quote:Op donderdag 28 april 2011 00:08 schreef em-dee-em-aa het volgende:
B-Front moet trouwens geen pet meer op doen, snapte op Loudness met mn vage kop al niet waarom Zatox de hele tijd daar liep te draaien![]()
Het kan nog erger... toen Chain Reaction stond te draaien vroeg ik me af waarom die ene kerel van de Psyko Punkz in z'n eentje daar stond.quote:
En zoveel lijken ze toch niet op elkaar.. Toch?quote:Op donderdag 28 april 2011 09:25 schreef mstx het volgende:
[..]
Het kan nog erger... toen Chain Reaction stond te draaien vroeg ik me af waarom die ene kerel van de Psyko Punkz in z'n eentje daar stond.
Event Travel ftw! Ik ben al meerdere keren met hun naar Q-Base gegaan, echt ideaal!quote:Op woensdag 27 april 2011 23:13 schreef Quyxz_ het volgende:
Wanneer wordt Q-BASE ongeveer aangekondigd?
Misschien dat ik daar dit jaar maar eens heen ga met 1 of andere busreis.
Bertje goes wappiequote:Op donderdag 28 april 2011 09:25 schreef mstx het volgende:
[..]
Het kan nog erger... toen Chain Reaction stond te draaien vroeg ik me af waarom die ene kerel van de Psyko Punkz in z'n eentje daar stond.
Uhm, hardcorequote:Op woensdag 27 april 2011 18:27 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
x2 +1 helemaal mee eens.
Hardstyle is overigens ook het enige genre waarbij de "DJ's" zichzelf zo geweldig vinden dat ze alleen tracks van zichzelf draaien. Overigens vind ik ze de titel "DJ" nieteens verdienen want daar lijkt het nieteens op...
Zomaar wat nummertjes uit die periode:quote:Op donderdag 28 april 2011 14:41 schreef Retarded het volgende:
Heren! (en dames) Ben niet echt hardstyle fanaat ofzo, maar luister met een paar maten af en toe het nummer Bulldozer Project - Arise (zany etc remix) voor het stappen gaan. Nog tips voor vergelijkbare shit?
Ga hem gelijk even downloaden, dat wachten bij speedyshare komt me alleen telkens de neus uit.quote:Op donderdag 28 april 2011 06:25 schreef Mind.Illusion het volgende:
Hier ook nog aan kaarten voor Beat The Bridge gekomen. Dus binn dabei
Podcast van Magic Show staat o.a. op mijn site mochten mensen hem willen
Als je dus ff met iemand mee gaat die wél een kaartje heeft, buiten wachten, persoon met kaartje weer naar buiten -> krijgt een stempel -> overdrukken = allebei toegang :pquote:In en uit lopen
In en uit lopen bij Beat the Bridge is geen probleem. Iedere bezoeker krijgt een stempel bij het verlaten van het terrein.
1x in Amsterdam geweest... Nooit meer met K-dagquote:Op donderdag 28 april 2011 18:55 schreef Koepert het volgende:
Offe.. gewoon gaan.. Fokkers genoeg
Ik heb ook op t punt gestaan remi naar A'dam af te reizen ...
http://partyflock.nl/party/201391:Poolparty.html
K doe t niet omdat k keer met maten wil drinken ipv naar feest; niet omdat ik t de reis niet waard vind
x2,quote:Op donderdag 28 april 2011 18:56 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
1x in Amsterdam geweest... Nooit meer met K-dag
Amsterdamquote:Op donderdag 28 april 2011 18:56 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
1x in Amsterdam geweest... Nooit meer met K-dag
Daarom zei ik gister ook van stuur even PB als iemand de set wilt... Maar iedereen wachtte wel op de podcast, maar zal je ff pb sturenquote:Op donderdag 28 april 2011 20:54 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Hey MI, is er ook een manier om die set van jou bij The Magic Show apart te downloaden (in plaats van alle 3 in een set zeg maar) in een wat betere kwaliteit dan diegene die nu op LSDB staat?
Ik vind hem niet zo bijzonder eigenlijk, ze hebben betere nummersquote:Op donderdag 28 april 2011 23:30 schreef rickyszz het volgende:
Nieuw, preview van Da tweekaz en het refrein klinkt (anders)maar ook lekker
![]()
Dat snap ik, want de climax is niet te horen in deze preview...quote:Op donderdag 28 april 2011 23:22 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Weet nog niet wat ik er van vind. De herkenbaarheid is er, maar de climax had in mijn ogen beter gekund.
Yep!quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:01 schreef Mind.Illusion het volgende:
16m... was 't toen nog gelukt met kaarten voor Wish?
Doe mij maar het origineel, de tat en zat mix, de weapon X mix of de God's army mix.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:18 schreef eQuaL het volgende:
Godver ik heb zoveel zin in Q-Base met dit nummer
Heerlijk die opbouwende drums & strings![]()
Dat inderdaad. Vooral Weapon Xquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:55 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Doe mij maar het origineel, de tat en zat mix, de weapon X mix of de God's army mix.
Stuk voor stuk beter dan die versie.
Tat en Zat kan ik me nog voorstellen, al is die al snel erg saai. Weapon X & God's Army zijn beiden geen hardstyle dus heeft hier weinig mee te makenquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:55 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Doe mij maar het origineel, de tat en zat mix, de weapon X mix of de God's army mix.
Stuk voor stuk beter dan die versie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
True, maar het ging mij meer om de verschillende remixen van het nr dan om het feit of het hardstyle was of niet.;)quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:47 schreef eQuaL het volgende:
Weapon X & God's Army zijn beiden geen hardstyle dus heeft hier weinig mee te maken
Vind het veels te duur voor dat feest..quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:41 schreef poiuytr het volgende:
Zonet ook maar even twee kaarten voor Mysterland gehaald
jaquote:Op vrijdag 29 april 2011 18:28 schreef Sethje het volgende:
morgen een Fok meeting op Beat the bridge?
quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:28 schreef Sethje het volgende:
morgen een Fok meeting op Beat the bridge?
volledige track:quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:59 schreef 16meter het volgende:
[..]
Dat snap ik, want de climax is niet te horen in deze preview...
Vet nummer, gaat keihard live.
Het kost idd wat, maar als je van meerdere muziekstijlen houd is het toch wel een toppertje. Heb dr weer zin in!quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:09 schreef haakon het volgende:
[..]
Vind het veels te duur voor dat feest..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |