Dit is waargebeurt ja!quote:Op zondag 24 april 2011 00:52 schreef GGMM het volgende:
"haha, weer zo'n leuk topic van die malle gogosweden die altijd van die super-bazen verhalen verzint"
echt waar?quote:Op zondag 24 april 2011 00:53 schreef superdrufus het volgende:
Gefeliciteerd ts, je wordt internetheld
vorige keer vroeg ze zelf om een fapvideoquote:Op zondag 24 april 2011 00:56 schreef Høken het volgende:
Ik zou of heel geschokt zijn. Of keihard lachen. Ligt eraan of ik last heb van m'n ochtendhumeur.
...quote:Op zondag 24 april 2011 00:57 schreef gogosweden het volgende:
[..]
vorige keer vroeg ze zelf om een fapvideo
Ik heb nooit gezegd dat ik die video wil zien.quote:Op zondag 24 april 2011 00:59 schreef gogosweden het volgende:
[..]
waarom wil je die video dan zien dude
Nee maar ik wel.quote:Op zondag 24 april 2011 01:00 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat ik die video wil zien.
Op z`n 34stquote:Op zondag 24 april 2011 01:00 schreef Neo-Mullen het volgende:
TS' vriendin ligt met d'r benen gespreid voor tong80
goede vraag,quote:Op zondag 24 april 2011 01:00 schreef Høken het volgende:
[..]
Niks.. Waarom woont zij in Nederland en jij in Zweden trouwens?
quote:Op zondag 24 april 2011 01:00 schreef Neo-Mullen het volgende:
TS' vriendin ligt met d'r benen gespreid voor tong80
wie is mijn chick dan?quote:Op zondag 24 april 2011 01:02 schreef DeRakker. het volgende:
Ik ken Ts zn vriendin, zal wel ff aan haar vragen of ze het online plant op fok
KIJK IN JE FOBO, debiel. Ik zit in een geile fase.quote:Op zondag 24 april 2011 01:02 schreef Dimens het volgende:
[..]
Daarom vraag ik het, voor de dames die moeten oordelen natuurlijk.
nee, faalhaas, mijn chick is geband van fok!quote:Op zondag 24 april 2011 01:03 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
want? je bent haar naam vergete ofzo?
is dat relevant ?quote:Op zondag 24 april 2011 01:04 schreef gogosweden het volgende:
[..]
nee, faalhaas, mijn chick is geband van fok!
Hoe heet ze?quote:Op zondag 24 april 2011 01:05 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
is dat relevant ?
ken haar toch reallife.. dus zie niet echt in wat t boeit dat ze niet op fok zit.
Tss ik was al bezig met het bericht maar kon het niet weerstaan toch nog even te posten in dit topic.quote:Op zondag 24 april 2011 01:03 schreef Høken het volgende:
[..]
KIJK IN JE FOBO, debiel. Ik zit in een geile fase.
zeg me dan hoe ze heet sufkut just to see if you are rightquote:Op zondag 24 april 2011 01:05 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
is dat relevant ?
ken haar toch reallife.. dus zie niet echt in wat t boeit dat ze niet op fok zit.
ik niet meer, ik heb net gefaptquote:Op zondag 24 april 2011 01:05 schreef Dimens het volgende:
[..]
Tss ik was al bezig met het bericht maar kon het niet weerstaan toch nog even te posten in dit topic.
Jij geil trouwens? ik ook
Nou eigenlijk niet. Het was meer een iets om je aandacht te krijgen. Ik heb barstende koppijn.quote:Op zondag 24 april 2011 01:05 schreef Dimens het volgende:
[..]
Tss ik was al bezig met het bericht maar kon het niet weerstaan toch nog even te posten in dit topic.
Jij geil trouwens? ik ook
pm me maar om te kijken of je het echt weet.quote:Op zondag 24 april 2011 01:07 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
zeg ik liever niet openbaar.
vind ik ook niet eerlijk tegenover ts.
Haar fucking voornaam kan toch wel. Ik ken zoveel ancilla's, pietje's, mariska's of priscscsccsilla's.quote:Op zondag 24 april 2011 01:07 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
zeg ik liever niet openbaar.
vind ik ook niet eerlijk tegenover ts.
Ik fap altijd pas voordat ik naar bed ga, anders ben ik meteen zo moe.quote:
Aw meisje tochquote:Op zondag 24 april 2011 01:06 schreef Høken het volgende:
[..]
Nou eigenlijk niet. Het was meer een iets om je aandacht te krijgen. Ik heb barstende koppijn.
'Bier patat en rock 'n roll, en as ontbijt een paracetamol.'
iig geen kimquote:Op zondag 24 april 2011 01:10 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
hoezo faalhaas? ik weet wel hoe ze heet hoor.
ik zou ook gaan tukken, maar toen dacht ik dat dit een bazentopic zou kunnen worden, dus toen starte ik mijn faptop maarquote:Op zondag 24 april 2011 01:10 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik fap altijd pas voordat ik naar bed ga, anders ben ik meteen zo moe.
[..]
Aw meisje tochKusje
Vrouwen fappen niet, die soppenquote:Op zondag 24 april 2011 01:12 schreef Høken het volgende:
Nou, ik ga wel slapen. Zonder te fappen, want dat zou een beetje vreemd zijn. Weltruschten fapsels van me.
heet ze wel... wil je zeggen dat ik jou vriendin niet ken?quote:Op zondag 24 april 2011 01:12 schreef gogosweden het volgende:
[..]
iig geen kim![]()
[..]
ik zou ook gaan tukken, maar toen dacht ik dat dit een bazentopic zou kunnen worden, dus toen starte ik mijn faptop maar
quote:
quote:
quote:Op zondag 24 april 2011 01:12 schreef Høken het volgende:
Nou, ik ga wel slapen. Zonder te fappen, want dat zou een beetje vreemd zijn. Weltruschten fapsels van me.
Jouw kloon bedoel je?quote:Op zondag 24 april 2011 01:04 schreef gogosweden het volgende:
[..]
nee, faalhaas, mijn chick is geband van fok!
y yo man gquote:Op zondag 24 april 2011 09:54 schreef mc-Piel het volgende:
gogosweden, is jou chick oostblokker of wat?
hé utopolis
he t grote verlies van jegro te vriend henk al vergeten ?quote:Op zondag 24 april 2011 09:54 schreef mc-Piel het volgende:
hé utopolis
Nohh sahbi,quote:Op zondag 24 april 2011 09:55 schreef utopie het volgende:
[..]
he t grote verlies van jegro te vriend henk al vergeten ?
eit eitquote:Op zondag 24 april 2011 09:56 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Nohh sahbi,
Maar jwt die boi zit voor altijd in myn hart.
Uit het oog maar niet uit de hart vriend.
Niks dan lobi voor henk de hosselaar.
Hij was echt een spange hosselaar mattie eh eerlijk.
quote:
quote:Op zondag 24 april 2011 09:54 schreef mc-Piel het volgende:
hé utopolis
Nou superbedankt dat je dit met ons wilde delen op 1ste paasdag.quote:Op zondag 24 april 2011 11:00 schreef gogosweden het volgende:
Oh, Die chick werd om 4 uur wakker, zei: welterusten schat en bedankt
quote:Op zondag 24 april 2011 00:51 schreef gogosweden het volgende:
vlak na het orgasme : vrolijk pasen. Zegt?
chagrijnquote:Op zondag 24 april 2011 11:01 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Nou superbedankt dat je dit met ons wilde delen op 1ste paasdag.
Slotje dan maar?
neuh, laat het de rest van de dag nog maar open, dit is een leuk topicquote:Op zondag 24 april 2011 11:01 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Nou superbedankt dat je dit met ons wilde delen op 1ste paasdag.
Slotje dan maar?
Ik ben gewoon orgineelquote:Op zondag 24 april 2011 11:02 schreef Pixie. het volgende:
[..]_______________________________________________________________!
Dankjewel dat je mij verdedigt brandXquote:Op zondag 24 april 2011 11:02 schreef BrandX het volgende:
[..]
chagrijn![]()
zelf zeker nog nooit een lief smsje van je meisje gehad.
Verdedigen tegen wat?quote:
quote:
Zo ken ik je weerquote:
niet iedereen is een kopie van jou mangquote:Op zondag 24 april 2011 11:31 schreef Lindstrøm. het volgende:
'mijn vriendin, mijn vriendin'
jij maagd en single zijnrather obvious nigguuuuh.
Ik heb ooit iemand geneukt die naderhand nooit meer kon lopen.quote:Op zondag 24 april 2011 11:26 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Mijn vriendin kon 2 weken niet lopen, zo groot is hij
een baby?quote:Op zondag 24 april 2011 11:38 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik heb ooit iemand geneukt die naderhand nooit meer kon lopen.
quote:Op zondag 24 april 2011 11:38 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik heb ooit iemand geneukt die naderhand nooit meer kon lopen.
quote:
Die kunnen doorgaans wel lopen als ze ouder worden.quote:
Nee ze kon niet meer lopen.quote:Op zondag 24 april 2011 11:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoi smegmanus
Ging die persoon dood?
ah dat verklaart weer een boel gelukkigquote:Op zondag 24 april 2011 11:45 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Nee ze kon niet meer lopen.
Maar dat kon ze voor de tijd ook al niet
Ze kon geen kant opquote:Op zondag 24 april 2011 11:47 schreef BrandX het volgende:
[..]
ah dat verklaart weer een boel gelukkig
Uhh, daar kan ik geen uitspraken over doen.quote:Op zondag 24 april 2011 11:49 schreef gogosweden het volgende:
godver ik kan niet meer quoten
wat zou jij er van vinden als je vriend een fapvideo naar jou zou sturen klink?
Wie zegt dat ze dood wasquote:
dat kan niet, want dan heeft ze eerst wel kunnen lopen, en smeg zei dat ze daarvoor ook al niet kon lopenquote:
Dan zat ze in een rolstoelquote:Op zondag 24 april 2011 11:51 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze dood wasWaaro denken jullie zo over mij
Nou, oke vooruit.quote:Op zondag 24 april 2011 11:52 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat kan niet, want dan heeft ze eerst wel kunnen lopen, en smeg zei dat ze daarvoor ook al niet kon lopen
Ik ben gewoon jaloers ja?!!!?!?!quote:Op zondag 24 april 2011 11:51 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze dood wasWaaro denken jullie zo over mij
Ja godver, amputeer je benen dan gewoon ... dan kun jij ook geen kant op!quote:Op zondag 24 april 2011 11:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ben gewoon jaloers ja?!!!?!?!
dat klinkt dan wel weer wat macaber.... *ril*quote:Op zondag 24 april 2011 11:54 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ja godver, amputeer je benen dan gewoon ... dan kun jij ook geen kant op!
Waarom wil je me niet gewoon zoals ik ben?!quote:Op zondag 24 april 2011 11:54 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ja godver, amputeer je benen dan gewoon ... dan kun jij ook geen kant op!
Ja, we kunnen ook naar het strand gaan en je dan half ingraven, dan lijkt het een beetje hetzelfde snap-e-vous?quote:Op zondag 24 april 2011 11:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarom wil je me niet gewoon zoals ik ben?!
Fapfapfap.quote:Op zondag 24 april 2011 11:55 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat klinkt dan wel weer wat macaber.... *ril*
Voor de seks was ze wellicht ook al dood.quote:Op zondag 24 april 2011 11:52 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat kan niet, want dan heeft ze eerst wel kunnen lopen, en smeg zei dat ze daarvoor ook al niet kon lopen
Sowieso fapvideo's, je moet je juist laten fappenquote:Op zondag 24 april 2011 12:01 schreef xSummergirlx het volgende:
Fapvideo's die jongens sturen.Er is niks geils aan.
En sop video's van zusjes?quote:Op zondag 24 april 2011 12:01 schreef xSummergirlx het volgende:
Fapvideo's die jongens sturen.Er is niks geils aan.
Ik zou het heel erg lief vinden..:)quote:Op zondag 24 april 2011 00:51 schreef gogosweden het volgende:
Die in het buiteland woont (nederland)
Ze slaapt op dit moment dus ze zal hem morgenochtend pas zien.
Dus aan de dames op fok! vraag ik, Wat zouden jullie er van vinden om wakker te worden met een fapvideo van je vriend die aan het eind vlak na het orgasme : vrolijk pasen. Zegt?
Serieuze reacties pls want ik heb dit echt gedaan
nee, gewoon neequote:Op zondag 24 april 2011 12:06 schreef junkiexp het volgende:
Ze zet hem op dumpert met naam en toenaam
srsly?quote:Op zondag 24 april 2011 12:10 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik zou het heel erg lief vinden..:)
Ik doe ook rollenspellenquote:
Het is CC hoorquote:Op zondag 24 april 2011 12:18 schreef Panzermaus het volgende:
Alweer een topic van TS en zijn virtuele Russische bruid.
dit dus. Panzermaus je hebt goede armen btw was me nog nooit eerder opgevallenquote:Op zondag 24 april 2011 12:18 schreef Panzermaus het volgende:
Alweer een topic van TS en zijn virtuele Russische bruid.
okquote:Op zondag 24 april 2011 12:17 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Jepgewoon dat je tijdens Pasen aan haar denkt..
en dit jaquote:
Nooit!quote:Op zondag 24 april 2011 12:25 schreef BrandX het volgende:
[..]
[..]
oeh, match made in heaven you two!
ons oud noemen pfuquote:Op zondag 24 april 2011 12:38 schreef BrandX het volgende:
[..]
das oud![]()
Ik wilde een nieuw FOK!stelletje.
vraag maar aan CCquote:Op zondag 24 april 2011 12:38 schreef BrandX het volgende:
[..]
mannen kunnen spontaan heeeeel teder en lief en rustig worden als het hun sex oplevert
Whehehehe. Ik heb binnenkort wel een date met een FOK!ker ja?!quote:Op zondag 24 april 2011 12:38 schreef BrandX het volgende:
[..]
mannen kunnen spontaan heeeeel teder en lief en rustig worden als het hun sex oplevert
Chocolate-Chick man. Maar ze heeft een ban.quote:Op zondag 24 april 2011 12:43 schreef Dimens het volgende:
Wie is die CC waar jullie het over hebben?
Gekkiequote:Op zondag 24 april 2011 12:38 schreef BrandX het volgende:
[..]
Was zij geen Mod?quote:Op zondag 24 april 2011 12:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Chocolate-Chick man. Maar ze heeft een ban.
Dus mogen we niet over haar praten, anders mag je de zaal verlaten.
Oeh geylquote:Op zondag 24 april 2011 12:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Whehehehe. Ik heb binnenkort wel een date met een FOK!ker ja?!
Niet een week hoor.quote:Op zondag 24 april 2011 12:52 schreef gogosweden het volgende:
[..]
damn dat was toch maar een week geleden ofzo
Heb je het hele topic gelezen?quote:Op zondag 24 april 2011 12:59 schreef Verbodsbord het volgende:
Wat een topic zeg, onverwachte wending ook
Nee. De OP en ik weet nu dat CC iets met deze gozer heeftquote:Op zondag 24 april 2011 13:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Heb je het hele topic gelezen?
dat krijg je he, met zo'n bazen TSquote:Op zondag 24 april 2011 12:59 schreef Verbodsbord het volgende:
Wat een topic zeg, onverwachte wending ook
quote:Op zondag 24 april 2011 13:02 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dat krijg je he, met zo'n bazen TS![]()
/carequote:Op zondag 24 april 2011 13:04 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Mijn quotes zijn zo baas dat ze niet verneukt kunnen worden
QFTquote:Op zondag 24 april 2011 13:04 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Mijn quotes zijn zo baas kut dat ze niet erger verneukt kunnen worden
Klopt.quote:
Een hele leuke.quote:Op zondag 24 april 2011 13:06 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Met welke fokker heb je een date?
Fok!kers komen niet buiten, ze heeft een date met een denkbeeldige vriend.quote:Op zondag 24 april 2011 13:06 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
He dit is mijn topic jaquote:Op zondag 24 april 2011 13:06 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Zit het diep?quote:Op zondag 24 april 2011 13:07 schreef Driepink het volgende:
[..]
Fok!kers komen niet buiten, ze heeft een date met een denkbeeldige vriend.
Vraag maar aan je vader, die weet het welquote:Op zondag 24 april 2011 13:10 schreef Driepink het volgende:
[..]
Geen ervaring mee, sorry.
Vertel eens, hoe voelt dat eigenlijk?
Zozo, wie is mijn vader dan? Ik was in de veronderstelling dat jij dat was..quote:Op zondag 24 april 2011 13:12 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Vraag maar aan je vader, die weet het wel
Je bent niet kutquote:Op zondag 24 april 2011 13:15 schreef Driepink het volgende:
[..]
Zozo, wie is mijn vader dan? Ik was in de veronderstelling dat jij dat was..
Het zou wel verklaren waarom ik zo'n kutuser ben.
quote:Op zondag 24 april 2011 13:02 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Nee. De OP en ik weet nu dat CC iets met deze gozer heeft
Nog goedkoper dus.quote:
thx brah rustdag = fabel ik pomp 7 dgen perweek ;pquote:Op zondag 24 april 2011 12:19 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
dit dus. Panzermaus je hebt goede armen btw was me nog nooit eerder opgevallen
zoals het hoort gwn 24/7/365,25 rusten is voor mietjes en beginnende ecto'squote:Op zondag 24 april 2011 13:45 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
thx brah rustdag = fabel ik pomp 7 dgen perweek ;p
Ik ben ook jouw steunpunt man, stay lean. Kusjes van Snoetemans trouwens.quote:Op zondag 24 april 2011 13:51 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ik ben je steunpunt man, stay strong.
nee.quote:
tssquote:Op zondag 24 april 2011 14:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
TS
Met zijn videokaart aan de muur
quote:Op zondag 24 april 2011 14:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
TS
Met zijn videokaart aan de muur
En jij woont in Zweden en zij in Nederland?quote:Op zondag 24 april 2011 14:28 schreef gogosweden het volgende:
[..]
nee.
maar 2.5 jaar verschil.
[..]
tss
Ik vraag me gewoon af of het echt serieus is tussen hem en CC.quote:Op zondag 24 april 2011 14:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maar pest TS eens niet zo. Hij heeft het al zo zwaar enzo.
waarheid, er hangt ook nog een moederbord ofzoquote:
Ik snap ook niet hoe je verkering? kan nemen met iemand die in een ander land woont.quote:Op zondag 24 april 2011 14:37 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Ik vraag me gewoon af of het echt serieus is tussen hem en CC.
En die je nog nooit gezien hebt.quote:Op zondag 24 april 2011 14:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik snap ook niet hoe je verkering? kan nemen met iemand die in een ander land woont.
Daarom.quote:Op zondag 24 april 2011 14:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik snap ook niet hoe je verkering? kan nemen met iemand die in een ander land woont.
ditquote:Op zondag 24 april 2011 14:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maar pest TS eens niet zo. Hij heeft het al zo zwaar enzo.
ja.quote:Op zondag 24 april 2011 14:37 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Ik vraag me gewoon af of het echt serieus is tussen hem en CC.
het werkt dus who cares.quote:Op zondag 24 april 2011 14:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik en CC neuken met mekaar.quote:
Vreemd dat je haar kan neuken terwijl ze in een ander land woont.quote:Op zondag 24 april 2011 14:48 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dit
[..]
ja.
[..]
het werkt dus who cares.
[..]
Ik en CC neuken met mekaar.
Heb je haar überhaupt wel eens gezien?quote:Op zondag 24 april 2011 14:48 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dit
[..]
ja.
[..]
het werkt dus who cares.
[..]
Ik en CC neuken met mekaar.
Die beperking is alleen maar geestelijkquote:Op zondag 24 april 2011 14:50 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Vreemd dat je haar kan neuken terwijl ze in een ander land woont.
ja.quote:Op zondag 24 april 2011 14:50 schreef Dimens het volgende:
[..]
Heb je haar überhaupt wel eens gezien?
Chemie via het internet.quote:Op zondag 24 april 2011 14:51 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Die beperking is alleen maar geestelijk
Is ze helemaal naar Zweden toegekomen? Voor een knul van FOK!?quote:
Ik naar nederlandquote:Op zondag 24 april 2011 14:53 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Is ze helemaal naar Zweden toegekomen? Voor een knul van FOK!?
Nee ik weet natuurlijk meteen alles erover terwijl je me niks vertelt.quote:
Is dit een kruisverhoor?quote:Op zondag 24 april 2011 14:55 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Nee ik weet natuurlijk meteen alles erover terwijl je me niks vertelt.
Helemaal naar Nederland komen voor een meisje wat je daarvoor nooit gezien hebtquote:
CC is speciaalquote:Op zondag 24 april 2011 14:56 schreef Dimens het volgende:
[..]
Helemaal naar Nederland komen voor een meisje wat je daarvoor nooit gezien hebt![]()
Ik zou niet verder gaan dan mijn eigen stad.
awh raak ik een zwakke plek? sorry hoorquote:Op zondag 24 april 2011 14:57 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Dat zeggen ze ook over mensen met down-syndroom
HAHA HEY IK WOON TOEVALLIG OOK IN DIE STAD WAAR JIJ WOONT WIL JE KEERTJE EEN BAKKIE DOEN HAHA GR GRquote:Op zondag 24 april 2011 14:56 schreef Dimens het volgende:
[..]
Helemaal naar Nederland komen voor een meisje wat je daarvoor nooit gezien hebt![]()
Ik zou niet verder gaan dan mijn eigen stad.
quote:Op zondag 24 april 2011 14:58 schreef gogosweden het volgende:
[..]
awh raak ik een zwakke plek? sorry hoor
Ah, haar puberale bf door dik en dun.quote:
Psst Zomermeisje, maak je niet zo dik.quote:Op zondag 24 april 2011 14:59 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
HAHA HEY IK WOON TOEVALLIG OOK IN DIE STAD WAAR JIJ WOONT WIL JE KEERTJE EEN BAKKIE DOEN HAHA GR GR
Ik zit gewoon een beetje in een dip Panziemausie.quote:Op zondag 24 april 2011 15:02 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ah, haar puberale bf door dik en dun.
[..]
Psst Zomermeisje, maak je niet zo dik.
quote:Op zondag 24 april 2011 14:59 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
HAHA HEY IK WOON TOEVALLIG OOK IN DIE STAD WAAR JIJ WOONT WIL JE KEERTJE EEN BAKKIE DOEN HAHA GR GR
Zullen we in Old Pall dan maar een bakkie troost doen?quote:Op zondag 24 april 2011 15:03 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Ik zit gewoon een beetje in een dip Panziemausie. [ afbeelding ]
En dit natuurlijk, the fuck bezielt jequote:Op zondag 24 april 2011 15:03 schreef Verbodsbord het volgende:
Wel grappig, woon je in Zweden, met tig lekkere dames, begin je iets met iemand uit Nederland
Chocolate-chick.quote:Op zondag 24 april 2011 15:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
CC is zijn vriendin(?) waar staat de afkorting dan voor???
quote:Op zondag 24 april 2011 15:05 schreef Dimens het volgende:
[..]
[..]
Zullen we in Old Pall dan maar een bakkie troost doen?
quote:Op zondag 24 april 2011 15:03 schreef Verbodsbord het volgende:
Wel grappig, woon je in Zweden, met tig lekkere dames, begin je iets met iemand uit Nederland
voor een leuk meisje zou ik best wat verder weg gaan, maar buiten het land noooit. helemaal niet als ik haar nog nooit gezien hebquote:Op zondag 24 april 2011 14:59 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Dit natuurlijk.quote:Op zondag 24 april 2011 15:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
voor een leuk meisje zou ik best wat verder weg gaan, maar buiten het land noooit. helemaal niet als ik haar nog nooit gezien heb
dat zeggen ze altijd als ze me van binnen stiekem uitlachenquote:Op zondag 24 april 2011 15:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik vond jouw fapvideo ook heel vermakelijk.
KB lijkt me heel oprechtquote:Op zondag 24 april 2011 15:11 schreef n8n het volgende:
[..]
dat zeggen ze altijd als ze me van binnen stiekem uitlachen
Die laatste regel doet het 'emquote:Op zondag 24 april 2011 15:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Een ex-collega van mij had een vriendin in Hongarije wonen. Ze leerden elkaar kennen via MySpace.Elke kerst, zomervakantie, herfstvakantie zochten ze elkaar op.
Maar dat is uitgegaan en hij heeft nu een relatie met zn achterbuurvrouw.
Wel 'geleerd' van z'n foutenquote:Op zondag 24 april 2011 15:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maar dat is uitgegaan en hij heeft nu een relatie met zn achterbuurvrouw.
dat lijken ze allemaal, ben al te vaak gekwetstquote:
ben jou nou gehosselt dor dimens?quote:
quote:Op zondag 24 april 2011 15:13 schreef n8n het volgende:
[..]
Wel 'geleerd' van z'n fouten![]()
![]()
[..]
dat lijken ze allemaal, ben al te vaak gekwetst
Ik heb zo'n gevoel dat zij mij gehosselt heeftquote:Op zondag 24 april 2011 15:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ben jou nou gehosselt dor dimens?
heeft ze niet met ocean view?quote:Op zondag 24 april 2011 15:14 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb zo'n gevoel dat zij mij gehosselt heeft
OK zal zo direct een fapvideo sturen en dan nadat ik over mijn scherm ben gekomen je een vrolijk pasen wensen ik hoorde ergens dat zulks oneindig geil plezier oplevert, met name als de afstand tussen verlangens groot isquote:Op zondag 24 april 2011 15:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Hehehe jah.
HEY n8n wat doe je !?!?!?!? Ik ben lief.En eerlijk enzeau.
Ik hosselde hem ja.quote:Op zondag 24 april 2011 15:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ben jou nou gehosselt dor dimens?
maakt niet echt uit opzich. waar het om gaat is dat ik buiten spel staquote:Op zondag 24 april 2011 15:14 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb zo'n gevoel dat zij mij gehosselt heeft
Ik ben bang voor piemels dus laatmaar.quote:Op zondag 24 april 2011 15:15 schreef n8n het volgende:
[..]
OK zal zo direct een fapvideo sturen en dan nadat ik over mijn scherm ben gekomen je een vrolijk pasen wensen ik hoorde ergens dat zulks oneindig geil plezier oplevert, met name als de afstand tussen verlangens groot is![]()
Ze is ook al getrouwd met Faux, ik kan best wel delen als het moet.quote:
Jij groeten mij laatst ook niet, dit was je kans om het goed te maken maar helaas. Volgende keer beter.quote:Op zondag 24 april 2011 15:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
JA HALLO DIMENS GROETEN WE NIET MEER. VUIL LOEDER.
Schatje. Ik hou van je.quote:Op zondag 24 april 2011 15:16 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ze is ook al getrouwd met Faux, ik kan best wel delen als het moet.
[..]
Jij groeten mij laatst ook niet, dit was je kans om het goed te maken maar helaas. Volgende keer beter.
hij bijt nietquote:Op zondag 24 april 2011 15:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ben bang voor piemels dus laatmaar.
* VoornaamAchternaam stopt met filmenquote:Op zondag 24 april 2011 15:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ben bang voor piemels dus laatmaar.
Ah. Maar hij is wel groot enzo en eiwueuuwuwe ik wil er niet eens aan denken. Preuts allozzz.quote:
Hehehe gekkie.quote:Op zondag 24 april 2011 15:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
* VoornaamAchternaam stopt met filmen
ik snap er geen kut meer van, hoe moet ik dan een meisje versieren?quote:Op zondag 24 april 2011 15:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ah. Maar hij is wel groot enzo en eiwueuuwuwe ik wil er niet eens aan denken. Preuts allozzz.
[..]
Hehehe gekkie.
Ja nou laat maar eerst eens zien dat je van mij houdt, daarna ben je pas weer mijn #1.quote:Op zondag 24 april 2011 15:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Schatje. Ik hou van je.Kom op.
Gewoon een bakkie doen toch. Moet kunnen.quote:Op zondag 24 april 2011 15:17 schreef Dimens het volgende:
[..]
Shhttt niets vertellen hoor, we doen het stiekem en hij mag het niet weten.
jaja daarom lagte iedereen me vorige keer uit zekerquote:Op zondag 24 april 2011 15:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ah. Maar hij is wel groot enzo en eiwueuuwuwe ik wil er niet eens aan denken. Preuts allozzz.
Wat?!!?!?! Ik dacht dat ik je nummer een zou blijven...quote:Op zondag 24 april 2011 15:19 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja nou laat maar eerst eens zien dat je van mij houdt, daarna ben je pas weer mijn #1.
lagte, ik denk dat het meer aan je spelling lagquote:Op zondag 24 april 2011 15:20 schreef n8n het volgende:
[..]
jaja daarom lagte iedereen me vorige keer uit zeker
Jaja een bakkie doen, ik begrijpt het.quote:Op zondag 24 april 2011 15:20 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Gewoon een bakkie doen toch. Moet kunnen.
Wil je mijn bakkie doen?quote:Op zondag 24 april 2011 15:21 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jaja een bakkie doen, ik begrijpt het.
Dyslexiequote:Op zondag 24 april 2011 15:21 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jaja een bakkie doen, ik begrijpt het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |