http://nl.wikipedia.org/wiki/Buskruit#Samenstellingquote:Op zondag 24 april 2011 10:15 schreef toxic_virus het volgende:
[..]
Ik hoop op een snel antwoord op de bovenstaande vragen ...
Dankje, had ik nog niet gezienquote:Op zondag 24 april 2011 17:15 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Buskruit#Samenstelling
Klopt vogelpoep bevat veel salpeter oftewel KNO3 oftewel Kaliumnitraatquote:Op zondag 24 april 2011 10:41 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Faalhaas, just got flagged.
Daarnaast is buskruit ooit uitgevonden door oa vogelpoep en kolen te vermalen en te mengen...
Dus je hebt salpeter, zwavel en koolstof. En uitgerekend van de koolstof vraag je je af hoe je er aan komt?quote:Op zondag 24 april 2011 10:07 schreef toxic_virus het volgende:
[..]
Ik heb iets meer dan een halve kilo nodig: 0.67 kg
Dus dat is me iets te lang potloden veilen
En ik heb echt pure nodig want ik ga buskruit maken.
Dus anders ontploft het niet goed
Zelfde als zelfmoordfiguren, van aandachtshoeren moet je het account door de shredder halen. En in dit geval de politie nog even inlichten.quote:Op zondag 24 april 2011 17:26 schreef Sander het volgende:
Zijn er echt mensen die hier paniek om maken?
Omdat ie zegt z'n school te willen opblazen. Gok ik.quote:Op zondag 24 april 2011 18:16 schreef Sander het volgende:
Omdat-ie buskruit probeert te maken, en hier komt vragen om koolstof? Laat hem lekker aanmodderen
Als TS niet weet waar hij koolstof kan kopen dan gaat hem buskruit maken ook niet lukken.quote:Op zondag 24 april 2011 18:16 schreef Sander het volgende:
Omdat-ie buskruit probeert te maken, en hier komt vragen om koolstof? Laat hem lekker aanmodderen
En je neemt iemand op FOK! serieus?quote:Op zondag 24 april 2011 18:25 schreef gelly het volgende:
[..]
Omdat ie zegt z'n school te willen opblazen. Gok ik.
Nog een slim persoon hierquote:Op zondag 24 april 2011 18:33 schreef Watertornado het volgende:
Het beste kun je naar de juwelier gaan om wat diamanten te scoren.
iddquote:Op zondag 24 april 2011 17:29 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Dus je hebt salpeter, zwavel en koolstof. En uitgerekend van de koolstof vraag je je af hoe je er aan komt?
Ach, als een twitterberichtje met dezelfde strekking leidt tot arrestatie.. waarom een Fok! bericht niet ?quote:
Je eigen arm afhakken en vermalen werkt ook. Koolstof zat.quote:Op zondag 24 april 2011 18:33 schreef Watertornado het volgende:
Het beste kun je naar de juwelier gaan om wat diamanten te scoren.
quote:Op zondag 24 april 2011 18:37 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Je eigen arm afhakken en vermalen werkt ook. Koolstof zat.
Als je bedoeld een koolstof filter ??quote:Op zondag 24 april 2011 18:49 schreef trovey het volgende:
Zeker nooit iemand in je omgeving gehad die een aquarium had?
Dit.quote:Op zondag 24 april 2011 18:36 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Ach, als een twitterberichtje met dezelfde strekking leidt tot arrestatie.. waarom een Fok! bericht niet ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |