar Bloemendaal te gaan, en dat te kijken
Nee, Riverdance vandaagquote:Op zondag 24 april 2011 18:14 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Dat is best wel slecht
Ging hij niet naar Nightmare dan?
Ja, aangezien je met hockey'ers wasquote:
Blijft een raar volkjequote:Op zondag 24 april 2011 18:15 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nee, Riverdance vandaag![]()
[..]
Ja, aangezien je met hockey'ers was
mag ik dan wel zeggen dat ik het iritant vind?quote:
quote:Op zondag 24 april 2011 18:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ok tof
[..]
Net zei je wat anders
kapquote:
?quote:Op zondag 24 april 2011 18:18 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Zo kut he, dan vond ik gister zoveel nummers super tof, dacht ik, die ga ik morgen allemaal downlaoden, weet ik er nu geen 1 meer van
voor mobiele gebruikers is het niet zo superquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |