al die debiele flikkers stonden daar, heb ik vernomen.quote:Op zondag 29 mei 2011 18:38 schreef msnk het volgende:
Ik zie dat 'sterretje' de DJ was bij jullie feest....
Je kon idd zien dat ze niet veel ervaring hadden met huldigingen. Zag er wel leuk en gezellig uit!quote:Op zondag 29 mei 2011 20:39 schreef Jovatov het volgende:
Het was echt een brakke vertoning, heel die reportage, maargoed, het was wel duidelijk een feestje daarzo, en zo hoort dat ook
Thnx!quote:Op zondag 29 mei 2011 17:40 schreef chrisduive het volgende:
Alhoewel ik totaal niet voor ado ben, vindt ik toch dat ze dit seizoen verdienden de play offs te winnen! gefeliciteerd!
quote:Op maandag 30 mei 2011 14:02 schreef nightfall het volgende:
volgens de officiele stand staat ado nu 5de...
mathijs![]()
quote:Geen kale kop voor Van Nieuwkerk
In diverse media verschenen vandaag berichten dat DWDD presentator Matthijs van Nieuwkerk alsnog de tondeuse over zijn hoofd moeten halen (Dit n.a.v. zijn weddenschap dat als ADO Den Haag op de 5e plek zou eindigen, hij zich kaal zou laten scheren).
Deze berichten kloppen echter niet.
De aanleiding voor deze berichtgeving is de vandaag door de KNVB uitgegeven Ranglijst Eredivisie na play-offs voor deelname aan Europese clubcompetities.Deze kun je HIER vinden. Deze ranglijst geeft echter alleen aan wie er Europees voetbal mag gaan spelen. En dat is dus ADO Den Haag.
De KNVB heeft vorige week al aan de redactie van ADOfans.nl bevestigd dat de eindstand van de Eredivisie 2010-2011 na 34 wedstrijden de boeken in zal gaan als eindstand, zowel bij de KNVB als bij de UEFA.
De KNVB liet ook weten dat de KNVB van de UEFA de exclusieve toestemming heeft om voor het 5e Europese ticket een play-off te organiseren. Deze play-off mag echter geen invloed hebben op de eindrangschikking van de Eredivisie.
Dus Mathijs van Nieuwekerk kan nog een jaarvoorraad shampoo inslaan, en volgend jaar weer met zweet in zijn handen het eind van de competitie zien naderen.
quote:Op maandag 30 mei 2011 18:33 schreef mikerw het volgende:
dan moet ie maar gewoon op straat gevangen worden, kaal worden geschoren, en op de kar door de stad ermee, vervelend mannetje
Niet meer dan terecht zou dat zijn.quote:Op maandag 30 mei 2011 18:33 schreef mikerw het volgende:
dan moet ie maar gewoon op straat gevangen worden, kaal worden geschoren, en op de kar door de stad ermee, vervelend mannetje
Graydon is (was?) van Sparta toch? Rabobank zou wel heel nice zijn, dan krijg je eindelijk eens hoge sponsorinkomsten.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:25 schreef Joran-Joran het volgende:
Is er al meer bekend over de hoofdsponsor voor volgend seizoen? Ik hoorde Rabobank en Graydon vallen, maar kan er op internet nog niks over terugvinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |