En jaloers worden op haar dochter, als ze die krijgtquote:Op zondag 24 april 2011 01:56 schreef MAMA_Bongetje het volgende:
[..]
kan ze in de zandbak mee taartjes bakken
niet gezond dusquote:Op zondag 24 april 2011 01:55 schreef De_Rennies het volgende:
[..]
Ik ken zo'n types als Mo helaas maar al te goed, krijg je van die leuke momenten in een relatie, Maik: ik ben rond 5 uur thuis Mo. Komtie om 2 over vijf binnen, zegt Mo, ik dacht dat je er om 5 zou zijn ???????? En dan ruzie....
quote:Op zondag 24 april 2011 01:59 schreef snetje het volgende:
[ link | afbeelding ]
waarom gaan dronken mensen altijd ergens opstaan? podium drang??![]()
Hoogmoed???quote:Op zondag 24 april 2011 01:59 schreef snetje het volgende:
[ link | afbeelding ]
waarom gaan dronken mensen altijd ergens opstaan? podium drang??![]()
de bescheiden schatquote:Op zondag 24 april 2011 02:04 schreef sjampoeh het volgende:
geer tegen karim: ik denk serieus dat jij, shar en ik in de finale komen, ja sorry hoor
karim: shar, jij en ...durft zichzelf niet te noemen denk ik
Bij alc. eindigt het bij hem steevast in NLP-spelgeneuzel.quote:Op zondag 24 april 2011 02:05 schreef ZaZoe het volgende:
Egootje en erg hoogmoedig die Gerard. Houdt wel heel erg van zich zelf, weet ook zeker dat ie in de finale komt
ff je oren doorspoelenquote:Op zondag 24 april 2011 02:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik hoorde Gerard zeggen: Joanne Philip, Sharon
dat was wat Karim dachtquote:Op zondag 24 april 2011 02:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik begreep dat Karim dat vanmiddag had gezegd?quote:Op zondag 24 april 2011 02:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
ben een beetje afgeknapt op Gerard, denkt denkt dat hij alwetend is...quote:Op zondag 24 april 2011 02:06 schreef Ifa het volgende:
[..]
Bij alc. eindigt het bij hem steevast in NLP-spelgeneuzel.
Da's een probleem bij alle NLP-ersquote:Op zondag 24 april 2011 02:09 schreef MAMA_Bongetje het volgende:
[..]
ben een beetje afgeknapt op Gerard, denkt denkt dat hij alwetend is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |