Beterschap Vanyel
Ik ben vanmorgen bij de dietiste geweest voor Elin/mezelf (en voor Amélie).
Ik vond het maar een verwarrend gesprek

enerzijds had ze duidelijk gewoon al haar kennis en feiten op een rijtje en wist ze heus waar ze over sprak. Anderzijds had ze van borstvoeding duidelijk niet echt kaas gegeten, en knalde ze er af en toe een uitspraak uit waarvan ik dacht eh? voor een dietist??
Zo zei ze dat ik best vanaf 4 maanden bij mocht gaan voeden als ik dat wilde. Okay prima, ik was het niet van plan maar goed. Maar haar reden waarom "het staat natuurlijk niet voor niets op al die potjes" . Pardon?
Daarna zei ze dat ik Elin best rooibos of venkelthee mocht geven voor extra vocht nu met dit warme weer, want dan was borstvoeding gewoon echt niet voldoende. Ik voelde me niet echt geroepen om er een punt van te gaan maken maar ik heb maar gezegd dat ik Elin gewoon een keer extra aanlegde als ik dacht dat ze te weinig dronk. "ja dat kan ook, de bv verdund natuurlijk wel als je vaker aan gaat leggen."
En vanaf 6 maanden moesten we sowieso maar over op pepti eventueel want dan was bv gewoon niet meer voldoende.
que? :|
Ze was heus heel aardig en had ook veel wél zinnige dingen te zeggen maar ik geloof dat ik haar bv-adviezen maar naast me neerleg.
ik ben dan wel weer benieuwd wat de lk van het cb ervan zegt, die heeft de verwijzing geregeld.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!初戀的香味就這樣被我們尋回