Lijkt er wel opquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:05 schreef E.T.terBak het volgende:
Het centrale zenuwstelsel van Mo bevindt zich in haar kruis
daar ken er ook 1 van op het forum hier...quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:05 schreef E.T.terBak het volgende:
Het centrale zenuwstelsel van Mo bevindt zich in haar kruis
quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:06 schreef knagsje het volgende:
[..]
daar ken er ook 1 van op het forum hier...
[..]
hey een gestolen UIquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:06 schreef kaatje50 het volgende:
ik zal ff gokken welk geheim Gerard nu weer denkt te weten.
Deze missie van Sharon, klaarkomen.
Het weigeren van Karim van de dates (reden???).
Nu gaat Gerard denken dat Karim impotent is.........![]()
ik zie hem er best voor aan dat hij dit gaat verzinnen. Wel leuk hoe Gerard steeds denkt te weten wat het geheim is
Mijn favoriete witte wijnquote:
[..]
Elke user tochquote:
nou zeg op ..pb ?quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:08 schreef knagsje het volgende:
[..]
jullie willen mij een ban aan smeren he hahahahaaa
bogtquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Mijn favoriete witte wijn
[ afbeelding ]
was jij het die hem vanmiddag hier plaatste???quote:
Zo was er geen kleinerequote:Op zaterdag 23 april 2011 22:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Mijn favoriete witte wijn
[ afbeelding ]
is goed hoorquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:08 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
was jij het die hem vanmiddag hier plaatste???
ik vond hem zo leuk dat ik hem idd gepikt heb, sorry, wilde je bedanken, maar wist niet meer wie hem geplaatst had. Dus bij deze, bedankt
Kan mij nooit groot genoeg zijnquote:
eentje die de 15 staties van de kruisweg moet doorploeteren.quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:08 schreef knagsje het volgende:
[..]
jullie willen mij een ban aan smeren he hahahahaaa
oepsquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:09 schreef MargrietV het volgende:
[..]
eentje die de 15 staties van de kruisweg moet doorploeteren.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:11 schreef E.T.terBak het volgende:
Btw: ik had ergens gelezen dat familieleden zouden overvliegen. Iemand kon een ontmoeting winnen. Is dat al gebeurd?
Dat werd een tape van Maik waarop Mo 2x mocht janken ( in de uitzending en om 12 uur s'avonds ) en voor Sharon een telefoontje met haar beste vriendin die in Afghanistan zit.quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:11 schreef E.T.terBak het volgende:
Btw: ik had ergens gelezen dat familieleden zouden overvliegen. Iemand kon een ontmoeting winnen. Is dat al gebeurd?
same herequote:Op zaterdag 23 april 2011 22:11 schreef PoezeligDing het volgende:
Mijn laptop is traag als stroop, hoe zet ik um 24 uur terug.
En ja ik weet, totaal off topic, sorry.
ik krijg steeds meer de indruk dat dat kind vroeger mishandeld en misbruikt is.......quote:
OK thanxxquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:12 schreef rico80 het volgende:
[..]
Dat werd een tape van Maik waarop Mo 2x mocht janken ( in de uitzending en om 12 uur s'avonds ) en voor Sharon een telefoontje met haar beste vriendin die in Afghanistan zit.
Systeem herstelquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:11 schreef PoezeligDing het volgende:
Dat mag niet meer:quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:11 schreef PoezeligDing het volgende:
Alleen door dennis toch?quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:12 schreef knagsje het volgende:
[..]
ik krijg steeds meer de indruk dat dat kind vroeger mishandeld en misbruikt is.......
Laat me raden een vlot kort kapselquote:
als je startknop indrukt, dan intiepen: systeemherstel komt vanzelf het tooltje tevoorschijn om hem terug te zettenquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:11 schreef PoezeligDing het volgende:
quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:13 schreef rico80 het volgende:
[..]
Dat mag niet meer:
http://www.demorgen.be/dm(...)edt-tijdreizen.dhtml
voor de samensmeltingquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:14 schreef E.T.terBak het volgende:
[..]
ik vraag mij af: hoever moeten wij Mo terugzeten voor een systeemherstel??
dat is toch diegene met die gele onderbroek/zwembroek???quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:12 schreef sjampoeh het volgende:
haha flip denkt dat of gerard joling of dries roelvink komt..
geer: ik denk dries roelvink ben ik bang
ik denk meer als kindquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Alleen door dennis toch?Maar dat vond ze toen stoer en geil.
Jaartje of dertig, dan is onze matrix weer op ordequote:Op zaterdag 23 april 2011 22:14 schreef E.T.terBak het volgende:
[..]
Ja vond dat prikken met een vork in haar ellebogen als ze die op tafel had tijdens het eten niet echt normaalquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:12 schreef knagsje het volgende:
[..]
ik krijg steeds meer de indruk dat dat kind vroeger mishandeld en misbruikt is.......
Denk dat mama jo dr een draai om dr oren wilde geven maar dat de strakgespannen huid dat niet meer toe stond. Dus dan maar met je beperking een vork in je kind zetten.quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:15 schreef bamby het volgende:
[..]
Ja vond dat prikken met een vork in haar ellebogen als ze die op tafel had tijdens het eten niet echt normaal
quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:15 schreef E.T.terBak het volgende:
[..]
je bedoelt 'dat zij nog tweeledig was' ?? (voor de conceptie???
Dank, duidelijker en makkelijker kon niet!quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:13 schreef Stability het volgende:
[..]
als je startknop indrukt, dan intiepen: systeemherstel komt vanzelf het tooltje tevoorschijn om hem terug te zetten
ja,waarom moeilijk doen als het makkelijk kan he?quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:17 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dank, duidelijker en makkelijker kon niet!
quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:17 schreef sjampoeh het volgende:
flip: jij bent ook wisselvalliger dan het weer tegen jo
jo : ja?
flip: ja daar hou ik niet zo van
Ken je die niet?? Een klassieker hoor!!!quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:17 schreef StephanL het volgende:
[..]
Nu weet ik waarom ik dat liedje niet ken, luister het nu.
wie zijn die 2 wijven op je ava ?quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ken je die niet?? Een klassieker hoor!!!
Valt niet meer te herstellenquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:14 schreef E.T.terBak het volgende:
[..]
Had er nog nooit van gehoord.quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ken je die niet?? Een klassieker hoor!!!
Kijk dat soort dingen, dat toont aan dat de liefde aan het tanen is.quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:17 schreef sjampoeh het volgende:
flip: jij bent ook wisselvalliger dan het weer tegen jo
jo : ja?
flip: ja daar hou ik niet zo van
Ik ben dat wijf aan de rechterkantquote:
quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:16 schreef rico80 het volgende:
[..]
Denk dat mama jo dr een draai om dr oren wilde geven maar dat de strakgespannen huid dat niet meer toe stond. Dus dan maar met je beperking een vork in je kind zetten.
is die ava om aan te tonen dat je lesbi bent en er prat op gaat?quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik ben dat wijf aan de rechterkant
o sorryquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik ben dat wijf aan de rechterkant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |