Nee, dat weet ik nog wel hoorquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je bent het zwemmen alweer vergeten?
Nee? Die slaat onschuldige Fok!-maagden op het achterhoofd met een knuppel, om ze daarna naar zijn grot te slepen waar ze keihard worden genomen? De vuige romaticusquote:
Was het niet andersom? Het heeft, dacht ik, met het cacaogehalte te maken.quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:35 schreef Samzz het volgende:
Kan het trouwens kloppen dat melkchocolade eerder smelt dan puur?
Maar het is te warm om te kokenquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
ik ga heul geen friet eten, het is zaterdag avond, dan wil ik best nog wel een uurtje in de keuken staan.
Maak iets met lamsvlees. Zo lekker vind ik dat.quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
ik ga heul geen friet eten, het is zaterdag avond, dan wil ik best nog wel een uurtje in de keuken staan.
Hij voert ze dronken en doet vervolgens niksquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee? Die slaat onschuldige Fok!-maagden op het achterhoofd met een knuppel, om ze daarna naar zijn grot te slepen waar ze keihard worden genomen? De vuige romaticus
Japans eten is heerlijkquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:37 schreef Samzz het volgende:
Ik heb gisteren voor 't eerst in een Japans restaurant gegeten. Beviel goed
Mijn Merci repen vinden van niet...quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Was het niet andersom? Het heeft, dacht ik, met het cacaogehalte te maken.
Dan heeft het waarschijnlijk niks met elkaar te maken.quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:36 schreef Samzz het volgende:
Als dat zo zou zijn, zou ik toch behoorlijk slim zijn
Hmmmm....dat klinkt als een beetje jammer...quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij voert ze dronken en doet vervolgens niks
Ik ben niet zo dol op Oosters. Maar dit was lekker, noodles met sojasaus en verschillende soorten paddestoelen en groentequote:
quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan heeft het waarschijnlijk niks met elkaar te maken.
Jijquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan heeft het waarschijnlijk niks met elkaar te maken.
Te warm om te kokenquote:
Dat is wel een idee, de slager hier heeft heerlijke lamskoteletjes.quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Maak iets met lamsvlees. Zo lekker vind ik dat.
Al lang gebeurdquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou hup, saneren die troep dan.
Zo'n grillplaat of aan de sushi's en sashimi's?quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:37 schreef Samzz het volgende:
Ik heb gisteren voor 't eerst in een Japans restaurant gegeten. Beviel goed
Sushiquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo'n grillplaat of aan de sushi's en sashimi's?
Even verder lezen, schatquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo'n grillplaat of aan de sushi's en sashimi's?
Ik grijp alles aan als excuus om maar niet te hoeven kokenquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Te warm om te kokennerd!
[..]
Dat is wel een idee, de slager hier heeft heerlijke lamskoteletjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |