Als ik aan zoiets zou meedoen, dan lust ik absoluut geen vanille-ijs met slagroom en geen chocolade en geen zelfgebakken appeltaartquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:04 schreef Urb het volgende:
[..]
Maar poffertjes lust ze wel hoor!![]()
En blokjes kaas niet maar reepjes wel!![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als ik aan zoiets zou meedoen, dan lust ik absoluut geen vanille-ijs met slagroom en geen chocolade en geen zelfgebakken appeltaart
Lekker boeiend,... net zoals de streams op het momentquote:
Die mierendoosjes moeten toch in de lucht hangen ??? Zijn toch vliegende mierenquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Omdat de mieren niet voor de camera's vliegen
quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als ik aan zoiets zou meedoen, dan lust ik absoluut geen vanille-ijs met slagroom en geen chocolade en geen zelfgebakken appeltaart
Nee t programma geeft lekker veel aanleiding voor een goede TTquote:
Daar doelde ik ook op. Sarcasme is lastig soms.quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:08 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Lekker boeiend,... net zoals de streams op het moment
daarom loopt ze ook met molentjes, klap van de wieken gehad.quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:04 schreef Urb het volgende:
[..]
Maar poffertjes lust ze wel hoor!![]()
En blokjes kaas niet maar reepjes wel!![]()
![]()
![]()
Haha ja, heb je een ondertoon bij nodig en dat wil nie altijd lukken met woordenquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:09 schreef Urb het volgende:
[..]
Daar doelde ik ook op. Sarcasme is lastig soms.
quote:
Zit ze tegenwoordig in de kledingpiraterij dan met dat lapje voor dr oog?quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:09 schreef PoezeligDing het volgende:
Er schijnt ergens in een hoek een mierennest te zitten.
Misschien wat grondiger schoonmaken djoon, een lapje voor het oog volstaat niet.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry, die kwam zomaar in me op.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Next puppy !! Leuke naam voor een programmaquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:09 schreef Stability het volgende:
hopelijk pakt segredo die mierenlokdoosjes niet
Er zullen heel wat kinderhandjes te pas komen aan die lorrenshit.quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:10 schreef rico80 het volgende:
[..]
Zit ze tegenwoordig in de kledingpiraterij dan met dat lapje voor dr oog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |