Op N en O ook een schitterende sfeer (en geen onderlinge ruziequote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:15 schreef no1uknow het volgende:
WIJ, GAAN, EU-ROPA INWat een prachtwedstrijd en wat een sfeer in vakkie G
Dat is niet zo handig neequote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:13 schreef admiraal_anaal het volgende:
Kaartverkoop in Groningen is gestaakt. Was vrije verkoop en kaarten werden massaal opgekocht door fans uit Den Haag en omgevingdus zijn ze bang voor massale toestroom ADO supporters
Waar heb je dat vandaan als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:30 schreef troje het volgende:
14 en 21 juli.
Dat wordt serieus mijn vakantieplannen omgooien
Niet te hard van stapel lopenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:34 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Zou wel een grap zijn als Ado ineens ergens tot de kwart finale komt of zo
Daar zitten er wel een aantal tussen waar Ado van kan winnen, als ze zo blijven spelen zekerquote:
Of als ze het winnen,haha dan laat ik een ooievaar tatoo zettenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:34 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Zou wel een grap zijn als Ado ineens ergens tot de kwart finale komt of zo
hehequote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:48 schreef gunk77 het volgende:
Weee gaaaan naaaarrr Kazachstan...
we gaan naar Kazachstan....
Wel wachten tot ze gewonnen hebben he, niet net als die Az supporter die AZ kampioen had laten zetten terwijl ze het alsnog lieten liggenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:52 schreef Mr.Mackey. het volgende:
[..]
Of als ze het winnen,haha dan laat ik een ooievaar tatoo zetten
Zeg niet zo biek he!quote:Op zondag 29 mei 2011 14:22 schreef Diverse_Reality het volgende:
Wat is ADO in godsnaam aan het doen!!! Die boeren gaan het nog bijna halen ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |