Dit is waargebeurt ja!quote:Op zondag 24 april 2011 00:52 schreef GGMM het volgende:
"haha, weer zo'n leuk topic van die malle gogosweden die altijd van die super-bazen verhalen verzint"
echt waar?quote:Op zondag 24 april 2011 00:53 schreef superdrufus het volgende:
Gefeliciteerd ts, je wordt internetheld
vorige keer vroeg ze zelf om een fapvideoquote:Op zondag 24 april 2011 00:56 schreef Høken het volgende:
Ik zou of heel geschokt zijn. Of keihard lachen. Ligt eraan of ik last heb van m'n ochtendhumeur.
...quote:Op zondag 24 april 2011 00:57 schreef gogosweden het volgende:
[..]
vorige keer vroeg ze zelf om een fapvideo
Ik heb nooit gezegd dat ik die video wil zien.quote:Op zondag 24 april 2011 00:59 schreef gogosweden het volgende:
[..]
waarom wil je die video dan zien dude
Nee maar ik wel.quote:Op zondag 24 april 2011 01:00 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat ik die video wil zien.
Op z`n 34stquote:Op zondag 24 april 2011 01:00 schreef Neo-Mullen het volgende:
TS' vriendin ligt met d'r benen gespreid voor tong80
goede vraag,quote:Op zondag 24 april 2011 01:00 schreef Høken het volgende:
[..]
Niks.. Waarom woont zij in Nederland en jij in Zweden trouwens?
quote:Op zondag 24 april 2011 01:00 schreef Neo-Mullen het volgende:
TS' vriendin ligt met d'r benen gespreid voor tong80
wie is mijn chick dan?quote:Op zondag 24 april 2011 01:02 schreef DeRakker. het volgende:
Ik ken Ts zn vriendin, zal wel ff aan haar vragen of ze het online plant op fok
KIJK IN JE FOBO, debiel. Ik zit in een geile fase.quote:Op zondag 24 april 2011 01:02 schreef Dimens het volgende:
[..]
Daarom vraag ik het, voor de dames die moeten oordelen natuurlijk.
nee, faalhaas, mijn chick is geband van fok!quote:Op zondag 24 april 2011 01:03 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
want? je bent haar naam vergete ofzo?
is dat relevant ?quote:Op zondag 24 april 2011 01:04 schreef gogosweden het volgende:
[..]
nee, faalhaas, mijn chick is geband van fok!
Hoe heet ze?quote:Op zondag 24 april 2011 01:05 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
is dat relevant ?
ken haar toch reallife.. dus zie niet echt in wat t boeit dat ze niet op fok zit.
Tss ik was al bezig met het bericht maar kon het niet weerstaan toch nog even te posten in dit topic.quote:Op zondag 24 april 2011 01:03 schreef Høken het volgende:
[..]
KIJK IN JE FOBO, debiel. Ik zit in een geile fase.
zeg me dan hoe ze heet sufkut just to see if you are rightquote:Op zondag 24 april 2011 01:05 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
is dat relevant ?
ken haar toch reallife.. dus zie niet echt in wat t boeit dat ze niet op fok zit.
ik niet meer, ik heb net gefaptquote:Op zondag 24 april 2011 01:05 schreef Dimens het volgende:
[..]
Tss ik was al bezig met het bericht maar kon het niet weerstaan toch nog even te posten in dit topic.
Jij geil trouwens? ik ook
Nou eigenlijk niet. Het was meer een iets om je aandacht te krijgen. Ik heb barstende koppijn.quote:Op zondag 24 april 2011 01:05 schreef Dimens het volgende:
[..]
Tss ik was al bezig met het bericht maar kon het niet weerstaan toch nog even te posten in dit topic.
Jij geil trouwens? ik ook
pm me maar om te kijken of je het echt weet.quote:Op zondag 24 april 2011 01:07 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
zeg ik liever niet openbaar.
vind ik ook niet eerlijk tegenover ts.
Haar fucking voornaam kan toch wel. Ik ken zoveel ancilla's, pietje's, mariska's of priscscsccsilla's.quote:Op zondag 24 april 2011 01:07 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
zeg ik liever niet openbaar.
vind ik ook niet eerlijk tegenover ts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |