Ja juist door dat nummer kwam ik op het idee om een shirt te kopen!quote:Op woensdag 27 april 2011 10:48 schreef Levitas het volgende:
[..]
Vind dat DWX sowieso wel vette shirts heeft
Damn, wat vind ik Coone & Da Tweekaz - D.W.X toch een vette plaat. Leuke midintro, break, zelfs de vocals vind ik leuk.. En dan de kick, die klapt ook wel goeeeeed
En gemaakt in Fruity Loops!
Vind het best een prima aftermovie eigenlijkquote:Op woensdag 27 april 2011 15:05 schreef Sc0tTy het volgende:
oeh loudness aftermovie
heb ons allene nog nie gespot
vind hem trouwens niet super, thera niet eens op beeld :/
Ik heb hem wel vaker met pet op gezien hoor. Eerder vaker met pet op dan nietquote:Op woensdag 27 april 2011 17:34 schreef Quyxz_ het volgende:
Sinds wanneer draagt Bob een petje trouwens?
leuke reviewquote:Op woensdag 27 april 2011 17:31 schreef Sethje het volgende:
http://frontpage.fok.nl/review/441175/1/1/100/danceparty-loudness.html
Leuke aftermovie. Leuk is dat ze (net zoals 'die Belgen' van o.a. Rebirth) geprobeerd hebben de muziek te combineren met acties die de DJs doen. Zie bijv. 1.23.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:05 schreef Sc0tTy het volgende:
oeh loudness aftermovie
heb ons allene nog nie gespot
vind hem trouwens niet super, thera niet eens op beeld :/
Hij staat ook gewoon op bertje z'n sitequote:Op woensdag 27 april 2011 16:59 schreef Mind.Illusion het volgende:
M'n set van de magic show... PB me even als je hem wilt
Niet in 320quote:Op woensdag 27 april 2011 17:50 schreef T_Killer het volgende:
Hij staat ook gewoon op bertje z'n site
Tering wat een lijst, vol met knallersquote:Op woensdag 27 april 2011 16:59 schreef Mind.Illusion het volgende:
Tracklist:
00. Intro - Youth Of A Nation
01. E-Fect - Glorification (Activator & Zatox Remix)
02. Geck-O - It's What We Are (Headhunterz Edit)
03. Star Creatorz - Killzone (Hunter Remix)
04. Noisecontrollers - Shreek
05. Alphaverb & Intractable One - T.B.A.
06. Ran-D - Better On The Otherside
07. Activator & Francesco Zeta - Fear & Dark
08. Alphaverb - The Otherside (Extended Album Mix)
09. The Machine - Renaissance
10. Brennan Heart - Face The Enemy (Zany Remix)
11. Overload - The Anthem (Zatox & Vortex Remix)
12. Bulldozer Project - Arise (The Beholder & Zany Remix)
13. Philippe Rochard - Mash Up
Mooie lijst zoals gewoonlijkquote:Op woensdag 27 april 2011 16:59 schreef Mind.Illusion het volgende:
Tracklist:
00. Intro - Youth Of A Nation
01. E-Fect - Glorification (Activator & Zatox Remix)
02. Geck-O - It's What We Are (Headhunterz Edit)
03. Star Creatorz - Killzone (Hunter Remix)
04. Noisecontrollers - Shreek
05. Alphaverb & Intractable One - T.B.A.
06. Ran-D - Better On The Otherside
07. Activator & Francesco Zeta - Fear & Dark
08. Alphaverb - The Otherside (Extended Album Mix)
09. The Machine - Renaissance
10. Brennan Heart - Face The Enemy (Zany Remix)
11. Overload - The Anthem (Zatox & Vortex Remix)
12. Bulldozer Project - Arise (The Beholder & Zany Remix)
13. Philippe Rochard - Mash Up
Mooie review. Leest lekker weg en je behandelt alle wetenswaardigheden (geluid, sfeer, sets etc..).quote:Op woensdag 27 april 2011 17:31 schreef Sethje het volgende:
http://frontpage.fok.nl/review/441175/1/1/100/danceparty-loudness.html
Ja maar hij verwacht niet dat er ook iemand is die hem iedere week komt bekijken haha. Het is zijn werk de bekende platen te draaien van hem, dus dat doet ie.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:14 schreef 16meter het volgende:
[..]
Mooie review. Leest lekker weg en je behandelt alle wetenswaardigheden (geluid, sfeer, sets etc..).
Je commentaar op Ran-D ben ik het ook helemaal mee eens. Heb hem de afgelopen 3 weken elk weekend aan het werk gezien/gehoord en helaas was het 3 keer ongeveer dezelfde set. Elke keer opende hij met het Rebirth anthem. Beetje jammer, want ik heb 'm vrij hoog zitten, dat wordt zo wel minder. Je verdient je brood (grotendeels?) als DJ, doe er dan ook wat moeite voor.
Leuke review inderdaad! Alleen de zinquote:
klopt niet helemaalquote:deze stijl kan op het internet op veel aanhangers kan rekenen
x2 +1 helemaal mee eens.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:21 schreef 16meter het volgende:
Totaal niet met je eens. Je bent als professioneel DJ een vakman, mag ik aannemen, er zijn wel 1000'en platen om uit te kiezen, waarom dan steeds hetzelfde kunstje doen? Zelfs z'n eigen platen van een jaartje geleden laat hij links liggen. Geldt overigens voor bijna alle hardstyle DJs. Wat dat betreft is het droevig gesteld met dit genre.
Genoeg mensen die 2/3x per maand een feestje bezoeken en dan ook vaak dezelfde DJs treffen in de line-up.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |