haar karakter is nix mee vind ik hoor. ze is gewoon wat bazig, dat is het enige wat mij irriteert en dat engels praten idd. En dat zingen ookquote:Op zondag 24 april 2011 11:03 schreef Chuckster het volgende:
[..]
En ook doen alsof ze kan zingen maar bij de karaoke-avond loeihard door de mand valt
Gisteravond met die jurkjes begon ze ook al als een speenvarken te gillen en schelden, leuk dat je een Mustang rijdt op je 20e, een paar knollen in Limburg hebt, naar Yank-land kan vliegen en genoeg geld hebt voor allerlei dingen, maar een goed karakter is niet te koop
Daar kan ze toch ook niets aan doen, dat dr pa goed in de slappe was zit. Ik vind Jo een stuk meer pochen hoor. En met die jurkjes had ze gewoon een punt, het is belachelijk dat er niemand bij de regie rekening had gehouden met haar maatje meer. Das gewoon onwijs lullig naar haar toe als er voor die andere 2 daapsen wél leuke jurkjes zijn en zij in dr ouwe kloffie mag.quote:Op zondag 24 april 2011 11:03 schreef Chuckster het volgende:
[..]
En ook doen alsof ze kan zingen maar bij de karaoke-avond loeihard door de mand valt
Gisteravond met die jurkjes begon ze ook al als een speenvarken te gillen en schelden, leuk dat je een Mustang rijdt op je 20e, een paar knollen in Limburg hebt, naar Yank-land kan vliegen en genoeg geld hebt voor allerlei dingen, maar een goed karakter is niet te koop
ook niet bij mamajo blijkt wel hequote:Op zondag 24 april 2011 11:03 schreef Chuckster het volgende:
[..]
hoe dat zo ?quote:
Grappigquote:Op zondag 24 april 2011 11:05 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Jaloers? Volgens mij heeft ze een mooi karakter.
Het is gewoon Jan, maar dan uitgesproken alsof je stembanden even klem zitten doordat je vel te strak staat. Iiiiiii-janquote:Op zondag 24 april 2011 11:07 schreef sjampoeh het volgende:
ik vind het trouwens een vreselijke naam.. ian
dat een goed karakter niet te koop is want dat karakter van jo is helemaal bagger....quote:
Het is een spel .....vergeet dat nu niet.quote:Op zondag 24 april 2011 11:08 schreef knagsje het volgende:
[..]
dat een goed karakter niet te koop is want dat karakter van jo is helemaal bagger....
ow okequote:Op zondag 24 april 2011 11:08 schreef knagsje het volgende:
[..]
dat een goed karakter niet te koop is want dat karakter van jo is helemaal bagger....
Jo is de overtreffende trap, zonder meer. Maar ik heb zo'n gefuhl dat Sherrun niet het engeltje is thuis in Nederlandquote:Op zondag 24 april 2011 11:06 schreef rico80 het volgende:
[..]
Daar kan ze toch ook niets aan doen, dat dr pa goed in de slappe was zit. Ik vind Jo een stuk meer pochen hoor. En met die jurkjes had ze gewoon een punt, het is belachelijk dat er niemand bij de regie rekening had gehouden met haar maatje meer. Das gewoon onwijs lullig naar haar toe als er voor die andere 2 daapsen wél leuke jurkjes zijn en zij in dr ouwe kloffie mag.
dus bij sharon is het GEEN spel en bij Jo WEL???quote:Op zondag 24 april 2011 11:09 schreef Freule het volgende:
[..]
Het is een spel .....vergeet dat nu niet.
maar 24/7 een ander karakter spelen lukt zelfs de beste actrice nietquote:Op zondag 24 april 2011 11:09 schreef Freule het volgende:
[..]
Het is een spel .....vergeet dat nu niet.
ja ik ook, op sommige dingen na danquote:Op zondag 24 april 2011 11:09 schreef Capaja het volgende:
[..]
ow oke
ik dacht over het gillen onzow , inderdaad een karakter is niet te koop maar ben het niet eens met chukster, ik mag sharon wel
Het is een spe-heeellllllquote:Op zondag 24 april 2011 11:10 schreef knagsje het volgende:
[..]
dus bij sharon is het GEEN spel en bij Jo WEL???
maar dat is ze nu toch ook nietquote:Op zondag 24 april 2011 11:10 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Jo is de overtreffende trap, zonder meer. Maar ik heb zo'n gefuhl dat Sherrun niet het engeltje is thuis in Nederland
er is op iedereen wel wat aan te mekrnequote:
Nee dat zeg ik helemaal niet.quote:Op zondag 24 april 2011 11:10 schreef knagsje het volgende:
[..]
dus bij sharon is het GEEN spel en bij Jo WEL???
preciesquote:Op zondag 24 april 2011 11:12 schreef Capaja het volgende:
[..]
er is op iedereen wel wat aan te mekrne
(wtf het lijken wel echte mensen daar )
maar sharon is met dr 20 veel volwassener dan Jo met dr 24 en eigen zaak en relatie van 3,5 jr
quote:Op zondag 24 april 2011 11:11 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Het is een spe-heeellllll
Jo is nog erger, maar dat hoeft niet eens meer gezegd te worden, da's voor iedereen duidelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |