U vraagt,quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:48 schreef msnk het volgende:
Ik zie het nog wel 5-1 worden, Grunn is nergens
Je hebt gelijk!quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:48 schreef msnk het volgende:
Ik zie het nog wel 5-1 worden, Grunn is nergens
Nope, kon het ook nergens vinden.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:54 schreef Hoogheid het volgende:
Geen samenvatting bij de NOS vanavond??
Dat moet toch zonder hem ook geen enkel probleem zijn, is/was een leuke wedstrijdquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:58 schreef cohen het volgende:
Zondag buly er weer bij. Dit is echt een unieke uitgangspositie!!! Heerlijk. En ik kan geen beelden zien hier. Te erg
Net een viking.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:15 schreef msnk het volgende:
[..]
Haha inderdaad. Sowieso mensen met een blonde baard
Je slowaakse stream loopt achterquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:37 schreef troje het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAA!!!! Ga hier op mijn hotelkamer in Slowakije helemaal uit mijn dak !!!!
Kom koud uit het vliegtuigquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:40 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Je slowaakse stream loopt achter
Vooral die vechtpartij in de rustquote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:15 schreef no1uknow het volgende:
WIJ, GAAN, EU-ROPA INWat een prachtwedstrijd en wat een sfeer in vakkie G
Ik ben ook nog een beetje bang voor een wonder in groningen. Maar gister was het fantastischquote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:13 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik juich nog niet te vroeg, je weet het nooit.
Zondag bij het stadion kijken
Ja dat heb ik dus gemist, ik stond in de rij bij de kassa. Er was op de tribune een gevecht en beneden hoorde ik? Wat gebeurde er?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:29 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Vooral die vechtpartij in de rust
Op N en O ook een schitterende sfeer (en geen onderlinge ruziequote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:15 schreef no1uknow het volgende:
WIJ, GAAN, EU-ROPA INWat een prachtwedstrijd en wat een sfeer in vakkie G
Dat is niet zo handig neequote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:13 schreef admiraal_anaal het volgende:
Kaartverkoop in Groningen is gestaakt. Was vrije verkoop en kaarten werden massaal opgekocht door fans uit Den Haag en omgevingdus zijn ze bang voor massale toestroom ADO supporters
Waar heb je dat vandaan als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:30 schreef troje het volgende:
14 en 21 juli.
Dat wordt serieus mijn vakantieplannen omgooien
Niet te hard van stapel lopenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:34 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Zou wel een grap zijn als Ado ineens ergens tot de kwart finale komt of zo
Daar zitten er wel een aantal tussen waar Ado van kan winnen, als ze zo blijven spelen zekerquote:
Of als ze het winnen,haha dan laat ik een ooievaar tatoo zettenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:34 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Zou wel een grap zijn als Ado ineens ergens tot de kwart finale komt of zo
hehequote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:48 schreef gunk77 het volgende:
Weee gaaaan naaaarrr Kazachstan...
we gaan naar Kazachstan....
Wel wachten tot ze gewonnen hebben he, niet net als die Az supporter die AZ kampioen had laten zetten terwijl ze het alsnog lieten liggenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:52 schreef Mr.Mackey. het volgende:
[..]
Of als ze het winnen,haha dan laat ik een ooievaar tatoo zetten
Zeg niet zo biek he!quote:Op zondag 29 mei 2011 14:22 schreef Diverse_Reality het volgende:
Wat is ADO in godsnaam aan het doen!!! Die boeren gaan het nog bijna halen ook.
Ik ook zo. We zijn Europa in!!!!!quote:Op zondag 29 mei 2011 15:37 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik ga richting het stadion. Bus zal wel om 19:00 aankomen ipv 18:00
BOEIEND.quote:Op zondag 29 mei 2011 15:52 schreef admiraal_anaal het volgende:
Staan we nu officieel 5e volgens de knvb lijst of telt deze stand neit voor de officiele telling?
Ivm Matthijs van Nieuwkerk
Nope.quote:Op zondag 29 mei 2011 15:52 schreef admiraal_anaal het volgende:
Staan we nu officieel 5e volgens de knvb lijst of telt deze stand neit voor de officiele telling?
Ivm Matthijs van Nieuwkerk
Europa in vind ik kers genoegquote:Op zondag 29 mei 2011 16:28 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Toch een soort van kers op de taart me dunkt.
al die debiele flikkers stonden daar, heb ik vernomen.quote:Op zondag 29 mei 2011 18:38 schreef msnk het volgende:
Ik zie dat 'sterretje' de DJ was bij jullie feest....
Je kon idd zien dat ze niet veel ervaring hadden met huldigingen. Zag er wel leuk en gezellig uit!quote:Op zondag 29 mei 2011 20:39 schreef Jovatov het volgende:
Het was echt een brakke vertoning, heel die reportage, maargoed, het was wel duidelijk een feestje daarzo, en zo hoort dat ook
Thnx!quote:Op zondag 29 mei 2011 17:40 schreef chrisduive het volgende:
Alhoewel ik totaal niet voor ado ben, vindt ik toch dat ze dit seizoen verdienden de play offs te winnen! gefeliciteerd!
quote:Op maandag 30 mei 2011 14:02 schreef nightfall het volgende:
volgens de officiele stand staat ado nu 5de...
mathijs![]()
quote:Geen kale kop voor Van Nieuwkerk
In diverse media verschenen vandaag berichten dat DWDD presentator Matthijs van Nieuwkerk alsnog de tondeuse over zijn hoofd moeten halen (Dit n.a.v. zijn weddenschap dat als ADO Den Haag op de 5e plek zou eindigen, hij zich kaal zou laten scheren).
Deze berichten kloppen echter niet.
De aanleiding voor deze berichtgeving is de vandaag door de KNVB uitgegeven Ranglijst Eredivisie na play-offs voor deelname aan Europese clubcompetities.Deze kun je HIER vinden. Deze ranglijst geeft echter alleen aan wie er Europees voetbal mag gaan spelen. En dat is dus ADO Den Haag.
De KNVB heeft vorige week al aan de redactie van ADOfans.nl bevestigd dat de eindstand van de Eredivisie 2010-2011 na 34 wedstrijden de boeken in zal gaan als eindstand, zowel bij de KNVB als bij de UEFA.
De KNVB liet ook weten dat de KNVB van de UEFA de exclusieve toestemming heeft om voor het 5e Europese ticket een play-off te organiseren. Deze play-off mag echter geen invloed hebben op de eindrangschikking van de Eredivisie.
Dus Mathijs van Nieuwekerk kan nog een jaarvoorraad shampoo inslaan, en volgend jaar weer met zweet in zijn handen het eind van de competitie zien naderen.
quote:Op maandag 30 mei 2011 18:33 schreef mikerw het volgende:
dan moet ie maar gewoon op straat gevangen worden, kaal worden geschoren, en op de kar door de stad ermee, vervelend mannetje
Niet meer dan terecht zou dat zijn.quote:Op maandag 30 mei 2011 18:33 schreef mikerw het volgende:
dan moet ie maar gewoon op straat gevangen worden, kaal worden geschoren, en op de kar door de stad ermee, vervelend mannetje
Graydon is (was?) van Sparta toch? Rabobank zou wel heel nice zijn, dan krijg je eindelijk eens hoge sponsorinkomsten.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:25 schreef Joran-Joran het volgende:
Is er al meer bekend over de hoofdsponsor voor volgend seizoen? Ik hoorde Rabobank en Graydon vallen, maar kan er op internet nog niks over terugvinden.
Rabobank had wel een paginagrote felicitatie naar Den Haag toe in het AD, dus wie weet...quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:25 schreef Joran-Joran het volgende:
Is er al meer bekend over de hoofdsponsor voor volgend seizoen? Ik hoorde Rabobank en Graydon vallen, maar kan er op internet nog niks over terugvinden.
Dat rode blok wel dan?quote:Op donderdag 2 juni 2011 11:19 schreef gunk77 het volgende:
Lijkt me zeker geen verkeerde sponsor.
Die oranje-blauwe balk lijkt me ook niet echt passen op een groen-geel shirt
Nee ook nietquote:
Was, Graydon en Sparta hebben de samenwerking beeindigd.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:11 schreef Joran-Joran het volgende:
Graydon is idd nog steeds Sparta, dus dat zal wel een broodje aap verhaal zijn
quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:22 schreef Charie het volgende:
[..]
Was, Graydon en Sparta hebben de samenwerking beeindigd.
Ik hoorde dat het uitshirt in elk geval zwârggt wordt.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Is al bekend hoe het nieuwe shirt eruit gaat zien eigenlijk?
Wel een goede sponsor als je naar al die oostbloklandjes moet rijdenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:16 schreef troje het volgende:
Op de shoutbox op CADD gaat het gerucht rond dat TomTom de nieuwe shirtsponsor wordt. Onzin of werkelijkheid? Lijkt me een prima sonsor als het waar is.
quote:Op maandag 6 juni 2011 18:35 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Wel een goede sponsor als je naar al die oostbloklandjes moet rijden
Zeker niet, was 51. Onwel geworden in een sportschool.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 07:28 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Hm, zo oud was ie toch nog niet? Zag hem nog regelmatig lopen toen ik op de Jan vd Heijdenstraat woonde en daar ben ik pas 3 jaar weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |