Ja, ik gok op een 'ik kom net uit een 3,5 jaar-discussie met Flip.quote:Op zondag 24 april 2011 01:45 schreef bull1966 het volgende:
kijk die kop van JoJo
d'r zit haar iets dwars
als smoes , maar eigenlijk baalt ze ervan dat Flip Mo meteen gaat troosten als ze huilt en haar laat staanquote:Op zondag 24 april 2011 01:48 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, ik gok op een 'ik kom net uit een 3,5 jaar-discussie met Flip.
Wat vals!quote:Op zondag 24 april 2011 01:50 schreef bull1966 het volgende:
Mo ga nu ff flip claimen
maar dan wel zo dat JoJo het ziet
ik wil actiequote:
ja dat schreef ik alquote:Op zondag 24 april 2011 01:43 schreef Day het volgende:
[..]
Het wordt nog leuker, ze vertrouwt hem absoluut niet (gesprek met Jo net) maar we wil echt, echt, echt oud met hem worden.
trustequote:Op zondag 24 april 2011 01:53 schreef Chanel5 het volgende:
Ik ben lekker naar mijn bedje toe, nog veel plezier!!!!
Zag het ook, dat scheelde niet veel...quote:Op zondag 24 april 2011 01:53 schreef bull1966 het volgende:
mo dat was je kans
had 'm vol op de bek gepakt
Kinderen? Die wordt nooit volwassenquote:Op zondag 24 april 2011 01:52 schreef snetje het volgende:
[..]
ja dat schreef ik alze wil echt echt maar dan ook echt oud met hem worden en kids terwijl ze hem in real life nog niet eens heeft meegemaakt...
Ik ken zo'n types als Mo helaas maar al te goed, krijg je van die leuke momenten in een relatie, Maik: ik ben rond 5 uur thuis Mo. Komtie om 2 over vijf binnen, zegt Mo, ik dacht dat je er om 5 zou zijn ???????? En dan ruzie....quote:Op zondag 24 april 2011 01:52 schreef snetje het volgende:
[..]
ja dat schreef ik alze wil echt echt maar dan ook echt oud met hem worden en kids terwijl ze hem in real life nog niet eens heeft meegemaakt...
quote:Op zondag 24 april 2011 01:53 schreef Chanel5 het volgende:
Ik ookquote:Op zondag 24 april 2011 01:54 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Zag het ook, dat scheelde niet veel...
quote:Op zondag 24 april 2011 01:53 schreef Chanel5 het volgende:
ik mis Fen hierquote:Op zondag 24 april 2011 01:55 schreef sjampoeh het volgende:
Fenneke:
@johanhoeben Alex was ook al een vriend, zeker!! Daar is Geer ook heel blij mee #sstnl @SST_Alexander
1 minute ago via Twitter for iPhone in reply to johanhoeben
lau is al naar huis hoorquote:Op zondag 24 april 2011 01:56 schreef MAMA_Bongetje het volgende:
[..]
kan ze in de zandbak mee taartjes bakken
En jaloers worden op haar dochter, als ze die krijgtquote:Op zondag 24 april 2011 01:56 schreef MAMA_Bongetje het volgende:
[..]
kan ze in de zandbak mee taartjes bakken
niet gezond dusquote:Op zondag 24 april 2011 01:55 schreef De_Rennies het volgende:
[..]
Ik ken zo'n types als Mo helaas maar al te goed, krijg je van die leuke momenten in een relatie, Maik: ik ben rond 5 uur thuis Mo. Komtie om 2 over vijf binnen, zegt Mo, ik dacht dat je er om 5 zou zijn ???????? En dan ruzie....
quote:Op zondag 24 april 2011 01:59 schreef snetje het volgende:
[ link | afbeelding ]
waarom gaan dronken mensen altijd ergens opstaan? podium drang??![]()
Hoogmoed???quote:Op zondag 24 april 2011 01:59 schreef snetje het volgende:
[ link | afbeelding ]
waarom gaan dronken mensen altijd ergens opstaan? podium drang??![]()
de bescheiden schatquote:Op zondag 24 april 2011 02:04 schreef sjampoeh het volgende:
geer tegen karim: ik denk serieus dat jij, shar en ik in de finale komen, ja sorry hoor
karim: shar, jij en ...durft zichzelf niet te noemen denk ik
Bij alc. eindigt het bij hem steevast in NLP-spelgeneuzel.quote:Op zondag 24 april 2011 02:05 schreef ZaZoe het volgende:
Egootje en erg hoogmoedig die Gerard. Houdt wel heel erg van zich zelf, weet ook zeker dat ie in de finale komt
ff je oren doorspoelenquote:Op zondag 24 april 2011 02:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik hoorde Gerard zeggen: Joanne Philip, Sharon
dat was wat Karim dachtquote:Op zondag 24 april 2011 02:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik begreep dat Karim dat vanmiddag had gezegd?quote:Op zondag 24 april 2011 02:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
ben een beetje afgeknapt op Gerard, denkt denkt dat hij alwetend is...quote:Op zondag 24 april 2011 02:06 schreef Ifa het volgende:
[..]
Bij alc. eindigt het bij hem steevast in NLP-spelgeneuzel.
Da's een probleem bij alle NLP-ersquote:Op zondag 24 april 2011 02:09 schreef MAMA_Bongetje het volgende:
[..]
ben een beetje afgeknapt op Gerard, denkt denkt dat hij alwetend is...
Beetje gemene opmerking, gezien het feit dat Karim het er best moeilijk mee had.quote:
denkt ze nuquote:Op zondag 24 april 2011 02:12 schreef bull1966 het volgende:
bij Mo is de kogel door de kerk
morgen d'r 24 uur aanvragen
SORRY@!!!!!!!!!!!!!!!!! MIJN NEDERIGE BERPERKINGENquote:Op zondag 24 april 2011 02:12 schreef Ifa het volgende:
[..]
Beetje gemene opmerking, gezien het feit dat Karim het er best moeilijk mee had.
ze draait bijna door!quote:Op zondag 24 april 2011 02:12 schreef De_Rennies het volgende:
Mo ketst nog even met d'r kop tegen de klink van de exit-deur ....
Ik had het over Gerard hoor.quote:Op zondag 24 april 2011 02:13 schreef suzi1 het volgende:
[..]
SORRY@!!!!!!!!!!!!!!!!! MIJN NEDERIGE BERPERKINGEN
En Sharon zag dat, maar mag ze van Mo niet vertellenquote:Op zondag 24 april 2011 02:12 schreef De_Rennies het volgende:
Mo ketst nog even met d'r kop tegen de klink van de exit-deur ....
so be it Maaaaaik!quote:Op zondag 24 april 2011 02:12 schreef bull1966 het volgende:
bij Mo is de kogel door de kerk
morgen d'r 24 uur aanvragen
Wat een intriges allemaal...spannend...quote:Op zondag 24 april 2011 02:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En Sharon zag dat, maar mag ze van Mo niet vertellen
Yes Maik ! Mo is coming home, dus neem maar vast afscheid van familie, vrienden en je leven :-)quote:
Mo flirt ondertussen weer met iedereen .... arme Maik die dit moet aanzienquote:Op zondag 24 april 2011 02:12 schreef Day het volgende:
Zit ik er nou helemaal naast of wordt er echt wat afgeflirt tussen Mo en Karim?
Nee inderdaad, want dat doet ze iedere keer als Jo & Flip zoenen.quote:Op zondag 24 april 2011 02:16 schreef Mita het volgende:
[..]
En dat is niet de laatste keer vanavond. En ze is haar rondje aan doen
Jij denkt echt dat hij nu kijkt?quote:Op zondag 24 april 2011 02:17 schreef snetje het volgende:
[..]
Mo flirt ondertussen weer met iedereen .... arme Maik die dit moet aanzien
moeten ze maar om hun 10 minuten vragenquote:Op zondag 24 april 2011 02:17 schreef AYLI het volgende:
[..]
Nee inderdaad, want dat doet ze iedere keer als Jo & Flip zoenen.
Dat ze maar vast een teiltje voor haar klaarzetten, Ditquote:Op zondag 24 april 2011 02:16 schreef Mita het volgende:
[..]
En dat is niet de laatste keer vanavond. En ze is haar rondje aan doen
Seks op tv is oké, maar zoenen mogen ze niet in de buurt van de andere bewoners doen?quote:Op zondag 24 april 2011 02:18 schreef bull1966 het volgende:
[..]
moeten ze maar om hun 10 minuten vragen
niet als het nep isquote:Op zondag 24 april 2011 02:19 schreef AYLI het volgende:
[..]
Seks op tv is oké, maar zoenen mogen ze niet in de buurt van de andere bewoners doen?
het zal even duren, maar dan begrijp je ons uiteindelijkquote:Op zondag 24 april 2011 02:17 schreef De_Rennies het volgende:
[..]
Yes Maik ! Mo is coming home, dus neem maar vast afscheid van familie, vrienden en je leven :-)
Hehehequote:
Is puur medelijden krijgenquote:
Arnie Alberts is ook weer slapen moest ik jullie zeggen...quote:Op zondag 24 april 2011 02:20 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Hehehe
Heb ik iets belangrijks gemist? Mo wil eruit weet ik wel, maar ik kijk uit principe niet als Joanna in beeld komt.
Waaaaaaargh.quote:Op zondag 24 april 2011 02:22 schreef waxmask het volgende:
[..]
Arnie Alberts is ook weer slapen moest ik jullie zeggen...
[ afbeelding ]
Wat erg voor d'r.quote:Op zondag 24 april 2011 02:22 schreef Candyfreak het volgende:
Iemand uit mijn dorp kent de zus van Mo
Stinken, mijnheer de doktor....quote:Op zondag 24 april 2011 02:22 schreef Candyfreak het volgende:
Iemand uit mijn dorp kent de zus van Mo
Dat dusquote:
Dat, ze weet donders goed dat ze genomineerd zou worden en er uit zou vliegen. Ze wil zich dat gezichtsverlies besparen.quote:Op zondag 24 april 2011 02:24 schreef sjampoeh het volgende:
ze wil gewoon niet genomineerd worden kutwijf
quote:Op zondag 24 april 2011 02:24 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dat dus
GA DAN!
Ik vraag het je, ga dan
Als je niet goed kunt schrijven
Dan moet je maar blijven
Dus ga dan
Tranen
Je laat 20.000 tranen
Het komt toch nooit meer goed
In je kut
Zitten 4 bananen
Had destijds zo moeten zijn bij Joanna.quote:
daar heb je een punt!!quote:Op zondag 24 april 2011 02:24 schreef waxmask het volgende:
Denk niet dat er morgen veel gevlogen wordt op 1e Paasdag.
quote:Op zondag 24 april 2011 02:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ze vertrouwt Maik voor geen millimeter
En daarom zullen die twee nooit lang bij elkaar blijvenquote:Op zondag 24 april 2011 02:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
quote:Op zondag 24 april 2011 02:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
Anders offeren wij haar wel op, wil best een handje helpen hoor, rituele verbranding ofzo, vreugdevuurquote:Op zondag 24 april 2011 02:27 schreef Mita het volgende:
Mo offert zich op, die zegt, dat ze zich opoffert
Dat hij wil dat zij in de finale komtquote:Op zondag 24 april 2011 02:28 schreef sjampoeh het volgende:
wat zegt ze nou over die ene zin in maiks filmpje is keihard gelogen ?? dat ze in de finale zal komen ? want ?
fuck offquote:Op zondag 24 april 2011 02:27 schreef Mita het volgende:
Mo offert zich op, die zegt, dat ze zich opoffert
WKquote:Op zondag 24 april 2011 02:28 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
En daarom zullen die twee nooit lang bij elkaar blijven
en waarom wil hij dat niet volgens haar ?quote:Op zondag 24 april 2011 02:28 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Dat hij wil dat zij in de finale komt
Ze weet zeker dat hij wil dat ze naar huis komt.quote:Op zondag 24 april 2011 02:28 schreef sjampoeh het volgende:
wat zegt ze nou over die ene zin in maiks filmpje is keihard gelogen ?? dat ze in de finale zal komen ? want ?
quote:Op zondag 24 april 2011 02:29 schreef Day het volgende:
[..]
Ze weet zeker dat hij wil dat ze naar huis komt.
Dan leeft ze wel van onze centenquote:Op zondag 24 april 2011 02:29 schreef Coos het volgende:
Als Mo nu onder behandeling gaat van een goeie psyhiater kan ze met haar 65e net genezen zijn. Kan ze nog twee jaar werken.
Bah bahquote:Op zondag 24 april 2011 02:30 schreef MartineLongchamp het volgende:
En alles draait weer om Mo
pffff....
doet ze zelfquote:Op zondag 24 april 2011 02:31 schreef snetje het volgende:
en niemand en vooral Flipje heeft niet in de gaten dat Jootje alleen ligt!!! boehoehoehoe![]()
![]()
![]()
Ze gaat zeker Maik vast boeien.quote:Op zondag 24 april 2011 02:31 schreef cindy11 het volgende:
Arme Maik,hoop dat hij nog even flink geniet van zijn laatste uren als vrij man![]()
Als zij thuis is,is zijn leven over
Nu nog muziek eronder en maandag het huis in.quote:Op zondag 24 april 2011 02:30 schreef ArnieAlberts het volgende:
Je hebt tranen om te janken
Als je ergens mee zit
Jij moet medemens bedanken
En Maik, die hield je fit
Hij kwam klaar en nu schijn je weer zwanger
van een hoog IQ baby te zijn
Maar dit gezeik verdraag ik niet langer
Het gejank en alle pijn
Dus de exitdeur mag open
En Mootje mag nu gaan
Niet meer jankend voor de kijkers
Maar laat haar Maik niet staan
Dus over een week is er gedonder
Is er een heel grote massamoord
Want als Maik even keek naar een ander
Heb je't niet van mij gehoord, niet gehoord
Truste Suusquote:Op zondag 24 april 2011 02:31 schreef suzi1 het volgende:
[..]
tijd om mn naar boven te gaaan
ze kunnen me wat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jan Smit's Vrienden voor het leven. 2 keer het refrein.quote:Op zondag 24 april 2011 02:32 schreef Coos het volgende:
[..]
Nu nog muziek eronder en maandag het huis in.
Is het dat niet dan? Ze maken iets jankends af.quote:
*hell*quote:Op zondag 24 april 2011 02:34 schreef De_Rennies het volgende:
Kijk maar goed Maik en neem de huidige grafstemming goed in je op, THIS WILL BE YOUR LIFE !!!!
Godver schrik me het lazeresquote:Op zondag 24 april 2011 02:22 schreef waxmask het volgende:
[..]
Arnie Alberts is ook weer slapen moest ik jullie zeggen...
[ afbeelding ]
Welnee, zo horen feesten(in RLS-'s) te eindigen.quote:
Een feestje hoort te eindigen wanneer het volgende feestje weer klaarstaat om te beginnen.quote:
helemaaal meeee eeensquote:Op zondag 24 april 2011 02:36 schreef Banjerkanjer het volgende:
Mo kan gewoon niet tegen haar verlies. Het is alles of niets bij haar. Ik weet redelijk zeker, dat dat de reden is dat ze zelf weg wil gaan, voor het moment komt dat ze het van een tegenspeler zou kunnen verliezen. Dat heeft niets met Maik te maken, maar alles met een te groot ego.
Precies. Dan zegt ze;quote:Op zondag 24 april 2011 02:36 schreef willllll het volgende:
morgen weet ze niet meer wat ze gezegd heeft
Nou, dit kan een domper worden voor Flip, hoor. Als er nu toch genomineerd wordt, zitten hij en Jo zeker op de stoel.quote:Op zondag 24 april 2011 02:34 schreef willllll het volgende:
geer en karim denken en weer een weg, en vooral philip denkt dat
Is hier vanmiddag door mij en anderen als gezegd. Maar ik moet dat nog zien of die gaatquote:Op zondag 24 april 2011 02:36 schreef Banjerkanjer het volgende:
Mo kan gewoon niet tegen haar verlies. Het is alles of niets bij haar. Ik weet redelijk zeker, dat dat de reden is dat ze zelf weg wil gaan, voor het moment komt dat ze het van een tegenspeler zou kunnen verliezen. Dat heeft niets met Maik te maken, maar alles met een te groot ego.
Dat zal je bij je thuis over de vloer hebben.quote:
alleen mannen nomineren!quote:Op zondag 24 april 2011 02:36 schreef Day het volgende:
[..]
Nou, dit kan een domper worden voor Flip, hoor. Als er nu toch genomineerd wordt, zitten hij en Jo zeker op de stoel.
yepquote:Op zondag 24 april 2011 02:36 schreef Banjerkanjer het volgende:
3,5 weken.quote:Op zondag 24 april 2011 02:37 schreef Osvaldo2 het volgende:
Mo, "fuck die drie en een half"... Is dat de vergoeding die zij krijgt???
Ikke nog wel, en als ze het vergeten is laat ik iemand wel iets over de muur gooien daarquote:Op zondag 24 april 2011 02:36 schreef willllll het volgende:
morgen weet ze niet meer wat ze gezegd heeft
Ja zoiets denk ik...quote:Op zondag 24 april 2011 02:37 schreef Osvaldo2 het volgende:
Mo, "fuck die drie en een half"... Is dat de vergoeding die zij krijgt???
Het is beide, denk ik.quote:Op zondag 24 april 2011 02:36 schreef Banjerkanjer het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |