bogtquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Mijn favoriete witte wijn
[ afbeelding ]
was jij het die hem vanmiddag hier plaatste???quote:
Zo was er geen kleinerequote:Op zaterdag 23 april 2011 22:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Mijn favoriete witte wijn
[ afbeelding ]
is goed hoorquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:08 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
was jij het die hem vanmiddag hier plaatste???
ik vond hem zo leuk dat ik hem idd gepikt heb, sorry, wilde je bedanken, maar wist niet meer wie hem geplaatst had. Dus bij deze, bedankt
Kan mij nooit groot genoeg zijnquote:
eentje die de 15 staties van de kruisweg moet doorploeteren.quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:08 schreef knagsje het volgende:
[..]
jullie willen mij een ban aan smeren he hahahahaaa
oepsquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:09 schreef MargrietV het volgende:
[..]
eentje die de 15 staties van de kruisweg moet doorploeteren.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:11 schreef E.T.terBak het volgende:
Btw: ik had ergens gelezen dat familieleden zouden overvliegen. Iemand kon een ontmoeting winnen. Is dat al gebeurd?
Dat werd een tape van Maik waarop Mo 2x mocht janken ( in de uitzending en om 12 uur s'avonds ) en voor Sharon een telefoontje met haar beste vriendin die in Afghanistan zit.quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:11 schreef E.T.terBak het volgende:
Btw: ik had ergens gelezen dat familieleden zouden overvliegen. Iemand kon een ontmoeting winnen. Is dat al gebeurd?
same herequote:Op zaterdag 23 april 2011 22:11 schreef PoezeligDing het volgende:
Mijn laptop is traag als stroop, hoe zet ik um 24 uur terug.
En ja ik weet, totaal off topic, sorry.
ik krijg steeds meer de indruk dat dat kind vroeger mishandeld en misbruikt is.......quote:
OK thanxxquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:12 schreef rico80 het volgende:
[..]
Dat werd een tape van Maik waarop Mo 2x mocht janken ( in de uitzending en om 12 uur s'avonds ) en voor Sharon een telefoontje met haar beste vriendin die in Afghanistan zit.
Systeem herstelquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:11 schreef PoezeligDing het volgende:
Dat mag niet meer:quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:11 schreef PoezeligDing het volgende:
Alleen door dennis toch?quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:12 schreef knagsje het volgende:
[..]
ik krijg steeds meer de indruk dat dat kind vroeger mishandeld en misbruikt is.......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |